وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید صندلی راک

راهنمای خرید صندلی راک

صندلی راک ایده ایی جذاب برای استراحت.به جرات می‌ توان گفت که صندلی های راک دل انگیز ترین صندلی هایی است که بشر ساخته است. برای ریلکس کردن داخل منزل شما دو محصول پیش رو دارید،تاب آپارتمانی و صندلی راک.این صندلی چه از جنس چوب باشد، چه فلز و پلاستیک و از هر جنس دیگری، مهم ترین ویژگی آن احساس آرامش و کاهش استرس در هنگام استفاده از آن است. طبق آخرین تحقیقات علمی در زمینه الگوی خواب انسان، حرکت به جلو وعقب صندلی های راک با یک ریتم آهسته و متناوب، به خواب آرام و راحت کمک بسیار زیادی می کند. از طرفی امروزه بسیاری از پدر و مادر ها برای خواباندن کودک خود از صندلی راک استفاده می کنند. همچنین به واسطه طراحی پشتی این صندلی ها، انتخاب مناسبی برای لم دادن و در کردن خستگی های ناشی از یک روز پر تنش و خسته کننده می باشد.

از طریق فروشگاه ویلا سازه میتوانید جهت خرید صندلی راک اقدام نمایید .همچنین از ویلاسازه برای خرید لوستر،میز عسلی و … میتوانید کمک بگیرید

اطلاعات مفید در مورد صندلی راک

آشنایی بیشتر با صندلی راک

در طی سالیان اخیر و با افزایش فشار های اقتصادی، مشکلات و بیماری ‌های عصبی و روانی افزایش یافته و استفاده مردم از قرص ها و دارو های مختلف و همچنین مراجعه به روان پزشک ها بیشتر شده است. اما استفاده از یک روش طبیعی و بدون ضرر که تاثیرات فوق العاده ای را در ایجاد آرامش و رفع استرس دارد می تواند جایگزین عالی برای این دارو ها باشد. زیرا استفاده مداوم هر نوع قرص و دارو عوارض جبران ناپذیری را به دنبال دارد. این روش که همان استفاده از صندلی های راک می باشد، بدن فرد با نشستن روی صندلی کاملاً در حالت استراحت قرار  می‌گیرد؛ به طوری که می‌ توان گفت علاوه بر کاهش استرس و اضطراب به تسکین درد های عضلانی نیز کمک می‌کند. امروزه صندلی های راک در انواع طرح ها، رنگ ها و سایز های مختلف ساخته می شود. در ادامه راهنمای خرید صندلی راک را در اختیار شما قرار می دهیم. پس با ما همراه باشید.

آموزش ساخت صندلی راک

نکاتی که هنگام خرید صندلی راک باید در نظر بگیریم

شیوه طراحی و ساخت صندلی های راک طوری است که افراد زیادی از جوانان گرفته تا بزرگسالان و افراد مسن می توانند از آن استفاده کنند؛ حتی در اندازه های کوچک تر و رنگ بندی های روشن و جذاب تر برای کودکان نیز قابل استفاده است. همین که صندلی های راک برای تمامی رده های سنی قابل استفاده و آرامش بخش می باشد باعث شده میزان تقاضا برای خرید این صندلی ها افزایش یابد. اگر شما هم متقاضی خرید صندلی هستید در ادامه، راهنمای خرید صندلی راک اصل را به شما ارائه می دهیم:

  • خرید صندلی راک متناسب با دکوراسیون منزل:

اولین راهنمای خرید صندلی راک تناسب با چیدمان و دکوراسیون منزل است. تنها ملاک برای خرید یک صندلی راک نباید قیمت باشد برخی مدل های صندلی راک حالتی بسیار اسپرت دارند و برخی مجلسی تر هستند. بنابراین قبل از انتخاب صندلی راک بیش از هر چیز دیگر باید به تناسب مدل آن با سایر وسایل خانه دقت کنید.

  • نوع مدل صندلی راک مورد نیاز:

علاوه بر طرح و مدل صندلی های راک باید بدانیم که کدام مدل از صندلی های راک برای ما مناسب تر است. امروزه طرح ها و مدل های مختلفی از صندلی راک ساخته می شود که طبق سلیقه مشتری ها می باشد. در اینجا به شرح برخی مدل‌ های این صندلی ها می پردازیم:

  • صندلی راک مدرن یا کلاسیک: صندلی های راک به دو نوع کلاسیک و قدیمی و مدل های جدید و امروزی ساخته می شود.
  • صندلی راک خوابیده: این صندلی ها حالت راحت تری برای خواب ایجاد می کنند و نسبت به سایر مدل ها به صورت خوابیده تر هستند.
  • صندلی راک مبلی: این صندلی ها در واقع مبل هایی هستند که پایه های آن ها به شکل منحنی بوده و به پایه های صندلی راک شباهت دارد.
  • صندلی راک حصیری: این نوع صندلی های راک که بیشتر برای باغ، حیات و تراس استفاده می شود از جنس چوب می باشد که رویه حصیری دارد.
  • صندلی های راک یک نفره و دو نفره: شکل ظاهری این مدل به نیمکت شباهت دارد. برخلاف گذشته که صندلی های راک فقط به صورت یک نفر ساخته می‌ شدند، امروزه در ابعاد دو نفره و سه نفره نیز طراحی و ساخته می شوند.
  • قیمت خرید صندلی راک: اگر قصد خرید صندلی را داشته باشید قطعا مبلغ مشخصی برای این خرید کنار گذاشته اید. عوامل زیادی در قیمت‌ گذاری این صندلی ها دخیل هستند که از انواع آن ها می‌ توان به نوع چوب به کار برده در ساخت آن اشاره کرد. همچنین هرچه مدل های صندلی راک امروزی تر باشند به طبع قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.
  • کیفیت ساخت صندلی را فراموش نکنید: هر چند یک محصول زیبا و دیدنی باشد اما اگر کیفیت نداشته باشد عمر زیادی نخواهد داشت و مجبور به تعمیر و تعویض آن هستید، پس در هنگام خرید قبل از هر چیز کیفیت را در درجه اول مد نظر قرار دهید.

در اینجا راهنمای خرید صندلی راک اصل و با قیمت مناسب را در اختیار شما قرار دادیم اما در نظر داشته باشید که با خرید از مراکز معتبر می توانید با اطمینان از کیفیت کالا خرید کنید.

آشنایی با انواع مختلف مبلمان

راهنمای خرید صندلی راک ارزان

اگر به دنبال استراحت بعد از یک روز پر مشغله و سخت روی صندلی های گهواره ای هستید، ولی بودجه خرید آن را ندارید. می توانید از بین صندلی های راک با قیمت ارزان تر یکی را انتخاب کنید. طبق مطالعات علمی صندلی های راک علاوه بر آرامش و سرعت بخشیدن به روند درمان آرتروز، به کاهش اضطراب ها و تنش ها نیز کمک می‌ کند.

همچنین آرام کردن کودکان بی قرار و خواباندن آن ها کاری سخت و زمان بر است که صندلی های راک این کار را برای مادرانی که تازه کودکشان متولد شده تا حدودی راحت کرده اند.

برخی مراکز فروشگاهی برای مشتریان خود امتیازاتی مانند جشنواره های تخفیف سالانه و یا جشنواره عیدانه دارند که شما می توانید به راحتی و با قیمت مناسب تر صندلی راک مورد نظر خود را خریداری کنید. این قیمت ارزان و مناسب تر نسبت به بازار، دلیل بر بی کیفیتی اجناس نیست بلکه این فروشگاه ها همواره به دنبال کسب رضایت مشتری های خود هستند.

تاریخچه صندلی

سخن آخر

به طور کلی در مواقعی که احساس می کنید علاقمند به تهیه یک صندلی راک می باشید، باید با راهنمای خرید صندلی راک آشنا باشید. در این راهنما به شما آموزش داده می شود تا بتوانید به ابعاد و زمینه خاصی توجه کرده و به مباحث فرعی نپردازید. عدم توجه به راهنمای خرید صندلی راک اصل می تواند سبب خرید اشتباه بشود. به همین خاطر لازم است تا با این نکات به طور کامل آشنا شده و آن ها را اجرایی کرد.

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری ،میز بار و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، انواع میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “راهنمای خرید صندلی راک

  1. azari_kiz گفت:

    اما صندلی راک با اینکه یک بار در ایران تولید و عرضه شده است اما به علت اینکه یک فرد اروپایی به ایران آمده و این صندلی را به کار گرفته، این صندلی به صندلی راک شناخته شده است. اما این محصول دارای قیمت پایین‌تری نسبت به صندلی‌های راک دیگر می‌باشد. معمولا صندلی راک برای سالن‌ها و خانه‌های کوچک استفاده می‌شود و افرادی که به دنبال خرید صندلی راک هستند، باید به دنبال انتخاب درست و مناسب برای منزل خود باشند. شرکت‌های تولید کننده صندلی راک معمولا قیمت صندلی راک را به گونه‌ای تعیین می‌کنند که افراد بتوانند با پرداخت مبلغ کمی صاحب یک صندلی راک مناسب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید