وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید تاب ویلایی

راهنمای خرید تاب ویلایی یا باغی

 

برای خرید تاب ویلایی مناسب، بهتراست که در ابتدا با انواع مختلف تاب‌های ویلایی یا باغی مناسب فضاهای داخلی یا خارجی و تفاوت آنها باتوجه به هدف و نیاز افراد آشنا شده و همچنین ویژگی‌های آنها را هم بدانید.

خرید تاب‌های باغی یا ویلایی را می‌توانید بصورت حضوری و نیز بصورت آنلاین از طریق فروشگاه‎‌های اینترنتی ویلاسازه انجام‌دهید.

تاب بازی ویلاسازه7

تاب ویلایی و فضای باز تولید شرکت ویلاسازه با طرحهای مدرن و شیک

چگونه یک تاب ویلایی مناسب انتخاب کنیم؟

10 مدل تاب باغی زیبا که می توانید بسازید

در پاسخ به سوال بسیاری از افرادیکه می‌پرسند، چگونه می‌توانیم یک تاب ویلایی مناسب و استاندارد را خریداری کنیم، باید بگوییم که با دقت و توجه به ویژگی‌های زیر انتخاب مطلوبی را برای خرید تاب باغی یا ویلایی موردنظرتان خواهیدداشت.

جنس بدنه تاب باغی

مهم‌ترین ویژگی یک تاب باغی مناسب، داشتن جنس بدنه‌ی باکیفیت است. در حال حاضر جنس بدنه‌ی اکثر تاب‌های مختص فضای باز یا تاب‌های باغی و ویلایی از فلز و چوب است.

10 تاب ریلکسی برتر بازار

به‌منظور خرید تاب ویلایی مناسب، بهتراست بدانید که تاب‌های چوبی بیشتر مناسب آپارتمان‌ها هستند. تاب فلزی به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف می‌تواند تا مدتی طولانی‌تری در فضای باز باقی بماند و اینکه باید قدرت تحمل وزن استاندارد را هم داشته باشد.

تاب بازی ویلاسازه5

تاب فلزی فضای باز سفارشی با بهترین کیفیت و تولید شرکت ویلاسازه

توجه‌کنید که یک تاب باغی مناسب و باکیفیت نمی‌تواند خیلی ارزان باشد زیرا ارزشمند است و قیمتی متناسب با کیفیتش دارد.

اگر هدفتان خرید تاب‌های ارزان قیمت است، بهتراست بدانید ممکن است پس از مدت کوتاهی شاهد زنگ‌زدگی، پوسیدگی و از بین رفتن تاب‌ها باشید. با انتخاب یک تاب با بدنه‌ی مقاوم، خیالتان تا چندین سال از بابت خریدتان راحت می‌شود.

انتخاب بهترین تاب فلزی

ارزان ترین تاب ویلایی

مقاومت تاب مناسب فضای باز ویلا

همه شما این را می‌دانید، زمانی که یک تاب برای استفاده در فضای باز تهیه‌می‌کنید باید از مقاومت بالای آن جهت قرارگیری در شرایط جوی مختلف مطمئن شوید.

به‌منظور خرید تاب ویلایی مناسب، باید دقت‌کنید که تاب باغی انتخابی شما در برابر تمام عوامل بیرونی مقاوم باشد.

تاب بازی ویلاسازه5

تاب فلزی سفارشی با آهن درجه یک و کیفیت بالا تولید شرکت ویلاسازه

اندازه و رنگ تاب ویلایی

انواع تاب ویلایی و مشخصات

تاب ویلایی در رنگ‌ها و اندازه‌های گوناگون تولید می‌شود. یک تاب ویلایی خوب طیف انتخاب بالایی را به مشتریان می‌دهد.

هر شخصی می‌تواند بر اساس سلیقه‌ی خود تاب باغی با طرح، رنگ و مدل موردنظر خود را انتخاب‌کند. علاوه بر این، جهت خرید تاب ویلایی مناسب باید کاربرد این تاب‌ها را هم در نظر بگیرید و سپس بر اساس کاربردشان اقدام به خرید آن‌ها کنید.

توجه‌کنید که رنگ تاب باید هماهنگ با دکوراسیون محیط مورد نظرتان باشد. از این رو بهتر است رنگی را انتخاب کنید که رنگ اصلی سازه‌ها و اجزای گوناگون محیط موردنظرتان باشد.

تاب‌های ویلایی محدودیتی در ساختار و طراحی و رنگ بندی ندارند و حتی می‌توانید تاب باغی موردنظرتان را سفارش دهید تا تولیدکنندگان تاب ویلایی طرح موردنظر شما را تولیدکنند.

تاب بازی ویلاسازه4

تاب پارکی یا همان تاب مخصوص فضای باز و ویلا به طرحهای سفارشی و خاص تولید شده در شرکت ویلاسازه

ظرفیت بالا و مناسب تاب ویلایی

9 ایده ساخت تاب ویلایی ارزان قیمت و زیبا

از دیگر ویژگی‌های یک تاب ویلایی خوب، داشتن ظرفیت بالای آن است. باتوجه به نیاز افراد، تاب‌های باغی در اشکال تک نفره، دو یا چندنفره هستند.

اکثر افراد از تاب‌های دو یا سه نفره استفاده می‌کنند زیرا این تاب‌ها هم از نظر گنجایش مناسب هستند و هم فضای کمی را اشغال می‌کنند. تاب‌هایی با ظرفیت شش نفر و یا بیشتر هم در بازار وجود دارند که می‌توانید بر اساس نیازتان تولید این تاب‌ها را در تولیدی‌های مختلف سفارش دهید.قسمتهای مختلف تاب ویلایی

این نکته را بدانید به اندازه‌ای که ظرفیت یک تاب بالا می‌رود، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. پس اگر قصد خرید تاب‌هایی با ظرفیت بالا را دارید، باید بودجه‌ی بیشتری را برای خرید آن درنظربگیرید.

نشیمن مناسب تاب ویلایی

آیا تاکنون، فکر کرده‌اید که صندلی یک تاب باغی بهتراست چگونه باشد تا کاربر اذیت نشود؟

قطعا زمانی که کسی تصمیم به خرید تاب ویلایی می‌گیرید، درابتدا راحت‌بودن نشیمن این تاب را مدنظر قرار می‌دهید.

راحت‌بودن تاب ویلایی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در زمان خرید تاب باغی باید آن را در نظربگیرید.

ممکن است شما بادوام‌ترین تاب مخصوص ویلا را خریداری کنید اما در زمان نشستن روی نشیمن آن، از نشستن روی آن لذت کافی را نبرید و بدن شما را اذیت کند.

نرم و راحت بودن تاب ویلایی، و همچنین زیبایی و تناسب اندازه‌ی صندلی تاب با بدنه‌‌اش از نکات مهم آن در زمان خرید تاب باغی است که باید توجه لازم را به آن داشته‌باشید.

تاریخچه تاب ویلایی

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

نگهداری تاب ویلایی

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “راهنمای خرید تاب ویلایی

  1. azari_kiz گفت:

    سعی کنید فضای بیرونی ویلا را به گونه ای طرحی کنید که یکپارچگی در دکوراسیون آن دیده شود. به عنوان مثال هنگام خرید تاب ویلایی به این نکته دقت کنید که تاب خریداری شده دارای هماهنگی با سایر مبلمان های فضای باز باشد و طراحی آن با سایر المان های محوطه همچون آلاچیق، سایبان و میز و صندلی های فضای باز هماهنگی داشته باشد. اینگونه فضای بیرونی ویلا نیز دارای چشم اندازی زیباتر خواهد بود. بنابراین دقت به زیبایی و تناسب تاب ویلایی از دیگر نکات مهم به هنگام خرید آن است.
    به درجه تحمل وزن تاب ویلایی دقت کنید
    به هنگام خرید تاب ویلایی به این موضوع دقت کنید که تاب خریداری شده تاب و توان تحمل وزن را تا چه حدی دارا می باشد؟ به عنوان مثال ممکن است تاب مورد نظر توانایی تحمل مقدار کمی از وزن را داشته باشد و به مرور زمان متوجه شوید که ایمنی تاب به این دلیل در حال کاهش است و ساختار آن در حال فروپاشی ست. اگر تاب مورد نظر دو یا سه نفره می باشد بایستی تاب و توان تحمل وزن این تعداد افراد را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید