وبلاگ ویلاسازه

چند تا از بهترین آتشدانهای بازار

آتشدان با میز سنگی

چند تا از بهترین آتشدانهای بازار

 

برای خرید انواع آتشدان کلیک کنید

09142244372

آتشدان یکی از بهترین تجهیزات گرمایشی فضای باز میباشد . این محصول کاملاً کاربردی است که می تواند در فضاهای خانگی و همچنین تجاری مورد استفاده قرار گیرد . آتشدان می‌تواند به صورت ثابت و متحرک طراحی و تولید شود . آتشدان های ثابت معمولاً به صورت سنگی و آجری میباشند . در حالیکه آتشدان های متحرک به صورت فلزی طراحی و تولید می شوند . این محصولات طرح و ابعاد خاصی ندارند و کاملاً با بسته به ذوق و سلیقه افراد طراحی و تولید می شوند . در واقع ماموریت اصلی آتشدان تولید گرما می باشد ، به همین دلیل طراحی استاندارد خاصی برای آن وجود ندارد . حتی روشن کردن آتش بر روی زمین نیز می تواند گرمای مورد نیاز شما را تامین کند . اما روشن کردن آتش بر روی زمین مشکلاتی با خود به همراه دارد که موجب میشود افراد از محصولاتی مانند آتشدان برای این منظور استفاده کنند . قیمت آتشدان فارغ از جنس و ابعاد آن در بیشتر اوقات مبلغ قابل توجهی را شامل می شود . به عنوان مثال امروزه برای خرید یک آتشدان فلزی با ابعاد کوچک باید مبلغی در حدود ۳ الی ۵ میلیون تومان هزینه کنید . که این مبلغ می‌تواند با توجه به طرح و ابعاد محصول مورد نظر شما بسیار افزایش پیدا کند . جهت خرید آتشدان می توانید به فروشگاه های مختلف عرضه کننده تجهیزات فضای باز مراجعه نمایید . همچنین این محصول را می توانید از فروشگاه های عرضه کننده تجهیزات گرمایشی نیز خریداری نمایید . ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تولید انواع تجهیزات گرمایشی فضای باز می باشد . به شما عزیزان می توانید برای مشاهده محصولات این تولیدی به سایت فروشگاهی ویلاسازه مراجعه کنید.

اتشکده ویلاسازه

انواع آتشدان و میز اتشدان تولید شرکت ویلاسازه

اتشدان

انواع آتشدان و میز اتشدان تولید شرکت ویلاسازه

آتشدان با میز دو طرفه

انواع آتشدان و میز اتشدان تولید شرکت ویلاسازه

آتشدان کروی ویلاسازه

انواع آتشدان و میز اتشدان تولید شرکت ویلاسازه

اهمیت رعایت نکات ایمنی به هنگام استفاده از آتشدان

آتشدان می‌تواند به صورت گازسوز و یا هیزمی مورد استفاده قرار گیرد . اما گذشته از اینکه آتشدان شما به صورت گاز سوز باشد و یا هیزمی حتماً باید نکات ایمنی را به هنگام استفاده از آن رعایت نمایید . آتش دان وسیله‌ای است که حرارت بالایی در آن تولید می شود . و این حرارت بالا می‌تواند مشکلات زیادی را در صورت رعایت نکردن مسائل ایمنی به وجود آورد . حرارت بالا می‌تواند موجب آتش سوزی های بسیار خطرناکی شود . یکی از مهمترین نکاتی که به هنگام استفاده از آتشدان باید به آن توجه داشته باشید . این است که به هیچ عنوان مواد قابل اشتعال را در مجاورت آتشدان قرار ندهید . زمانیکه آتشدان را در یک مکان مسقف مورد استفاده قرار می دهید . به این مورد توجه داشته باشید که شعله های آتش موجب آتش سوزی سقف شما نشود . هرچند این محصول معمولاً در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد . اما گاهی اوقات افراد آن را در داخل آلاچیق و یا زیر سایه بان ها مورد استفاده قرار می دهند . در این شرایط باید به ارتفاع سقف و همچنین میزان حرارت تولید شده در آتشدان توجه داشته باشید .

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید اتصال شیلنگ گاز می باشد . چنانچه آتشدان شما به صورت گاز سوز باشد باید به هنگام اتصال شیلنگ گاز تمامی نکات ایمنی را رعایت کنید . نشت گاز می‌تواند موجب آتش‌سوزی و بروز مشکلات زیادی شود . اگر تجربه کافی در این زمینه را ندارید به هنگام نصب و راه اندازی محصول از یک فرد متخصص کمک بگیرید .

آتشدان طرح درنا

این محصول می تواند یک پیشنهاد ویژه برای افرادی باشد که به دنبال یک طرح خاص می باشند . اگر به دنبال محصولی هستید که مشابه آن در جای دیگری یافت می شود . آتشدان طرح درنا به احتمال زیاد می تواند همان محصولی باشد که به دنبال آن هستید . طراحی زیبا و همچنین ابعاد بزرگ ترین محصول از ویژگی های بارز آن می باشد . این محصول به صورت یک میز بسیار بزرگی طراحی شده است که می تواند فضای بزرگی را پوشش دهد . شما میتوانید صندلی های متعددی را دورتادور آن بچینید و فضای دلنشینی را به وجود آورید . آتشدان طرح درنا میتواند در مکان های تجاری کاربرد بسیار مناسبی داشته باشد . مکان‌هایی مانند کافی شاپ و رستوران که دارای فضای باز هستند و می‌توانند مکان مناسبی برای قرار دادن این محصول باشند . البته به این معنی نیست که شما نمی توانید این محصول را در محیط های خانگی استفاده کنید. روف گاردن ، حیاط و ویلا مکان هایی هستند که برای قرار دادن آتش دانه طرح درنا مناسب هستند . توجه داشته باشید که این محصول به صورت سفارشی تولید می شود مدت زمانی در حدود دو الی سه هفته برای تولید آن زمان لازم است .

 

آتش دان طرح الماس

همانگونه که گفتیم آتشدان گاهی اوقات امکان دارد در یک محیط مسقف مورد استفاده قرار گیرد . البته منظور از محیط مسقف مکان‌هایی مانند آلاچیق و سایه بان میباشد . در این شرایط یکی از مشکلات عمده ای که با آن روبرو خواهید شد که مشکل تهویه هوا می باشد . گاهی اوقات مکان شما به گونه ای است که امکان جریان داشتن هوا به صورت کامل وجود ندارد . در این شرایط شما نیاز دارید تا از یک دستگاه تهویه برای ایجاد هوای مناسب در محیط استفاده کنید . این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که شما از مسئولین خواننده آتشدان استفاده می کنید . آتشدان اکسیژن محیط را به سرعت جذب کرده و تبدیل به دی اکسید کربن می کند . به همین دلیل شما نیاز دارید که هوای اطراف ما مدام در جریان باشد و اکسیژن رسانی به طور کامل به صورت گیرد . اگر شما نیز با چنین مشکلاتی در هنگام استفاده از آتشدان مواجه هستید یک گزینه مناسب برای شما داریم . آتشدان طرح الماس محصول است که می تواند پاسخ نیاز شما باشد . این محصول دارای یک دودکش با ارتفاع مناسب می باشد . که موجب میشود تهویه هوای محیط شما به صورت کامل صورت گیرد . آتشدان طرح الماس کاملا مناسب برای استفاده در مکان های مانند آلاچیق میباشد . علاوه بر این طراحی زیبا و همچنین کلاسیک این محصول می تواند زینت بخش فضای شما باشد .

آتدشان دو طرفه

انواع آتشدان و میز اتشدان تولید شرکت ویلاسازه

میز اتشدان گازی

انواع آتشدان و میز اتشدان تولید شرکت ویلاسازه

آتشدان گازی ویلاسازه

انواع آتشدان و میز اتشدان تولید شرکت ویلاسازه

آتشدان طرح سورنا

در این مطلب چندین و چند بار به این موضوع اشاره شده که آتشدان محصولی برای استفاده در فضای باز میباشد . اما آتشدان طرح سورنا یک مورد نقض برای این موضوع می باشد . این محصول کاملاً برای استفاده در فضای سرپوشیده طراحی و تولید شده است . در واقع آتش دان طرح سورنا بیشتر یک بخاری هیزمی می باشد . برای استفاده در فضاهای سرپوشیده مناسب و ایده آل می باشد . این محصول از یک تهویه و دودکش بسیار مناسب برخوردار می باشد . که موجب میشود به راحتی بتوانید در فضای سرپوشیده از آن استفاده کنید . طراحی  این محصول به گونه ای است که در نگاه اول شما آتش را در داخل یک جعبه شیشه ای میبینید . آتشدان سورنا دارای یک قاب شیشه های بسیار مقاوم می باشد که زیبایی آن را دوچندان می کند . شما میتوانید این محصول را در طراحی و دکوراسیون های مختلف استفاده کنید . این محصول قابلیت انطباق با طراحی کلاسیک و همچنین طراحی مدرن را دارد . شیشه های استفاده شده در این محصول کاملا مقاوم در برابر حرارت می باشند ‌.

 

برای استفاده در فضای باز میتوان بخاری قارچی و یا بخاری فضای باز هرمی نیز استفاده کرد.

مقالات مرتبط:

آموزش ساخت آتشدان

فواید آتشدان  فلزی

آتشدان و استفاده بهینه از آن

اتشدان شبکه ایی

انواع آتشدان و میز اتشدان تولید شرکت ویلاسازه

آتشدان با میز سنگی

انواع آتشدان و میز اتشدان تولید شرکت ویلاسازه

میز اتشدان گازی ویلاسازه

انواع آتشدان و میز اتشدان تولید شرکت ویلاسازه

آتشدان گازی دو طرفه

انواع آتشدان و میز اتشدان تولید شرکت ویلاسازه

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید