وبلاگ ویلاسازه

نکات مهم در دکوراسیون فضای باز

دکوراسیون در ویلاسازه

نکات مهم در دکوراسیون فضای باز

یکی از عمده ترین تفریحات انسان ها استفاده از فضای باز می باشد . برای اینکه بتوانید بهترین استفاده از فضای باز خود داشته باشید ، باید به چند نکته مهم در مورد فضای باز دقت کنید . فضای باز می تواند برای مصارف عمومی و تجاری مورد استفاده قرار گیرد . همچنین این فضا می تواند برای استفاده شخصی و خانگی باشد . برای انتخاب و خرید مبلمان فضای باز و همچنین محصولاتی مانند باربیکیو و وسایل تفریحی باید اطلاعات کافی داشته باشید . برای خرید هر کدام است تجهیزات ویلایی و مبلمان فضای باز نیاز دارید تا اطلاعاتی در مورد آنها به دست آورید .
اگر وسایل خود را به صورت تصادفی انتخاب کنید و بدون رعایت نکات اولیه آنها را در کنار هم بچینید ، این محصولات نمی‌توانند کارایی لازم را داشته باشند . در آخر شما نتیجه مطلوب را کسب نخواهید کرد و از خرید خود دلسرد خواهید شد . پس برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید ، ابتدا باید مشخص کنید که چه کاربردی می خواهید از این وسیله داشته باشید . اینکه برای چه مصارفی می خواهید از محصول مورد نظر استفاده کنید ، تا حدود زیادی در انتخاب محصول تاثیر خواهد داشت.
در این مقاله سعی می کنیم تا نکات مهمی را در مورد محصولات مختلفی که در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد بیان کنیم . ما سعی کرده ایم تا بیشتر وسایل فضای باز را در این مقاله بررسی کنیم . نکات مهمی که به هنگام خرید هر محصول باید به آن توجه کنید را برای شما بازگو کرده ایم . اگر شما نیز قصد تجهیز فضای باز خود را دارید ، پیشنهاد میکنیم با ما در ادامه مطلب همراه باشید . با صرف چند دقیقه زمان برای مطالعه این مطلب می توانید انتخاب های بهتری داشته باشید .

مبلمان فضای باز

هنگام خرید مبلمان فضای باز دقت داشته باشید که مقاومت آن متناسب با نیاز شما باشد . برای مصارف عمومی نیاز دارید تا مبلمانی با مقاومت بالا تهیه کنید . همچنین مبلمان مورد نظر شما باید بتواند در شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت داشته باشد . مبلمان فضای باز فلزی بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز می باشد . همچنین مبلمان پلاستیکی و چوبی نیز می‌تواند در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد .
دقت داشته باشید که هنگام خرید مبلمان فضای باز راحتی آن را در نظر بگیرید . قیمت بالای یک محصول نمی تواند تضمینی برای راحت بودن آن باشد . برخی از صندلی های باغی قیمت بسیار پایینی دارند ولی بسیار راحت هستند . سایز صندلی ها را متناسب با فضای خود انتخاب کنید . اگر میخواهید بعد از هر استفاده مبلمان خود را جمع آوری کنید پس بهتر است از صندلی های پلاستیکی استفاده کنید . همچنین می توانید از مبلمان فلزی سبک نیز استفاده کنید .
جنس صندلیهای فضای باز را متناسب با شرایط آب و هوای منطقه خود انتخاب کنید . به عنوان مثال برای استفاده در مناطقی که بارندگی زیادی دارند مبلمان چوبی پیشنهاد نمی شود . یا برای مناطقی که دارای تابش شدید نور خورشید می باشند استفاده از صندلی های پلاستیکی پیشنهاد نمی شود . اگر این موضوع را به هنگام خرید مبلمان فضای باز رعایت کنید می توانید یک محصول عالی را خریداری کنید . شما میتوانید از این محصول برای سالیان طولانی استفاده کنیم بدون اینکه کیفیت آن کاهش یابد.

باربیکیو گازی ویلاسازهباربیکیو یا کباب پز

باربیکیو ها انواع بسیار مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به نیاز خودتان بخرید یکی از آنها کنید . همچنین شما می توانید از باربیکیو های ثابت و متحرک برای فضای باز استفاده کنید . معمولا برای مکان های اجاره ای از باربیکیو های ثابت استفاده نمی شود . همچنین برای مکان هایی که نیاز دارید به طور مداوم مکان کباب‌پز را تغییر دهید ، از کباب پز های سبک وزن استفاده کنید .
رایج ترین نوع باربیکیو ها ، باربیکیو فلزی می باشد . این محصول دارای تنوع طرح و سایز بسیار بالایی می باشد . شما می توانید به راحتی این محصول را از فروشگاه و تولیدی های مختلف تهیه کنید . به هنگام خرید باربیکیو دقت داشته باشید که چه منابع سوختی دسترسی دارید . باربیکیو ها میتوانند به صورت گازی و یا زغالی باشند . همچنین ویلا سازه کباب پز هایی را طراحی کرده است که می‌توانند به صورت همزمان گازی و ذغالی باشند .
برای کباب پز های گازی می‌توانید از گاز طبیعی و همچنین گاز پروپان استفاده کنید . به زبان ساده تر میتوانید از گاز شهری و همچنین کپسول گاز برای کباب پزها استفاده کنید . همچنین می ‌توانید از زغال به عنوان یک سوخت ارزان قیمت برای باربیکیو استفاده کنید . دقت داشته باشید برای ویژگی‌هایی که نیاز ندارید هزینه اضافی انجام ندهید . به عنوان مثال بودن یک کباب پز گازی در مکانی که شما به گاز دسترسی ندارید هیچ توجیهی ندارد .

آتشدان

آتش نشان بهترین محصول برای استفاده در فصل سرما می باشد . این محصول می تواند به راحتی گرمای مورد نیاز شما را در فضای باز تامین کند . آتشدان همانند باربیکیو می‌تواند از گاز و همچنین هیزم برای سوخت استفاده کند . آتشدان ها از مواد اولیه مختلفی مانند فلز ، سنگ ، آجر و سیمان ساخته می‌شوند . شما میتوانید بر حسب نیاز خود و همینطور سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید . همچنین می توانید با میزان کمی تخصص خودتان شخصاً اقدام به ساخت یک آتشدان آجری یا سیمان کنید .
بیشتر آتشدان ها دارای چند کاربرد به صورت همزمان می باشند . به عنوان مثال یک آتشدان می تواند به صورت یک باربیکیو نیز مورد استفاده قرار گیرد . همچنین ویلا سازه آتشدان هایی را طراحی می‌کند که می توانید آن ها را به عنوان یک میز استفاده کنید . در واقع شما با خرید یک آتشدان چند محصول را به صورت همزمان خریداری می کنید . یک تیر و چند نشان که با خرید یک آتش نشان می‌تواند صورت بگیرد .
شما می توانید با پرداخت هزینه ی یک آتشدان به صورت همزمان یک کباب پز و یک میز داشته باشید . در این صورت شما می توانید به میزان قابل توجهی در هزینه ها صرفه جویی کنید . صرفه جویی در هزینه باعث می شود تا شما بتوانید مبلغ بیشتری برای خرید سایر وسایل داشته باشید .

بخاری فضای باز یا هیتر فضای باز

فصل زمستان در حال نزدیک شدن است استفاده از فضاهای باز محدود می شود . به دلیل سرمای هوا در بیشتر اوقات می توانید از فضای باز استفاده کنید . از این جهت به وسایلی نیاز دارید تا بتوانید در فصل سرما نیز دورهمی های خود را برگزار کنید . مجالس و مهمانی های خود را همانند فصل تابستان در فضای باز برگزار کنید .
بخاری های فضای باز محصولات بسیار کاربردی هستند برای تولید گرما در محیط خارجی مناسب هستند . البته برخی از بخاری های فضای باز که به بخاری های تابشی نیز معروف هستند ، می ‌توانند در داخل منزل مورد استفاده قرار گیرند . این بخاری ها به دلیل اینکه دی اکسید کربن تولید می کنند می ‌توانند در فضای بسته نیز مورد استفاده قرار گیرد .
بخاری های قارچی فضای باز یکی از محصولات بسیار محبوب و پرکاربرد در فضای باز هستند . این محصولات طرفداران زیادی در جامعه دارند و از فروش بالایی برخوردارند . شاید بتوان گفت که هیتر های قارچی بهترین بخاری فضای باز می باشند . هیترهای فضای باز می ‌توانند به صورت گازسوز باشند و یا اینکه از انرژی برق برای سوخت استفاده کنند . شما باید ابتدا بررسی کنید که به چه منبع انرژی برای سوخت دسترسی دارید . اما به لحاظ هزینه بخاری های فضای باز گازی هزینه کمتری دارند . به دلیل اینکه در کشور ما هزینه گاز بسیار پایین تر از برق می باشد ، از این جهت استفاده از هیتر های گازی برای فضای باز بسیار مقرون به صرفه می باشد .
دقت داشته باشید که به هنگام خرید هیتر فضای باز به سایز و قدرت آن توجه کنید . اگر یک بخاری فضای باز خانگی را برای مصرف عمومی در نظر بگیرید ، کارایی لازم را نخواهد داشت . همینطور اگر از یک بخاری فضای باز با قدرت بالا برای مصارف خانگی استفاده کنید ، هزینه‌های زیادی را برای شما به وجود خواهد آورد .

وسایل تفریحی

هیچ فضای بازی بدون وسایل تفریحی کامل نمی باشد . اگر شما می خواهید از حیاط یا ویلای خود به عنوان مکانی برای دورهمی استفاده کنید . در نتیجه نیاز داری تا وسایل را برای تفریح در نظر بگیرید . شما می توانید از مصالح بسیار ابتدایی برای ساخت یک وسیله تفریحی استفاده کنید . به عنوان مثال از یک تکه الوار و یا فلز برای ساخت یک الاکلنگ می توانید استفاده کنید . یا اینکه با استفاده از یک تکه طناب می ‌توانید یک تاب برای خود بسازید .
تاب ، سرسره و الاکلنگ از تفریحات سنتی می باشند که در همه جا آنها را مشاهده می کنیم . این وسایل بازی و تفریح بسیار محبوب می باشند و بازی با آنها بسیار لذت بخش می باشد . همچنین شما میتوانید انواع مختلفی از تاب ها و سرسره و تا انواع مختلف الاکلنگ را از فروشگاه‌های مختلف خریداری کنید . این محصولات عمدتاً به صورت فلزی می باشند . اما در برخی مواقع از چوب و پلاستیک نیز برای ساخت آنها استفاده می شود .
یکی دیگر از وسایل تفریحی که بازی با آن بسیار لذت بخش می باشد فوتبال دستی می باشد . فوتبال دستی یک بازی مفرح و پر تحرک می باشد که طرفداران زیادی دارد . یکی از دلایل محبوبیت این بازی این است که شما می توانید به صورت گروهی آن را انجام دهید . فوتبال دستی دارای طرح های متنوعی است که برخی از آنها مخصوص استفاده در فضای باز می باشند .
همچنین شما می توانید از یک میز پینگ پنگ در فضای باز خود استفاده کنید . میزهای پینگ پنگ دارای مقاومت های مختلفی هستند که برای کاربردهای مختلف استفاده می شوند . میزهای پینگ پنگ که برای فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای مقاومت بالاتری هستند . همچنین این محصولات در برابر نفوذ آب و شرایط مختلف مقاوم هستند . برای خرید یک میز پینگ پنگ دقت داشته باشید که باید مشخص کنید برای چه منظوری می خواهید آن را خریداری کنید . آیا می خواهید برای مصرف شخصی و تفریحی از آن استفاده کنید . یا این که در نظر دارید آنها را در یک مکان عمومی مورد استفاده قرار دهید . گذشته از این باید بدانید که آیا می خواهید به صورت حرفه‌ای به این ورزش بپردازید یا فقط تفریحی .

آلاچیق

یکی از محصولات دوست داشتنی در فضای باز آلاچیق می باشد . آلاچیق و موارد استفاده بسیار زیادی دارند ، و می توانند در تمام طول سال مورد استفاده قرار گیرند . همچنین سایزهای متنوع آلاچیق این امکان را فراهم می کند تا برای مکان های مختلفی از آن استفاده شود . شما می توانید آلاچیق بسیار کوچک برای مصارف شخصی داشته باشید . یا اینکه می توانید یک آلاچیق بسیار بزرگ برای مهمانی های خود طراحی کنید . در هر صورت آلاچیق یکی از وسایلی است که در فضای باز کاربرد زیادی دارد .
برای ساخت آلاچیق میتوانید از مصالح مختلفی استفاده کنید . شما می توانید از انواع فلزات و همچنین چوب یا سیمان برای ساخت آلاچیق استفاده کنید . در طراحی و ساخت آلاچیق هیچگونه محدودیتی ندارید . به راحتی می‌توانید هر طرحی را که در ذهن دارید پیاده کنید .
به دلیل وزن بالای آلاچیق ها جابجایی آنها بسیار مشکل می باشد . پیشنهاد می کنیم اگر جابجایی های زیادی انجام می دهید از خرید و یا ساخت یک آلاچیق منصرف شوید . البته امروزه با به وجود آمدن آلاچیق های متحرک که به صورت یونیت می باشند ، به میزان قابل توجهی این مشکل حل شده است . شما می‌توانید این را چه کارا به راحتی باز کرده در مکان دیگری سرهم‌بندی کنید .
البته آلاچیق هایی که قابلیت جابجایی دارند طرح های بسیار محدودی دارند . همچنین سایز این محصولات تنوع بالایی ندارد و فقط ۳ یا ۴ سایز از آنها قابل تولید می باشد .

سایبان چتری

در روزهای گرم تابستان شما نمی توانید از فضای باز استفاده کنید . به دلیل تابش مستقیم نور خورشید و گرمای هوا این امکان برای شما وجود ندارد که در فضای باز بنشینید . همچنین فضای شما به گونه ای می باشد که شما امکان ساخت آلاچیق را ندارید. به عنوان مثال شما می‌خواهید در تراس منزل خود استراحت کنید ، ولی نور خورشید این اجازه را به شما نمی دهد . در اینگونه مواقع یک وسیله بسیار کاربردی به کمک شما می آید . چتر های ویلایی محصولات ای بسیار کاربردی در فضای باز می باشند .
چتر های ویلایی اکثراً در سایزهای سه و چهار متری طراحی و تولید می شوند . همچنین سایه بان های ویلایی به غیر از ایجاد سایه می‌توانند محافظی در برابر بارش باران و برف باشند . پارچه برزنتی بسیار مقاوم ای که در چتر های ویلایی ویلا سازه استفاده می شود ، به خوبی می تواند در برابر نفوذ آب مقاوم باشد . همچنین چترهای ویلایی به راحتی می‌توانند جمع آوری شوند . زمانی که شما نیازی به استفاده از سایبان چتری ندارید ، می توانید آن ها را جمع آوری کرده و در یک جای مناسب قرار دهید .

خرید تجهیزات ویلایی

ویلاسازه یکی از تولیدی هایی می باشد که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند . شما می توانید محصولات این تولیدی را به صورت حضوری و یا به صورت غیر حضوری خریداری کنید . برای خرید غیر حضوری می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید ، یا اینکه می توانید به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت ویلا ساز خرید خود را انجام دهید .
این تولیدی محصولات خود را از طریق باربری به تمام نقاط کشور ارسال می کند . شما در هر نقطه از کشور که باشید به راحتی می توانید محصولات ویلا سازه را خریداری کنید .

 

سوالات متداول نکات مهم در دکوراسیون فضای باز

 

چه تجهیزاتی را میتوان در کنار استخر مورد استفاده قرار داد ؟

استخر یکی از محبوب ترین قسمت ها در ویلا به شمار می رود و شما می توانید وسایل و تجهیزات زیادی را در کنار استخر مورد استفاده قرار دهید . بدون شک یکی از بهترین وسیله هایی که می توانید در کنار استخر قرار دهید تخت کنار استخر می باشد . تخت کنار استخر یک صندلی بسیار راحت برای استراحت و ریلکس کردن میباشد . همچنین میتوانید برای ایجاد یک محیط دلنشین از چتر ویلایی یا سایبان چتری نیز استفاده کنید . از دیگر وسایلی که می توانید در کنار استخر قرار دهید می‌توان به صندلی راک فلزی اشاره کرد .

 

رنگ بندی تجهیزات ویلایی را چگونه انتخاب کنیم ؟

برای اینکه محصولات مورد استفاده در فضای باز به دلیل تابش نور خورشید دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نشوند پیشنهاد میشود از رنگ های روشن استفاده کنید . همچنین استفاده از رنگ های روشن باعث می شود که سطح تجهیزات ویلایی برای نشستن زیاد گرم نشود . همچنین می توانید این کار را به صورت برعکس در فصل زمستان نیز انجام دهید . به این صورت که در فصل سرما از تجهیزاتی با رنگ بندی  تیره استفاده کنید . برای اینکه نور خورشید را به خود جذب کرده و سطح آنها گرم میشود . نشستن بر روی یک صندلی گرم در فصل زمستان می تواند بسیار لذت‌بخش باشد .

 

برای سنگفرش محوطه ویلا از چه مصالحی میتوان استفاده کرد ؟

سنگفرش و پیاده رو از قسمت هایی است که می تواند باعث زیبایی بیشتر محوطه ویلا شما شود . برای اجرای سنگفرش می توانید از مصالح و وسایل زیادی استفاده کنید . به عنوان مثال می توانید از بلوک های بتنی آماده استفاده کنید . همچنین می توانید از بتن برای ساخت سنگ فرش و مسیر پیاده روی استفاده کنید . مساله دیگری که می توانید برای ساخت سنگ فرش از آن استفاده کنید سنگهای مختلف طبیعی و مصنوعی می باشند . سنگ هایی مانند سنگ مرمر و همچنین قلوه سنگ می تواند به برای طراحی و ساخت سنگ فرش به کمک شما بیاید .

 

چه نوع سایبان چتری برای ویلا مناسب است ؟

سایبان چتری به در واقع چتر ویلایی که برای ویلا مورد استفاده قرار می گیرد دارای دو نوع اصلی میباشد . سایبان های پایه کنار که پایه آن ها در قسمت بیرونی چتر قرار دارد و فضای بیشتری در اختیار شما قرار می دهد . همچنین سایبان های پایه وسط که پایه در قسمت وسط چتر قرار می گیرد . اگر می خواهید به صورت مداوم مکان سایبان چتری خود را تغییر دهید ، پیشنهاد میکنیم از سایبان چتری پایه وسط استفاده کنید . در غیر این صورت سایه بان پایه کنار می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد . به دلیل اینکه فضای بزرگتری را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید مبلمان خود را در زیر آن بچینید .

 

 

گروه تولیدی ویلا سازه

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “نکات مهم در دکوراسیون فضای باز

  1. بازتاب: معرفی بهترین مبلمان ویلایی برای خرید - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. ویدا گفت:

    زیباترین محصولی که میشه برلی فضای باز استفاده کرد مخصوصا در هوای سرد استفاده از هیتر گرمایشی هست مخصوصا هیتر هرمی که گرمای زیادی داره وتاشعاع زیاد رو پوشش میده ومیشه از هوای سرد بیرون لذت برد .البته ناگفته نماند آتشدان هم خیلی عالیه هم میشه به عوان وسیله گرمایشی استفاده کرد هم به عنوان باربیکیو وویلاسازه تونسته تمامی محصولاتی که برای فضای باز لازمه رو تولید کنه

  3. بازتاب: تنوع جنس نیمکت فضای باز - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. بازتاب: حمام آفتاب و تأثیر آن بر سلامتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  5. بازتاب: چمن مصنوعی و تاریخچه آن - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  6. بازتاب: راهنمای خرید مبلمان ویلایی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  7. azari_kiz گفت:

    انتخاب بهترین مبلمان فضای باز باعث راحتی و زیبایی محوطه یا فضای سبز خانه یا ویلای شما می‌شود. حتماً شما هم تمایل دارید که میز بزرگی را در میان فضای سبز بگذارید و اطراف آن را صندلی‌های راحتی قرار داده و عصرانه دلپذیری را به همراه دوستان و خانواده خود میل کنید. اگرچه ایده‌های طراحی فضای سبز و محوطه‌سازی ویلا بسیار زیاد هستند اما اگر انتخاب زیباترین مبلمان فضای باز، هوشمندانه و دقیق انجام شود، می‌توان گفت که این کار تقریباً به صورت حرفه‌ای انجام شده است. این چیدمان برای صرف صبحانه، ناهار و عصرانه، انتخاب بسیاری از خانواده‌ها تلقی می‌شود.
    مبلمان فضای باز نه تنها برای محوطه‌های باز در ویلاها یا حیاط خانه‌های بزرگ به کار می‌روند بلکه به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا آن‌ها را بتوانید در تراس یا بالکن هم قرار دهید. یک کاناپه حصیری که در تراس ویلای شما قرار می‌گیرد، دکوراسیون این قسمت را زیباتر می‌کند. همچنین می‌توانید از بالشتک‌ها و لوازم و وسایل رنگارنگ دکوراسیون در کنار مبلمان فضای باز استفاده کنید. آنچه مسلم است اینکه با اندکی خلاقیت و انتخاب زیباترین مدل مبلمان برای فضای سبز می‌توانید فضاهای ساده و کوچک را به طرز شگفت‌آوری تغییر دهید!

دیدگاهتان را بنویسید