وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید چادر مسافرتی

راهنمای خرید چادر مسافرتی

برای خرید هر چیزی قطعاً نیاز است که درباره ویژگی ها و جنس آن کالا تحقیق کنیم. سفر رفتن یکی از مهم ترین نیاز ماست که انسان برای کسب تجربه و احساس خوب داشتن، می تواند تدارکاتی را در آن زمینه ببیند. برای سفر رفتن نیازمند تجهیزات کمپینگ هستید که یکی از مهم ترین آن چادر مسافرتی است. چادر مسافرتی برای شما در طبیعت  حکم یک سرپناه را دارد که با کمک آن می توانید از گرما و یا سرما، بارش باران و… مصون بمانید. راهنمای خرید چادر مسافرتی به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین کیفیت را خریداری کنید. ویلا سازه نیز تنوع بالایی از این محصولات را عرضه میکند .صندلی مسافرتی نیز یک محصول جذاب میباشد که میتوانید همراه چادر کمپینگ تهیه کنید همچنین داشتن یه فایرباکس هم بسیار جذاب است.

می دانیم که امروزه با وجود طبیعت بکر ایران، طبیعت گردان بسیاری می خواهند دائماً در سفر باشند. اگر شما هم جز کسانی هستید که برای اولین بار می خواهید سفر کنید نیاز است که حتماً یک راهنمای خرید چادر مسافرتی داشته باشید. در این مقاله سعی داریم درباره انتخاب درست یک چادر مسافرتی و شناخت ویژگی های کاربردی آن اطلاعاتی را به شما ارائه کنیم. به همین منظور در ادامه با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین نوع چادر مسافرتی

راهنمای خرید چادر مسافرتی چه کمکی به ما می کند؟

سفر رفتن با ماشین شخصی به همراه خانواده بسیار خوب است. برای اینکه در این سفر احساس خوبی داشته باشید و امنیت خانواده به خوبی تضمین شود، می توانید از یک چادر مسافرتی استفاده کنید. چادر مسافرتی دارای مزایای بسیاری است که ساختار و جنس آن می تواند به شما کمک کند تا بتوانید یک سفر ایمن را تجربه کنید. اگر به صورت گروهی سفر می کنید، چادر های مسافرتی با ظرفیت های گوناگونی برای شما وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. راهنمای خرید چادر مسافرتی ارزان به ما کمک می کند تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

راهنمای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک چگونه است؟

  • برای خرید باید به جنس خارجی و ضد آب بودن آن دقت کنید.
  • نوع دوخت و زیپ ها را مورد بررسی قرار دهید.
  • نسبت به ظرفیت آن بسیار حساس باشید.
  • در حین خرید حتما آن را باز کنید و چک کنید.
  • به طراحی و ساخت آن توجه کنید تا در صورت حمل کردن به مشکل بر نخورید.
  • ویژگی های چادر مسافرتی خوب

 

به کدام بخش ها از چادر های مسافرتی در حین خرید باید دقت کنیم؟

به طور طبیعی برای این که بتوانید یک چادر مسافرتی ایده آل را خریداری کنید، باید نکاتی را در رابطه با روش خرید آن بدانید. در واقع این نکات همان راهنمای خرید چادر مسافرتی می باشند که در قالب چند مورد ارائه می شوند. در همین راستا برای این که بتوانید یک چادر مسافرتی باکیفیت را خریداری کنید، در ادامه به رایج ترین نکات موجود در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

  • راهنمای خرید چادر مسافرتی در بخش ظرفیت و فضای داخلی آن

با توجه به تعداد خانواده برای استفاده از چادر مسافرتی، باید ظرفیت و یا گنجایش چادر مسافرتی را در نظر بگیرید. در حین خرید سوالی که پرسیده می شود این است که افراد خانواده چند نفر هستند و آیا ظرفیت چادر پاسخگوی نیاز آن ها است یا خیر؟ در انتخاب چادر، حتماً کف چادر را در نظر بگیرید، چادر ها در انواع مختلف و جنس های متفاوتی تولید می شوند، ظرفیت چادر ها از 1 الی 12 نفره است. برای خرید علاوه بر توجه به جای افراد باید به فکر گذاشتن برخی از وسایلی که در سفر به آن نیاز دارید هم باشید. مثلا کوله پشتی، لباس، آذوقه و … که باید در چادر به خوبی جای بگیرد.

انتخاب صندلی مسافرتی مناسب

  • بخش ها و اجزای مربوط به جداره ها در راهنمای خرید چادر مسافرتی

در این بخش از راهنمای خرید چادر مسافرتی بزرگ می خواهیم تمرکز شما را به سوی امنیت و آرامشی که باید در خانواده وجود داشته باشد ببریم. در واقع اگر می خواهید در سفر خود احساس آرامش و امنیت داشته باشید باید به جداره چادر مسافرتی توجه کنید. این بخش باید به صورت دو لایه باشد تا در شب، داخل چادر از بیرون دیده نشود.

  • راهنمای خرید چادر مسافرتی در نصب آسان

بسیاری از ما افرادی را دیده ایم که برای باز کردن و یا بستن چادر مشکل دارند. بنابراین چادر مسافرتی باید دارای نصب آسان باشند. به همین خاطر بهتر است در حین خرید به این نکته توجه کرده و شرایط نصب آن را بررسی نمایید.

  • لوازم جانبی و کمکی

چادر های مسافرتی با داشتن لوازم جانبی و کمکی که دارند می توانند روند نصب را برای ما آسان تر سازند. اگر در مواردی این لوازم موجود نبود، سعی کنید در مورد وجود آن ها مطلع شوید. توجه به این نکته باعث می شود تا شما زمان کمتری را برای نصب این چادرها در نظر بگیرید.

  • ارتفاع چادر مسافرتی

برای اینکه بتوانید به همراه خانواده در چادر مسافرتی خود احساس راحتی کنید، باید از ارتفاع مناسب چادر اطمینان حاصل کنید. قبل از خرید سعی کنید که حتماً به ارتفاع آن توجه داشته باشید. اگر می خواهید کوه نوردی کنید، چادر هایی با ارتفاع بلند خیلی مناسب نمی باشند و ما توصیه نمی کنیم.

  • راهنمای خرید چادر مسافرتی در قسمت مربوط به وزن و حجم

باید به وزن و حجم چادر دقت کنید که مناسب شما باشد. اگر در حال کوه نوردی باشید به منظور سفر کردن در ارتفاعات مجبور هستید که چادر را با خود حمل کنید. این کار باید به سادگی و آسانی برای شما انجام گیرد تا بتوانید راحت تر آن را حمل کنید تا در طول مسیر مشکلی برای شما پیش نیاید. البته لازم به ذکر است که هرچه چادر سنگین تر باشد، جا دار تر هم است. بهترین چادر کوه نوردی چادری است که وزن کمتری داشته باشد و گنجایش وزن آن در حالت بسته کمتر باشد.

  • اَشکال مختلف چادر مسافرتی را مورد توجه قرار دهید

چادر ها با اَشکال مختلفی ارائه می شوند که عبارت اند از: 1_ تونلی 2_ گنبدی آزاد 3_ گنبدی 4_ مثلثی 5_ رودر رو 6_ ژئودزیک 7_ چهارچوبی

  • به درب ها و یا پنجره های چادر دقت کنید.

در این بخش از راهنمای خرید چادر مسافرتی به شما توصیه می کنیم تا به ظاهر چادر و نوع طراحی آن اهمیت بدهید. این موضوع بسیار دارای اهمیت است شما باید نوع دوخت و ویژگی های درب و پنجره را بررسی کنید. چادر ها اکثراً یک در و یا دو در هستند که حجم آن ها هم بیشتر است.

نکات مهم برای راهنمای خرید چادر مسافرتی استوک

در برخی موارد این امکان وجود دارد که شما بخواهید یک چادر مسافرتی استوک را تهیه کنید. به همین دلیل لازم است تا با راهنمای خرید چادر مسافرتی استوک نیز آشنا شوید.

  • برای خرید چادر مسافرتی حتماً مشخص کنید که در چه مکانی می خواهید از آن استفاده کنید. مثلا اگر کوه نورد هستید چادر های مخصوص کوه نوردی را باید خریداری کنید.
  • چادر ها فصلی هستند، بنابراین مشخص کنید که در کدام فصل بیشتر به مسافرت می روید.
  • قیمت چادر مسافرتی در حال تغییر است، باید قبل از هر چیزی بودجه ای را مورد نظر قرار دهید.
  • سعی کنید چادری را انتخاب کنید که نصبی آسان داشته باشد.
  • اگر طبیعت گرد و یا کوه نورد هستید مسلماً در مسیری باید چادر را حمل کنید، بنابراین به وزن چادر دقت کنید که آیا برای شما قابل حمل است یا خیر.
  • اگر می خواهید میزان مقاومت چادر را در نظر بگیرید بهتر است که به دوخت آن دقت کنید.
  • چادر هایی که روی بدنه خود دارای حلقه هایی هستند برای بستن به درخت در شرایط طوفانی بسیار کاربردی هستند.

کاربرد صندلی تاشو

سخن آخر

در نتیجه هنگامی که شما می خواهید یک چادر مسافرتی را تهیه کنید، بهتر است ابتدا نکاتی را در رابطه با روند خرید آن بدانید. این نکات همان چگونگی و راهنمای خرید چادر مسافرتی هستند. سعی کنید این نکات را به شکل دسته بندی شده بیاموزید. این شکل از یادگیری به شما کمک می کند تا بتوانید با روش بهتری از آن ها کمک بگیرید. در همین راستا ما در این مقاله به تمامی نکات موجود در رابطه با خرید چادرهای مسافرتی پرداخته و آن ها را به طور کامل بیان کرده ایم.

انواع صندلی تاشو و مسافرتی

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب فلزی ساده ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “راهنمای خرید چادر مسافرتی

  1. azari_kiz گفت:

    چه اهل ماجراجویی باشید چه نباشید، چادر مسافرتی می تواند کمک زیادی در سفرهایتان باشد. اینکه برای هر نوع سفر چه نوع چادری انتخاب کنیم و چگونه انتخاب کنیم که سفرمان را راحت تر بکند، نیاز به راهنمایی دارد. اگر قصد خرید چادر مسافرتی دارید
    یکی از اولین و مهم ترین نکاتی که باید در خرید چادر مسافرتی در نظر بگیرید، ظرفیت آن است. باید فضایی برای وسایلتان و کمی فضا برای جابجایی در نظر بگیرید. بنابراین یادتان باشد برای خرید چادر، همیشه یک نفر بیشتر حساب کنید. اگر قصد خرید چادر ۴ نفره را دارید، بهتر است یک چادر با ظرفیت ۵ نفر را انتخاب کنید.
    اگر قصد دارید برای یک سفر خانوادگی چادر تهیه کنید، به یاد داشته باشید که راحتی شرط اول است. بهتر است چادر هایی با ارتفاع حداقل ۱۷۰ متری تهیه کنید تا به راحتی بتوانید در آن ها جابجا شوید. در مورد چادر های حرفه ای و کوهنوردی، مساله ارتفاع و راحت بودن جابجایی به اندازه ی سفرهای خانوادگی، چندان اهمیت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید