وبلاگ ویلاسازه

 معرفی انواع استند گل

 

 معرفی انواع استند گل

پایه گلدان قلیب ویلاسازه

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

استند گل پایه‌ای است که جهت قراردادن گلدان روی آن بکاربرده می‌شود. استند‌های گل، در طرح‌‌ و اندازه‌های متنوعی هستند و شما می‌توانید براساس عواملی مثل اندازه محیط و گلدان و نیز باتوجه به سبک دکوراسیون‌ داخلی بهترین مدل‌‌ را انتخاب‌کنید.

استنـدها را می‌توان در هر قسمتی از خانه مثل اتاق خواب یا سالن پذیرایی قرارداد.

ویلا سازه تولید کننده طیف وسیعی از استند فلزی در ابعاد مختلف میباشد .

پایه گلدان اسکار ویلاسازه

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

متریال استفادهشده در ساخت استندگلدان چیست؟

مزایای استند گل

از جمله متریال استفاده‌شده در ساخت استندهای گل، فلز، MDF و چوب طبیعی است. استندهایی ساخته‌شده از فلز مدرن‌تر و شیک‌تر هستند.

کاربرد استندگلدان چیست؟

 

استند گل پایه‌ای یک تا چندطبقه است که برای قراردادن گلدان روی آن استفاده می‌شود. در واقع استندها ویترینی بدون شیشه برای نگهداری گل و گیاهان هستند که علاوه بر کاربرد آن، تاثیر بالایی هم در زیبایی محیط دارد.

آشنایی با انواع استند گل

استند گل اسکار ویلاسازه

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

در خرید استند گل به چه مواردی دقت کنیم؟

  • در خرید استند مخصوصا نوع چوبی آن دقت‌کنید زیرا آب و چوب در سازگاری باهم نیستند. بنابراین بهتراست در مرحله اول استند مناسب گیاه آپارتمانی را خرید کنید که با روکش ضدآب باشد و با افتادن لکه آب در زمان آبیاری گیاه اتفاق خاصی برای استند چوبی نیفتند و در آن خرابی ایجادنشود.
  • توجه‌کنید که بسیاری از انواع گیاه آپارتمانی و گل‌های آپارتمانی نیاز به نور زیاد یا متوسط دارند. بهتراست قبل از خرید استند گل، درابتدا فضاهای نورگیر خانه را شناسایی‌کرده و سپس استندگل متناسب با این فضا را انتخاب‌کنید.

راهنمای خرید استند گل

چند پیشنهاد برای انتخاب و خرید بهترین استندگلدان

 

در این قسمت چند پیشنهاد برای انتخاب بهترین نوع استند به شما ارائه می‌دهیم.

  1. استندهای دیواری با گلدان‌های کوچک‌تر زیبایی بیشتری دارند .
  2. در انتخاب استند چوبی به‌منظور خرید آن دقت‌کنید که جنسی ضد آب داشته‌باشد تا در آن خرابی ایجادنشود.
  3. استندهای نردبانی مناسب دکوراسیون‌های مدرن امروزی هستند.انتخاب بهترین استند گل در ویلاسازه
  4. استندهای نردبانی و با ارتفاع زیاد مناسب گل‌هایی با برگ‌های کشیده هستند.
  5. اگر گل‌های شما رشد ارتفاعی سریعی داشته باشند بهتر است استندی کم ارتفاع بخرید.
  6. به دلیل آنکه گل‌ها در شکل‌های مختلفی رشد می‌کنند، بهتراست استندی با طول و عرض متفاوت را انتخاب‌کنید.
  7. استندهای آویز و دیواری معمولا مناسب منازلی با فضاهای کم و کوچک هستند.
  8. معمولا قرارگرفتن استندهای با پایه کوتاه همراه با گلدان‌های سرامیکی، در کنارتلویزیون و مبل زیبایی بی نظیری به دکوراسیون داخلی می‌بخشد.
  9. استندهایی با قابلیت نصب لامپ رشد موجود هستند این نوع از استند برای فضاهایی که نورگیر ندارند و نور کافی به گل‌ها نمی‌رسد مناسب است.
  10. براساس تعداد گلدان‌هایی که دارید استند مناسب را انتخاب‌کنید، استندهای بزرگ مناسب گلدان‌های کوچک نیستند و باعث بهم‌ریختگی شده و زیبایی محیط را از بین می‌برد.
  11. ایده خلاق برای ساخت استند گل

    استند گل شکوفه ویلاسازه

    استند گل فلزی تولید ویلاسازه

نکاتی که هنگام خرید استندگلدان باید بدانید کدامند؟

استندهای گل یکی از وسایل دکوراتیو منزل هستند که گاهی، وقت خرید آن‌ها آنقدر به ظاهر توجه می‌کنیم که به نکات فنی آن دقت نمی‌کنیم. درصورت بی‌توجهی به نکات فنی آن‌ها، زیبایی‌شان هم تحت تاثیر قرارگرفته و جلوه‌ای نخواهندداشت.

مقاومت استند گل

براساس نوع استند و محل قرارگیری آن در منزل، باید به همان اندازه به مقاومت استند دقت‌کنید، مثلا وقتی قصد خرید استند برای بالکن را دارید باید دقت‌کنید که جنس آن ضد زنگ باشد و در آن تغییر رنگی ایجاد نشود.

حمل و جابجایی استند

استند گل نیم قلب ویلاسیازه

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

گل و گیاه در دکوراسیون منزل

بهتر است استند انتخابی شما قابلیت حمل راحت را داشته باشد، تا با تغییر دکوراسیون هم بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید، استندهای چرخ دار مناسب برای حمل آسان هستند البته ممکن است این نوع از استند را در بازار، به راحتی پیدا نکنید ولی می‌توانید سفارش ساخت آن را بدهید.

نصب آسان استند

 

استندها، قفسه‌هایی ساخته شده از فلز یا چوب هستند و برای قراردادن گلدان‌ها روی آن استفاده می‌شوند و در انواع، اندازه و شکل‌های مختلفی هستند.

استندها از لوازم ارزان منزل هستند که با داشتن علم کمی از نجاری، خودتان هم می‌توانید طرح زیبایی را بسازید. این وسیله ابزاری کاربردی برای مدیریت انواع گلدان‌ها است زیرا به چیدمان آشفته و منفرد گلدان‌ها نظم بخشیده و خانه را مرتب و چشم نواز می‌کند.

استند ها را در چه مکانی قرار دهیم؟

پایه گلدان طرح قلب ویلاسازه

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

براساس اینکه استندها از وسایل تزئینی منزل هستند، شما می‌توانید با سلیقه شخصی خود محل قرارگیری آن را در منزل مشخص‌کنید. اما باتوجه به اینکه گلها به هوای تازه و نور خورشید احتیاج دارند، بهتر است نزدیک پنجره باشند.

گوشه منزل، کنار تخت‌خواب، تلویزیون، راهروها از مکان‌های متداول دیگری هستند که استندهای گل در آن قسمت قرار می‌گیرند.

باتوجه به چیدمان مبلمان و همینطور باتوجه به فضای قابل استفاده بین مبل‌ها می‌توانید آن‌ها را بکارببرید. همچنین می‌توان گلدان‌های تزئینی را با قراردادن استندی زیبا مدیریت کنید.

انواع استند گل

درادامه به معرفی انواع استندهای گلدان مناسب فضای داخلی منزل می‌پردازیم، استندها در انواع مختلف طرح‌ها، رنگ‌ها بوده و نیز با جنس‌های متفاوتی تولید می‌شوند.

 

استند چوبی

 

وجود وسایل دکوراتیو چوبی در منزل باعث ایجاد بافتی گرم در خانه شده و ترکیب گل و گیاهان با وسایل چوبی فضای طبیعی را ایجاد می‌کند. براین اساس آن‌ها انتخابی عالی برای خرید هستند، علاوه بر آن توجه‌کنید که قیمت این مدل براساس چوبی که در ساخت از آن استفاده می‌شود متغیر است.

استند نردبانی

 

از جمله دلایل محبوبیت استند نردبانی، اشغال فضای کم به دلیل طراحی آن است، همچنین با بکاربردن آن‌ها جای کافی برای گلدان‌ها ایجادمی‌شود که می‌توان به کمک آن‌ها به راحتی چیدمانی متفاوت برای گلدان‌ها ایجادکرد.

استند فلزی

 

استند گل فلزی به دلیل داشتن مقاومت بالا و همچنین بکاربردن فلز ضد زنگ در تولید آن مورد پسند عموم مردم است.

استند پایه هندسی

 

استندهای پایه هندسی در ابعاد و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند، این استندها جلوه‌ای زیبا داشته و مناسب دکوراسیون‌های مدرن هستند.

استند دیواری

 

این مدل از استند مناسب افرادی است که فضای کمی دارند.

زیبایی، نظم‌بخشیدن به گل‌ها، کاربردی بودن، از ویژگی‌های این مدل از استند است، که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید استندگلدان باشد.

استند پازلی

 

این مدل از استند متشکل از طبقه‌هایی با ترکیبی پازل شکل است، این نوع از استندهای گل به فضای زیادی نیازدارند و گزینه مناسبی برای چیدمان گل‌های بلند هستند.

 

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “ معرفی انواع استند گل

  1. azari_kiz گفت:

    استند ها قفسه هایی هستند که از فلز یا چوب ساخته می شوند و جهت قرار دادن گلدان روی آن استفاده میشود که در انواع، ابعاد و اشکال مختلفی قرار دارند. از جمله اکسسوری های کم هزینه ای است که اگر کمی نجاری بلد باشید نیز می توانید خودتان استندی زیبا بسازید.
    این وسیله برای مدیریت گلدان ها وسیله ای کاربردی به شمار می آید چراکه به چیدمان نامرتب و تکی گلدان ها سر و سامان می دهد و منزل مرتب و چشم نواز به نظر می رسد. از این رو این مقاله نیز راهنمای خرید استند گلدان را با ذکر نکاتی کاربردی آماده کرده است. علاوه بر استند بسیاری هستند که از آویز گلدان برای آویزان کردن گلدان ها استفاده می کنند که ان هم زیبایی خاص خود را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید