وبلاگ ویلاسازه

مزایای سایبان چتری

سایبان چتری چیست و چه مزایایی در برابر آفتاب دارد؟

سایبان چتری سایه ای جمع شونده برای محافظت در برابر آب و هوا متشکل از پارچه کشیده شده روی دنده های لولایی که از یک قطب مرکزی تابش می کند.

ویلاساز تولیدکننده و صادرکننده انواع سایبان چتری، برقی، چادر مسافرتی و صندلی مسافرتی در ایران است برای کسب اطلاعات از آخرین قیمت محصولات مت تماس بگیرید.

برای مشاهده محصولات به سایت ویلا سازه مراجعه نمایید .

چتر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

1-  چترهای چتر آفتابی نوعی مبلمان فضای باز است و همچنین یک ابزار آفتابگیر ضروری برای فعالیت در فضای باز است. عملکرد آفتابگیر جلوگیری از نور خورشید، گرما و باران است.

2- چتر آفتاب در فضای باز عمدتا آفتابگیر هستند، بنابراین رنگ پارچه به مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش مربوط می شود. طبق تحقیقات علمی مربوطه، در شرایط مشابه، هر چه رنگ تیره تر باشد، توانایی ضد اشعه ماوراء بنفش بهتر است. در مقابل، مشکی، آبی سرمه ای، سبز تیره، آبی روشن، صورتی روشن و زرد روشن مقاومت بهتری در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند.

3- سایبان چترهای خورشیدی در فضای باز بیشتر در پارک ها، اجتماعات، میادین و مکان های دیگر برای سایه زدن و خنک شدن افراد قرار می گیرند. چترها به طور کلی با مبلمان فضای باز مانند میز و صندلی با چتر هماهنگ می شوند که می تواند فعالیت های اوقات فراغت افراد در فضای باز را تصعید کند و طعم اوقات فراغت را بچشند.

سایبان ویلا و مضرات نور آفتاب

سایبان چیست؟

سایبان طبق تعریف، یک سازه خارجی است که در آن یک سقف دائمی فضای زیر را به طور کامل می پوشاند. می تواند تکیه یا خود نگهدار باشد، با پایه در زمین کاشته شود یا بدون پایه به روسازی جوش داده شود.

سقف سایبان نیز می تواند از مواد مختلف بنایی، چوب، فلز، ورق های پلی کربنات و همچنین سازه باربر که از چوب، فلز و سنگ تراشی متفاوت است، ساخته شود.

آشنایی با انواع سایه بان چتری

ارتفاع سایبان چقدر باید باشد؟

این سایبان ها نباید بیش از 3.50 متر ارتفاع داشته باشند و سطح پوشیده شده به عنوان برآمدگی سقف شامل برآمدگی ها و برآمدگی ها از 40 متر مربع بیشتر نباشد (سقف باید حداقل 1.00 متر از ستون ها بیرون بزند).

شورای دولتی توضیحاتی را در مورد مفهوم سایبان ارائه کرد و تصریح کرد که ساختار آن شامل سقفی است که توسط ستون ها پشتیبانی می شود یا به دیوار قلاب شده و از سه طرف باز است. در مقابل، یک سازه کاملا بسته شده توسط دیوارهای محیطی می تواند به عنوان یک ساخت و ساز جدید تلقی شود.اجزای سایبان چتری

منظور از سایبان بسته چیست؟

مناطق بیرونی به طور فزاینده ای در خانه های مسکونی محبوب می شوند، با جریان خوب داخلی- خارجی یکی از ویژگی های اصلی فروش خانه های خانوادگی مدرن است. فضای مناسب برای اوقات فراغت خانوادگی یا پذیرایی از مهمانان، ضروری است که فضای داخلی و خارجی را به درستی ایجاد کنید.

افزودن یک عنصر سایه برای راحت و کاربردی کردن فضای بیرون برای استفاده در هوای گرم و برای محافظت در برابر عوامل- چه باران و چه درخشش مهم است.

اگر می خواهید در فضای بیرونی خود روکش تهیه کنید، اما نه جعبه، چتر پاسیو یک انتخاب اقتصادی و کاربردی است. منطقه شما باید کاربردی باشد اما در عین حال خوب به نظر برسد یک چتر این تنوع را به شما می دهد. می توانید انتخاب کنید که آن را باز یا بسته و آنها در طیف وسیعی از رنگ ها، شکل ها و اندازه ها هستند و به شما آزادی عمل می دهند تا بهترین ها را به دست آورید.

سایه بان چتری و آلاچیق

ویژگی‌های یک چتر پاسیو

سایبان چتری

این مهمترین قسمت چتر پاسیو است. پوشش سایه آن. پارچه باید مقاوم در برابر محو شدن باشد و برای مقاومت در برابر اشعه های UV خشن خورشید ساخته شود. اگر از پارچه با خواص مناسب استفاده می‌کنید، می‌توانید هر رنگی را برای تکمیل فضای خود انتخاب کنید بدون اینکه نگران تغییر رنگ ناشی از نور خورشید باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این، مقاله ویلاساز ما را در اینجا بخوانید.

اطمینان حاصل کنید که اندازه چتر برای قسمت پاسیو مناسب است. شما گزینه های مختلفی دارید، با سایبان های تک، دو و حتی سه تایی در دسترس! اگر مطمئن نیستید که چه چیزی با فضای شما کار می کند، از یک طراح سایه کمک بگیرید، که به شما کمک متخصص رایگان ارائه می دهد. آنها قادر خواهند بود یک طرح سایه ایجاد کنند که مخصوص شما باشد. برای طرح چیدمان با کارشناسان ویلاساز تماس بگیرید.

بهترین چادر مسافرتی

میله چتر

انواع مختلفی از تیرها برای چترهای پاسیو موجود است. قطب مرکزی، قطب افست (که معمولا به عنوان چتر کنسولی شناخته می شود) یا سیستم نصب شده روی دیوار.

  • دیوار نصب شده

چتر دیواری به گونه ای طراحی شده است که به دیوار یا ستون متصل می شود، برای مواردی که فضای کمی دارید یا محدودیت هایی برای تثبیت زمین دارید.

  • قطب مرکزی

چتر قطب مرکزی برای یک میز ایده آل است، جایی که میله یک تکه می تواند در مرکز میز شما قرار گیرد، این چتر سنتی ترین چتر پاسیو است.

  • قطب افست

در نهایت ما قطب افست یا چتر کنسول را داریم. این یک گزینه زیبا و کاربردی است که سایه را از تیرک دور می کند و امکان حرکت آسان در زیر سایبان را فراهم می کند.

سهولت استفاده از سایبان چتری

هنگام انتخاب سایبان چتر پاسیو باید سهولت استفاده را در نظر گرفت. آیا کار با آن آسان است- بالا و پایین گذاشتن؟ مطمئن شوید که نگاهی به نحوه عملکرد آن بیندازید، معمولا یک تامین کننده باید ویدیویی داشته باشد که نحوه استفاده از چتر خود را توضیح دهد. مواردی که باید در نظر داشت کیفیت و استحکام مواد استفاده شده است. اغلب یک سیستم مبتنی بر ریسمان یا قرقره ممکن است در فضای باز از بین برود و مکانیزم بازشدن ضعیف و شکننده شود.

ذخیره سازی چتر

آیا روکش باکیفیت دارد و به راحتی می توان آن را درآورد؟ نکته مهم در مورد چترها این است که در صورت عدم نیاز به راحتی می توان آن ها را جدا کرد، که اگر یک فضای باز چند منظوره دارید یا می خواهید از فضا به روشی متفاوت استفاده کنید، مفید است. همچنین اگر از پاسیو بیرونی خود در ماه های سردتر زمستان استفاده نمی کنید، برای نگهداری عالی است.

 

تجهیز روف گاردن

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “مزایای سایبان چتری

  1. saber.hadiniyaa گفت:

    ویلا یا خانه باغ شما محل لذت بردن و گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده و دوستان خواهد بود پس برای آن که لذت لحظات و دورهمی‌ها را دو چندان کنید و میزبان بهتری برای مهمانان خود باشید باید از چیدمانی زیبا و در عین حال راحت استفاده کنید.

    بخشی از این چیدمان که در واقع مهم‌ترین قسمت آن نیز محسوب می‌شود انتخاب مبلمان مناسب باغ است. برای برخورداری از چیدمانی زیبا و راحت لازم است تا فضای مورد نظر را به خوبی بشناسید و بررسی کنید که برای آن فضا چه مدلی از مبلمان باغی مناسب‌تر خواهد بود.

    اگر می‌خواهید از مبلمان در فضای باز باغ یا ویلای خود استفاده کنید لازم است تا پیش از انتخاب شرایط آب و هوایی منطقه را در نظر بگیرید. این کار کمک می‌کند تا مدلی را که خریداری می‌کنید از دوام مطلوب برخوردار بوده و متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه باشد. در نتیجه تنها چهره زیبای وسایل کافی نیست بلکه تجهیزاتی که برای ویلا یا باغ تهیه می‌کنید می‌بایست کارایی مطلوبی برای شما داشته باشند.

    تنوع بالا در طرح و جنس مبلمان فضای باز آلاچیق، انتخاب را برای شما آسان خواهد کرد چرا که ما با در نظر داشتن شرایط آب و هوایی مختلف مدل‌های مناسب که در هر شرایط دوام بالایی داشته باشند را تولید کرده‌ایم.

    برای آن که خریدی مطمئن داشته باشید، دانستن نکات مهم در خرید مبلمان باغی به شما کمک فراوانی خواهد کرد تا مهمترین خرید تجهیزات باغی شما بهترین باشد.

    مبلمان فضای باز آلاچیق مدل ال

  2. azari_kiz گفت:

    سایبان چتری برای هر مکانی از قبیل کافه، استراحتگاه، زمین بازی، حیاط منزل و … قابل استفاده است. این نوع سایبان مقاومت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل در برابر شرایط جوی مختلف هیچگونه واکنشی نشان نمی دهد. سایبان های چتری به دو نوع سایبان برقی و دستی تقسیم می شوند. از مزایای ویژه سایبان های چتری می توان به ضد آب بودن آن ها اشاره کرد. این سایبان ها از نفوذ آب باران و رطوبت جلوگیری می کنند.

    سایبان های چتری در روزهای گرم سال به عنوان یک محافظ عمل می کنند. این نوع سازه مانع از رسیدن اشعه های مضر آفتاب به شما خواهد شد. معمولا جنس پارچه سایبان های چتری از نوع کتان است. این جنس پارچه به راحتی در برابر تابش نور آفتاب پوسیده و رنگ پریده نمی شود. تنوع طرح و رنگ سایبان های چتری بسیار زیاد است.

    با انتخاب سایبان متناسب با محیط مورد نظر خود می توانید زیبایی فوق العاده ای به محیط خود ببخشید. پایه های تیز سایبان های چتری به راحتی در شن و ماسه فرو می روند. از مزایای خیلی مهم سایبان های چتری این است که به راحتی جا به جا می شوند. شما می توانید سایبان را در محیط های مختلف نصب کنید. این نوع سایبان سازه محکمی دارد به همین دلیل در برابر هر نوع باد و طوفان مقاومت می کند.

  3. بازتاب: اجزای سایبان چتری - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه

دیدگاهتان را بنویسید