وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید باربیکیو گازی

 

دستگاه باربیکیو گازی

بابا آکوا یک کلمه قدیمی هندی است که به مرور زمان به کلمه باربیکیو تبدیل شده است. دستگاه هایی که به روش باربیکیو غذا می پزند به همین نام معروف شده اند. از این روش برای دود کردن انواع پروتئین ها استفاده می شود. مزیت پخت با کباب، لطافت و طعم گوشت و مرغ است. یکی از پرطرفدارترین انواع باربیکیو کباب پز گازی می باشد. راهنمای خرید باربیکیو گازی به شما در خرید بهترین دستگاه کباب پز کمک می کند.

ویلا سازه تنوع زیادی در تولید انواع باربیکیو و کباب پز دارد .

 

نحوه عملکرد باربیکیو گازی

در این کباب پزها معمولا یک سیلندر گاز خارجی برای تامین سوخت لازم قرار داده می شود. البته در برخی از مدل های آن امکان اتصال باربیکیو به شبکه گاز نیز وجود دارد. تنظیم دما در این کباب پزها همانند فرهای سنتی انجام می شود. باربیکیوهای گازی به دلیل داشتن پایه، ابعاد توری پخت و وجود کابینت از یکدیگر متمایز می شوند. محفظه پخت کباب پز گازی باید از مواد لعابی ساخته شده باشد که بتواند حرارت را به طور یکنواخت پخش کند. علاوه بر این باید از رنگ های الکترواستاتیکی استفاده کنید که هم به راحتی شسته شوند و هم خاصیت ضد زنگ داشته باشند.

کبابپز ویلاسازه

کبابپز تولید شرکت ویلاسازه با کیفیت بالا

باربی کیو ویلاسازه11

باربی کیو و باربکو تولید شرکت ویلاسازه

باربیکیو باغی ویلایی ویلاسازه4

باربیکیو ویلایی سفارشی تولید شده در ویلاسازه

مزیت باربیکیو سیلندر دار

این باربیکیوها را می توان در هر مکانی نصب کرد. البته به مزیت باربیکیوهایی که قابلیت اتصال به شیر اصلی گاز را دارند نیز باید اشاره کرد. با اتصال این کباب پزها به شیر اصلی گاز دیگر نگران تمام شدن بنزین نباشید. اما باید در نظر داشته باشید که برای خرید این نوع کباب پز گازی باید از وجود شیر گاز برای تامین سوخت لازم اطمینان حاصل کنید.

باربیکیو آجری

مزایای باربیکیو گازی

گریل های گازی فورا دمای کافی برای پختن غذا تولید می کنند. تمیز کردن این گریل ها آسان است. همچنین می توانید از باربیکیو گازی در فضاهای مختلف مانند روف گاردن، تراس و حیاط استفاده کنید. سوخت کباب پزهای گازی CH 4  متان است که یکی از ارزان ترین سوخت ها محسوب می شود. با استفاده از کباب گازی، دیگر نیازی به خاموش کردن آن با آب مانند باربیکیو زغالی ندارید. فقط با چرخاندن شیر گاز خاموش می شود.چند باربیکیو ارزان قیمت و با کیفیت

https://villasaze.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a8%db%8c%da%a9%db%8c%d9%88/

مضرات باربیکیو گازی

هر محصول و کالایی همانطور که دارای مزایایی است می تواند معایبی نیز داشته باشد. سیلندرهای گاز بزرگ هستند و فضای زیادی را اشغال می کنند. البته می توانید با خرید مدل های غیر سیلندر کباب پز گازی این مشکل را برطرف کنید. مدت زمان پخت گوشت با کباب گازی کمی طولانی است. باربیکیوهای گازی نسبت به باربیکیوهای زغالی عطر کمتری تولید می کنند. اگر از مثالی استفاده می کنید که باید به شبکه گاز متصل باشد. باید از وجود خروجی گاز در محل باربیکیو اطمینان حاصل کنید. ممکن است مجبور شوید گاز بزنید.

 

باربیکیو گازی چند منظوره

باربیکیوهای گازی به صورت چند منظوره استفاده می شوند. این کباب پز قابلیت طبخ انواع غذاها مانند گوشت، مرغ، سبزیجات و … را دارد که با خرید کباب پز گازی می توانید انواع غذاها را کباب کنید.

https://villasaze.ir/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a8%db%8c%da%a9%db%8c%d9%88/

نکات طبخ با باربیکیو گازی

  • علاوه بر پختن غذای سالم، می توانید با رعایت چند نکته ساده عمر مفید کباب پز خود را نیز افزایش دهید.
  • برای پختن غذا از حرارت کم استفاده کنید تا مواد سرطان زا در غذا تولید نشود.
  • از گوشت هایی استفاده کنید که حداقل چربی دارند. گریس می تواند به دستگاه شما آسیب برساند.
  • برای کاهش زمان پخت، گوشت ها را با ترشی مزه دار کنید.
  • با طعم دادن به میوه ها با عسل طعمی بی نظیر ایجاد کنید.
  • برای رعایت بهداشت بیشتر، غذاهای خام را از غذاهای پخته جدا کنید.

باربیکیو آجری

نکات ایمنی برای کار با باربیکیو گازی

  • قبل از خاموش شدن و خنک شدن کباب پز را حرکت ندهید.
  • قبل از روشن کردن کباب از محکم بودن محل باربیکیو اطمینان حاصل کنید.
  • از پوشیدن لباس هایی که ممکن است به سرعت آتش بگیرد خودداری کنید.
  • کباب پز گاز را در کنار مواد قابل اشتعال (الکل، ژل قابل اشتعال) قرار ندهید.

تفاوت باربیکیو گازی و زغالی

کلام آخر

طعم خاص کباب ها مورد توجه آشپزها قرار گرفته است. با خرید باربیکیو با کیفیت می توانید از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. با استفاده از این وسیله می توانید فضایی گرم و صمیمی با دوستان خود ایجاد کنید و نگران طبخ غذای خود نباشید.

 

راهنمای خرید باربیکیو

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

مراکز فروش باربیکیو و کباب پز

انواع باربیکیو پلوپزدار ویلاسازه

باربیکیوهای مناسب برای رستوران

باربیکیو تاشو دیواری

باربیکیو چند منظوره چیست

راهنمای انتخاب باربیکیو ذغالی

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “راهنمای خرید باربیکیو گازی

  1. azari_kiz گفت:

    دان مک گلاگلین اولین بار در سال ۱۹۵۰ باربیکیو گازی را طراحی و تولید کرد. پس از آن شاهد نمونه‌های جدید و مختلفی از باربیکیوهای گازی بودیم. به عنوان مثال باربیکیو پروپان‌ بعد از آن سال‌ها تولید شد که طرفداران بسیار زیادی را نیز برای خود پیدا کرد. پروپان، درست مانند گاز معمولی عمل می‌کند؛ اما از آن قوی‌تر و پر قدرت‌تر است. همچنین سرعت گرم شدن و درست شدن غذای شما را افزایش می‌دهد و آن را با استفاده از شعله‌های غیر مستقیم به مرحله پخت کامل می‌رساند تا غذایی لذیذ در اختیار داشته باشید.
    این مدل باربیکیوها اغلب بسیار کم مصرف هستند و علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، هزینه‌های شما را نیز کاهش می‌دهند. این نمونه برای افرادی که به دنبال راه اندازی سریع و پختن آسان کباب‌هایشان هستند، به شدت توصیه می‌شود؛ زیرا به راحتی روشن می‌شود و هیچ نیازی به آمادگی قبلی ندارد. همچنین لازم به ذکر است که در مقایسه با کباب پزهای زغالی، دیرتر کثیف می‌شود و احتیاجی به نظافت مداوم ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید