صندلی تابی, وبلاگ ویلاسازه

ساخت صندلی تابی زیبا با پالت های چوب

صندلی تابی چوب

 

ساخت تاب ریلکسی و تاب منزل زیبا با پالت های چوب

 

در میان نمونه های زیادی از چگونه استفاده از پالت های چوبی قدیمی و دور انداختی یک روش خلاقانه برای ساخت صندلی تابی با استفاده از پالت های چوبی رو برای شما نشان می دهیم.

ساختن این نوع صندلی تابی چوبی بسیار آسان هست و نیاز به دانش اولیه در مورد نجاری ندارد. تاب خوردن چیزی هست که هم کودکان و هم بزرگسالان آن را دوست دارند. و چیزی نیست که قدیمی و یا از مد بیوفتد بلکه روز به روز طرح ها و مدل های جدیدی از صندلی های تابی ارائه می شود. اما شاید شما توان خرید یک صندلی تابی را نداشته باشید پس چرا خودتان یکی نمی سازید. یک صندلی تابی برای خود بسازید و از آن لذت ببرید. تاب ویلایی در تاریخ طرفداران بسیار زیادی داشته و دارد.

این تاب رو میتوان به دو حالت تهیه کرد (تاب ویلایی دو نفره و تاب ویلایی یک نفره)در ادامه با ما باشید.

ساخت تاب ریلکسی چوبی

برای ساخت این پروژه شما به یک پالت چوبی ، طناب نیاز دارید. با پالت شروع می کنیم. شما نیاز دارید که پالت چوبی را در اندازه ی مناسب برش دهید در این عکس با برش دادن پالت از وسط ما به اندازه مورد نیاز رسیدیم. فقط توجه کنید که از قسمت مناسب پالت استفاده کنید. شما می توانید از قسمت های باقی مانده جهت مقاوم کردن قسمت اصلی استفاده کنید. برای صیقلی کردن روی پالت می توانید از ماسه استفاده کنید. اکنون نشیمنگاه صندلی تابی آماده هست.

پالت صندلی تابی

پالت صندلی تابی

تنها کاری که مونده این هست که صندلی را به ایوان وصل کنید برای اینکار از طناب استفاده کنید. به اندازه مورد نیاز طناب تهیه کنید. در اینجا ما طناب را به دور پالت پیچیدیم تا صندلی تابی در جای خود محکم شود . شما هم می توانید نسب به پالت خود اینکار را انجام دهید.

طناب صندلی تابی

طناب صندلی تابی

جهت آرامش بیشتر و تزئین کردن تاب می توانید بر روی تاب فرش پهن کنید و از بالش استفاده نمایید.

طرح نهایی صندلی تابی

طرح نهایی صندلی تابی

ارزانترین تاب های ریلکسی بازار

سوالات متداول

ساخت صندلی تابی ویلاسازه

ساخت انواع تاب ریلکسی و صندلی تابی در ویلاسازه

صندلی تابی چوبی را میتوان در داخل منزل مورد استفاده قرار داد ؟

یکی از مشکلاتی که به هنگام استفاده از محصولات چوبی در فضای داخل منزل وجود دارد پخش شدن براده های چوب در محیط اطراف می باشد . برای جلوگیری از این مشکل سطح چوب باید کاملاً صاف و صیقلی باشد . روغن کاری چوب میتواند عمر مفید و همچنین زیبایی محصول را افزایش دهد .

ساخت صندلی تابی ویلاسازه

ساخت انواع تاب ریلکسی و صندلی تابی در ویلاسازه

از چه محصولاتی می توان برای افزایش زیبایی چوب استفاده کرد ؟

همانگونه که گفته شد روغن کاری چوب می تواند تاثیر زیادی در زیبایی محصولات شما داشته باشد . همچنین می توانید با استفاده از محصولاتی مانند پلی استر اقدام به ضدآب کردن چوب نمایید . ضد آب بودن چوب موجب میشود که بتوانید در فضای باز نیز محصول خود را به راحتی مورد استفاده قرار دهید .

ساخت صندلی تابی ویلاسازه

ساخت انواع تاب ریلکسی و صندلی تابی در ویلاسازه

ساخت صندلی تابی چقدر هزینه دارد ؟

این موضوع بستگی به این دارد که شما می خواهید از چه نوع تجهیزات اولیه برای ساخت صندلی تابی استفاده کنید . همانگونه که در این مطلب نیز به آن اشاره شد گاهی اوقات شما می توانید با استفاده از یک سری وسایل ساده و پیش پا افتاده اقدام به ساخت صندلی تابی نمایید . یک پالت چوبی گاهی اوقات ممکن است به وفور در اطراف شما یافت می شود . گاهی اوقات ساخت صندلی تابی هیچگونه هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت .

ساخت صندلی تابی ویلاسازه

ساخت انواع تاب ریلکسی و صندلی تابی در ویلاسازه

بهترین نوع چوب برای ساخت صندلی تابی کدام است ؟

شما می توانید طیف وسیعی از چوب ها را برای ساخت این محصول به کار ببرید . اما هر کدام از انواع چوب ویژگی ها و فواید خاص خود را دارند . به عنوان مثال چوب روسی از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد . در حالی که چوب گردو از زیبایی بسیار بالاتری برخوردار می باشد . همچنین گاهی اوقات از چوب بامبو برای ساختن وسایل و تجهیزات مختلف استفاده می شود .

ساخت صندلی تابی ویلاسازه

ساخت انواع تاب ریلکسی و صندلی تابی در ویلاسازه

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “ساخت صندلی تابی زیبا با پالت های چوب

  1. بازتاب: 10 تاب ریلکسی برتر بازار - مبلمان فضای باز ویلا سازه
  2. بهزاد گفت:

    برای ساخت صندلی تابی چوبی به یه مقدار چوب وطناب نیاز دارید اول چوب هارو به شکل درست کنار هم قرارمیدیم وبا پیچ ومیخ والبته چسب چوب به هم وصل میکنیم بعداز اون نوبت استفاده از طناب محکم ومقاوم هست که باید به دقت انتخاب کنیم تا موقع استفاده پاره نشه البته استفاده از چوب مقاوم هم شرط هست چرا که استفاده از چوب های بیکیفیت باعث شکستن تاب موقع استفاده میشه

  3. بازتاب: نگهداری و شستشوی تاب ریلکسی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. بازتاب: تاریخچه تاب ویلایی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  5. mazlomi گفت:

    ابعاد تاب باغی
    تاب باغی در دو مدل 2 نفره و 3 نفره تولید می شود و ابعاد تاب باغی 3 نفره کمی از تاب باغی 2 نفره بزرگتر است که در ادامه این ابعاد را برای شما می نویسیم . ارتفاع تاب 2 و 3 نفره 185 سانتی متر است و فاصله جلو تا پشت تاب 170 سانتی متر و ارتفاع نشیمن تاب تا زمین 45 سانتی متر است که این ابعاد در تاب 2 نفره و 3 نفره یکسان هست

  6. azari_kiz گفت:

    یکی از عناصر تزئینی که می‌توان از پالت چوبی برای دکوراسیون ساخت تاب در فضای باز خانه یا ویلاباغ است. این­گونه تاب‌ها عموماً پهنای زیادی داشته و برای نشستن چند نفر مناسب هستند. ساخت تاب با پالت تخته­ای علاوه بر فراهم آوردن فضایی پهناور روی تاب، جلوه ویژه‌ای نیز به دکوراسیون آن می­بخشد. فقط باید یک درخت مناسب و یک طناب قوی انتخاب کنید. از یک حصیر یا کوسن مناسب هم می­توانید روی تاب استفاده کنید تا زیبایی دکور آن دوچندان شود.

دیدگاهتان را بنویسید