چادر کمپینگ و چادر مسافرتی

چادر مسافرتی خیمه ایی

Travel tent یا همان چادر مسافرتی یکی از محصولات ضروری برای پیک نیک می باشد . اگر شما قصد کمپینگ یا مسافرت های خارج از شهر را دارید . چادر مسافرتی یا چادر کمپینگ یکی از محصولاتی است که حتماً باید به همراه داشته باشید . چادرهای مسافرتی دارای انواع بسیار مختلفی هستند . که به لحاظ شکل ظاهری و همچنین کاربرد دسته‌بندی می‌شوند . چادرهای مسافرتی به انواع سنگین ، نیمه سنگین و همچنین سبک دسته‌بندی می‌شوند . هر کدام از این محصولات دارای کاربردی هستند که بیشترین کارایی را در آن دارند . اگر شما نیز در نظر دارید یک چادر مسافرتی برای خود خریداری نمایید . باید ویژگی‌های زیادی را در نظر داشته باشید . در این مطلب سعی داریم شما را با انواع مختلف چادر آشنا کنیم . کاربرد هر کدام از آنها را به صورت مختصر برای شما شرح دهیم . پس اگر در نظر دارید چادر مسافرتی برای خود خریداری کنید . پیشنهاد می‌کنیم با ما در ادامه این مطلب همراه باشید . شما همواره میتوانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع چادر . به فروشگاه اینترنتی ویلاسازه مراجعه کنید .

اطلاعاتی در مورد چادر کمپینگ

چادر مسافرتی در انواع مختلفی ارائه می شود که در موقعیت های بسیاری می توان از آن استفاده کرد. برای خرید چادر مسافرتی باید اطلاعاتی درباره جنس، نوع و برند آن تحقیق کنید. چادر مسافرتی که می خواهید در طبیعت استفاده کنید با چادر مسافرتی که می خواهید در کوه از آن استفاده کنید بسیار تفاوت دارد. بنابراین باید سعی کنید این تفاوت ها را در خریدی مناسب لحاظ کنید. مورد دیگری که باید در خرید انواع چادر مسافرتی در نظر بگیرید جنس آن است. جنس چادر مسافرتی یا معمولی است و یا از برزنت و برزنت شمعی با الیاف مصنوعی می باشد.

دانلود اطلاعاتی در مورد چادر کمپینگ

چادر مسافرتی

اگر قصد طبیعت گردی یا مسافرت به طبیعت را دارید . آیا می خواهید چند روزی را به کوهنوردی اختصاص دهید . به طور کلی در مورد هر کمپینگ و طبیعت گردی نیاز به یک سری وسایل مخصوص دارید . وسایلی که کاربرد مناسبی برای شما داشته باشند . باید همیشه در این مورد یکی از اولویت های شما وزن پایین و همچنین کاربرد سریع وسایل مورد نظر می باشد . یکی از ضروری ترین وسایلی که برای کمپینگ و طبیعت گردی نیازدارید چادر مسافرتی می باشد . چادر مسافرتی به لحاظ سایز و همچنین جنس از تنوع بالایی برخوردار است . همچنین هر کدام از چادرهای مسافرتی دارای کاربرد ویژه هستند . شما بر هست نیازی که دارید می‌توانید از یکی از آنها استفاده کنید .

چادر کمپینگ ویلاسازه

چادر کمپ

چادر کمپ می تواند در ابعاد و اندازه‌های بسیار مختلف و متنوعی طراحی و تولید شود . برای کمپانی که به صورت فصلی و بلندمدت دایر می شوند . حتماً باید از چادر هایی با مقاومت و استحکام بسیار بالا استفاده کرد . همچنین و چادر ها معمولاً در ابعاد بزرگ طراحی و تولید می شوند . چادر کمپ می تواند ظرفیتی در حدود ۲۰ نفر داشته باشد . البته همانگونه که گفته شد این موضوع تا حدود زیادی بستگی به نوع استفاده شما از چادر مسافرتی دارد . اگر می‌خواهید چادر کمپ را برای مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید حتماً باید از یک سازه محکم برخوردار باشد . در مورد این نوع چادر ها آسان بودن برپایی آن ها ملاک اصلی انتخاب نمی باشد . به دلیل اینکه شما یکبار آنها را نصب میکنید و سپس برای مدت طولانی در همان حالت باقی می مانند .

برای خرید چادر کمپ معمولاً باید به تولیدی های چادرمسافرتی مراجعه کنید . شما می توانید ابعاد مورد نظر خود را مشخص کنید و سپس آن را برای تولید سفارش دهید . البته برخی دیگر از انواع محصولات وجود دارد که به صورت آماده در بازار موجود می باشد . چادر کمپ که با نام چادر کمپینگ نیز شناخته می شود یکی از مقاوم ترین انواع چادر مسافرتی می باشد . البته به این موضوع نیز باید اشاره کنیم که در بسیاری از مواقع از نام چادر کمپینگ برای چادر مسافرتی استفاده می شود . به همین دلیل گاهی منظور از چادر کمپینگ در واقع همان چادر مسافرتی می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شود .

قیمت چادر کمپ تفاوت چندانی با سایر چادرهای مسافرتی ندارد . مگر اینکه از مصالح و پارچه های متفاوتی برای تولید آن استفاده شود . همچنین ابعاد و ظرفیت آن متفاوت از چادرهای معمولی موجود در بازار باشد . چادر کمپی را به راحتی می توانید از طریق سایت فروشگاهی ویلا سازه سفارش دهید . برای این منظور می‌توانید از طرح های مختلف موجود در سایت بازدید کرده و اطلاعات کاملی در مورد آنها کسب کنید .

چادر مسافرتی فنری

چادر مسافرتی فنری ساده‌ترین و همچنین رایج‌ترین نوع چادر را در کشور ما می باشد . تقریباً در اکثر خانه های ایرانی میتوانید یکی از این چادرها را مشاهده کنید . چادرهای فنری دارای ظرفیتهای متفاوتی هستند . برای ساخت این چادرها از ستون‌های فنری استفاده می‌شود . که به آسانی قابل باز و بسته شدن میباشند . نصب و راه اندازی این چادرها بسیار آسان می باشد . کافیست فقط چادر را از داخل کیف مخصوص بیرون آورید و سپس بر روی زمین قرار دهید . خواهید دید که چادر خود به خود باز می شود و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید . بسته بندی و همچنین جمع آوری این چادر نیز به همان اندازه آسان می باشد . تنها باید نوع خم کردن چادر را برده باشید تا به درستی آن را جمع آوری کنید .

چادر مسافرتی ویلاسازهمناسب برای سفرهای خانوادگی

چادرهای مسافرتی فنری برای سفرهای خانوادگی کاملا مناسب می باشند . اما باید دقت داشته باشید که این چادرها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم نیستند . چادر فنری نمی‌تواند عایق مناسبی در برابر هوای بسیار گرم یا بسیار سرد باشد . به همین دلیل این چادر برای استفاده در شرایط متعادل مناسب است . استفاده از صادر و فرهنگی برای مکان هایی که نیاز به پیاده‌روی زیادی دارید . و مجبور هستید چادر را مسافتی تقریباً طولانی با خود حمل کنید . به دلیل وزن نسبتاً زیادی که دارند مناسب نمی باشند .

طریقه بستن چادر مسافرتی

یکی از مشکلاتی که افراد همواره با آن مواجه هستند بستن چادر مسافرتی میباشد . بستن برخی از چادرهای مسافرتی کمی دشوار میباشد . حتی برخی از انواع چادر مسافرتی وجود دارند که شما نمی توانید آنها را به تنهایی ببندید . برای انجام این کار نیاز دارید که حداقل به صورت دو نفره تا در مورد نظر را جمع آوری نمایید . البته استفاده از دو یا چند نفر برای جمع آوری چادر بیشتر در مورد چادر های اقلیمی به کار میرود . چادر هایی که دارای ابعاد بالایی هستند و برای استفاده افراد زیادی در نظر گرفته می‌شوند . اما بیشتر چادر های معمولی را می توانید به تنهایی جمع آوری نمایید . بهترین راه حل برای انجام کار این است که به هنگام خرید چادر مسافرتی نحوه جمع آوری و برپایی آن را از فروشنده جویا شوید . اگر باز هم متوجه نشده اید می توانید به راحتی ویدیو های آموزشی مراجعه نمایید . شما باید یک جستجو در اینترنت می توانید چندین و چند ویدیوی آموزشی در مورد نحوه بستن چادر مسافرتی را مشاهده نمایید .

چادر کمپینگ عصایی

چادرهای عصایی اولین انتخاب برای کوهنوردان و همچنین کمپر های حرفه ای می باشد . حالت آیرودینامیکی و همچنین وزن نسبتا پایین ، از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می  باشد . این چادرها دارای ستون هایی از جنس فایبرگلاس می باشند . دلیل نامگذاری این نوع چادر حالت ستون های آن می باشد . که به شکل عصا می باشند . استفاده از ستون هایی با جنس فایبرگلاس تا حدود زیادی موجب کاهش وزن چادر می شود . همین موضوع سبب می شود تا شما بتوانید چادر را برای مسافت های طولانی با خود حمل کنید .

چادر عصایی مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی دارد . که می توانید از این چادر در دماهای پایین به راحتی استفاده کنید . به همین دلیل استفاده از این چادر برای کمپینگ در کوهستان و همچنین جنگل مناسب می باشد . با یک آموزش مختصر میتوانید به راحتی نحوه باز و بسته کردن چادر عصایی را یاد بگیرید .

تجهیزات سفرچادر مسافرتی اتوماتیک

چادر اتوماتیک در واقع جدیدترین و پیشرفته ترین نوع چادر مسافرتی می باشد . نصب و همچنین جمع آوری بسیار آسان و سریع این محصول ، آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین چادرهای مسافرتی کرده است . این چادر بهترین محصول برای افرادی است که حوصله باز و بسته کردن چادر را ندارند . مکانیزم چادرهای اتوماتیک تا حدود زیادی شبیه به چتر می باشد . در واقع این محصول ترکیبی از چادرهای عصایی و همچنین فنری با ساختار چتر می باشد .

جهت راه اندازی و باز کردن چادر را باید پایه‌های آن را باز کنید . سپس قسمت مرکزی را به سمت بالا بکشید . خواهید دید که چادر به راحتی باز و قابل استفاده خواهد شد . برای جمع آوری و بستن چادر کافیست همین مراحل را به صورت برعکس انجام دهید . این چادرها دارای وزن نسبتا بالایی می باشند . به همین دلیل برای جابجایی به وسیله ای مانند اتومبیل نیاز دارید .

چادر قابل حملچادرهای کمپینگ به لحاظ شکل ظاهری

چادر مسافرتی ژئودزیک

نام این چادر از روی یک معادله ریاضی معروف گرفته شده است . در واقع ژئودزیک به معنی کوتاهترین مسیر بین دو نقطه بر روی زمین می باشد . استفاده از ستون های متعدد در این چادرها که همدیگر را در نقاط مختلف قطع می‌کنند . همین موضوع موجب می‌شود تا مثلث های مختلفی در ساختار چادر به وجود آید . این ستون ها با این روش ترکیب باعث به وجود آمدن سازه محکمی می‌شوند . این سازه باعث می‌شود تا فشار وارد شده بر روی چادر به قسمت های مختلف تقسیم شود . به همین دلیل این چادرها را با ثبات ترین و بهترین چادر در شرایط طوفانی می باشد . این چادر می تواند در مکان های کوهستانی و دامنه های بادخیز استفاده شود . همچنین می توانید برای صعود به قله های مرتفع از این چادر استفاده کنید .

چادر ژئودزیک معمولاً دارای ابعاد کوچکی می باشد . که موجب می‌شود دارای وزن پایین و قابلیت جابجایی بالایی باشد . البته نوع دیگری از این تابلوها نیز وجود دارد . این چادرها به چادرهای نیمه ژئودزیک معروف هستند . برای مناطق نیمه طوفانی و نیمه مرتفع مناسب هستند . چادرهای نیمه ژئودزیک دارای ستون‌های کمتری هستند .

 

چادر کمپینگ گنبدی

چادر گنبدی می تواند دارای دو عدد ستون باشد . به شکل ظاهری آن را به حالت مربع در می‌آورد . همچنین در برخی از چادر های گنبدی از سه عدد ستون استفاده میشود . شکل ظاهری این نوع چادر ها به صورت شش ضلعی می باشد . قسمت وسط چادر دارای ارتفاع بلند ترین می باشد . که می توانید به صورت راحت تری در قسمت وسط حرکت کنید . هر میزان که ابعاد چادر گنبدی و ظرفیت آن کمتر باشد ، چادر دارای ثبات و مقاومت بیشتری می باشد . اما به هر میزان که ظرفیت و ابعاد چادر افزایش یابد . باعث کاهش ثبات و مقاومت چادر می شود .

چادر کمپینگ تونلی

چادر تونلی را می توان محبوب ترین چادر برای خانواده دانست . البته این محبوبیت مربوط به کشورمان نمی باشد . در واقع چادر تونلی یک چادر محبوب برای مسافرت های خانوادگی در سطح بین‌المللی می‌باشد . بسیاری از تولیدکنندگان در کشور ما این نوع چادر را تولید نمی کنند . تولید نکردن چادر تونلی در کشور ما می تواند دلایل زیادی داشته باشد . قیمت بالا و همچنین عدم تسلط بر ساخت آن می‌تواند قسمتی از این دلایل باشد .

در چادرهای تونلی استفاده بهینه از تمام فضا می‌شود . ستون های فایبرگلاس به صورت نیم دایره در کنار هم قرار می‌گیرند . و به شکل یک تونل ظاهر می شوند . چادر های تونلی دارای ابعاد و سایزهای بسیار متنوعی هستند . که می‌تواند مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت یا پر جمعیت باشد . در طی سالیان اخیر برخی از تولیدکنندگان انواع مختلفی از چادر تونلی را تولید کرده‌اند . شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سوبیا طرح های مختلف این محصولات را مشاهده کنید .

 

چادر مسافرتی خط الراسی

این نوع چادر را می‌توان قدیمی‌ترین نوع چادر دانست . چادر خط الراسی دارای دو عدد ستون در دو طرف می باشد . این ستون‌ها به وسیله یک ستون به همدیگر متصل می‌شوند . البته انواع جدیدتری از این نوع چادر طراحی شده است دارای مکانیزم متفاوتی است . چادر های جدید به لحاظ شکل ظاهری شباهت زیادی به انواع قدیمی دارند . اما به جای استفاده از دو عدد ستون از قطعات زیادی که به شکل اسکلت در می‌آیند استفاده می‌شود . یکی از معروف‌ترین انواع این نوع چادر ، چادرهای امدادی می باشند . چادرهای امدادی دارای یک اسکلت بسیار محکم می باشند . این اسکلت وظیفه نگه داشتن چادر را بر عهده دارد .

چادرهای خط الراسی معمولاً دارای ابعاد بزرگی هستند . حتی برخی از انواع این چادرها برای سیرکهای سیار استفاده می شود . ظرفیت این نوع چادر ها می‌تواند حتی بیش از ۱۰۰ نفر باشد . این نوع چادر ها بسیار سنگین می باشند و بدون استفاده از وسیله مناسب قابل جابجایی نیستند . البته چادرهای خط الراسی دارای اندازه های کوچکتری نیز هستند . اخیراً سایزهای تک نفره و دو نفره نیز برای این محصول طراحی شده است .

چادر کمپینگ هرمی

چادر حرم یکی از انواع چادرهای مسافرتی می باشد . که می‌تواند مناسب برای کمپینگ و مسافرت های کوتاه مدت باشد . این چادر کمپینگ دارای وزن بسیار پایین می باشد . که موجب می‌شود قابلیت جابجایی بالایی داشته باشد . چادر های هرمی به صورت تک ستون می باشند . برای ساخت این چادرها از چادرهای سرخپوستی الهام گرفته شده است . شکل هرمی و مثلثی این چادرها کاملا شبیه به چادرهای سرخپوستی می باشد . چادر هرمی یکی از انواع بسیار محبوب چادر مسافرتی در تمام دنیا می باشد .

شاید یکی از مهمترین معایب چادر هرمی تک لایه بودن این محصول می باشد . به دلیل پایین آوردن قیمت و همچنین وزن این محصول . چادر های هرمی اکثراً به صورت تک لایه می باشند . همین موضوع موجب می‌شود تا این چادر های کمپینگ . مناسب استفاده در شرایط آب و هوایی معتدل باشند . چادر هرمی برای استفاده در آب و هوای گرم یا سرد مناسب نمی باشد . البته برخی از انواع چادر هرمی وجود دارند که دارای مقاومت بالایی هستند . به عنوان مثال چادر هرمی ۱۰۰% کتان انگلیسی یکی از چادرهای بسیار مقاوم در شرایط آب و هوایی مختلف است .

چادر مسافرتی اتوماتیک

همانگونه که از نام این مسئول نیست پیداست چادر مسافرتی اتوماتیک به سادگی و با یک حرکت کوچک جمع آوری می شود . برپایی و همچنین جمع آوری این نوع چادر مسافرتی بسیار آسان و راحت می باشد . هر شخصی به راحتی می‌تواند آن را جمع آوری کند . البته برپایی چادر مسافرتی اتوماتیک در مقایسه با جمع‌آوری آن کمی زمان بر می باشد . ولی به طور کلی شما می توانید به تنهایی و در مدت زمان کوتاهی آن را مورد استفاده قرار دهید . ماموران عرض پارچه های با کیفیت برای تولید چادر مسافرتی اتوماتیک استفاده می شود . همچنین چند برند بسیار معروف و مطرح در این زمینه وجود دارند که این چادرها را طراحی و تولید می کنند . البته واردات این برند ها به داخل کشور کمی دشوار می‌باشد و در صورت وجود قیمت آنها بسیار بالا می باشد . ولی شما می توانید نمونه مشابهی از این محصولات را که تولید شرکت‌های داخلی هستند خریداری نمایید .

قیمت چادر مسافرتی

یکی از نکات مهم که افراد به هنگام خرید چادر مسافرتی به آن توجه زیادی دارند . قیمت چادر مسافرتی میباشد . قیمت چادر مسافرتی باید متناسب با تعداد افرادی که از آن استفاده می‌کنند باشد . به عنوان مثال یک چادر مسافرتی ۴ نفره برای نشستن چهار نفر در کنار هم مناسب میباشد . در حالی که همین چادر برای خوابیدن دو نفر در نظر گرفته می شود . پس به هنگام خرید چادر مسافرتی به این موضوع توجه نمایید . همچنین قیمت چادر مسافرتی با توجه به جنس مواد اولیه به کار رفته در تولید آن نیز متغیر می باشد . طبیعی است که هر قدر مواد اولیه باکیفیت تری برای تولید چادر مسافرتی به کار روند . قیمت چادر کمپینگ مورد نظر نیز افزایش پیدا خواهد کرد . همچنین برخی از برند ها بر حسب کیفیت و اعتباری که در این زمینه دارند . قیمت بالاتری را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند .

چادر مسافرتی دو نفره

در نظر دارید به یک طبیعت گردی بروید و می‌خواهید وسایل مورد نیاز را آماده کنید . چند زیر انداز و یکسری لوازم برای آشپزی . این ها وسایلی هستند که به ذهن شما می رسد تا برای رفتن به مسافرت آنها را آماده کنید . اما مسافرت زمانی دلچسب تر میشود که شما آسایش بیشتری داشته باشید . به همین دلیل تهیه یک سری لوازم رفاهی نیز ضروری می باشد . به عنوان مثال استفاده از چند صندلی مسافرتی می تواند برای شما بسیار مفید باشد . اگر قصد دارید مدت طولانی تری در دل طبیعت بمانید . در این شرایط به لوازم و امکانات بیشتری نیاز دارید . اینجاست که شما نیاز به یک چادر مسافرتی خواهید داشت . چادر مسافرتی تنوع بسیار زیادی دارد که شما می توانید بر حسب نیاز یکی از آنها را انتخاب کنید . اگر به تنهایی قصد انجام این کار را دارید می توانید یک چادر مسافرتی دونفره خریداری نمایید . اینو چادر مسافرتی برای استفاده‌های تک نفره کاملا مناسب می باشد . ابعاد آن به گونه ای است که می توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید .

قیمت چادر مسافرتی برزنتی ۸ نفره

قیمت چادر مسافرتی برزنتی ۸ نفره از جمله محصولاتی است که قیمت قابل توجهی دارد . ظرفیت بالای این چادر مسافرتی یکی از عمده‌ترین دلایل قیمت بالای آن می باشد . اگر شما در نظر دارید یکی از این محصولات را برای خود خریداری نمایید . ابتدا باید مشخص کنید که شما نیاز به چه نوع چادر مسافرتی دارید . این نوع چادر مسافرتی شما به صورت فنری ، عصایی و یا اتوماتیک باشد . تا حدود زیادی در تعیین قیمت آن موثر می باشد . همچنین نوع برزنت به کار رفته در تولید چادر نیز اهمیت بالایی دارد . پارچه برزنت به لحاظ کیفیت و مقاومت از تنوع بالایی برخوردار هستند . به همین جهت قیمت این محصولات نیز بسیار متفاوت از یکدیگر می باشد . شما با مراجعه به چند فروشگاه یا تولیدی چادر مسافرتی می‌توانید حدود قیمت آنها را مشخص کنید . البته شما می توانید همین کار را به صورت اینترنتی نیز انجام دهید .

قیمت چادر مسافرتی ۱۲ نفره

قیمت چادر مسافرتی ۱۲ نفره می تواند از حدود یک میلیون تومان تا حدود ۱۰ میلیون تومان متغیر باشد . چادر مسافرتی ۱۲ نفره فنری می‌تواند قیمتی در حدود یک میلیون تومان داشته باشد . البته می‌توان از پارچه های برزنتی با کیفیت برای تولید این محصول استفاده کرد . همین موضوع می‌تواند در افزایش قیمت محصول تاثیر گذار باشد . البته چادر مسافرتی ۱۲ نفره از جمله محصولات پرفروش نمی باشد . به دلیل اینکه این نوع چادر ها با ظرفیت بالایی که دارند معمولاً توسط تورهای طبیعت گردی و یا خانواده هایی با تعداد بالا استفاده می شوند . همانگونه که می دانید امروزه خانواده ها از تعداد افراد کمتری تشکیل می شوند . به همین دلیل نیاز به چادر های مسافرتی با ظرفیت بالا کمی کاهش پیدا کرده است . حتی برخی از انواع خاص چادرمسافرتی ۱۲ نفره به صورت کاملا سفارشی آماده می شوند . اما این نوع چادر مسافرتی مکان بسیار خوبی برای دورهمی و جمع های دوستانه می باشد .

بستن اواع چادر کمپینگ

نحوه بستن چادر مسافرتی یکی از نکاتی است که باید به هنگام خرید از فروشنده جویا شوید . یکی از ویژگی های مهم در مورد چادر مسافرتی این است که جمع آوری و بستن آن آسان باشد . برخی از چادر های مسافرتی به سادگی جمع‌آوری می‌شوند . یکی از بهترین چادر های مسافرتی در اینمورد چادر مسافرتی اتوماتیک می باشد . شما بدون هیچ مهارت خاصی می توانید در عرض چند ثانیه چادر مسافرتی اتوماتیک را جمع آوری کنید . برپایی این چادر مسافرتی نیز به همین اندازه آسان می باشد . اما در مورد زمان برپایی چادر مسافرتی ، چادر فنری بهترین نوع چادر مسافرتی میباشد . برای انجام این کار تنها کافیست چادر فنری را از کیف مخصوص آن خارج نمایید . چادر مسافرتی شما بلافاصله قابل استفاده بوده و زحمت زیادی برای برپایی آن نخواهید کشید . البته برخی دیگر از چادرها مانند چادر های اقلیمی و چادرهای هلال احمر نیاز به زمان بیشتری برای برپایی دارند . همچنین شما باید یک سری اطلاعات اولیه در مورد نصب و راه اندازی آن ها داشته باشید .

نگهداری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی از جمله محصولاتی است که شما می توانید انواع مختلفی از آنها را در منازل پیدا کنید . هر خانواده‌ای بر حسب تعداد افراد و نیاز خود یکی از انواع چادر مسافرتی را تهیه می‌کند . برخی از انواع چادرهای مسافرتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . طبیعت شما باید برای خرید این محصولات مبلغ بیشتری نیز پرداخت کنید . همچنین برخی از انواع چادر مسافرتی وجود دارند که برای مصارف خاص در نظر گرفته می‌شوند . به عنوان مثال برخی از چادرهای مسافرتی که مخصوص کوهپیمایی و صعود به قله هایی با ارتفاع بالا می باشند . یا چادر های مسافرتی که برای شرایط آب و هوایی خاص طراحی شده اند . اگر شما در دسته افرادی هستید که برای یک مسافرت و طبیعت گردی ساده نیاز به چادر مسافرتی دارید . نیاز به خرید این نوع محصولات تخصصی ندارید . یک چادر مسافرتی بسیار ساده می‌تواند برای شما بسیار ایده آل و عالی باشد .

اما گذشته از اینکه شما چه نوع چادر مسافرتی را خریداری کنید . حتما باید یک سری نکات اولیه برای استفاده بهتر از محصول خود را رعایت کنید . یکی از نکات بسیار مهم که حتما باید به آن توجه داشته باشید جمع آوری چادر مسافرتی میباشد . اگر شما چادر مسافرتی خود را به طرز صحیح جمع آوری نکنید . محصول شما ظرف مدت کوتاهی کارایی و کیفیت خود را از دست خواهد داد . به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم به هنگام خرید چادر مسافرتی . نحوه صحیح برپایی و جمع آوری آن را از فروشنده جویا شوید . همچنین می توانید به ویدئو های آموزشی مختلف در اینترنت مراجعه نمایید .

تقریباً تمام چادرهای مسافرتی دارای یک کیف مخصوص هستند . شما می توانید بعد از جمع آوری آنها را در داخل کیف مخصوص قرار دهید . وجود کیف مخصوص تا حدود زیادی می تواند در نگهداری چادر مسافرتی شما مفید باشد . اما پیشنهاد می کنیم هرگز چادر مسافرتی خود را که خیس و مرطوب می باشد در داخل کیف قرار ندهید . ابتدا اجازه دهید که چادر مسافرتی شما به طور کامل خشک شود ‌. سپس اقدام به جمع آوری آن نمایید .

سوالات متداول چادر مسافرتی ویلاسازه

 

چه مکانی برای برپایی چادر مناسب است ؟

زمانی که به مسافرت و یا پیک نیک می‌روید یکی از مسائلی که باید به آن توجه داشته باشید مکان مناسب برای برپایی چادر می باشد . زمانی که مکان چادر خود را به درستی انتخاب نکرده باشید امکان دارد به هنگام استراحت مشکلاتی برای شما به وجود آید . مکان چادر مسافرتی را باید به گونه‌ای انتخاب کنید که امکان نفوذ آب به داخل چادر وجود نداشته باشد . همچنین برای برپایی چادر یک مکان صاف را انتخاب کنید تا بتوانید استراحت بهتری داشته باشید . مکان چادر را به گونه‌ای انتخاب نکنید که در معرض بادهای شدید باشد . وزش باد شدید می‌تواند موجب واژگونی چادر شود .

 

آیا چادر مسافرتی قابل تعمیر است ؟

بیشتر چادرهای مسافرتی قابلیت تعمیر دارند و شما می توانید شخصاً و یا به وسیله افراد متخصص نسبت به تعمیر آنها اقدام کنید . گاهی اوقات امکان دارد و مشکلاتی برای برخی از قسمت‌های چادر به وجود بیاید که شما نیاز به تعمیر قسمت مورد نظر و یا تعویض قسمتی از چادر داشته باشید . اما گاهی اوقات هزینه تعمیر چادر مسافرتی به اندازه ای می باشد که بهتر است نسبت به خرید یک چادر دیگر اقدام کنید .

 

طریقه باز و بسته کردن چادر مسافرتی چگونه است ؟

معمولاً نصب و جمع آوری چادرهای مسافرتی و چادرهای کمپینگ کار دشواری نمی باشد . تنها با کمی آموزش و مهارت می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید . چادر هایی مانند ه چادر فنری به راحتی نصب و راه اندازی می شوند . برای این کار کافی است آنها را از داخل کیف مخصوص خود بیرون آورده و بر روی زمین قرار دهید . در عرض چند ثانیه چادر و شما آماده برای استفاده خواهد بود . اما برای جمع آوری چادر هایی مانند چادر فنری باید روش بستن آن را بلد باشید . در غیر این صورت یک کار بسیار سخت و دشوار برای شما خواهد بود . برای آموختن روش بستن چادر فنری می توانید به فیلم های آموزشی موجود در فضای اینترنت مراجعه کنید .

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب فضای باز،صندلی تابی،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهی در مورد “چادر مسافرتی و کمپینگ

  1. بازتاب: راهنمای خرید چادر مسافرتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. بازتاب: بهترین نوع چادر کمپینگ - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: قیمت انواع چادر مسافرتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. بازتاب: انتخاب بهترین تاب فلزی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  5. بازتاب: ویژگی های چادر مسافرتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  6. بازتاب: معرفی چادر مسافرتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  7. saber.hadiniyaa گفت:

    آشنایی با چادرهای مسافرتی
    چادر مسافرتی سرپناهی برای طبیعت گردان یا مسافران هستند که جنس این چادرها معمولاً از پارچه یا دیگر بافته‌ها ساخته شده و بر تیرک یا میله ها توسط میخ ها برپا می‌شوند.

    منشأ وجود این نوع چادرها احتمالاً از اقوام قبایل و عشایر کوچ نشین بوده‌است اما امروزه بیشتر افراد در فضای باز آنها استفاده می‌کنند.

    .

    چرا باید چادر مسافرتی بخریم؟
    اگر تصمیم گرفتید شبی را در طبیعت سپری کنید به یک چادر خوب نیاز دارید. انتخاب نامناسب چادر می‌تواند هتل پرستاره شما را تبدیل به مسافرخانه‌ای ارزان قیمت و بی‌ستاره کند و آن‌چه به جا می‌ماند خاطره‌ای تلخ و فراموش نشدنی از کمپینگ است. امنیت و آرامش دو حسی هستند که یک چادر خوب به شما هدیه می‌کند.

  8. saber.hadiniyaa گفت:

    چادر مسافرتی فنری ایرانی و خارجی ضد آب در نمایندگی چادر مسافرتی و تولیدی چادر هلال احمر در ایران سایت اینتکس شو با قیمت شرکتی تولید و خرید و فروش میشود . انواع مدل های چادر مسافرتی 2 نفره , 3 نفره , 4 نفره , 6 نفره , 8 نفره , 10 نفره , 12 نفره , برزنتی دوپوش با ارتفاع زیاد ویژه کمپینگ و طبیعت گردی و چادر هلال احمر بزرگ امدادی 4×3 و 3×2 اسکلتی با کیفیت بالا و گارانتی شرکتی در مرکز فروش چادر مسافرتی فنری , چادر هلال احمر امدادی جهت سیل زدگان و زلزله زده ها و بلایای طبیعی جهت کمک رسانی در شهر های ایران و تهران فروشگاه اینتکس شو به فروش میرسد . چادر مسافرتی یکی از لوازم ضروری جهت تفریحات خانوادگی در طبیعت و سفر های چند روزه میباشد که میتوان جهت استراحت و خوابیدن در شرایط آب و هوای مختلف از آن بهره برد . اکثریت افراد به دنبال بهترین چادر های مسافرتی هستند که از نظر حجم و وزن سبک و قابل حمل و نقل باشند تا بتوانند به راحتی در سفر از آن استفاده کنند و از نظر کیفیت نیز باید کاملا استاندارد و ضد آب باشد تا در هنگام بارش باران آب به داخل چادر نفوذ نکند .

  9. saber.hadiniyaa گفت:

    اگر قرار است از این پس، بعد از راهپیمایی ها و کوهنوردی های خود در طبیعت به همراه گروه همسفران، شبی را نیز در کوهستان بگذارنید به چادری با دوام، مقاوم در برابر، آب، پرش سنگ، خراشیدگی و سبک نیاز دارید.
    اگر کاربرد چادرمسافرتی را برای خود بهتر و دقیق تر تعریف کنید راحت تر می توانید ویژگی های مهمی که به آن ها نیاز دارید را برای خود فهرست کنید.

    کف چادر باید بیشتر از قسمت های دیگر در برابر آب و یا خراشیدگی مقاومت داشته باشد. فشاری که بر اثر وزن و حرکت افراد در کف چادر ایجاد می شود، می تواند آب را وارد فضای داخلی کند و این دلیل اصلی پوشش جداره ی چادر ها با لایه های مختلف اورتان است.

    برای آنکه از ورود آب به آن جلوگیری شود معمولاً پارچه ای که با آن چادرمسافرتی ساخته می شود را با اورتان می پوشانند البته در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و ساخت مواد ترکیبی مختلف، جداره هایی برای چادر ها ساخته می شود که نیازی به پوشش دوباره ندارد، اما به طور سنتی چادر ها را از یک لایه نایلون و یک لایه پوشش اورتان برروی آن می سازند.

  10. azari_kiz گفت:

    موقع خرید چادر مسافرتی چه ویژگی‌هایی را باید در نظر بگیریم؟

  11. azari_kiz گفت:

    خرید چادر مسافرتی یکی از انتخاب‌های چالش برانگیز است چون وقتی برای خرید جست‌وجو کنید، با تنوع بی‌نظیری از محصولات روبه‌رو می‌شوید که ویژگی‌های متنوعی دارند. همین تنوع انتخاب‌ها، باعث ایجاد سردرگمی می‌شود و در نهایت، انتخاب چادر مسافرتی خوب، بسیار سخت می‌شود. چادر مسافرتی ویژگی‌های متعددی دارد که موقع خرید چادر مسافرتی باید در مورد تمام آن‌ها تصمیم گرفته باشید.
    چادر مسافرتی محصولی است که معمولا یک بار خریده می‌شود و قیمت بالایی هم دارد. با توجه به سبک زندگی خودتان، ممکن است لازم باشد که آن را در جاهایی استفاده کنید که چادر را در معرض آسیب بیشتر قرار می‌دهد. مثلا اگر اهل طبیعت‌گردی‌های طولانی باشید و قرار باشد روزها در طبیعت بمانید، با چادری که برای چند ساعت در پارک نیاز دارید، متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید