وبلاگ ویلاسازه

نقش مبلمان در دکوراسیون منزل

 مبلمان در دکوراسیون منزل

نقش مبلمان در دکوراسیون منزل بسیار مهم است . هر یک از مدل های مبل برای خانه هایی با دکور و مدل خاصی کارایی دارند. اولین وسیله ای که برای دیزاین هال و پذیرایی خریداری می شود. مبل است و سپس بر اساس این مبل ها سایر وسایل مورد استفاده در منزل خریداری می شوند. مبلمان در دکوراسیون منزل در واقع هویت اتاق نشمین و پذیرایی را مشخص می کنند. اگر مدل این مبل ها سلطنتی باشند. خانه شما نیز دکوراسیون سلطنتی خواهد داشت. اگر از مبل های ساده و مدرن استفاده کنید، خانه ای مدرن و به روز خواهید داشت. به همین خاطر مبلمان در دکوراسیون منزل باید به دقت انتخاب شوند. وسایلی مانند استند گل و صندلی راک در جزئی از مبلمان منزل هستند .

ست مبلمان باغی ویلاسازهمیز و صندل ویلاسازهانواع مختلف مبل برای دکوراسیون منزل

مبلمان در دکوراسیون منزل در مدل های مختلفی انتخاب می شوند و در فضای منزل قرار می گیرند. برخی از مبل ها به صورت ال طراحی می شوند و ساختار مدرنی دارند. هر یک از مبلمان در دکوراسیون منزل با رنگ های به خصوصی به کار می روند. اغلب مردم به رنگ های قهوه ای و طوسی و سفید علاقه دارند.اما برخی نیز از رنگ های تیره استفاده می کنند.استفاده از رنگ های فانتزی نیز برای برخی مبلمان در دکوراسیون منزل رایج است. انواع مبلمان در دکوراسیون منزل در سبک های ساده نیز تولید می شوند. این مبل ها در مدل های 8 نفره و 11 نفره تولید می شوند و دارای صندلی های مختلفی هستند. اغلب آن ها دارای دو مبل یک نفره، یک مبل سه نفره و دو مبل دو نفره هستند.

در سالیان اخیر مبلمان ویلایی نیز تنوع بالایی پیدا کرده است .


تفاوت های مبل کلاسیک و مبل استیل در دکوراسیون منزل

مبلمان در دکوراسیون منزل در سبک های راحتی، کلاسیک و استیل طراحی می شوند و این یک دسته بندی مهم برای انواع مبل به شمار می رود. سبک های کلاسیک مبل اغلب دارای حاشیه های طلایی هستند که اطراف آن را پوشانده است. تشک های کار شده و پر نقش و نگار نیز از ویژگی های مبل های کلاسیک است. مبلمان در دکوراسیون منزل شما می تواند در انواع سبک ها انتخاب شود و سبکی خاص در دکور خانه شما ایجاد کند. انواع مبل استیل نیز یکی از سبک های مبلمان است که بیش تر برای اداره ها کارایی دارند.

از انواع تاب ریلکسی می توان برای دکوراسیون منزل استفاده کرد .

 

نقش مبلمان در دکوراسیون منزل و مبلمان استیل

این مبل ها بسیار رسمی هستند و ظاهر آن ها ساده است. به همین خاطر نیز در محیط های اداری همچون بانک، اداره های دولتی و… بیش تر استفاده می شوند. مبل های استیل اغلب مقاوم تر هستند و مدت زمان ماندگاری آن ها بیش تر از مبل های کلاسیک است. از مبلمان استیل کم تر برای مصارف خانگی استفاده می شود. رنگ بندی مبل های کلاسیک بیش تر است و تنوع بیش تری در بین مدل های این مبلمان وجود دارد. بیش تر مبل های استیل روکش های چرمی دارند و تنوع کم تری بین طرح های آن ها وجود دارد.

برای اطلاعات تکمیلی مطلب صنعت مبلمان را مشاهده کنید .


تکنیک هایی برای انتخاب مبلمان مناسب دکوراسیون منزل

استفاده از مبلمان در دکوراسیون منزل سال های سال است که رایج شده است و این روز ها در همه خانه ها می توانید این لوازم خانگی را مشاهده کنید. این مبل ها به خانه شما نظم می بخشند. مبلمان در دکوراسیون منزل باید بر اساس برخی پارامتر ها انتخاب شوند. از جمله این موارد می توان به رنگ بندی کاغذ دیواری ها، پارکت و… اشاره کرد. باید مبلی انتخاب کنید که با رنگ بندی محیط منزل شما عجین باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که این مبلمان در دکوراسیون منزل به کار می روند و یا آن ها را برای محیط های اداری تهیه می کنید.

ظروف چوبی یا بامبو و جاشمعی از دیگر وسایل تاثیر گذار در دکوراسیون منزل هستند .

نقش مبلمان در دکوراسیون منزل و توجه به کاربرد آن

نوع کاربرد این مبل ها، در انتخاب این محصولات تاثیر دارد. مبلمان در دکوراسیون منزل با مبل های مورد استفاده در مکان های رسمی متفاوت می باشند. همچنین انواع مبلمان در دکوراسیون منزل باید با توجه به مقاومت و ماندگاری آن ها انتخاب شوند. پایه های این مبل ها باید محکم باشند. تا مبل انتخابی شما در طولانی مدت قابل استفاده باشد. همچنین در حین خرید مبل باید به جنس روکش آن ها نیز دقت داشته باشید. روکش های چرمی اغلب ماندگاری بیش تری دارند و به همین خاطر مردم به مبل های چرمی بیش تر علاقه مند هستند.

مطلب مربوط به ایده های تغییر دکوراسیون منزل راهکارهای جالبی به شما ارائه خواهد داد .

نکات چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل

مبلمان در دکوراسیون منزل باید به صورت اصولی قرار داده شوند. پس از خرید مبل ابتدا محل قرار گیری آن ها را در هال و پذیرایی منزل خود تعیین کنید. در چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل باید به فضای خالی بین مبل ها دقت کنید و فضایی مناسب برای رفت و آمد بین مبل ها در نظر بگیرید. اگر چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل به درستی انجام نشود، این وسایل نه تنها زیبایی در محیط منزل شما ندارند، بلکه منزل شما را به یک راهروی شلوغ تبدیل می کنند که رفت و آمد در آن به سختی انجام می شود.به همین خاطر برای استفاده از مبلمان در دکوراسیون منزل پیش تر اصول معماری و دکوراسیون را مطالعه کنید.

از انواع صندلی مسافرتی و تاشو می توان برای تراس منزل استفاده کرد .

نقش مبلمان در دکوراسیون منزل و محل قرار دادن مبلمان

بهتر است مبل سه نفره و بزرگ خود را جلوی پنجره اصلی و پرده های بزرگ تر خانه خود قرار دهید و سایر مبل های کوچک تر در طرفین این مبل بزرگ قرار دهید. مبلمان در دکوراسیون منزل باید بر اساس شکل ساختمان شما انتخاب شوند. به طور مثال اگر خانه شما مستطیل شکل باشد ، برای چیدن مبل سلطنتی در آن دچار مشکل می شوید. پس بهتر است از مبل های ساده تری در این فضا استفاده کنید.

مقایسه مبلمان ال و معمولی در دکوراسیون منزل

مبلمان در دکوراسیون منزل زیبایی خاصی ایجاد می کنند و با وجود هر یک از این مبل ها، ظاهر منزل شما فاخر تر و رسمی تر خواهد شد. در این راستا انواع مبلمان ال نیز تولید می شوند که محیط خانه شما را منظم تر می کند. انواع مبلمان ال ساختار به هم پیوسته ای دارند، صندلی های این مبل های ال به هم وصل شده است و به همراه برخی از آن ها یک مبل یک نفره ارائه می شود. به همین خاطر اغلب مبل های ال دو تکه هستند. مبلمان در دکوراسیون منزل در مدل های ساده و معمولی مشتریان بیش تری دارند. چون چیدمان آن ها در هر خانه ای ساده تر است. این مدل مبل ها به صورت جدا از هم تولید می شوند و با محیط هر خانه ای سازگار هستند.

 

مزیت ها و معایب مبلمان کلاسیک و سلطنتی در دکوراسیون منزل

مبلمان در دکوراسیون منزل در سبک های کلاسیک و سلطنتی، منزلی لوکس برای شما به ارمغان می آورند و استفاده از آن ها خانه شما را به یک فضای رسمی و خاص تبدیل می کند. مبلمان در دکوراسیون منزل در سبک های سلطنتی اغلب در رنگ های طلایی تولید می شوند. این رنگ بندی مبل، دکوراسیونی سنتی در خانه شما پدید می آورد و با بسیاری از وسایل سنتی ایرانی که در دکور خانه ها استفاده می شوند، همخوانی دارند. اما این سبک های مبلمان در دکوراسیون منزل محدودیت هایی نیز به همراه دارند. از آن جا که این مدل مبل ها رنگ بندی به خصوصی دارند، انتخاب فرش برای آن ها کمی دشوار خواهد بود.

تخت سنتی از جمله مبلمان هایی است که می تواند در بیشتر فضاها استفاده شود .


نقش مبلمان در دکوراسیون منزل و نحوه انتخاب رنگ

 

انواع مختلف مبل در بازار های فروش لوازم خانگی ارائه می شوند. در بین آن ها انواع مبل کلاسیک و مبل استیل از محبوبیت بیش تری برخودار هستند و استفاده های بیش تری نیز برای آن ها وجود دارد. انتخاب مبلمان مناسب باید بر اساس رنگ مورد علاقه شما انجام شود. هر فرد با توجه به روحیات خود، به رنگ هایی خاص علاقه دارد که باید مبل منزل خود را بر اساس این رنگ ها انتخاب کند. نکات چیدمان مبلمان به شما در انتخاب یک رنگ مناسب برای چیدمان منزل کمک می کند. اگر از رنگ های قهوه ای و کرم و سفید برای مبلمان منزل خود انتخاب کنید.

نقش مبلمان در دکوراسیون منزل و اهمیت رنگ آن

 

مبلمان در دکوراسیون منزل بر روی افراد تاثیر می گذارند! مبلمان ال و معمولی اغلب فضایی راحت تر در محیط منزل شما ایجاد می کنند و به همین خاطر می توان از آن ها برای اتاق های نشیمن در منزل استفاده کرد. افراد بر روی این مبل ها احساس راحتی بیش تری خواهند داشت. اما در مقابل مبلمان کلاسیک و سلطنتی، ظاهر منزل شما را رسمی تر می کنند. به همین خاطر بهتر است آن ها را در قسمت پذیرایی منزل قرار دهید و برای میهمانان خود از این مدل مبل ها استفاد کنید. تاثیرات رنگ مبلمان بر روح و روان افراد مورد توجه طراحان داخلی قرار دارند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

راهنمای خرید مبلمان ویلایی

کاربرد مبلمان اداری

دکوراسیون منزل و نقش تاب ریلکسی

تاریخچه صندلی

 

تماس با ما :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “نقش مبلمان در دکوراسیون منزل

  1. برسام گفت:

    برای انتخاب بهترین مبلمان باید اندازه ی فضا و رنگ هایی که در منزل استفاده شده رو مد نظر داشته باشیم مثلا برای فضاهای کوچک میتوانیم از مبلمانی استفاده کنیم که فضای کمتری را اشغال میکنند وهمچنین ترکیب رنگ مبلمان با دکور خانه هم بسیار موثر است در زیباتر دیده شدن منزل ،اخیرا ویلاسازه مبلمانی رو تولید کرده که هم برای فضای باز وهم برای منزل میتوان از ان استفاده کرد ودارای ترکیب رنگ های زیبا نیز هست

  2. بازتاب: ابعاد مناسب برای تخت رستوران سنتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: آشنایی با انواع مختلف مبلمان - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. azari_kiz گفت:

    نقش مبلمان در دکوراسیون اتاق نشیمن معادل نقش تخت خواب در چیدمان اتاق خواب است. انتخاب مبلمان به عنوان پرکاربردترین و تاثیرگذارترین عنصر از طراحی داخلی اتاق پذیرایی، نیازمند صرف بیشترین زمان نیز خواهد بود.

    مبل محلی است برای ریلکس کردن، مطالعه، خوردن و آشامیدن، سرگرم کردن اعضای خانواده و دوستان، تماشای تلویزیون و حتی خوابیدن. پس در کنار توجه به مولفه هایی همچون جذابیت و مدرن بودن باید راحتی و استاندارد بودن مبلمان را نیز در نظر گرفت.
    ابعاد مبلمان باید متناسب با اندازه اتاق پذیرایی و بر اساس میزان راحتی ما باشد
    مسلما آخرین چیزی که می خواهید، داشتن مبلمانی در اندازه ی نامناسب است. اندازه و ابعاد مبلمان یک مولفه ی مهم در انتخاب آن است. مبلمانی که بزرگ تر یا کوچک تر از آن ابعادی باشد که فضای اتاق نشیمن اجازه می دهد، دیزاینی آشفته یا بیش از حد خالی را برای ما رقم خواهد زد و تاثیر منفی قابل توجهی بر جلو طراحی داخلی فضا خواهد گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید