وبلاگ ویلاسازه

بهترین فوتبال دستی فضای باز

فوتبال دستی حرفه ایی کوچک

چند نوع از بهترین مدل های فوتبال دستی برای فضای باز

فوتبال دستی یکی از ورزش ‌های قابل دسترسی است که افراد را کنار هم جمع می کند. قوانین این بازی بسیار ساده هستند: اولین نفری که به ۱۰ گل می ‌رسد برنده خواهد شد. می ‌توانید فوتبال دستی را هم در کافی شاپ بازی کنید و هم در منزل و کنار باربکیو وآتشدان. بله، فوتبال دستی مخصوص فضای باز هم وجود دارد و به گونه ‌ای ساخته شده که در برابر همه انواع شرایط آب و هوا مقاومت کند بدون این که روی کیفیت بازی تاثیر بگذارد. اما خرید ست فوتبال دستی مخصوص فضای باز هم چالش‌ های خودش را دارد. از کجا باید بدانیم این میز ضد آب است؟ تفاوت بین دسته فشرده و دسته تلسکوپی چیست؟

در این مقاله قصد داریم کمک کنیم بهترین فوتبال دستی را برای فضای باز انتخاب کنید.

 

  1. ست فوتبال دستی تاشو مخصوص فضای باز- استورم ترولی

پیدا کردن فوتبال دستی ای که هم با دوام بوده هم این که در برابر انواع آب و هوا مقاوم باشد دشوار است و در عین حال قابلیت تاشو بودن را هم داشته باشد. برای آن هایی که می خواهند از مزیت جابجایی آسان فوتبال دستی خود بهره ببرند و در مواقعی که از فوتبال دستی استفاده نمی کنند، آن را جمع کرده و در انبار بگذارند، این مدل بهترین گزینه خواهد بود. مدل استورم ترولی به محض جمع شدن بسیار کوچک شده و چیزی حدود 30 سانتی متر می شود. بنابراین به خوبی حمل و حتی در مکانی کوچک هم قابل نگهداری است. جنس اش از رزین ترموپلاستیک است که ضد زنگ بوده و تمیز کردنش بسیار آسان است. چیدمان آدمک ها به سبک کلاسیک 1-2-5-3 است.

فوتبال دستی

فوتبال دستی ویلاسازه

ویژگی های اصلی:

  • سایز: زمین بازی فول سایز. سایز میز: 76×5×83 سانتی متر
  • جنس: بدنه رزین ترموپلاستیک، زمین‌ بازی، شیشه سکوریت
  • جنس دسته ها: فشرده
  • پایه: سیستم جمع شونده سریع
  • اکسسوری: ۱۰ توپ و کاور رایگان

 

  1. فوتبال دستی مخصوص فضای باز-استورم F2

این مدل، در واقع برادر کوچک تر استورم بوده و تفاوت اصلی شان در قوی تر بودن و ساختار مستحکم آن است. جنس اش مشابه نوع تاشوی استورم است ( رزین ترموپلاستیک و شیشه سکوریت) اما کمی قوی ‌تر و محکم ‌تر بوده و دارای چهار پایه بزرگ و بستری از فیبر ترموپلاستیک است که دوام و ماندگاری بسیار زیادی دارد. آنچه درباره این مدل دوست داشتنی است، پایه ای است که لیز نمی ‌خورد و ارتفاع اش قابل تنظیم است. پس نگران سطوحی که صاف نیستند نباشید.

ویژگی های اصلی:

  • سایز: زمین بازی فول سایز. سایز میز: 76×138×87 سانتی متر
  • جنس: بدنه رزین ترموپلاستیک، زمین ‌بازی شیشه سکوریت
  • جنس دسته: فشرده
  • پایه: پایه هایی چهارگوش و قابل تنظیم
  • اکسسوری: ۱۰ توپ و کاور رایگان
فوتبال دستی کوچک

فوتبال دستی ویلاسازه

  1. فوتبال دستی ضد آب گارلاندو، مخصوص فضای باز

از پایه‌ های به قطر ۹ سانتی متر مربعی فلزی اش که روکش ضد خش دارد گرفته تا پیچ و مهره های ضد زنگ، دسته های تلسکوپی و میله های تلسکوپی مقاوم در برابر فشار، همه چیز درباره این ست فوتبال دستی برای دو منظور ساخته شده است:

استحکام و کیفیت بالای بازی.

ظاهر طرح چوب این نوع فوتبال دستی آن را از سایر مدل ها متمایز کرده است.

 

ویژگی ‌های اصلی:

  • سایز: زمین بازی فول سایز. سایز میز: 110×143×88 سانتی متر
  • جنس: ماده خاص ضد آب، زمین بازی لمینت پلاستیکی
  • جنس دسته: تلسکوپی
  • پایه: چهارگوش فلزی
  • اکسسوری: ۱۰ توپ نارنجی، کاور رایگان
  1. فوتبال دستی مخصوص فضای باز-FAS SKY

این مدل، جزء یکی از ارزان ‌ترین هاست اما ساختار مستحکمی دارد و کیفیت بازی با آن بالاست. یکی از ویژگی های اصلی این مدل، پایه های قابل جدا شدن آن است که باعث بهتر جمع شدن اش می شود. اکثر قسمت های این نوع از فوتبال دستی از پلاستیک ساخته شده و همین سبب شده از بسیاری از مدل های دیگر سبک تر باشد. به همین علت جابجا کردنش هم ساده ‌تر است. این مدل یکی از معدود مدل ‌هایی است که هم برای فضای داخلی و هم خارجی قابل استفاده است. پلاستیک با کیفیت مورد استفاده در این مدل و فایبرگلاس، آن را نه تنها بادوام و مستحکم کرده، بلکه مثل سایر مدل های فوتبال دستی در برابر همه شرایط آب و هوایی مقاوم است.

 

ویژگی های اصلی:

  • سایز: زمین بازی فول سایز. سایز میز: 76×137×90 سانتی متر
  • جنس: پلاستیک و فایبرگلاس
  • جنس دسته: فشرده
  • پایه: قابل جدا شدن
  • اکسسوری: توپ
  1. فوتبال دستی

    فوتبال دستی ویلاسازه

    فوتبال دستی مخصوص فضای باز- گارلاندو گلس WP

کیفیت ساخت این میز یا سایر مدل ها غیر قابل مقایسه است. این مدل دارای درپوش محفظه ای ضد آب است تا سطح آن را تمیز و سالم نگه دارد. جنس آن از آلومینیوم و فولاد است، دسته های تلسکوپی دارد که هم امنیت بالایی داشته و هم کیفیت بازی زیاد می شود. تعجبی ندارد که با این تفاسیر، گارانتی این مدل سه سال باشد. برخلاف سایر انواع فوتبال دستی، این مدل دارای پایه های بسیار قوی فلزی است که قابلیت تنظیم دارد. رنگ جذاب و چشمگیر اش که آبی نقره ‌ای است آن را تبدیل به جواهری در حیاط خانه تان می کند.

ویژگی های اصلی:

  • سایز: زمین بازی فول سایز. سایز میز: 125×144×97 سانتی متر
  • جنس: در پوشش ضد آب آلومینیوم، با زمین بازی از جنس لمینت پلاستیکی
  • جنس دسته: تلسکوپی
  • پایه ها: فلز قوی ضد زنگ، با قابلیت تنظیم
  • اکسسوری: ۱۰ توپ سفید، کاور رایگان

سوالات متداول بهترین فوتبال دستی فضای باز

 

ارزانترین نوع فوتبال دستی کدام است ؟

فوتبال دستی های رومیزی که دارای ابعاد کوچکی هستند محصولات بسیار ارزان قیمت و شمار می روند . قیمت این محصولات گاهی اوقات ممکن است چیزی در حدود ۱۰۰ هزار تومان باشد . برخی از انواع فوتبال دستی به اندازه کوچک هستند که حتی می توانید آنها را در مسافرت نیز مورد استفاده قرار دهید .

 

بهترین فوتبال دستی ایستاده کدام است ؟

فوتبال دستی های ایستاده از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند . این محصولات می‌توانند در فضاهای خانگی و همچنین عمومی مورد استفاده قرار گیرند . طبیعی است که فوتبال دستی های استفاده شده در فضاهای عمومی از استحکام و مقاومت بالاتری باید برخوردار باشند . اما در مورد فوتبال دستی های خانگی زیبایی محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار است .

 

ابعاد استاندارد فوتبال دستی چقدر است ؟

فوتبال دستی های حرفه ای که برای مسابقات در نظر گرفته می‌شوند معمولاً دارای ابعادی بین ۱۲۰ الی ۱۵۰ سانتیمتر می باشند . اما در مورد محصولاتی که کاربرد های عمومی و خانگی دارند  ابعاد مشخصی وجود ندارد . شما می‌توانید در بازار انواع و اقسام فوتبال دستی با ابعاد و سایز های مختلف را مشاهده کنید .

 

جنس میز فوتبال دستی چیست ؟

برای اینکه فوتبال دستی شما از استحکام مناسبی برخوردار باشد حتماً باید از یک اسکلت فلزی برخوردار باشد . وجود اسکلت فلزی موجب استحکام و مقاومت بهتر و بیشتر فوتبال دستی شما خواهد بود . اما گاهی اوقات از چوب و همچنین ورقهای mdf نیز برای ساخت فوتبال دستی استفاده می شود . میز فوتبال دستی نیز معمولاً از جنس چوب طراحی و ساخته می شود . البته امروزه اکثراً از ورق های ام دی اف برای ساخت میز فوتبال دستی استفاده می شود .

ویلاسازه جدیدا محصولات زیادی در دست تولید دارد تا لذت دو چندانی برای استراحت  برای هم میهنان عزیز فراهم کند یکی از محصولات جدید ویلاسازه بخاری تابشی فضای باز میباشد که در نوع خود بینظیر است. ویلاسازه تولید کننده و فروش عمده تاب ریلکسی در ایران.

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گلو …. نیز تولید میکند.

 

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “بهترین فوتبال دستی فضای باز

  1. اکبر گفت:

    فوتبال دستی در هر مدل واندازه ای که باشه یکی از مفره ترین وسایلهای بازیه من یه فوتبال دستیه بسیار زیبا ومقاوم از ویلاسازه تهیه کردم البته تو سایت سوبیا هم بود ولی چون از ویلاسازه قبلا هم خرید داشتیم به همین خاطر ترجیح دادم از اینجا خرید کنم چون همیشه کیفیت محصولات در اولیت شون هست

  2. بازتاب: اطلاعات کلی در مورد فوتبال دستی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. azari_kiz گفت:

    میز فوتبال‌ دستی فضای باز به دلایل مختلفی از محبوبیت بیشتری بین افراد برخوردار می‌باشد.
    اگر شما به دنبال خرید فوتبال‌ دستی هستید، میز فوتبال‌ دستی فضای باز می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما محسوب شود.
    هرچند ممکن است میز فوتبال‌ دستی فضای باز تا حدودی گران باشد، با این حال ارزشش را خواهد داشت.
    اگر دوست دارید در خرید خود بهترین انتخاب را داشته باشید حتما اندازه فوتبال دستی را بررسی کنید. و سن هم در نظر بگیرید چون این وسیله ورزشی برای کودکان و بزرگسالان هم مناسب است. در ضمن اگر این نوع محصول بسیار بزرگ تر باشد شاید مکان یا جای بزرگ تری نیاز دارد حتام این مورد را بررسی کنید تا بعد با مشکل روبرو نشوید. ابعاد میز برای این محصول بازی معمولاً ۱۲۰×۷۰ سانتیمتر و ارتفاع میز از سطح زمین ۹۰ سانتیمتر است. عرض دروازه ۱۹ تا ۲۱ سانتیمتر و ارتفاع آن ۶٫۵ تا ۸ سانتیمتر می‌باشد. سطح میز باید صاف و هموار و کاملاً مسطح باشد تا توپ به راحتی روی آن حرکت کند. میز معمولاً از جنس چوب و میله‌های آن از فلز مقاوم و آدمک‌های آن از جنس پلاستیک فشرده است. هر میز ۸ ردیف میله دارد و هر ورزشکار ۴ میله. برای انجام بازی از دو نوع توپ استفاده می‌شود. اندازهٔ توپ این بازی کمی‌ کوچکتر از اندازهٔ توپ پینگ پنگ است و جنس آن پلاستیک فشرده است که حالت ارتجاعی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید