استند گل فلزی

استند گل فلزی طرحهای متنوعی دارد این پایه گلدانها تحمل وزن بسیار بالایی دارند.استند فلزی ویلاسازه به دلیل داشتن رنگ کوره ایی در برابر رطوبت بسیار مقاوم میبشاد.استند گل فلزی یا همان پایه گلدان امروزه طرفداران بسیاری دارد ولی شما همیشه برای خرید ان دچار سردرگمی میشوید ما به شما کمک میکنیم تا بهترین استند گل را انتخاب و خرید کنید.

استند گل دیبا

3,900,000 تومان

استند گل طرح کوزه

4,410,000 تومان

استند گل نیم قلب

2,500,000 تومان

استند گل چوبی طرح ماهور

2,400,000 تومان

جا گلدانی چوبی طرح آسو

1,800,000 تومان

استند گل طرح لنیا

جا گلدانی فلزی دو تکه طرح قلب

4,500,000 تومان

استند گل فلزی پایه دار

900,000 تومان

استند گل فلزی طرح هانا

2,500,000 تومان

استند گل فلزی طرح آنیسا

2,000,000 تومان

استند گل دیواری طرح الیزه

2,000,000 تومان

استند گل فلزی

استند گل

استند گل فلزی ویلاسازه

زندگی آپارتمانی روز به روز در حال افزایش است و این نوع زندگی باعث می شود تا خانه های ویلایی جای خود را به آپارتمان های کوچک دهند .اما انسان همیشه به زیبایی نیاز دارد و دوست دارد که طراوت و سرزندگی را در کنار خود احساس کند .

انسان ها تلاش می کنند که سر زندگی و نشاط موجود در حیاط های منزل را به آپارتمان منتقل کنند .آسان ترین راهی که برای تداعی حس باغ در آپارتمان ها وجود دارد استفاده از گیاهان و گلها در فضای آپارتمان می باشد .

گیاهان فضای بسیار زیبایی را به منزل می بخشند و باعث طراوت و تازگی هوای اطراف می‌شوند .اما یکی از عمده ترین مشکلاتی که به هنگام استفاده از گیاهان در منزل به وجود می آید مشکل کمبود فضا می باشد که در بسیاری از مواقع باعث می‌شود تا افراد نتوانند گیاهان خود  را به داخل منزل انتقال دهند .

اما یک راه حل بسیار عالی برای مشکل شما وجود دارد و این راه حل استفاده از استند های مختلف برای قرار دادن تعداد زیادی گلدان در یک فضای کوچک می باشد .

استند گل فلزی

پایه گلدان فلزی ویلاسازه

تنوع استند گل فلزی

استندها یا به اصطلاح همان جاگلدانی ها دارای تنوع طرح بی نظیری هستند می‌توان از آنها در مکانهای بسیار مختلفی استفاده کرد .همچنین جاگلدانی ها در جنس های بسیار متفاوتی تولید و در بازار عرضه شده‌اند که می‌توان به تعدادی از آنها اشاره کرد .

عمده ترین استند ها به لحاظ جنس مواد اولیه عبارتند از استندهای فلزی ، استند های چوبی و همچنین استند های پلیمری و پلاستیکی .استند فلزی پرفروش ترین نوع استند می باشد که شما می توانید انواع بسیار مختلف آن را تقریباً در همه جا مشاهده کنید .

استندهای فلزی را می توانید از فروشگاه ها و تولیدی های مختلفی تهیه کنید .

اگر به دنبال یک تولیدی معتبر برای خرید یک یا چند استند فلزی میباشید علاوه بر زیبایی دارای مقاومت و دوام بالایی باشد ، ما به شما پیشنهاد می کنیم از استندهای فلزی ویلا سازه بازدید کنید .با مراجعه به سایت ویلا سازه  و یا دریافت کاتالوگ از طریق واتساپ می توانید طرح های بسیار زیبا و شیک جاگلدانی های ویلا سازه را مشاهده کنید .

استند گل ویلاسازه

استند گل فلزی طرح قلب

رنگ استند فلزی

رنگهایی که برای استند گل و به طور کلی استند های فلزی استفاده می شود تنوع زیادی دارد . شما می توانید انواع مختلف رنگ ها را برای محصول مورد نظر خود سفارش دهید . حمام رفتن از رنگ سفید برای استند گل استفاده میشود . به دلیل رنگ سفید که حالت خنثی دارد که می‌تواند تا بیشتر رنگ ها ترکیب شود . همچنین قرار گرفتن رنگ سفید در کنار گلهای سبز می تواند هارمونی جالبی را به وجود آورد . در صورت تمایل می توانید با استفاده از یک اسپری ، در عرض چند دقیقه رنگ استند خود را تغییر دهید . این کار هزینه چندانی برای شما به وجود نخواهد آورد . در صورت تمایل می توانید هر چند وقت یکبار رنگ استند فلزی خود را تغییر دهید . بهترین نوع رنگ برای قطعات فلزی مورد استفاده قرار می گیرد رنگ الکترواستاتیک میباشد . این دو رنگی که در اصطلاح به رنگ کوره ای معروف می باشد از کیفیت بالایی برخوردار هستند . رنگ کوره ای در برابر ضربه و همچنین خراشیدگی مقاومت بالایی دارد . تمامی استند های فلزی تولید شده در ویلا سازه با رنگ کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شوند . همین موضوع باعث کیفیت بالاتر محصولات این تولیدی می شود .

استند گل ویلاسازه

ویلا سازه به عنوان یک تولیدی که به صورت تخصصی اقدام به طراحی و تولید تجهیزات ویلایی می نماید ، یک برند مطمئن و معتبر در این صنعت می باشد .همچنین ویلا سازه خاص ترین و شیک ترین استند های فلزی را طراحی و تولید می کند که نظیر آن ها را نمی توانید در جای دیگری مشاهده کنید .

استند گل دیواری

پایه گلدان دیواری

تنوع طرح استند های فلزی

فلزاتی همچون آهن که دارای پروفیلهای بسیار متنوع می باشند و هم چنین محصولاتی مانند فرفوژه که دارای زیبایی و مقاومت بسیار بالایی می باشند ، بهترین مواد اولیه برای تولید جاگلدانی های مختلف می باشند .

جا گلدانی های فلزی پرفروش ترین قدیمی ترین  نوع از استند ها میباشند که طرفداران زیادی دارند و هر روز به تعداد طرح‌های آنها اضافه می‌شود .

استند های فلزی دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی می باشند که موجب می‌شود بتوانید سالیان طولانی آنها را مورد استفاده قرار دهید .

استند گل فلزی ویلاسازه

استند گل فلزی طرح درخت

ابعاد استند گل فلزی

همچنین جا گلدانی های فلزی در ابعاد بسیار مختلفی طراحی و تولید شده اند که دارای تحمل وزن های متفاوتی می باشند .همچنین این محصولات قابلیت این را دارند که شما بتوانید تعداد زیادی گلدان را بر روی آنها بچینید و در واقع یک باغچه کوچک برای خود ایجاد کنید .

استند های فلزی هیچ محدودیتی در طراحی و ساخت ندارند و امروزه بیش از ۱۰۰۰ نوع استند فلزی در طرح‌ها به ابعاد متنوع در بازار موجود می باشد .گروه تولیدی ویلا سازه نیز یکی از تولیدی هایی می باشد که دارای بیشترین تنوع در استند های فلزی است .

همچنین شما می توانید علاوه بر طرح های بسیار متعددی که در ویلا سازه وجود دارد ، طرح مورد نظر خود را که در جای دیگری به غیر از ویلا سازه مشاهده نموده اید را برای ویلا سازه ارسال کرده و آن را تولید و برای شما ارسال خواهیم کرد .

استند گل فلزی

استند فلزی طرح مارپیچ


پایه گلدان فلزی

پایه گلدان فلزی ویلاسازه

استند را می‌خواهید در چه فضایی مورد استفاده قرار دهید

به این نکته توجه داشته باشید که هستند ها همیشه برای استفاده در فضای سرپوشیده نمی باشند و می‌توان آنها را در فضای باز نیز مورد استفاده قرار داد .همچنین برخی از گیاهان مخصوص نگهداری در داخل آپارتمان می باشند که این گیاهان را گیاهان آپارتمانی می نامند .گل ها و گیاهان دیگری نیز وجود دارند که حتماً باید در فضای باز نگهداری شوند و قرار دادن آنها در محیط آپارتمان باعث خشک شدن و از بین رفتن آنها می‌شود .

انواع گیاهان آپارتمانی

در این بین گیاهانی نیز وجود دارند که هم در داخل منزل و هم در فضای باز می توان از آنها نگهداری کرد .برای اینکه بتوانید به راحتی این گیاهان را جابجا کنید و آنها را در فضای باز و همچنین در داخل منزل قرار دهید به استندهایی نیاز دارید که بتوانید از آنها در فضای باز نیز استفاده کنید .

استندهای چوبی قابلیت زیادی در فضاهای باز ندارند و در مدت زمان کمی خراب شده و کارایی خود را از دست می‌دهند .اما استند های فلزی به دلیل وجود یک لایه محافظ از جنس رنگ بر روی سطح فلز ، مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و اکسیده شدن دارند .

مقاومت در برابر آب

آهن در مجاورت آب و هوا به سرعت دچار زنگ زدگی می شود ولی وجود یک لایه رنگ بر روی سطح آن باعث می‌شود تا عمر مفید آهن افزایش یابد .

همچنین برای اطمینان از کیفیت رنگ می توانید از رنگ کوره ای استفاده کنید که یک رنگ صنعتی می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و همچنین زنگ زدگی دارد .شما می‌توانید استند های فلزی را به صورت مداوم و همیشگی در فضای باز قرار داده و گلدان های مختلف خود را بر روی آنها قرار دهید .

استند ها وسیله ای برای طراحی دکوراسیون

استندهای گل برای قرار دادن گل ها نمی باشند و با طراحی های متفاوت و زیبایی که بر روی آنها صورت می گیرد می ‌توانند یکی از اجزای دکوراسیون شما باشند .

برخی از استند ها به صورت دو تکه تا چند تکه می باشند که با قرار گرفتن در کنار هم یک فضای زیبا را تشکیل می‌دهند .استند های فلزی در انواع طرح های کلاسیک و مدرن برای استفاده در دکوراسیون شما طراحی می‌شوند .

شما می توانید آنها را در سایزها و همچنین رنگهای بسیار متنوع تهیه و چه در فضای باز و چه در داخل منزل از آنها استفاده کنید .همچنین محصولات صرفاً برای مصارف خانگی نمی باشند و شما می توانید از آنها برای محیط های تجاری و عمومی نیز استفاده کنید .

شما می توانید محیط دفتر و یا مغازه خود را به کلی دگرگون کرده و یک فضای دلنشین و مطبوع به وجود آورید .

تغییر یک باور غلط

یک باور غلط وجود  دارد که یک استند فقط برای قرار دادن گلدان ها مورد استفاده قرار می گیرد .به همین جهت نام این محصولات را جا گلدانی می نامند البته این اسم دقیق این محصولات نمی باشد و فقط نامی است افراد بر روی آن گذاشته اند .

استند ها می توانند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشند ، می توانید از آنها به عنوان یک قفسه برای کتاب هایتان استفاده کنید .و یا می توانید به عنوان قسمتی از ویترین مغازه از آنها استفاده کنید و محصولات مختلف را بر روی آنها قرار دهید .

استند در واقع وسیله ای است برای قرار دادن وسایل و ابزار مختلف بر روی آن .استفاده های بسیار زیادی می‌توان از استندهای کرد و هر کسی می تواند با کمی خلاقیت آنها را تبدیل به محصولاتی بسیار خلاقانه و با کاربردی بی نظیر کند .حتی می توانید ترکیبی از گلدان و وسایل مختلف را بر روی استند ها قرار دهید و یک منظره بسیار جالب را به وجود آورید .

کمی خلاقیت به خرج دهید و یا نگاهی به ژورنال های مختلف بیاندازید تا ایده های جالبی در مورد دکوراسیون منزل و استفاده از استندهای برای مصارف مختلف به ذهنتان خطور کند .همیشه زیباترین طراحی ها یک طراحی خلاقانه و خارج از کلیشه می باشند .

زیبا ترین و به روز ترین استند های فلزی را از ویلا سازه بخواهید

ویلا سازه به عنوان یکی از شرکت های با سابقه و معتبر در صنعت تجهیزات ویلایی و همچنین مبلمان فضای باز ، کلکسیونی بی نظیر از استندهای فلزی ، چوبی و حتی پلیمری را در اختیار شما قرار میدهد .تنوع بی نظیر محصولات ویلا سازه باعث می شود تا شما بتوانید هر محصولی را با هر نوع ویژگی و برای هر کاربردی که می خواهید به راحتی تهیه کنید .

استندهای تهیه شده در ویلا سازه دارای ابعاد بسیار مختلفی هستند که استندهای چند سانتیمتری تا استندهای چند متری را شامل می‌شود .

مصارف استند گل فلزی

این استند ها برای مصارف زیادی همچنین مصارف خانگی و شخصی و همچنین مصارف عمومی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند .شما می توانید طرح های مختلف را با توجه به نیازهای خود تغییر داده و در واقع آنها را شخصی سازی کنید .

ویلا سازه این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا بتوانند یک استند را در ابعاد مختلفی سفارش دهند و همچنین می‌توانند چند استند را با هم ترکیب کرده و یک محصول جدید به وجود آورند .

شما می توانید طرحی را که خودتان طراحی کرده اید و یا در جای دیگری مشاهده کرده اید برای ما ارسال کنید و این محصول را برای شما تولید خواهیم کرد .

استند گل

پایه گلدان فلزی

یکی دیگر از محصولات بسیار خلاقانه و زیبای ویلا سازه ، دیوار سبز می باشد که شاید بسیاری از شما این نام را تاکنون نشنیده اید .دیوار سبز در واقع مجموعه ای از چند گلدان پلیمری می باشد کع به صورت عمودی بر روی دیوار نصب می شوند و گل‌ها و گیاهان مختلف درون آن کاشته می شوند .

این محصولات زیبایی شگفت انگیزی به محیط شما می دهند و باعث به وجود آمدن یک محیط بسیار با طراوت و روح بخش می‌شوند .شما می‌توانید به صورت حضوری با مراجعه به نمایشگاه های ویلا سازه و یا به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی یا واتساپ و یا از طریق وبسایت ویلا سازه اطلاعات بیشتری نسبت به محصولات ویلا سازه کسب کنید .

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب فضای باز،صندلی تابی،بخاری فضای باز،ظروف چوبی،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و مبلمان فضای باز…. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

همینطور برای خرید تخت سنتی و قیمت تاب ریلکسی و خرید ظروف چوبی و کلی محصول دیگه میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

دیدگاهی در مورد “استند گل فلزی

  1. azari_kiz گفت:

    در خرید استند گل مهم ترین پارامتر چیست ؟

  2. azari_kiz گفت:

    استند های فلزی قیمت مناسب و در عین حال استحکام آن باعث شده تا متداولترین جنس در ساخت استندهای تبلیغاتی و قفسه محصول باشد. در ساخت استند فلزی معمولا از آهن و آلومینیوم استفاده میشود. فلز به صورتهای مختلف مثل ورق، مفتول و پروفیل استفاده می شود. پوشش دهی نیز با فرایند هایی مثل رنگ و آبکاری صورت می گیرد. انواع استند رومیزی، استند ایستاده، استند دیواری با این متریال قابل ساخت میباشند .

دیدگاهتان را بنویسید