باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

انواع مختلف کبابپز و منقل های تولید ویلاسازه

انواع منقل کبابی در ویلاسازه

انواع مختلف منقل کبابپز

منقل و کباب پز یکی از وسایل ضروری است که می توانید انواع کباب ها را در کمترین زمان و به لذیذترین روش تهیه کنید، مخصوصاً به این دلیل که پخت گوشت به این روش بسیار راحت تر است، وسیله ای که می توانید در خانه از آن استفاده کنید. یا در فضای باز به راحتی می توانید انواع غذاها مانند گوشت، مرغ، ماهی و … را روی آن بپزید. شما میتوانید جهت خرید یک باربیکیو مناسب وبا کیفیت عالی ودرجه یک را از فروشگاه اینترنتی ویلاسازه خریداری نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید :09142244372

انواع منقل کبابی در ویلاسازه

منقل کبابی ویلاسازه مخصوص پخت انواع کبابها

کباب پز و کباب پز از جمله وسایل ضروری است که استفاده از آن ها محدود به منزل نیست و می توانید به راحتی و بدون دردسر از آن در فضای باز استفاده کنید. کباب کردن انواع گوشت، ماهی، مرغ و … در کمترین زمان انجام می شود، خرید آن مستلزم داشتن اطلاعاتی است که در این مطلب قصد بیان آن را داریم.

خرید منقل و کباب پز نیاز به اطلاعاتی دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد تا بتوانید یک دستگاه کاربردی خریداری کنید.

قبل از خرید منقل و کباب پز بهتر است به این سوال پاسخ دهید که آیا می خواهید از آن برای مصارف خانگی استفاده کنید یا برای مهمانی تا بتوانید سایز مناسب را برای خرید انتخاب کنید.

منقل و کباب پز برقی، زغالی و گازی در بازار موجود است، مدل های زغالی بوی دود دارند و طعم طبیعی به غذا می دهند، در حالی که مدل های برقی و گازی دود تولید نمی کنند. انواع منقل و کباب پز زغالی به دلیل دود زیاد برای استفاده در آپارتمان ها مناسب نیستند و بیشتر برای خانه های دارای حیاط یا باغ مناسب هستند. در برخی مدل های جدیدتر می توان از چندین سوخت استفاده کرد، به عنوان مثال می توان از زغال سنگ و گاز برای پخت و پز استفاده کرد.

نوع استفاده از منقل و کباب پز را مشخص کنید، اگر نیازی به استفاده از لوازم جانبی مانند سیخ، تور ماهی کباب پز، بخاری کناری و … ندارید، مدل های ساده تری را خریداری کنید که لوازم جانبی به این سادگی نداشته باشند.

دارای مواد مختلفی مانند آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، چدن و ​​استیل ساده است، مراقب باشید که جنس آلومینیوم قیمت پایین تری داشته باشد و ممکن است بعد از مدتی که از آن استفاده کردید ترک بخورد یا بشکند، اما جنس استنلس استیل دوام بیشتری دارد. و کیفیت بیشتری دارد و البته قیمت بالاتری نیز دارد. باربیکیو چدنی پخش حرارت بسیار خوبی دارد و پخت غذا به راحتی انجام می شود.

اگر قصد جابجایی و حمل منقل و کباب پز را دارید بهتر است مدل های سبک و قابل حمل خریداری کنید.

نحوه شستن آن را بررسی کنید، بهتر است شستشوی ساده داشته باشد، زیرا در هوای آزاد و کمبود آب به راحتی می توانید آن را تمیز کنید.

برخی از مدل ها دارای پایه های قابل تنظیم هستند و استفاده از آنها راحت تر است زیرا می توانید خودتان آن را با توجه به ارتفاع مورد نظر تنظیم و استفاده کنید.

در هنگام خرید به جنس صفحات منقل و کباب پز دقت کنید، مواد چدنی به راحتی حرارت را به غذا منتقل کرده و پخت کامل تری را به ارمغان می آورد و با پخش یکنواخت حرارت، امکان گوشت وجود ندارد. خام باقی مانده صفحات آهنی با روکش مینا یا تفلون حرارت را به خوبی چدن منتقل نمی کنند و باعث هدر رفتن حرارت و انرژی می شوند.

انواع منقل کبابی تولید شده در مجموعه ویلاسازه

باربیکیو کبابپز تولید ویلاسازه

انواع کباب پز و منقل

منقل انواع مختلفی دارد که قبل از خرید باید با آنها آشنا شوید از جمله کباب پز زغالی، برقی و گازی که هر کدام بسته به نوع خود ویژگی های متفاوتی دارند و در مکان های مختلف قابل استفاده هستند. در ادامه به بررسی انواع گریل می پردازیم.

  • کباب پز زغالی: کباب پز زغالی یکی از قدیمی ترین انواع کباب پزها هستند که با استفاده از زغال و آتش کار می کنند که در ابعاد مختلف با پایه و بدون پایه موجود می باشند. این گریل ها بسیار کاربردی هستند و طرفداران زیادی دارند زیرا غذایی که با استفاده از زغال تهیه می شود طعم بهتر و طبیعی تری دارد اما برای خرید گریل زغالی باید محل مورد نیاز را داشته باشید زیرا دود زیادی ایجاد می کند. برای آپارتمان و بالکن مناسب نیست.
  • منقل گازی: نوع جدید کباب پز گازی است که به دلیل آپارتمانی شدن خانه ها و استفاده آسان، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این منقل ها با گاز شهری یا مایع کار می کنند و در اشکال و مواد مختلفی تولید می شوند.
  • منقل برقی: منقل برقی یکی از مدرن ترین انواع منقل است که با استفاده از برق شهری کار می کند اما به دلیل نیاز به برق قابل جابجایی نیست و نمی توان آن را به پیک نیک برد.
  • جابه جایی آسان با باربیکیو ریلی و کوچک ویلاسازه

    باربیکیو و کبابپز تولید ویلاسازه به صورت گازی و ذغالی

مقالات مربوط به این موضوع:

نکات طلایی برای خرید باربیکیو گازی

راهنمای خرید باربیکیو گازی

تفاوت باربیکیو گازی و زغالی

انتخاب باربیکیو ذغالی

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید