وبلاگ ویلاسازه

معرفی تخت استخری

معرفی و خرید تخت استخری

تخت‌ استخری به‌منظور استراحت‌کردن و لذت بردن از محیط زیبا و آرام اطراف، در استخرهای‌ ویلا و مجموعه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. شناگران با درازکشیدن روی تخت‌های استخری بعد از شنا‌کردن عضلات بدن و ذهن خود را ریلکس می‌کنند.

تخت استخری چند کاره ویلاسازه

انواع تخت استخری و تحت ساحلی تولید شرکت ویلاسازهwww.villasaze.ir

تخت‌های استخر نه‌تنها برای تجدید قوای عضلانی افراد مناسب هستند، زیبایی منحصربفردی هم به دکوراسیون محیط استخر می‌بخشند.

از این تخت‌ها همینطور می‌توان برای تماشای مناظر و لذت بردن از هوای سالم یا دراز کشیدن در زیر نور آفتاب استفاده کرد. این تخت‌ها برای فضاهای باز ویلاها و باغ‌ها نیز بسیار مناسب هستند.

اگر تصمیم به خرید تخت کنار استخر دارید . از طریق سایت ویلا سازه می توانید اطلاعات مفیدی کسب کنید ..

پس از شنا کردن و آب تنی در استخر، دراز کشیدن در زیر نور آفتاب و استراحت کردن، می‌تواند یکی از لذتبخش‌ترین تفریحات باشد. مشخص است که وجود یک تخت استخری می‌تواند لذت استراحت ما را بیشتر کند و راحتی بیشتری هم برایمان به ارمغان آورد.

اگر بخواهید یک مدل از تخت‌های استخری را انتخاب نمایید بنابراین باید شناخت نسبی از مدل‌های آن داشته باشید. در ادامه اطلاعات کافی از انواع تخت استخری در اختیارتان قرار خواهیم داد که می‌تواند شما را در امر خرید تخت استخری مناسب یاری نماید.

بهترین تخت استخری ویلاسازه

انواع تخت استخری و تحت ساحلی تولید شرکت ویلاسازهwww.villasaze.ir

تخت‌های استخری از چه موادی ساخته می‌شوند؟

 

در بین تجهیزات استخری یا سونا و جکوزی، تخت‌هایی که در لبه‌های استخر قرار می‌گیرند، جلوه‌ای خاص دارند.

تخت‌های استخری یکی از لوازم ریلکس و استراحت‌‌کردن شناگران بشمارمی‌آیند. هریک از آنها دارای جنسی خاص هستند که در ادامه به صورت مختصر به توضیح آنها می‌پردازیم.

joj shpgd pwdvd

تخت‌های حصیری استخری

تخت‌های حصیری معمولا از رایج‌ و محبوب‌ترین تخت‌های استخری هستند. این نوع از تخت‌ها به راحتی جابجاشده و اسکلت آهنی مقاومی دارند. آنها بیشتر مناسب افرادی است که طرفدار حال و هوای جزایر هاوایی یا هوای تابستانی هستند.

تخت‌های چوبی استخری

تخت‌های چوبی کنار استخری از جمله لوازم استخر هستند. جنس این تخت‌ها از گیاه بامبو است و دارای وزنی بسیارسبک‌ است. چوب این مدل از تخت‌ها در برابر رطوبت و گرما بسیار مقاوم است. کاربرد تخت‌های چوبی استخری در فصل‌های گرم سال است.

تخت ساحلی ساده ویلاسازه

انواع تخت استخری و تحت ساحلی تولید شرکت ویلاسازهwww.villasaze.ir

تخت‌های پلاستیکی استخری

یکی دیگر از تخت‌های استخری پرطرفدار بسیار سبک، تخت‌های استخری پلاستیکی هستند.

این تخت با قابلیت شستشوی راحت است. در زمان خرید لوازم استخری به خصوص تخت‌های پلاستیکی بهتراست نوعی را انتخاب‌کنید که در برابر نور خورشید از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به راحتی رنگ خود را از دست‌ندهد.

تخت‌های پلاستیکی ازنظر قیمتی خیلی مناسب‌تر از انواع تخت‌های ارائه‌شده دیگر هستند و نیز بسیار مورداستقبال افراد قرارگرفته‌اند.

تخت ساحلی ترموود ویلاسازه

انواع تخت استخری و تحت ساحلی تولید شرکت ویلاسازهwww.villasaze.ir

تخت‌های فلزی تشک دار استخری

این نوع از تخت وزن بیشتری نسبت به دیگر تخت‌ها را دارد. بدنه اصلی این نوع از تخت‌ها فلزی است که بر روی یک تشک می‌گذارند. تشک‌های آن با ارتفاع کم و بسیار نرم است. فلزهایی که در این نوع از تخت‌ها بکاربرده می‌شوند، حتماً باید از جنس فلز مقاوم باشند.

ویژگی‌های یک تخت استخری مناسب چیست؟

به دلیل استفاده کوتاه‌مدت از تخت کنار استخر بعد از شنای افراد یا مکان‌های سرباز شاید عموم بر این باور باشند که نیازی نیست تخت‌ها ویژگی‌های خاصی داشته‌باشند.

اما باید این نکته را مدنظر داشته‌باشید که اگر تخت‌های کنار استخری تخت‌هایی نامناسب و غیراستاندارد باشند، بعد از شنا، با ایجاد فشار بر روی مفاصل و عضلات بخصوص با قرار گرفتن روی تخت غیراستاندارد، به جای ایجاد احساس آرامش و راحتی باعث گرفتگی بیشتر عضلات شده و دچار خستگی و درد می‌شوید.

تخت‌های کنار استخر باید مطابق با ساختار بدن طراحی‌شوند تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

بهتراست جنس تخت‌ها از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب باشد زیرا تخت‌های استخر در محیط‌ مرطوب و نور خورشید قرار می‌گیرند، در غیر اینصورت شکل و ظاهر آن‌ها تغییر یافته و مقاومت لازم برای تحمل وزن را از دست می‌دهند.

تخت استخری مدرن ویلاسازه

انواع تخت استخری و تحت ساحلی تولید شرکت ویلاسازهwww.villasaze.ir

تخت استخری و حمام آفتاب

انواع تخت‌های استخری

 

با استقبال بالای افراد جهت استفاده از تخت‌ استخری، انواع مختلفی از این تخت‌ها موجود شده است.

این تخت‌های لاکچری و راحت را می‌توانید باتوجه به نوع استخر روباز یا سرپوشیده و نیز فضاهای باز ویلا و مطابق با دکوراسیون و طراحی محیط باز آن تهیه و استفاده‌کنید.

تخت‌های کنار استخری در ابعاد، اشکال‌ و جنس‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. این تخت‌ها در جنس‌های متنوع چوبی، آلومینیومی و پلی پروپیلن، پلاستیک، حصیری تولید می‌شوند و تخت‌های استخری در حالت‌های افقی، نیمه نشسته یا مبلمانی هم موجود هستند. از انواع مختلف تخت لب استخری موجود می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

تنوع جنس تخت کنار استخر

تخت های تابی استخری

اغلب، نشیمن تختهای تابی بسیار راحت و با قوس هستند، تخت‌ها مثل تاب، با چند زنجیر به یک پایه ثابت وصل‌شده‌ و امکان تاب‌خوردن را فراهم می‌کنند.

تخت های تشک دار استخری

در تخت‌های تشک‌دار به‌منظور نرم و راحت‌شدن قسمت نشیمن و تکیه‌گاه تخت از تشک استفاده می‌شود. تشک‌های تخت استخری قابلیت جداشدن از تخت را هم دارند.

تخت های دوتکه کنار استخری

تخت‌های دو تکه کنار استخری بطوری طراحی می‌شوند که تکه اول به‌عنوان نشیمن تخت استفاده‌می‌شود و با اضافه‌کردن قسمت دوم به آن امکان قراردادن پاها به صورت افقی، به وجود می‌آید.

تخت های تاشو کنار استخر

به‌منظور حمل و جابجایی راحت تخت‌های کنار استخرهای روباز، آن‌ها به صورت تاشو طراحی‌کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند.

راهنمای خرید تخت ساحلی

تخت راک استخری ویلاسازه

انواع تخت استخری و تحت ساحلی تولید شرکت ویلاسازهwww.villasaze.ir

برای خرید تخت استخری مناسب باید به چه نکاتی توجه‌کنیم؟

 

باتوجه به طرح‌های زیبا و متنوع این نوع از تخت‌های کنار استخری، انتخاب نوعی مدل خاص سخت می‌شود.

اگرچند نکته را در زمان انتخاب تخت مناسب درنظر بگیرید، هنگام استفاده از آن احساس آرامش و لذت بیشتری خواهیدداشت، با دقت‌کردن در این موارد، جهت انتخاب تخت کنار استخری می‌توانید تا مدت‌ها از این تخت‌ها استفاده‌کنید و از این طریق هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی‌کنید.

تخت استخری ویلاسازه

انواع تخت استخری و تحت ساحلی تولید شرکت ویلاسازهwww.villasaze.ir

·                   جنس تخت کنار استخر

بهتراست جنس تخت استخری را متناسب با مکان و شرایط محیط انتخاب‌کنید. در استخرهای روباز و پارک‌های ساحلی این تخت‌ها در معرض مستقیم نور آفتاب و یا باد و باران قرارمی‌گیرند و به این دلیل هم باید جنس‌های انتخابی شما در برابر رطوبت، گرما و تابش نور آفتاب مقاوم باشند.

·                   اندازه تخت کنار استخر

تخت‌های کنار استخری در اندازه‌های متفاوتی طراحی می‌شوند. اگر افراد سالمندی که در نشستن و برخاستن خود مشکل دارند قصد استفاده‌کردن از این تخت‌ها را داشته‌باشند، تخت‌های با ارتفاع‌کم، هیچ عنوان مناسب این افراد نیستند.

·                   قدرت تحمل وزن تخت کناراستخر

توجه‌کنید که تخت‌ کنار استخری شما قدرت تحمل وزن بالایی داشته‌باشد، تا درصورت حضور مهمانان سنگین وزن شما در ویلای شما، خرابی یا شکستگی در آن ایجادنشود.

·                   قابلیت شست و شویی تشک‌ تخت کنار استخر

اگر قصد خرید تخت‌ تشک‌دار را دارید حتما به قابلیت شست‌وشویی و مواد شوینده مناسب آن‌ها هم توجه کافی را داشته‌باشید.

انواع مختلف تخت کنار استخر

تخت ساحلی ویلاسازه

انواع تخت استخری و تحت ساحلی تولید شرکت ویلاسازهwww.villasaze.ir

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

حمام آفتاب و تأثیر آن بر سلامتی

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “معرفی تخت استخری

  1. azari_kiz گفت:

    تخت حصیری دارای مدل های متنوعی می باشد و می تواند به تنهایی یا به همراه تشک مورد استفاده واقع شود. تشک هایی که برای تخت های استخر طراحی می شوند دارای الیاف بسیار محکمی هستند و با پارچه های با کیفیت روکش می شوند تا در برابر رطوبت بدن افراد مقاومت کنند و زود پوسیده نشوند. تمام این عوامل باعث شده است که تخت حصیری گزینه مناسبی برای استفاده در استخرهایی که در فضای آزاد قرار دارند، شود. تخت های حصیری ممکن است به صورتی طراحی شوند که قابلیت تنظیم در حالت های مختلف داشته باشند یا به صورت ثابت قرار گرفته باشند. برخی از مدل های این تخت ها دارای سایبان می باشند. در صورتی که تخت حصیری مورد نظر شما سایبان ندارد، می توانید به صورت مستقل سایبان نیز تهیه کنید. پیشنهاد ما در این راهنمای خرید تخت کنار استخر خرید تخت های حصیری هست.یکی از ویژگی های تخت های حصیری تنوع رنگ آن ها نسبت به انواع دیگر تخت استخر می باشد و می توانید آن ها را با سلیقه و دکوراسیون فضای استخر خود هماهنگ کنید. در این مقاله ما سعی کردیم توضیحات کاملی درباره خرید تخت استخر ارائه دهیم؛

دیدگاهتان را بنویسید