وبلاگ ویلاسازه

تجهیز حیاط و فضای باز

مبلمان-فضای-باز-ویلاسازه

تجهیز حیاط و فضای باز و تراس با ویلاسازه

با شروع  فصل تابستان و گرم شدن هوا، اکثر افراد تمایل دارند که از فضای سبز بیرونی و طراوت طبیعت بیشتر استفاده کنند.

برای ایجاد تنوع و تفاوت بین خانه های ویلایی و منزل افراد بکارگیری از بعضی وسایل تجهیز حیاط و فضای باز پیشنهاد بسیار جالبی است.

و همچنین برای فضای باز برخی رستوران های می توان با بهره گیری از این تجهیزات فضای باز، محیطی چشم گیر خلق کرد.

با توجه به این امر شرکت مبلمان فضای باز ویلاسازه تولیداتی را در این زمینه فراهم آورده که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم.

مبلمان ویلایی و میز و صندلی باغی

یکی از اولین و اساسی ترین کارها استفاده از مبلمان باغی و ویلای و مبلمان فضای باز در محیط  بوده و در برابر عوامل محیطی مقاوم می باشد.

انتخاب طرح، مدل و ابعاد محصول کاملا به خواست و سلیقه و فضای در اختیار مشتری وابسته است و می توان نسبت به فضا از میزو صندلی های مختص فضای باز ویلاسازه نیز استفاده نمود.

همچنین استفاده از نیمکت های چوبی و فلزی فانتزی شرکت ویلاسازه تاثیر شایانی در این امر دارد.

مبلمان-فضای-باز-ویلاسازه

تخت کنار استخری

یکی دیگر از محصولات زیبا که می توان برای فضای باز باغ و ویلا استفاده کرد،تخت راحتی کنار استخری است.

تخت کنار استخر، برای استراحت و یا آفتاب گرفتن در کنار استخرهای رو باز مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید طرحهای زیبا و متنوعی ازکلکسیون تخت کنار استخری چوبی و یا فلزی شرکت ویلاسازه را با توجه به رنگ و نوع چیدمان فضای باز خود، تهیه نمایید.

تخت-استخری-ویلا-سازه

 

استند گل فلزی و چوبی

فضای سبز می تواند شامل بخشی از بالکن، پاسیو و یا حیاط خلوت باشد که به سادگی با گل و گیاه مزین شده باشند، اما تاثیر بسزایی در باطراوت کردن محیط داشته باشد، برای این منظور استند های گل چوبی و فلزی شرکت ویلاسازه بهترین گزینه محسوب می شوند که، می توانند با اشغال کمترین فضای موجود، بیشترین تاثیر را در زیبایی خانه شما داشته باشند.

استند-گل-جا-گلدانی-ویلاسازه

نورپردازی با چراغ های زینتی

یکی دیگر از کارهایی که می توان برای زیبایی فضای باز انجام داد، نورپردازی محوطه است. استفاده از وسایل نورپردازی خلاقانه و زیبا یکی از ابزارهایی است که باعث متفاوت شدن فضای باز و خانه ویلایی میشود می شود.

نور-پردازی-باغ

سایبان و چتر آفتابگیر

برای در امان ماندن از نور مستقیم آفتاب و گرمای فراوان تابستان، استفاده از سایبان چتری در فضای باز امری ضروری به نظر می رسد.

با کمک طراحی های زیبا و مدرن می توان به طراحی فضای باز متفاوت و خاصی دست یافت و از آفتاب مستفیم و یا باران نیز در امان ماند.

یکی از این نوع سایبان چتری است. این چتر ها با رنگبندی و طرح های متنوعی در شرکت ویلاسازه ارائه می گردد.

 

سایبان-چتری-ویلا-سازه

تاب ویلایی و صندلی های ویلایی و تاب ریلکسی

یکی دیگر از موارد زیبایی فضای باز ویلا و همچنین ایجاد حالت ریلکسی بعد از خستگی های محیطی، استفاده از تاب های ویلایی و تاب ریلکسی شرکت مبلمان فضای باز ویلاسازه می باشد.

این تاب ها و صندلی ها در طرح های متنوع با تحمل وزن های زیاد، پیشنهادی دیگر از ویلاسازه می باشد.

میتوانید خودتان یک تاب ریلکسی خوشگل تهیه کنید برای آموزش ساخت تاب ویلایی روی لینک کلیک کنید.

تاب-ریلکسی-ویلاسازه

سوالات متداول

برای استفاده در حیاط سایبان چتری بهتر است یا سایه بان ثابت ؟

سایبان ثابت معمولاً دارای یک اسکلت فلزی می باشد که یک پوشش از جنس پلی اتیلن یا ورق فلزی بر روی آن قرار می گیرد . این نوع سایبان معمولاً برای خودرو در زیر آن مناسب می باشد . سایبان چتری برای استفاده در کنار مبلمان ویلایی بسیار مناسب تر می باشد . امکان جابجایی مهمترین ویژگی برای سایبان چتری میباشد .

 

بهترین نوع کباب پز برای استفاده در حیاط کدام است ؟

معمولاً کباب پز های فلزی برای استفاده در حیاط مناسب تر می باشند . تعمیر و جابجایی کباب پز فلزی بسیار آسان می باشد . چنانچه بخواهید از کباب پز سیمانی و یا سنگی در حیاط خود استفاده کنید . باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورت نیاز به جابجایی آنها باید آنها را تخریب کنید .

منقل کبابی استیل ویلاسازه66

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

منقل کبابیvillasaze8

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

تاب ویلایی مناسب برای حیاط منزل کدام است ؟

تاب های ویلایی که برای حیاط منزل و حیاط خلوت مورد استفاده قرار می گیرند . معمولاً دارای ابعاد کوچکتری هستند . همچنین برای اینکه جابجایی آنها راحت تر باشد و باید از وزن پایین تری نیز برخوردار باشند . به همین دلیل تاب ویلایی دونفره برای استفاده در حیاط منزل کاملا مناسب می باشد .

 

بهترین راه برای استفاده بهینه از فضای حیاط کدام است ؟

بهترین روش برای اینکه از فضای حیاط خود به صورت بهینه استفاده کنید . این است که بسیاری از وسایل که در فضای حیاط مورد استفاده قرار می دهید به صورت تاشو باشند . محصولاتی مانند فوتبال دستی و میز پینگ پنگ اگر به صورت تاشو باشند و فضای کمتری را اشغال می کنند . همچنین میتوانید از صندلی های تاشو در فضای حیاط استفاده کنید. هر زمان که به آنها نیاز ندارید می توانید آنها را جمع آوری کرده و در فضای کوچک تری قرار دهید .

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

 

بازگشت به لیست