وبلاگ ویلاسازه

گل و گیاه در دکوراسیون منزل

چگونه از گل و گیاه در دکوراسیون منزل استفاده کنیم

استند گل مکعبی

پایه گلدان مکعبی ویلاسازه

گل و گیاه در دکوراسیون منزل تاثیرات نمادین می گذارند. و می توانند دکوراسیون خانه را به سبک که طبیعت نزدیک کنند‌گل و با استفاده از گیاه در دکوراسیون منزل می توانید سرمستی و سرزندگی و امید را حس کنید. یکی از روش های استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل قرار دادن گلدان های گل بر روی کف اتاق است می توانید گلدان های رنگی رنگ های متفاوت را بر روی کف اتاق قرار دهید تا جلوه گر زیبایی و طبیعت باشند. می توانید پایه های گلدان خریداری کنید و گلدان ها را بر روی پایه قرار دهید. با این کار گلدان و فضای زیادی را اشغال نمی کنند و به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار می گیرند. برای استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل گلدان می توانید گلدان را روی میز یا کنار پنجره قرار دهید تا هم نور کافی به گلدان برسد هم زیبایی دکوراسیون خانه به هم نخورد به طور مثال می توانید بر روی میز تحریر یا میز عسلی قرار دهید. شرایط نگهداری گل و گیاه در منزل به عوامل متعددی بستگی دارد. استفاده از استند گل در منزل میتواند ایده جالبی باشد اما اگر نمیخواهید برای استند گل هزینه کنید میتوانی با کمک از مقالات قبلی ما ساخت استند گل را یاد بگیرید.

ایتند گا طبقاتی

ایتند گا چند طبقه

راه های مختلف استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل

استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل می‌تواند تاثیر سلامتی بر روی دکوراسیون منزل بگذارد و به سلامتی فضا و پاکسازی هوا شوند. در گذشته برای استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل گلدان ها را با استفاده از آویز های قلاب بافی شده بر روی دیوار یا تراس می آویختند تا فضای اتاق زیبا و جذاب شود اما امروزه آویزهای فلزی یا چرمی و چوبی و غیره در بازار موجود هستند که می توانید این آویزها را خریداری کنید و گلدان های خود را با استفاده از آویز به دیوار آویزان کنید. می توانید با استفاده از یک شلف یا استند گلدان ها را به دیوار نصب کنید این کار سبب زیبا جلوه دادن فضای اتاق یا پذیرایی می شود. می توانید از گلدان ها به عنوان تابلو استفاده کنید به این صورت که از یک ظرف شیشه ای استفاده کنید و گیاه مردابی را درون ظرف قرار دهید و مقداری آب درون ظرف شیشه ای بریزید و بر روی دیوار نصب کنید و بر روی یک استند دیواری قرار دهید.در مقالات قبلی بهترین گیاهان آپارتمانی را به شما معرفی کرده اییم.

بهترین استند گل

پایه گلدان طرح قلب

اثرات استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل

استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل تاثیرات زیادی بر روی روح و روان انسان ها می گذارد و می تواند احساس نشاط و سرزندگی را به محیط دهد. گل و گیاه در دکوراسیون منزل می توانند هوا را پاکیزه کنند و در واقع اکسیژن به محیط ارائه دهند مانند گل سانسوریا که می تواند باعث اکسیژن رسانی به خانه شود. امروزه با توجه به اینکه آلودگی هوا در شهرها افزایش پیدا کرده و هوای شهر به حالت تیره و کدر درآمده استفاده از گل و گیاهی که دی اکسید کربن را جذب کنند و اکسیژن تولید کننده در خانه افزایش پیدا کرده و از گل و گیاه در دکوراسیون منزل استفاده می کنند تا هوایی پاکیزه و تمیز استشمام کنند. از آن جایی که گیاهان یک موجودات زنده هستند استفاده از آنها در خانه لذت زیادی دارد و می تواند آرامش و زیبایی محیط خانه شوند و با توجه به رنگ های آرامش بخش که دارند سبب کاهش ناراحتی و مشکلات روحی می شوند. نگهداری گل و گیاه در دکوراسیون منزل سبب می شود فضای خانه انرژی مثبت بگیرد و نقش موثری بر زیباسازی فضای خانه دارد.

ایتند گل قلبی

پایه گلدان قلبی ویلاسازه

موارد مهم نگهداری گل و گیاه در دکوراسیون منزل

گیاهان تازه و سرحال و سرزنده سبب زیبایی دکوراسیون خانه می‌شوند و بر این اگر از گیاهان به شکل درست نگهداری نکنید موجب پژمرده شدن و بی نشاط شدن گل و گیاه میشود زیرا گل و گیاه یک موجود زنده هستند که از طریق هوا و خاک تنفس می کنند و فتوسنتز می‌ کنند بنابراین باید در نگهداری از آن ها استانداردها را رعایت کنید. با توجه به شرایط آب و هوایی شهری که در آن زندگی می کنید باید گیاهی خریداری کنید که در شرایط آب و هوایی شهر سازگاری داشته باشند نفر زود پژمرده نشوند. برخی از گیاهان در شب کربن دی اکسید انتشار می دهند بنابراین این گونه از گیاهان برای فضای خانه مناسب نیستند و اگر این گونه از گیاهان را خریداری می کنید باید آنها را خارج از خانه نگهداری کنید. گیاه خریداری کنید که متناسب با اندازه فضایی که می خواهید آن را قرار دهید باشد زیرا بسیاری از گیاهان در فضای محدود آسیب می بینند و خیلی زود پژمرده می شوند. بسیاری از گیاهان ممکن است آلرژی زا باشند به همین دلیل در خرید گل و گیاه باید اطلاعات کافی داشته باشید.

ایتند گل لنیا

پایه گلدان زیبا

مزایای استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل

مزایای استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل بسیار زیاد است زیر با استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل می توانید فضایی طبیعی و پر انرژی ایجاد کنید و حس کنید که  بخشی از طبیعت زیبا را به منزل خود آوردید.   گیاهان سبز و گیاهان گلدار رنگ های روشن و آرام بخشی دارند که می توانند سبک دکوراسیون خانه را از حالت بی روحی و کسلی در بیاورند. استفاده از گل کاکتوس در سبک دکوراسیون خانه می تواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشد که زمان رسیدگی به گل و گیاه را ندارند و می توانند با گل کاکتوس تیغ دار فضای زیبا و مدرن ایجاد کنند. استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل سبب زیبایی دکوراسیون منزل می شود که موجب آرامش و سرمستی می شوند.  یکی از مزایای استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون پر کردن محیط خلوت خانه است می توانید با استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل فضای خالی را با استفاده از برگ ها و گل های زیبا پر کنید و از حالت خلوت بودن فضا را خارج کنید. گل و گیاه در دکوراسیون منزل زیبایی منحصر به فردی به تراس و اتاق های کار می دهد.

استند گل پنج تایی

پایه گلدان دومینو

زیبایی دکوراسیون منزل با استفاده از گل و گیاه

برای زیبا سازی دکوراسیون خانه می توانید از دیوار سبز کمک بگیرید لذا اگر فضای بزرگ و کافی برای گذاشتن دیوار سبز دارید می توانید از دیوار سبز برای طراحی دکوراسیون خانه استفاده کنید. استفاده از تراریوم تاثیر بسزایی بر روی دکوراسیون خانه داشته باشد و یک ظاهر متفاوت ایجاد کند. گیاهان سبز و بدون گل بهترین گزینه برای ایجاد حس و حالی طبیعی به دکوراسیون خانه است. استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل  می تواند انتخاب درست باشد و با استفاده از طیف متنوعی از گل و گیاه می توانید دکوراسیون خانه خود را تزیین کنید و جلوه متفاوت و زیبای دکوراسیون بدهید. گل و گیاه در دکوراسیون منزل می تواند حس آرامش را در انسان ها برانگیزد و موجب نشاط و شادمانی آنها شوند بنابراین استفاده از گل و گیاهانی که اکسیژن تولید می کنند می توانند حس حالی ویژه به سبک دکوراسیون خانه ببخشند. استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون منزل جلوه منحصر به فرد و خارق العاده ای به خانه می دهد که می تواند چشم هر بیننده ای را به آن خیره کند. گل و گیاه های آپارتمانی مناسب برای دکوراسیون منزل گل و گیاه های آپارتمانی مناسب می تواند برروی استرس و اضطراب تاثیرگذار باشد و موجب کاهش اضطراب و اضطراب شوند و لذا می تواند تاثیر زیادی بر روی آرامش بخشیدن و کنترل فشار خون داشته باشد. گیاهان آپارتمانی می تواند اکسیژن تولید کند و در نهایت خوابیدن شبانه را راحت‌ تر می‌ کند. گیاه سانسوریا یکی از بهترین گل ها برای استفاده در آپارتمان است زیرا سبک ساده‌ای دارد و می‌تواند اکسیژن به محیط خانه انتشار دهد. گیاه دیفن باخیا یک نوع گیاه با برگهای سبز است که در کنار مبلمان سفید می تواند تصویری زیبا و عالی ایجاد کند. بوستون فرن یک گیاه با عمر طولانی است که می‌ تواند برای استفاده در آپارتمان گزینه مناسبی باشد و می تواند جلوه گر طبیعت باشد. دراسنا یک گیاهی زیبا است که به مراقبت احتیاج دارد که شباهت زیادی با درخت نخل دارد. گیاه فیکوس یکی از رایج ترین گیاهان در بین گل و گیاه آپارتمانی است که می‌تواند ظاهری جالب به دکوراسیون خانه دهد.

پایه گلدان مکعبی

استند گل مکعبی

کاربرد های گل و گیاه در دکوراسیون منزل

 

کاربرد های گل و گیاه ساز مست برای سبک دکوراسیون خانه بسیار زیاد است. از گل و گیاه می توانید در محیط مختلفی استفاده کنید. گل گیاهی  گزینه برای طراحی دکوراسیون خانه است که می‌ توانید در محیط های مختلفی مانند فضای تراس استفاده کنید. چرا یک فضای باز است که نور کافی برای نگهداری گیاهان دارد بنابراین استفاده از گل و گیاه در تهران است می‌ تواند موجب رشد و نمو گیاهان شود و می تواند فضای دل انگیزی ایجاد کند. استفاده از گل و گیاه در اتاق خواب همیشه رایج بوده است و همواره افراد برای سلامت روح و جسم خود از گل و گیاه کمک می‌گیرند و گل و گیاه را بر بالای تخت خود آویزان می کنند تا اکسیژن زیادی به فضا انتشار دهند و باعث شادابی و سرزندگی شدن فضای اتاق خواب شوند. استفاده از گل و گیاه در نشیمن موجب می شود که نشیمن سرشار از انرژی مثبت و احساس خوشایند شود لذا استفاده از این گیاه موجب حس صمیمیت بین افراد می‌ شود زیرنشیمن فضای خودمانی و صمیمی است. در آشپزخانه ها هم می توانید از گل و گیاه استفاده کنید و بر روی اپن قرار دهید تا فضا را زیباتر جلوه دهد.

استند گل کوزه ایی

پایه گلدان کوزه ایی

روش چیدمان گل و گیاه در دکوراسیون منزل

روش چیدمان گل و گیاه در دکوراسیون منزل می تواند تاثیر بسزایی بر روی زیبا کردن دکوراسیون خانه داشته باشد.  چیدمان گل های آپارتمانی یکی از مشکلاتی است که اکثر افراد با آن مواجه هستند. اگر گل ها و گیاهان را به صورت درست در خانه قرار ندهید موجب آسیب دیدن به گل و گیاه می شود . دقت داشته باشید گل گیاه را باید در منطقه قرار دهید تا امکان برخورد وسایل یا تماس افراد خانه بانکم باشد و می توانید از گل ها و گیاهان را در گوشه کناره پذیرایی قرار دهید. توصیه می شود قبل از خرید گلدان و گل حتماً محل قرارگیری گلدان را در نظر بگیرید. می توانید گل و گیاه را در آشپزخانه یا سرویس بهداشتی قرار دهید و توصیه می شود از گل و گیاه خشک کاکتوس در این فضا استفاده کنید. استفاده از گل و گیاه در بالکن و تراس همیشه رایج بوده است بنابراین می توانید از گل و گیاهی که در معرض نور خورشید و فضای باز دچار آسیب نمی شوند در بالکن و تراس استفاده کنید. استفاده از گل و گیاه در نشیمن خانه می تواند تاثیر زیادی بر روی این سبک دکوراسیون خانه بگذارد و می‌ تواند گلها را از نور مستقیم خورشید و سرما حفظ کند.

استند گلدیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب فضای باز،صندلی تابی ارزان،مبلمان شهری،ظروف چوبی،صندلی راک،چادر مسافرتی ،فوتبال دستی ،نیمکت،سطل زباله،چراغ محوطه،سایه بان چتری و پنکه مه پاش…. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

 

سوالات متداول گل و گیاه در دکوراسیون منزل

 

چه گیاهانی برای اتاق پذیرایی مناسب هستند ؟

برای اتاق پذیرایی معمولاً از گیاهانی که دارای ابعاد بزرگی هستند استفاده می شود . به دلیل اینکه اتاق های پذیرایی معمولاً بزرگترین اتاق در منازل به شمار می‌روند ، استفاده از گیاهان کوچک که در چنین اتاق های بزرگی جلوه ی زیبایی نخواهد داشت . به همین دلیل برای اینکه گیاهان شما بیشتر به چشم بیایند و فضا زیباتر باشد بهتر است از گیاهانی با ابعاد بزرگتر استفاده کنید .

 

کدام گیاهان نیاز به رسیدگی کمتری دارند ؟

بسیاری از افراد به دلیل اینکه وقت کافی برای رسیدگی به گیاهان را ندارند از نگه داشتن گیاه در منزل خودداری می کنند . وجود گیاهان در منزل علاوه بر اینکه همواره در ایجاد هوای تازه تاثیرگذار است ، می‌تواند موجب شادی و نشاط در محیط اطراف شود . به همین دلیل است که پزشکان و روانشناسان توصیه می کنند حتماً چند عدد گلدان از گیاهان مختلف را در منزل نگهداری کنید . اما برای افرادی که وقت کافی برای رسیدگی گیاهان را ندارند نیز راه حل هایی وجود دارد . گیاهانی مانند کاکتوس که نیاز چندانی به رسیدگی و مراقبت ندارند ، می‌توانند انتخاب مناسبی توسط این افراد باشند .

 

گلدان سفالی برای گل بهتر است یا گلدان پلاستیکی ؟

اگر شما در دسته افرادی هستید که معمولاً به مسافرت‌های چند روزه می روید و نمی‌توانید به موقع گیاهان خود را آبیاری کنید ، در این شرایط ما به شما پیشنهاد میکنیم از گلدان های سفالی استفاده کنید . گلدانهای سفالی رطوبت را به خود جذب می کنند و موجب می‌شوند خاک همیشه مرطوب باقی بماند . این شرایط برای افرادی که دیر به دیر گلدان های خود را آبیاری می کنند بسیار ایده آل می باشد . اما اگر میخواهید از گلدان هایی زیبا استفاده کنید بهتر است گلدان های پلاستیکی را انتخاب کنید . گلدان های پلاستیکی تنوع بسیار بالایی دارند و از رنگ بندی بسیار زیادی برخوردار هستند .

 

جهت اطلاع از هزینه ارسال تماس حاصل فرمائید .

 

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “گل و گیاه در دکوراسیون منزل

  1. نسترن گفت:

    به نظرم یکی از زیباترین خلقتها خلقت گل وگیاه بود چون اگر بدونیم که چقدر انرژی مثبت دارن دیگه نمیتونیم از گل ها دست بکشیم علاوه برانرژی مثبتشون زیبایی خاصی به خونه ها میده مخصوصا تو آپارتمان ها برای روحیه مون خیلی موثر هستن البته استفاده مناسب از استند گل هم خیلی تاثیر داره در زیبایی وویلاسازه تونسته با تنوع زیاد در تولید استند تمام توقعات مارو برآورده کنه

  2. مونیره گفت:

    یکی از زیباترین دکوراسیون های داخل منزل استفاده از گل وگیاه هست که باعث از بین رفتن انرژی منفی وتولید انرژی مثبت در محیط خونه هست البته استفاده از استند مناسب در زیباتر دیده شدن گل ودکوراسیون منزل خیلی تاثیر داره که ویلاسازه تونسته با تولید متنوع ترین استندها نیاز مارو برآورده کنه چون برای تمام سلیقه ها استند تولید میکنه

  3. بازتاب: راهنمای خرید فنس چمنی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. بازتاب: راهنمای خرید میز عسلی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  5. azari_kiz گفت:

    اگر اتاق خواب‌تان نورگیر است، گلدان یاس و اسطوخدوس را در اتاق خواب‌تان بگذارید چون عطر این گل‌ها آرام‌بخش است و خواب آرامی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

    آلوئه‌ورا و سانسوریا گیاهان خوبی برای تصفیه‌‌ی هوا هستند. می‌توانید آن‌ها را در جایی بگذارید که عطر و مواد شیمیایی زیادی استفاده می‌شود مثل اتاق‌خواب، حمام یا آشپزخانه.

    نکته:‌گیاه آلوئه‌ورا تیغ‌ دار است و ممکن است باعث آسیب دیدن دست و پا شود پس آن را جایی دور از دسترس و رفت و آمد بگذارید.

    برای جاهای کم‌نور از گیاهان مقاوم و منعطف‌تر مثل سانسوریا استفاده کنید که می‌توانند در شرایط نامساعد هم زندگی کنند.

  6. بازتاب: نحوه ساخت استند گل - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه

دیدگاهتان را بنویسید