دسته‌بندی نشده

ابعاد آتشدان و تاثیر آن بر قیمت

آتشدان ویلاسازه

ابعاد و تعیین قیمت آتشدان

برای این که بتوانید آتشدان متناسب با کاربرد و نیازهای خود داشته باشید ، باید در انتخاب ابعاد آن دقت زیادی داشته باشید . ابعاد آتشدان اگر کوچکتر از نیاز شما باشد کارایی لازم را برای شما نخواهد داشت ، همینطور بزرگ بودن ابعاد آتشدان نیز می تواند مشکلاتی برای شما به وجود آورد . اگر ابعاد آتشدان بزرگتر از اندازه مورد نیاز شما باشد فضای زیادی اشغال خواهد کرد ، اشغال فضای زیاد گاهی اوقات می تواند مانع از تردد یا استفاده از فضا برای کاربردهای دیگر شود . به همین دلیل باید ابعاد آتشدان را به گونه ای انتخاب کنید که بتوانید بهترین کاربرد را از آن داشته باشید .

اگر در نظر دارید آتشدان را برای مصارف خانگی بسازید ، آتشدان با قطر یک متر می ‌تواند برای نیاز شما کافی باشد . دور تا دور یک آتشدان با قطر یک متر می توانید از ۶ الی ۸ صندلی استفاده کنید . از همین مقیاس می‌توانید برای سایر ابعاد استفاده کنید ، و به تعداد افرادی که می‌خواهند از آتشدان استفاده کنند ، می‌توانید ابعاد آن را بزرگتر یا کوچکتر کنید .

اگر در نظر دارید آتشدان خود را به صورت مربع بسازید ، باید در نظر بگیریم که در هر ۱ متر می توانید از دو صندلی استفاده کنید . البته این مقیاس برای صندلی های استاندارد و معمولی می باشد ، اگر می خواهید از نیمکت های مختلف استفاده کنید ، می‌توانید ابعاد آن را به دلخواه تغییر دهید .

این مطلب را نیز در نظر داشته باشید آتشدانی که میخواهید بسازید ، اگر به صورت ثابت باشد باید در مکانی آن را بسازید که ، در فصل گرما وجود آتشدان مشکل‌ساز نشود . به دلیل اینکه بیشتر آتشدان های ثابت را نمی‌توان به عنوان مورد استفاده قرار داد ، به همین دلیل به هنگام ساخت آتشدان باید این موضوع را در نظر بگیرید .ویلاسازه بزرگترین تولید  کنندنه آتشدان و بخاری فضای باز میباشد

 

 

قیمت تمام شده آتشدان

قیمت تمام شده یک آتشدان می‌تواند با توجه به مصالحی که برای ساخت آن استفاده می کنید متغیر باشد . استفاده از آجر و سیمان می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد ، ساخت آتشدان سنگی می تواند هزینه بیشتری داشته باشد . به دلیل اینکه قیمت سنگ در مقایسه با آجر و سیمان بسیار بالاتر می باشد ، همچنین اگر بخواهید به جای سیمان از چسب سنگ استفاده کنید قیمت تمام شده آن بیشتر خواهد شد . انواع مختلف سنگ نیز می تواند دارای قیمت های متفاوتی باشد ، پس به هیچ عنوان نمی‌توان قیمت تمام شده خاصی برای ساخت یک آتشدان در نظر گرفت . انتخاب نوع آتشدان و همچنین مصالح استفاده شده برای ساخت آن ، می‌تواند با توجه به میزان بودجه و همچنین سلیقه شما متغیر باشد .

نکته دیگری که می‌تواند در قیمت تمام شده یک آتشدان تاثیرگذار باشد ، این موضوعی است که شما شخصا می‌خواهید آتشدان خود را بسازید ، یا اینکه از یک متخصص برای ساخت آن استفاده می کنید . اگر می خواهید خودتان اقدام به ساخت این محصول نمایید ، باید کمی زمان بیشتری طول بکشد ساخت آن را به اتمام برسانید ، اما می توانید به میزان قابل توجهی در هزینه ها صرفه جویی کنید . اما زمانی که از مهارت کافی برای ساخت یک آتشدان برخوردار نیستید ، تا اینکه زمان کافی برای ساخت آن را ندارید . می توانید از یک فرد متخصص برای ساخت آتشدان استفاده کنید ، ولی در نظر داشته باشید که می تواند قیمت تمام شده برای ساخت آتشدان افزایش یابد .

برخی از افراد توجه زیادی به میزان هزینه دارند ، و سعی می‌کنند تا جای ممکن هزینه ها را کاهش دهند . اما برخی افراد زیبایی و کیفیت کار برایشان مهم می‌باشد ، و حاضر هستند مبلغ بیشتری برای محصول مورد نظر هزینه کنند .

آیا استفاده از بخاری برقی اقتصادی است ؟

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید