وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید میز عسلی

راهنمای خرید میز عسلی

برای خرید میز عسلی باید کمی تحقیق داشته باشیم، تا دست به انتخاب های درست بزنیم. میز عسلی امروزه یکی از مهم ترین وسایل پذیرایی محسوب می شود که باعث زیبایی دکوراسیون می شود. بنابراین خرید میز عسلی به یک ضرورت تبدیل شده است. این مقاله راهنمای خرید میز عسلی برای شما خواهد بود تا بتوانید معیار های مهمی  که باید برای خرید میز عسلی در نظر بگیرید را بدانید. میزعسلی در انواع جنس ها، رنگ ها و طرح های متفاوتی در ویلا سازه ارائه شده است. دلیل این تفاوت ها در سبک های جدید دکوراسیون و طرح های متفاوت از مبل و یا بزرگ بودن یا کوچک بودن خانه ها است. بنابراین شما برای انتخاب صحیح نیاز به راهنمای خرید میز عسلی برای مبل دارید. با ما هموراه باشید.میز عسلی یکی از اساس منزل و مبلمان میباشد. همیشه در کنار یکسری لوازم مانند مبلمان و انواع لوستر و و تخت و لوازم چوبی و همینطور آباژور لوازم دکوری منزل میز عسلی نیز یکی از اصلی ترین لوازم به شمار میرود.در کوراسیون منزل میتوان از استند گل برای گلهای خانه و همینطور گلدان برای زیبایی گلها و جاشمعی های زیبا بهتره برد.برای خرید میز جلو مبلی باید مبلمان و فضا منزل خود را در نظر بگیرید، اگر منزل کوچکی دارید میز مستطیلی و مربعی برای منزل شما مناسب تر است. نکته مهم دیگر ارتفاع میز است که تقریبا باید با نشیمن مبل برابر یا کمی کوتاه تر باشد. همچنین جنس میز هم بهتر است از چوب های مرغوبی مثل ام دی اف باشد که کیفیت و دوام بالایی دارد.

در قدم اول برای خرید میز عسلی به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

بدون شک میز عسلی یک وسیله ی کاربردی و پر استفاده در هر خانه می باشد. این وسیله هم موجب بهتر برگزار شدن میهمانی های ما می شود و هم سبب راحتی میزبان در هنگام پذیرایی می باشد. انواع میز عسلی با قرار گرفتن در کنار مبلمان یک پک کامل جهت میزبانی و مدیریت نمودن مهمانی هایمان می شود.

برای این که بتوانید یک میز عسلی ایده آل و باکیفیت را خریداری کنید، می بایست به برخی نکات توجه ویژه ای داشته باشید. این نکات همواره متنوع بوده و بر اساس برخی معیارها طبقه بندی می شوند. هر کدام از این معیارها نیز به تنهایی می تواند نقش زیادی را در زیبایی فضا داشته و به خرید میز عسلی کمک بکند. به همین خاطر در ادامه آشنایی با راهنمای خرید میز عسلی، بهتر است تا با این نکات مرتبط نیز آشنا شوید. در ادامه به تعدادی از این نکات رایج اشاره کرده و هر کدام را به طور کامل توضیح می دهیم.

میز وسط مبل و میز جلو مبلی یکی از ساده ترین انتخاب های است که نیازی نیست برای تهیه آن ها ساعت ها وقت و زمان خود را در بازارهای پر رفت و آمد تلف کنید.

شما به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به صورت آنلاین خرید اینترنتی این ملزومات را تجربه کنید.

کافی است تم رنگی که در منزل با آن به دیزاین پرداخته اید را با سبکی که دنبال شده است را در ابتدا مد نظر قرار دهید.

  • فضای خانه و پذیرایی

اولین نکته برای راهنمای خرید میز عسلی، توجه به فضای خانه است. پذیرایی یکی از مهم ترین بخش های خانه است. باید سعی داشته باشیم برای طراحی و دیزاین آن از بهترین متود ها استفاده کنیم. امکان دارد فضای پذیرایی تاریک یا روشن باشد، پذیرایی بزرگ یا خیلی کوچک باشد. این ها مواردی است که باید برای خرید میز عسلی و یا دیگر لوازم مربوط به دکوراسیون، به آن دقت کنید. اگر فضای پذیرایی خیلی تیره باشد و یا به قول معروف نور گیر نباشد، پذیرایی هرچقدر هم بزرگ باشد، فضا کمی کوچک نشان داده می شود. بنابراین باید با کمک لوستر و چراغ فضا را روشن تر کنید و حتماً میز عسلی رنگ روشن خریداری کنید. اگر فضای پذیرایی روشن است و از بیرون نور خود را تامین می کند، دیگر نیازی به استفاده از چراغ و نور نیست. می توانید از هر رنگ میز عسلی استفاده کنید.در فضای خانه میتوان از بوفه های زیبای ویلاسازه نیز بهره برد.دکوراسیون منزل بسیار مهم میباشد و داشتن میز بار و همینطور قرار دادن یک کتابخانه دیواری میتوانید زیبایی منزل را دو چندان کند.

  • توجه به مدل و طرح میز عسلی

یکی از مهم ترین موارد دیگری که در راهنمای خرید میز عسلی باید به آن دقت کنید توجه به طرح و مدل میز عسلی است. وقتی به یک فروشگاه برای خرید میز عسلی می روید، خواهشاً احساسی فکر نکنید و با دیدن اولین میز عسلی فکر نکنید که برای طرح دکوراسیون شما ساخته شده است. کمی سخت پسند باشید و دقت لازم را در خرید به کار ببرید. در ابتدا برای خرید همان طور که گفته شد باید به دکوراسیون و فضای خانه توجه کنید سپس با توجه به شرایط خانه می توانید میز عسلی مورد نظر خود را خریداری کنید. میز عسلی های مربع و یا مستطیل برای خانه و پذیرایی های بزرگ استفاده می شود و میز عسلی های که به شکل دایره یا بیضوی هستند برای خانه های کوچک به کار می روند.

سعی کنید طرح و مدل و رنگ را مد نظر قرار بدهید و آن را در فضای خانه تجسم کنید. به فکر هماهنگ کردن و تناسب در دکوراسیون باشید.

  • توجه به کاربرد میز عسلی در خانه

از آن جایی که نمی خواهیم هر روز به خرید میزعسلی برویم، بنابراین باید سعی داشته باشیم با خریدی مناسب، از آن وسیله طولانی مدت استفاده کنیم. بنابراین در راهنمای خرید میز عسلی به شما توصیه می شود از خرید های بیهوده بپرهیزید و همان ابتدا به فکر کاربرد آن وسیله در خانه باشید.

سبک ها و مدل های میز عسلی بسیار متنوع است، بنابراین در خرید باید توجه داشته باشید کدام طرح و یا مدل برای خانه شما مناسب و کاربردی است.

در راهنمای خرید میز عسلی ارزان توصیه می شود به صورت مستقیم کالای خود را از شخصی که به توزیع آن می پردازد؛ سفارش دهید. فروشگاه ما با سال ها تجربه توانسته است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارزانی دارد. بنابراین برای خریدی مناسب ما در کنار شما هستیم.

گل و گیاه در دکوراسیون منزل

  • توجه به پایه میز

پایه میز مهم ترین بخش میز عسلی است. زیرا پایه ها زیبایی میز را دو چندان می کند و حس خوبی را به شما القا خواهند کرد. پایه های میزعسلی امکان دارد ساده یا طرح دار باشد. می توانید با توجه به سبک دکوراسیون خود میزی مناسب انتخاب کنید.

راهنمای خرید میز عسلی برای آپارتمان های کوچک

می دانیم که نیمی از جمعیت ایران در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند بنابراین شاید بسیاری از افراد سوالی برایشان پیش آمده باشد که در آپارتمان های کوچک چگونه میزعسلی مناسب خریداری کنیم. در آپارتمان های کوچک تا آن جایی که می توانید از گذاشتن وسایل شلوغ جلوگیری کنید و فضا را ساده تر بچینید. مثلا مبلمان ساده در کنار میز عسلی ساده. استفاده از یک پرده مناسب در پذیرایی و دکوری های کوچک می تواند فضا را بسیار زیبا تر سازد. علاوه بر زیبایی باعث می شود که آپارتمان شما بزرگتر هم نشان داده شود.

نکته دیگری که در کنار انتخاب دکوراسیون در آپارتمان های کوچک مهم است، این است که باید از یک رنگ زیبا و ملایم استفاده کنید. مثلا رنگی با تناژ روشن. سعی کنید از طوسی، سفید، کرم و یا یاسی استفاده کنید. رنگ سفید و طوسی رنگ پایه محسوب می شوند و به دیگر رنگ ها هماهنگ می شوند. برای مثال رنگ سفید و صورتی یا رنگ طوسی و سبز دارای این قابلیت می باشند. این رنگ فضا را زیباترمی کند و آپارتمان شما را دلباز تر نشان می دهد. حتماً در انتخاب رنگ حساسیت نشان دهید و طوری لوازم خود را بچینید که باعث زیبایی دکور خانه شود. راهنمای خرید میز عسلی در آپارتمان های کوچک توصیه می کند که نیازی به خرید میز جلو مبلی نیست، می توانید به چند میز عسلی شیک اکتفا کنید.

راهنمای خرید میز عسلی با قیمت مناسب

قیمت میز عسلی با توجه به طرح و جنس آن طراحی می شود. با توجه به مشکلات اقتصادی و توّرمی که در کشور حاکم است، قیمت میز عسلی در حال تغییر است. همچنین یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید در خرید انواع میز عسلی به آن توجه داشته باشید کیفیت در ساخت میز عسلی است. قیمت چندان اهمیت ندارد زیرا شما لایق بهترین ها هستید. اگر می خواهید قیمت مناسبی را انتخاب کنید، می توانید با ما همراه باشید، زیرا فروشگاه ما بهترین نوع میز عسلی را با طرح و کیفیتی فوق العاده در اختیار شما قرار می دهد.

آشنایی با انواع مختلف مبلمان

سخن آخر

بنابراین در مواردی که شما نیاز به تهیه یک میز عسلی دارید، باید ابتدا با آن آشنا شده و راهنمای خرید میز عسلی را بررسی کنید. برای این که بتوانید خرید مناسبی داشته باشید، بهتر است تا این راهنمای خرید را در ابعاد مختلفی و برای انواع فضاها بررسی کنید. همچنین توصیه می شود تا تمامی نکات موجود پیرامون خرید میزهای عسلی را مطالعه کرده و اجرایی سازید. در همین راستا ما در این مقاله تلاش کردیم تا بتوانیم تمامی این نکات مرتبط با راهنمای خرید میز عسلی را برای شما بیان کنیم.

معرفی محصولات چیدمان منزل

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “راهنمای خرید میز عسلی

  1. بازتاب: طرحهای مختلف میز عسلی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. azari_kiz گفت:

    با پیشرفته تر شدن ابزار نجاری، میزهای عسلی در اشکال هندسی مختلفی چون مربع، مستطیل، بیضی و دایره ای، شش ضلعی و یا حتی مثلثی نیز تولید می شوند.

    البته اشکال فانتزی نیز وجود دارد که فاقد شکل هندسی منظم هستند.

    از آنجایی که میزعسلی در کنار مبلمان قرار می‌گیرد، از بابت شکل هندسی در درجه اول باید به تناسب آن با مبلمان خود دقت کنید.

    برای مثال اگر شکل مبلمان شما مربعی است بنابراین یک میز دایره ای تناسبی با آن نخواهد داشت.

    این مطلب را نیز در نظر داشته باشید که میزهای دایره ای برای خانواده‌هایی که دارای فرزند کوچک و یا حیوان خانگی هستند مناسب تر است زیرا فاقد لبه‌های تیز می باشند.

    از طرفی دیگر امکان حرکت آزادانه در اطراف میز دایره‌ای آسانتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید