وبلاگ ویلاسازه

چیدمان سنگفرش مناسب برای دکوراسیون باغ و ویلا

چیدمان سنگفرش

چیدمان سنگفرش مناسب برای دکوراسیون باغ و ویلا

تا به حال به چیدمان سنگفرش مناسب برای دکوراسیون باغ و ویلایتان دقت کرده‌اید. چیدمان سنگفرش علاوه بر زیبایی باغ و ویلا، فضایی برای چینش مبلمان ویلایی، آلاچیق یا سایه بان چتری، تجهیزات بازی و  مسیری برای قدم زدن داخل فضای سبز ایجاد می‌کند. در نتیجه برای چیدن سنگفرش باید به کاربرد آن دقت کرد. در اینجا سعی داریم تا چند الگوی پر طرفدار چیدمان سنگفرش مناسب برای دکوراسیون باغ و ویلا را که به باغ و باغچه شما جذابیت می‌دهد، معرفی کنیم.

یکی از آیتم‌های زیبایی باغ، چیدمان اصولی سنگفرش آن می‌باشد.

چیدمان سنگفرش

چیدمان سنگفرش

نوع سنگفرش در نحوه چیدمان مبلمان فضای باز نیز بی‌تاثیر نیست.

از انواع چیدمان سنگفرش می‌توان به الگوی گرد و دایره‌ای، الگوی بافت‌های دندانه‌دار، الگوی بافت سبدی، الگوی پره‌های اروپایی، الگوی راست چین، الگوی شطرنجی، الگوی طبیعی و نامنظم اشاره کرد.

چیدمان سنگفرش ویلا

چیدمان سنگفرش ویلا

برای چیدمان مبلمان فضای باز و یا چیدمان سنگفرش کف آلاچیق و سایبان، اولین سوالی که به ذهن ما می‌رسد این است که علاقه ما بیشتر به کدام سمت متمایل است؟

چیدمان فضای سنتی و یا چیدمان مدرن

همه ما براین مطلب واقفیم که این لوازم چیدمان هستند که حال و هوای سنتی و یا مدرن را ایجاد می‌کنند.

مثلا یکی از روش‌های چیدمان سنتی و حفظ ظاهر باغ، چیدمان نامنظم سنگفرش است که جلوه‌ای طبیعی به محیط می‌دهد که در این صورت باید از مبلمان مناسب این فضا استفاده شده باشد تا حس سنتی را به اطراف و بیننده القا کند.

چیدمان سنگفرش سنتی

چیدمان سنگفرش سنتی

همچنین چیدمان شطرنجی که چمن و سبزه از لابلای قطعه‌های سنگفرش خودنمایی می‌کنند، از نمونه‌های چیدمان سنتی و روستایی بشمار میرود.

درچیدمان سنتی هرچه بیشتر فضای ساده و چوبی رعایت شود، بیشتر به ببیننده حس صمیمیت القا می‌شود.

چیدمان‌های  مدرن، دیگر خبری از سنگ‌های ریز و درشت با رنگ های تیره و روشن نیست. در این چیدمان‌ها، از سنگ های یک اندازه و تک رنگ استفاده می گردد و برای چیدمان

سنگ‌ها روی زمین از  الگوهای کامپیوتری استفاده می شود.

چیدمان مدرن

 

برای اطلاعات بیشتر در حوضه دکوراسیون داخل و محوطه سازی بالا میتوانید مقالات زیر را مطالعه کنید.

تجهیز حیاط ویلا

 

ساخت روف گاردن

چه نوع سنگ هایی برای استفاده در سنگ فرش مناسب هستند ؟

تنوع بالایی از سنگ را می توان برای سنگ فرش مورد استفاده قرار داد . اما نکته مهم این است که باید سطح آنها تا جای ممکن صاف و صیقلی باشد . در غیر این صورت راه رفتن بر روی آن ها دشوار و آزاردهنده خواهد بود .

 

آیا می توانیم شخصاً محیط خود را سنگ فرش کنیم ؟

البته برای انجام این کار نیاز به تخصص و مهارت کافی دارید . اما اگر می خواهید این شخصاً این کار را انجام دهید . می توانید از روش آزمون و خطا استفاده کنید . این کار ممکن است کمی زمان بر باشد اما قطعاً نتیجه کار لذت بخش خواهد بود .

 

از چه رنگهایی میتوان برای سنگ فرش استفاده کرد ؟

ترکیب رنگ استاندارد ای برای استفاده در سنگ فرش وجود ندارد . ذوق و سلیقه شما و همچنین نوع چیدمان محیط تعیین کننده رنگ سنگ فرش خواهد بود . البته اگر امکان شستشوی مداوم سنگ فرش برای شما وجود ندارد . در این صورت سعی کنید و از رنگ های تیره استفاده کنید .

 

سنگ فرش بتنی بهتر است یا سنگی ؟

سنگ فرش بتنی یا همان سیمانی معمولاً برای مکان های عمومی استفاده می شود . این نوع سنگ فرش در ظرف مدت کوتاه تری چیده میشود . همچنین ابعاد آن ها منظم و یکسان می باشد . استفاده از سنگ های طبیعی برای سنگ فرش می تواند زیبایی محیط شما را افزایش دهد . اما در عین حال بسیار زمان بر خواهد بود .

 

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام تجهیزات باغی ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “چیدمان سنگفرش مناسب برای دکوراسیون باغ و ویلا

  1. قاسم گفت:

    سنگفرش ها مدت زیادی هست که کاربرد دارن ویکی از پرکاربردترین این سنگ فرش ها استفاده در محوطه حیاط باغ یا ویلا میباشد که علاوه بر زیبایی آن میتونیم به راحتی وسایل مورد نظر از جمله مبلمان ویلایی،آتشدان،سرسره ،استند گل وسایرمحصولات رو به راحتی بچینیم واستفاده کنیم ،سنگفرش ها طرح های مختلفی دارن که بسته به سلیقه تون میتونیم از اونها استفاده کنید

  2. بازتاب: دکوراسیون ویلایی چیست - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. azari_kiz گفت:

    همان‌طور که دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، دکوراسیون و زیبایی نمای بیرونی و حیاط و محوطه نیز از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. در واقع توجه به زیبایی و استفاده از المان‌های مناسب هم در دکوراسیون داخلی و هم دکوراسیون خارجی باعث می‌شود تا در عین این که زیبایی ساختمان و فضای بیرونی آن زیاد به چشم بیاید، افزایش کیفیت و طول عمر سازه‌ها را نیز در پی داشته باشد. یکی از المان‌هایی که در طراحی محوطه، بازسازی حیاط و حیاط سازی سنتی، مورد استفاده قرار گرفته و بر زیبایی و کارایی این بخش‌ها می‌افزاید، سنگ‌فرش است.
    استفاده از این تجهیزات باعث می‌شود تا افراد به هنگام ورود به حیاط ساختمان، باغ و ویلاها، با منظره‌ای مرتب و در عین حال زیبا مواجه شوند. به جز تأثیر بر زیباسازی و تزیین حیاط خانه، استفاده از این پوشش‌ها دارای مزیت‌های دیگری نیز است. امروزه در صنعت ساخت‌وساز از انواع سنگ‌فرش‌ها استفاده می‌شود که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید