قوانین و مقررات

قوانین، مقررات و شرایط استفاده از وب‌سایت ویلاسازه

به ویلاسازه خوش آمدید. بسیار خرسندیم که اینجا هستید، امیدواریم تجربه لذت‌بخشی برایتان رقم بخورد. ویلاسازه محلی است برای ارایه انواع مبلمان فضای باز.
لطفا قبل از هر اقدامی بخش قوانین، مقررات و شرایط استفاده از ویلاسازه را دنبال کنید :

 

سیاست های رعایت حریم خصوصی

ما درک می‌کنیم که اطلاعات شخصی برای شما ارزشمند است. بنابراین در بخش حریم خصوصی با جزییاتی از قبیل نحوه استفاده از اطلاعاتتان توسط ویلاسازه آشنا خواهید شد. همچنین استفاده از خدمات وبسایت ویلاسازه به این معنا خواهد بود که پردازش اطلاعاتتان را به شیوه‌ای که در متن اشاره شده است، پذیرفته‌اید.

 

ایجاد حساب کاربری

استفاده از خدمات ویلاسازه نیازمند آن است که یک حساب کاربری برای خودتان بسازید. برای این منظور یک نام کاربری مناسب برای خود اختیار کنید. در منتشر کردن اطلاعاتتان با ما صادق باشید و آن‌ها را به‌صورت کاملا درست در اختیارمان قرار دهید. اطلاعاتی مانند آدرس دقیق، کد پستی و تلفن باید با دقت هرچه تمام‌تر وارد شوند تا از بروز مشکلات احتمالی در ارسال و تحویل کالا جلوگیری به‌عمل آید. ویلاسازه مطابق با سیاست‌های حریم خصوصی با اطلاعات شما رفتار خواهد کرد. شما مسئول هرگونه فعالیتی در حساب کاربریتان هستید، بنابراین در محافظت از حساب کاربریتان نهایت حساسیت و دقت را بکار بندید تا از سوء‌استفاده‌های احتمالی افراد جلوگیری شود.

 

حذف حساب کاربری

ما از اینکه شما از ویلاسازه بروید بیزاریم! اما هر زمان که بخواهید می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات حساب کاربری، حساب خود را غیر‌فعال کنید.

 

محتوای ویلاسازه

ویلاسازه مسئولیت انتشار هرگونه محتوا اعم از تصاویر، محتوای متنی، قیمت محصولات و موارد دیگر را بر عهده گرفته و در صورت بروز هرگونه تخلف از قوانین جاری، مستقیما و شخصا پاسخگو خواهد بود.

 

محتوای مرتبط با شما

محتوا و مطالبی که پس از استفاده از خدمات ویلاسازه برای ما ارسال می‌شود، محتوای شما را تشکیل می‌دهد و می‌تواند شامل انتشار تصاویر، متن، نظرات و… باشد. با انتشار هرگونه محتوا از طریق سایت ویلاسازه، شما به ما اجازه می‌دهید که از آن‌ها استفاده کنیم. ما هیچ گونه ادعای مالکیتی نسبت به مطالب شما نداشته و تنها در جهت ارتقای عملکرد و رشد ویلاسازه از آن‌ها استفاده می‌کنیم. حقوقی که شما در ارتباط با انتشار محتوایتان به ما می‌دهید شامل هرگونه بازنشر، ویرایش، حذف و … می‌شود. برای مثال در صورتیکه نظری بر روی یکی از محصولات ویلاسازه پست کنید، به‌دلیل مغایر بودن با موازین سایت امکان ویرایش یا عدم نشر آن وجود خواهد داشت.

 

تعهدات و مسئولیت‌های خریداران

شما موافقت می‌کنید که از هیچ یک از قوانینی که در رابطه با استفاده از خدمات ویلاسازه وضع شده سرپیچی نمی‌کنید. این قوانین شامل قوانین مختص ویلاسازه، قوانین تجارت الکترونیکی و قوانین جمهوری اسلامی ایران است. همچنین شما مسئول پرداخت هر گونه مبلغ تعیین شده از جانب ویلاسازه هستید که شامل مبالغ خرید، مبالغ مالیاتی و هزینه‌های ارسال هستند.

شما این اجازه را ندارید که در هر یک از صفحات ویلاسازه خزش (crawl) کرده و یا از طریق مهندسی معکوس قصد به‌دست آوردن سورس کد ویلاسازه را داشته باشید. همچنین اجازه مداخله در سایت و یا خراب کردن خدمات ما از طریق انتشار ویروس یا هرگونه کد کامپیوتری آسیب‌رسان را ندارید. شما موظفید که از سیاست‌های نشان تجاری ویلاسازه پیروی کرده و حق استفاده از نام ویلاسازه یا هر یک از نشان‌های تجاری، عبارات، متون، گرافیک، تصاویر، ویدیوها، طراحی‌ها، اسکریپت‌ها و… را ندارید. حق استفاده و بازنشر این موارد تنها در انحصار ویلاسازه است و استفاده از آن‌ها بدون کسب مجوز، پیگرد قانونی دارد. داده‌کاوی، استفاده از روبات و موارد مشابه نیز در انحصار ویلاسازه است.

شایان ذکر است که ما به نظرات و پیشنهادات شما علاقه‌مندیم! ارایه هرگونه نظر یا پیشنهاد، به ارایه خدمات بهتر و بهبود تجربه کاربری کمک خواهد کرد.

 

ارتباطات الکترونیکی

استفاده شما از خدمات ویلاسازه، ثبت سفارش، ارسال نظرات و پیشنهادات از طریق ایمیل و سایر موارد به این معنا خواهد بود که شما با رویه‌های الکترونیکی مانند ارسال ایمیل، پیامک و … از طرف ویلاسازه موافقت داشته و حق ارسال ایمیل و پیامک برای ویلاسازه محفوظ است. آدرس و شماره تلفن‌های ثبت شده توسط شما، تنها اطلاعات رسمی و قابل اتکا بوده و ارتباطات ویلاسازه با شما از این طریق خواهد بود.

تغییرات در متون

ممکن است گاه گاه تغییراتی را در شرایط و قوانین این بخش اعمال کنیم، در صورتیکه لازم باشد این تغییرات را از طریق وب‌سایت یا ارسال ایمیل به شما اطلاع خواهیم داد و بر این اساس شما قادر به انتخاب هستید که با ویلاسازه همراه خواهید بود یا با آن ادامه نمی‌دهید. شما نسبت به بازنگری و آشنایی مداوم با تغییرات این بخش مسئول هستید. استفاده شما از خدمات ویلاسازه به این معنا خواهد بود که با هر گونه تغییر احتمالی در متون یاد شده موافق هستید.

 

ارتباط با ویلاسازه

در صورتیکه هرگونه سوال یا نظر در ارتباط با قوانین، مقررات و شرایط استفاده از ویلاسازه دارید، از طریق ایمیل ویلاسازه به نشانی زیر با ما در میان بگذارید:

info@villasaze.ir