وبلاگ ویلاسازه

کاربرد صندلی تاشو

بهترین مدل‌های صندلی تاشو با قیمت روز و خرید اینترنتی

صندلی های مسافرتی از زیر دسته تجهیزات کمپینگ و مبلمان ویلایی نیز به شمار میروند.مبلمان حصیری پلیمری نوعی از مبلمان هستند که هم نوع مسافرتی و تا شو داشته و هم به عنوان مبلمان ثابت مورد استفاده قرار میگیرند.

کاربرد صندلی تاشو بسیار متنوع است .صندلی تاشو که در اصطلاح صندلی مسافرتی نیز گفته می‌شود.دارای ابعاد بسیار کوچک است. همچنین به دلیل وزن پایین صندلی تاشو می‌توانید آن را به‌راحتی با خود حمل کنید. پارچه‌هایی که برای صندلی‌های تاشو استفاده می‌شود معمولاً از جنس برزنت مقاوم هستند. البته برخی از تولیدی‌ها وجود دارند که برای کاهش قیمت از برزنت‌های بی‌کیفیت استفاده می‌کنند. این محصولات معمولاً دوام بالایی ندارند. و بعد از مدت کوتاهی مستهلک می‌شوند.

کاربرد صندلی تاشو و اواع آن به لحاظ شکل ظاهری

صندلی مسافرتی در دو حالت ساده و پشتی دار طراحی و تولید می‌شود. البته در طی سالیان اخیر صنعت مبلمان فضای باز رشد چشمگیری داشته است. امروزه نوع جدیدی از صندلی‌های مسافرتی به بازار عرضه شده است که به‌صورت صندلی و میز هستند. در برخی طراحی‌ها صندلی و میزهای تاشو به‌صورت جداگانه هستند. اما نوع دیگری از این محصولات وجود دارد که به‌صورت یک‌تکه هستند. این محصولات معمولاً به هنگام بازشدن چند عدد صندلی و یک میز بزرگ را تشکیل می‌دهند. شما همواره می‌توانید جدیدترین طرح‌ها و بهترین محصولات مربوط به مبلمان فضای باز را، از طریق سایت ویلا سازه سفارش دهید .

کاربرد صندلی تاشو و صندلی سفری

صندلی سفری یک صندلی کم جا، سبک و تاشو برای استفاده در مسافرت های برون شهری است. به کمک این مدل از صندلی که امروزه کمپانی های بسیار زیادی در دنیا مشغول ساخت و طراحی هرچه بهتر یکی از آن ها هستند، می توان لذتی دو چندان از حضور در یک اقلیم طبیعی و دوست داشتنی بدست آورد. در ادامه این مطلب از آریافیت با ما همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم هنگام خرید صندلی سفری آشنا نماییم.

صندلی تاشو را می توان به عنوان یکی از انواع مبلمان ویلایی استفاده کرد .

خرید مستقیم صندلی مسافرتی از تولیدی

خرید مستقیم از تولیدی همیشه یک روش خوب برای صرفه جویی در هزینه ها می باشد . با حذف واسطه ها می توان محصول مورد نظر را با قیمتی بسیار پایین تر خریداری نمود . امروزه برخی از تولید کنندگان اقدام به فروش مستقیم محصولات خود نموده اند . شما می توانید بسیاری از محصولات مورد نیاز خود را به قیمت تولیدی خریداری نمایید .

شما می توانید محصولاتی مانند صندلی مسافرتی ، تخت سنتی و صندلی راک را مستقیما از تولیدی ویلا سازه خریداری نمایید .

نکات مهم هنگام خرید صندلی تاشو

ابعاد محصول:

نخستین نکته که هنگام خرید صندلی سفری باید به آن توجه کنید، ابعاد صندلی است.
ابعاد صندلی در واقع شامل: ارتفاع تکیه گاه، طول و عرض قسمت نشیمنگاه صندلی و همچنین ارتفاع پایه های محصول می شود.
توجه داشته باشید یک صندلی مسافرتی باید بتوانید به خوبی شما را بر روی خود جای دهد، پس بهتر است با توجه به اندازه جثه خود اقدام به خرید یک صندلی تاشو کوچک و یا بزرگ برای راحتی بیشتر خود در طول مسافرتتان نمایید.
ناگفته نماند ابعاد یک صندلی مسافرتی بایستی به گونه ای باشد که بتوان به راحتی آن را با خود به این طرف و آن طرف حمل کرد. انواع صندلی تاشو و مسافرتی را می توان با این ویژگی دسته بندی کرد .

کاربرد صندلی تاشو و وزن صندلی:

دومین نکته در خصوص خرید و انتخاب صندلی سفری مربوط به وزن کلی محصول است.
توجه داشته باشید یک صندلی مسافرتی باید از وزنی کم و سبک برخوردار باشد. تا شما بتوانید در طول مسافرت های کوتاه مدت و بلند مدت خود از آن ها به راحتی استفاده نمایید.
از قلم نیافتد که وزن یک صندلی سفری بایستی به گونه ای باشد .که اگر مجبور به حمل دستی آن برای طی کردن مسافتی شدید، دچار کمترین میزان مشکل شوید.

صندلی مسافرتی بهترین وسیله برای گرفتن حمام آفتاب در طبیعت است . حمام آفتاب و تاثیر آن برسلامتی بسیار زیاد است .

میزان وزن قابل تحمل:

پیش از خرید صندلی تاشوی مورد نظرتان حتما به پارامتر میزان وزن قابل تحمل محصول توجه داشته باشید.
برای این منظور پیشنهاد می کنیم به وزن خود و دیگر اطرافیانتان که قرار است از این نوع صندلی ها استفاده کنند، توجه نمایید.
اصولا میزان وزن قابل تحمل یک صندلی تاشو در بخش خصوصیات محصول از سوی کمپانی تولید کننده درج شده است.

شما می توانید مقاله انتخاب صندلی مسافرتی مناسب را برای اطلاعات بیشتر مطالعه نمایید .

کاربرد صندلی تاشو و تکیه گاه صندلی:

محصول انتخابی شما ممکن است دارای تکیه و یا فاقد آن باشد.
همچنین ممکن است در صورت برخورداری از این ویژگی، تکیه گاه آن باریک و یا پهن در نظر گرفته شده باشد. که در این صورت شما باید با توجه به سلیقه و نظر خود یکی را انتخاب و سپس خریداری نمایید.
ناگفته نماند معمولا صندلی هایی سفری بدون تکیه گاه از قابلیت تخت شدن برخوردار هستند. تا بتوانید با راحتی بیشتری و بصورت درازکش بر روی زمین بنشینید. این حالت شبیه حالت قرار گرفتن بر روی تخت کنار استخر می باشد .

کاربرد صندلی تاشو و جنس بدنه:

جنس بدنه صندلی های سفری می تواند از انواع و اقسام متریال های صنعتی نظیر: آهن، آلومینیوم، فایبرگلاس و … باشد.
توجه داشته باشید جنس محصول انتخابی شما از هر نوعی که بود. بایستی ضد زنگ و ضد خوردگی باشد.
لازم به ذکر است که جنس بدنه یک صندلی بر روی وزن و قیمت نهایی فروش آن تاثیر مستقیم دارد.

انواع مختلف منقل از جمله وسایل مورد استفاده در کنار صندلی مسافرتی می باشد .

کاربرد صندلی تاشو و جنس رویه:

از دیگر فاکتورهای مهم در هنگام خرید صندلی سفری توجه به جنس رویه آن است.
جنس رویه یک صندلی مسافرتی می تواند از: پارچه، برزنت، نایلون، پلی استر، چرم و … باشد.
توجه داشته باشید که رویه صندلی شما بایستی از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.تا در استفاده های طولانی مدت سبب تغییر رنگ در ظاهر خود نشود.
همچنین بهتر است رویه صندلی شما دارای نرمی و انعطاف پذیری مناسبی نیز باشد. تا بتوانید به هنگام نشستن بر روی آن از راحتی بیشتری برخوردار باشید.
چنانچه رویه صندلی سفری تان از قابلیت تنفس پذیری نیز برخوردار باشد که دیگر برایتان عالی خواهد بود.

راهنمای خرید مبلمان ویلایی را از طریق این لینک مطالعه نمایید .

دسته صندلی:

دسته می تواند در برخی از مدل صندلی های مسافرتی وجود داشته باشد .و در برخی دیگر وجود نداشته باشد.
یقینا وجود دسته بر روی صندلی انتخابی شما. ضمن استفاده راحت تر آن از سوی شما عزیزان بر روی قیمت فروش آن نیز تاثیر خواهد گذاشت.
با این حال فراموش نکنید که پهنای دسته جهت قرار گرفتن هرچه بهتر .دست هایتان بر روی آن نیز بایستی مورد توجه شما قرار داشته باشد.

شما می توانید انواع سایبان چتری را در کنار صندلی تاشو قرار دهید .

کاربرد صندلی تاشو و امکانات جانبی:

وجود یک جا لیوانی توری شکل بر روی دسته
امکان اتصال دائم و یا موقتی سایبان بر روی صندلی جهت رهایی از تابش سوزان خورشید در طول روز
برخورداری از پایه هایی تخت جهت تراز شدن صندلی بر روی هر نوع سطح ناهموار و ناصافی
وجود باکس و یا کیف قابل حمل برای گذاشتن صندلی در آن و … از جمله نکات جانبی هستند که وجود آنان در کنار محصول مورد نظر شما می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

این محصول یکی از بهترین محصولات تجهیزات فضای باز می باشد .

قابلیت شستشو آسان:

بی تعارف همه چیز در سفر و در استفاده های طولانی مدت کثیف و آلوده می شود.
بنابراین بهتر است صندلی انتخابی شما از رویه و جنسی با قابلیت شستشوی آسان برخوردار باشد. تا بتوانید به راحتی آن را تمیز کرده و آماده استفاده در سفرهای بعدی تان کنید.
ناگفته نماند هرچه صندلی شما از قسمت های ریز و جزئی کمتری برخوردار باشد. با راحتی بیشتری می توان آن را مورد شستشو قرار داد.

البته دیگر تجهیزات کمپینگ مانند چادر مسافرتی نیز باید قابلیت شستشو داشته باشند .

کاربرد صندلی تاشو و قیمت صندلی سفری:

قیمت صندلی سفری با توجه به تمامی موارد گفته شده. در این مطلب به انضمام نام برند تولید کننده آن تعیین می شود.
لازم به ذکر است صندلی های مسافرتی با میزان ظرفیت تک نفره تا 4 نفره در بازار موجود می باشند .که شما می توانید متناسب با تعداد نفراتی که در هر سفر همراهتان هستند. بهترین مدل ممکنه را انتخاب نمایید.
توجه داشته باشید با وجود قیمت های مختلف بر روی این قبیل از تجهیزات مسافرتی و کمپینگی.بهتر است شما به دنبال محصولی در سایز مناسب و با قابلیت تحمل وزن خود باشید .تا بتوانید از آن با اطمینان خاطر بیشتری در موقعیت های زمانی و مکانی مختلف استفاده نمایید.

خرید غیر حضوری صندلی تاشو

شما می توانید محصولاتی مانند صندلی مسافرتی ، تاب ریلکسی .و بسیاری از محصولات دیگر را به صورت غیر حضوری خریداری نمایید . برای انجام این کار می توانید از طریق تماس تلفنی و یا اینترنتی خرید خود را انجام دهید .

دقت داشته باشید که تضمین خرید شما این است. که از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید . فروشگاه اینترنتی یک فروشگاه خوشنام در زمینه تجهیزات ویلایی است .

مطالب مرتبط با این موضوع :

صنعت مبلمان

تنوع و کاربرد تجهیزات فضای باز

آشنایی با انواع سایبان چتری

راههای ارتباطی :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “کاربرد صندلی تاشو

  1. بازتاب: راهنمای خرید چادر مسافرتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. azari_kiz گفت:

    صندلی های تاشو معمولاً به عنوان صندلی های مسافرتی استفاده می شوند. این صندلی ها از وزن پایینی برخوردار می باشند. همچنین فضای بسیار کوچکی را اشغال می کنند. به همین دلیل شما به راحتی می توانید آنها را با خود به مکانهای مختلف حمل کنید. شما می توانید در مسافرت و همچنین کمپینگ، از این نوع صندلی ها استفاده کنید. صندلی های تاشو برای یک استراحت موقت کاملا عالی می باشند. همچنین صندلی ها برای مکان هایی که دچار کمبود فضا می باشند، بسیار ایده آل هستند. امروزه بسیاری از افراد حتی در داخل منزل نیز از این صندلی ها استفاده می کنند. فروشگاه هایی که دارای فضای محدودی می باشند، برای افزایش ظرفیت از صندلی تاشو استفاده می‌کنند. شما به راحتی می توانید بعد از استفاده صندلی ها را جمع کنید، که موجب می شود فضای بیشتری در اختیار شما قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید