مبلمان فضای باز چوبی

اگر به فکر تجهیز حیاط خلوت ، تراس و یا باغ خود برای استفاده در شب نشینی ها و دورهمی ها هستید ، انتخاب مبلمان فضای باز یکی از اولویت های شما می باشد .
هر فضایی که داشته باشید چه کوچک و چه بزرگ در هر صورت نیاز به صندلی ها و مبلمان هایی دارید که بتوانید بر روی آنها بنشینید و کارهای مختلفی از جمله استراحت و غذا خوردن انجام دهید .

قیمت مبلمان ویلایی چوبی

همانگونه که می دانید محصولات چوبی معمولا برای فضای باز مورد استفاده قرار نمی گیرند . مگر اینکه به طور کامل در برابر نفوذ آب و رطوبت عایق بندی شده باشند . انواع مختلف ترمووود که در واقع نوعی چوب فرآوری شده است . می تواند برای استفاده در فضای باز کاملا مناسب و ایده آل باشد . همانگونه که می دانید به طور کلی وسایل چوبی در دسته محصولات گرانقیمت قرار می گیرند . بیشتر محصولات چوبی از ظروف چوبی گرفته تا مبلمان چوبی قیمت قابل ملاحظه‌ای دارند . مبلمان ویلایی چوبی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند . و شما برای خرید آنها باید مبلغ قابل توجهی در نظر بگیرید . اما بدون شک بعد از خرید آن متوجه خواهید شد که این محصولات ارزش مبلغی که برای آنها پرداخت کرده اید را دارند . اگر شما نیز در دسته کسانی هستید که تمایل به خرید مبلمان ویلایی چوبی دارید . می‌توانید برای انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود به ویلاسازه مراجعه نمایید . همچنین ما میتوانیم اطلاعات تکمیلی در مورد نگهداری مبلمان ویلای چوبی به شما ارائه دهیم .

ویلاسازه بزگترین تولید کننده مبلمان فضای باز و تجهیزت ویلایی در کشور میباشد.

صندلیهای حیاط یا مبلمان باغی در طی سالیان اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند و هر روز با تقاضای بیشتری از سوی مشتریان مواجه می شوند .

مبلمان ویلایی از مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند که مهمترین آنها فلز ، چوب و مصنوع جات پلاستیکی همچون حصیر و پلیمر می باشند .

یکی از انواع مبلمان ویلایی که حس بسیار نوستالژیک و گرمی به فضای شما می بخشد صندلی های چوبی می باشند .

در ساخت صندلی های چوبی فضای باز از چوب های مختلفی استفاده می شود که هر کدام دارای ویژگی هایی هستند و مقاومت های متفاوتی دارند .

یکی از رایج ترین نوع چوب ها برای ساخت مبلمان فضای باز چوب روسی و همچنین چوب راش می باشد که به دلیل مقاومت بالایی که دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند .
به لحاظ قیمت مبلمان چوبی تقریباً گران قیمت می باشند ولی در بین آنها می توان محصولات ارزان قیمتی نیز پیدا کرد .

البته پیشنهاد ما به شما مشتریان این است که زیاد به سراغ صندلی های چوبی ارزان قیمت نروید .
اگر بودجه کمی برای خرید مبلمان فضای باز دارید و نمی خواهید بودجه خود را افزایش دهید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم به جای خرید یک مبلمان چوبی ارزان قیمت از سایر مبلمان ها همچون مبلمان فلزی و یا پلاستیکی استفاده کنید .
به دلیل اینکه در ساخت مبلمان های چوبی ارزان قیمت از چوب های بی کیفیت و همچنین پوسیده استفاده می شود .

همینطور در برخی محصولات ارزان قیمت اتصالات به طرز مقاومی انجام نمی گیرد و چوب ها عموماً به وسیله چسب و یا منگنه به هم وصل میشوند که کیفیت و مقاومت صندلی را بسیار کاهش می دهد .

عایق کاری صندلی های ویلایی چوبی

مبلمان های ویلایی چوبی اگر به درستی نگهداری شوند و به صورت دوره ای روغن کاری شوند می ‌توانند عمری طولانی داشته باشند .
صندلی های چوبی بسیار راحت می باشند و نشستن بر روی آنها لذت بخش می باشد .
اما یکی از نقاط ضعف عمده چوب ، آسیب پذیر بودن در برابر آب و رطوبت می باشد که باعث تغییر شکل و پوسیدگی چوب می شود .

چوب در معرض آب به خاطر بافت اسفنجی که دارد آب را به داخل خود میکشد و باعث باد کردن و تغییر شکل دادن چوب می شود .
به همین دلیل باعث می شود تا سرعت پوسیدگی چوب بیشتر شود و پیوستگی بافت آن از بین برود .

از این‌رو در نگاه اول استفاده از مبلمان چوبی برای فضای باز اصلا معقول به نظر نمی آید و ظاهراً توجیه اقتصادی نیز نخواهد داشت .
اما چوبهایی که برای فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند توسط مواد مختلفی همچون پلی استر و همینطور روغن های مختلف عایق کاری می شوند تا در برابر نفوذ آب مقاوم باشند .

این ویژگی به چوب این امکان را می دهد تا به راحتی بتوان از آن در محیط های خارجی و فضای باز استفاده کرد .
در نتیجه شما می توانید با خیال راحت از صندلی های ویلایی چوبی برای فضای باز خود استفاده کنید و زیبایی براحتی آنها لذت ببرید .
همچنین شما میتوانید بر حسب میزان استفاده که از صندلی ها دارید و به صورت دوره ای هر چند سال یکبار صندلی های خود را روغن کاری کنید و یا مواد مختلفی که برای ضدآب کردن چوب استفاده می‌شود را مورد استفاده قرار دهید .
با این روش می توانید صندلی های خود را برای سالیان طولانی مورد استفاده قرار دهید .

انتخاب ظرفیت مناسب برای صندلی های فضای باز چوبی

آیا شما می خواهید تا فضای بیرونی رستوران و یا محیط تجاری خود را به وسیله مبلمان فضای باز تجهیز کنید ؟
و یا اینکه می خواهید از مبلمان فضای باز استفاده شخصی داشته باشید و محیط خانگی خود را با آن تجهیز کنید ؟
هر کدام از این کاربرد ها به نوع خاصی از صندلی‌ها نیاز دارد و همچنین از لحاظ ظرفیت صندلی ها بسیار متفاوت می باشند .
برای مصارف تجاری نیاز دارید تا تعداد زیادی صندلی و همچنین نیز تهیه کنید و آن ها را در چیدمان های مختلفی در فضای خود بچینید .
ولی برای مصارف شخصی و خانگی باید تعداد صندلی و ظرفیت مورد نیاز خود را مشخص کنید .
آیا شما یک خانواده پرجمعیت هستید و یا به هنگام برگزاری مهمانی و دورهمی ها چه تعداد افراد دور هم جمع می شوند ؟
حتماً باید این موضوع را مشخص کنید تا بتوانید تعداد مناسبی از صندلی ها را تهیه کرده همچنین از هزینه‌های بی مورد جلوگیری کنید .
برخلاف مبلمان های خانگی که معمولاً ظرفیت‌های مشخصی همچون نه نفره و هفت نفره دارند ، مبلمان های فضای باز ظرفیت مشخصی ندارند و میتواند با توجه به نیاز مشتری تعداد صندلی و میز های آن افزایش و یا کاهش یابد .
پس به هنگام انتخاب صندلی های فضای باز حتماً از قبل مشخص کنید که دقیقا به چه تعداد صندلی و میز نیاز دارید .

صندلی های چوبی فضای باز به دلیل قیمت بالایی که دارند نیازمند برنامه‌ریزی و اختصاص هزینه میباشند .
از این جهت با مشخص کردن تعداد مورد نیاز از خرید صندلی های اضافی که اکثراً هزینه قابل توجهی را شامل می شود جلوگیری کنید .

استفاده از روکش برای پوشش صندلی های ویلایی چوبی

درست است که صندلی های ویلایی برای استفاده در فضای باز طراحی شده اند و مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی دارند .
اما قرار گرفتن مدام و همیشگی در فضای باز باعث کاهش طول عمر آنها میشود و همچنین هزینه های نگهداری آنها نیز افزایش می یابد .
از این رو پیشنهاد می کنیم که ترجیحاً بعد از هر استفاده و یا اگر نمی توانید حداقل زمانی که قرار است برای مدت طولانی از مبلمان بیداری خود استفاده نکنید آنها را جمع آوری کرده و در یک جای مناسب قرار دهید .
اگر به یک گاراژ و یا فضای سرپوشیده برای قرار دادن صندلی ها دسترسی ندارید در این صورت به شما پیشنهاد می کنیم تا یک روکش برای صندلی ها تهیه کنید .
این روکش می تواند یک پلاستیک معمولی باشد که بر روی صندلی ها می کشید و یا می تواند یک پارچه برزنتی باشد .
به هنگام خرید از ویلا سازه این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید برای صندلی های ویلایی که تهیه می کنید یک روکش برزنتی با کیفیت و مقاومت بالا سفارش دهید .
این روکش ها می توانند به سادگی و روی صندلی ها کشیده شوند و آنها را در برابر نور آفتاب و باد و باران محافظت کنند .
شاید خرید یک روکش برای صندلی های فضای باز در ابتدا یک هزینه اضافی باشد ولی به مرور زمان و در مقایسه با هزینه های نگهداری و تعمیرات بسیار مقرون به صرفه می باشد .
همچنین به دلیل وزن بسیار پایین و سهولت در استفاده از آنها می توانید بعد از هر بار استفاده از صندلی های ویلایی خود این روکش ها را بر روی آنها قرار دهید .

توجه به آب و هوای منطقه

برای خرید مبلمان ویلایی و یا هر گونه وسایلی که برای فضای باز انتخاب میکنید حتماً باید به شرایط اقلیمی منطقه توجه داشته باشید .
شرایط آب و هوایی تاثیر بسیاری در وسایل مورد استفاده در فضای باز دارند و می توانند به طرز چشمگیری کاربرد آنها را کاهش و یا افزایش دهند .
به عنوان مثال استفاده از صندلی های فلزی در مناطق گرمسیری به دلیل اینکه فلز به سرعت گرما را جذب می کند و داغ می شود ، پیشنهاد نمی شود .
همچنین استفاده از مبلمان چوبی در مناطق بارانی عقلانی به نظر نمی رسد اما ممکن است در بلند مدت و حتی در کوتاه مدت با مشکلات زیادی در مورد استفاده از صندلی های چوبی مواجه شوید .
برای یافتن بهترین محصول نیاز دارید تا اطلاعات کافی در مورد شرایط آب و هوای منطقه خود داشته باشید .
اینکه چه میزان در سال بارندگی دارید و یا اینکه چند فصل گرما را تجربه می کنید .
همچنین باید دقیقا بدانید آیا می خواهید برای تمام فصول مبلمان خود را مورد استفاده قرار دهید و یا اینکه فقط در یک یا چند فصل خاص می خواهید از صندلی های ویلایی خود استفاده کنید .

آیا محیطی که می‌خواهید تجهیز کنید اجاره می باشد یا شما مالک آن هستید ؟
یک سوال بسیار مهم و کلیدی که در بیشتر اوقات هیچ توجهی به آن نمی شود .
در اکثر موارد این مورد توسط خریدار و یا فروشنده ی تجهیزات فضای باز مورد توجه قرار نمی گیرد .
اما این یک مطلب بسیار مهم می باشد که می تواند در انتخاب نوع مبلمان فضای باز بسیار موثر باشد ، همچنین این موضوع رابطه مستقیمی با میزان هزینه شما دارد .
اگر قصد تجهیز یک محیط اجاره ای را دارید و این امکان وجود دارد که چند وقت دیگر از آنجا نقل مکان کنید و به جای دیگری منتقل شوید ، در این صورت استفاده از صندلی های سنگین و بزرگ پیشنهاد نمی شود .
همچنین شما می توانید برای فضای باز خود از سازه های آجری و همچنین سیمانی استفاده کنید که دارای هزینه پایین ولی در عین حال زیبایی زیادی هستند .
ولی در محیط های اجاره ای امکان استفاده از سازه های ثابت مانند سیمانی وجود ندارد و شما نمی توانید تغییرات زیادی را در محیط ایجاد کنید .
همچنین در موارد اجاره ای قبل از انجام هر کاری و ایجاد تغییرات شما نیاز دارید تا با صاحب ملک مشورت کنید و نظر او را در این مورد جویا شوید .

فواید مبلمان فضای باز چوبی

مبلمان چوبی و در حالت کلی چوب همیشه یک حالت آرامش و گرما بخش را با خود به ارمغان می آورد .
رنگ مبلمان چوبی که از رنگهای کرمی شروع شده و تا رنگهای قهوه ای سوخته امتداد پیدا می کند ، یک فضای گرمابخش و بسیار دلچسب را برای شما به ارمغان می آورد .
همچنین چوب قابلیت رنگ آمیزی دارد و شما می توانید مبلمان چوبی خود را در رنگهای بسیار متنوع ای رنگ آمیزی کنید .
اگر از صندلی های ویلایی چوبی خود به خوبی مراقبت و نگهداری کنید طول عمر بسیار بالایی خواهند داشت و خواهید دید که محصولات بسیار با دوام و مقاوم هستند .
همچنین برخی چوب ها مانند چوب های جنگلی و همچنین چوب های روسی به طور طبیعی در مقابل نفوذ آب مقاومت بالایی دارند و حتی بدون استفاده از مواد مختلف نیز قابلیت ماندگاری در فضای باز را دارند .
در کنار تمام این فواید شاید بتوان عمده‌ترین مشکل مبلمان چوبی را آسیب پذیر بودن در برابر نفوذ آب و همچنین پوسیدگی دانست که این موضوع نیز می ‌تواند با مراقبت و نگهداری منظم برطرف شود .
همچنین صندلی های چوبی که برای فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند تقریباً در تمام شرایط آب و هوایی کارایی دارند می‌توان از آنها در شرایط اقلیمی مختلف استفاده کرد .
صندلی های چوبی در برابر تابش آفتاب بیش از حد گرم می شوند و همچنین در هوای سرد بیش از حد شدر نمی شوند ، به همین دلیل تبدیل به محصولاتی شده‌اند که در هر شرایط آب و هوایی می توان از آن ها استفاده کرد .

استفاده از بالش و کوسن در صندلی‌های چوبی

صندلی های چوبی بسیار راحت می باشند و معمولاً میتوان آنها را بدون تشک نیز مورد استفاده قرار داد و هیچ مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد .
ولی برای ایجاد راحتی بیشتر و یک نشیمن عالی می‌توانید از بالش و کوسن های مختلف برای صندلی های ویلایی خود استفاده کنید .
در تولید بالش و کوسن های ویلا سازه از الیاف ویسکوز که بهترین نوع الیاف می باشند استفاده شده است که نرمی و راحتی بسیار بالایی را ایجاد می کند .
همچنین در این تولیدی از بهترین پارچه ها در طرح ها و رنگهای بسیار متنوع استفاده شده است که شما انتخاب های زیادی در مقابل خود دارید .
برخی از صندلی های چوبی که در ویلا سازه تولید می شوند همانند مبلهای منزل دارای نشیمن پارچه ای میباشند که داخل آن از الیاف و یا ابر استفاده شده است .
اما در برخی دیگر از محصولات تشک و کوسن به صورت جداگانه بر روی صندلی قرار می گیرد و شما میتوانید به راحتی آن ها را جابجا کنید .

چگونه میتوان یک مبلمان ویلایی چوبی را از ویلا سازه خریداری کرد؟

برای خرید محصولات مختلفی که قصد خرید آنها را از ویلا سازه دارید می توانید به روش حضوری و یا غیر حضوری اقدام کنید .
تولیدی ویلا سازه دارای تنوع طرح و محصول بسیار زیادی می باشد که شما می توانید تمام نیازهای خود را در زمینه تجهیزات ویلایی و مبلمان فضای باز را از این تولیدی تهیه کنید .
تولیدی ویلا سازه در شهر تبریز قرار دارد و اگر شما در نزدیکی ما هستید می توانید با مراجعه به فروشگاه و نمایشگاه ویلا سازه اقدام به بازدید از محصولات ویلا سازی کنید .
ولی اگر امکان مراجعه حضوری به ویلا سازه را ندارید می توانید از طریق تماس تلفنی و یا با مراجعه به سایت ویلا سازه از محصولات ما بازدید نموده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید ‌
محصولات ویلا سازه از طریق باربری برای تمام نقاط کشور ارسال می شوند و شما می توانید در هر کجا که هستید به راحتی خرید خود را از ویلا سازه انجام دهید .

همینطور برای خرید تاب ریلکسی و قیمت باربیکیو و همینطور خرید تاب ویلایی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به واتس آپ ما پیام دهید.

09142244372 شماره تماس.

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ستون کناری
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
گیم سنتر
بلاگ