وبلاگ ویلاسازه

بهترین چادر مسافرتی

بهترین نوع چادر مسافرتی باکیفیت فوق العاده بالا و قیمت مناسب

بهترین چادر مسافرتی مناسب می تواند در تعطیلات شما تفاوت باشد. بسیاری از ما می‌توانیم خاطره‌ای از تجربه‌ای با یک چادر کثیف را تداعی کنیم. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین چادر مسافرتی را پیدا کنید که برپا کردن آن آسان، جادار و راحت باشد.

هنگامی که در بازار برای یک چادر مسافرتی جدید اقدام می کنید، به سرعت خواهید دید که گزینه های زیادی وجود دارد. ما ساعت های بی شماری را صرف تحقیق و آزمایش کردیم تا این لیست را به بهترین ها محدود کنیم.

خرید این انواع چادر مسافرتی را از تجهیزات ویلایی ویلا سازه انجام دهید .

توصیه های سریع

اگر عجله دارید، این لیست سریع از موارد دلخواه ما را بررسی کنید، یا به پیمایش ادامه دهید تا لیست کامل ما را با بهترین و جدیدترین چادر مسافرتی بررسی های عمیق ببینید.

ویژگی بهترین چادر مسافرتی لوکس

  • بهترین انتخاب کراس اوور برای کمپینگ و کوله گردی
  • چادر راحت با دیوارهای تقریبا عمودی و تهویه عالی: کمپ فضایی
  • بهترین چادر مسافرتی مجلل و راحتی
  • بهترین چادرهای کمپینگ مقرون به صرفه
  • راه اندازی آسان و ساخته شده با مواد با کیفیت بالا
  • چادر کمپینگ ساده با راه اندازی سریع و آسان
  • چادر کمپینگ مقرون به صرفه برای مبتدیان و افراد گاه به گاه
  • چادر ارزان قیمت ساده با باران جزئی

انتخاب بهترین نوع چادر مسافرتی

چه چیزی برای شما در یک چادر مسافرتی مهم است؟

قیمت  چادرهای مسافرتی یا کمپینگ می توانند بسیار گران باشند. برخی از موارد مورد علاقه ما تا 50 میلیون قیمت دارند. اما نگران نباشید برخی از کاربرد و مزایای چادرهای مسافرتی را بیان کردیم که به شرح زیر می باشد:

فضا: مطمئنا می خواهید ایده ای داشته باشید که معمولا چند نفر در چادر شما می خوابند و آیا می خواهید توانایی ایستادن در داخل آن را داشته باشید. معمولا ایده خوبی است که با چادرهای کمپینگ بزرگتر شوید (مثلا یک چادر 4 نفره برای خواب 2 تا 3 نفر تهیه کنید) زیرا تولید کنندگان بهترین چادر مسافرتی معمولا تعداد افراد را که می توانند راحت در آنها بخوابند بیش از حد تخمین می زنند.انواع صندلی تاشو و مسافرتی

سهولت در راه اندازی: چادرهای بزرگتر نسبت به چادرهای کوچک فرآیند نصب پیچیده تری دارند، اما بسیاری از آنها هنوز به راحتی قابل نصب هستند. برای جلوگیری از سردرگمی و ناامیدی در سفر، همیشه ایده خوبی است که برای اولین بار در خانه چادر خود را تمرین کنید.انتخاب صندلی مسافرتی مناسب

وزن، اندازه برای کمپینگ ماشین به اندازه کوله‌پشتی مهم نیست، اما وقتی چادر شما به راحتی قابل مانور است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند خوب است. اگر وسیله نقلیه کوچکی دارید، فضای ذخیره‌سازی محدودی در خانه دارید، یا می‌خواهید از ماشین خود دور شوید، با یکی از چادرهای سبک‌تر کوچک‌تر بروید.

بهترین چادرهای مسافرتی | اتوماتیک عصایی فنری

از ما حمایت کنید ویلاساز ممکن است کمیسیون کمی از پیوندهای وابسته در این مقاله کسب کند. بیشتر بدانید .

ما با آوردن بهترین چادرهای کمپینگ سال 2022، یافتن چادر مسافرتی مناسب را برای شما آسان‌تر می‌کنیم. چه در حال برنامه‌ریزی برای تعطیلات آخر هفته در بیگ سور یا بازگشت باشید، یک چادر قصر شما در جاده است.راهنمای خرید چادر مسافرتی

تیم ما چندین دهه تجربه کمپینگ را در هر شرایطی که قابل تصور است، از کمپ های پارک ملی گرفته تا جشنواره های چند روزه و سفرهای جاده ای طولانی به ارمغان می آورد. تجربه و استانداردهای دقیق ما به ما تخصص می دهد تا خرید شما را آسان تر کنیم.

برای ارزیابی خود، ما بر مقاومت در برابر آب و هوا، راحتی، سهولت نصب، ویژگی‌های اضافی و ارزش تمرکز کردیم. با استفاده از این پنج دستورالعمل، لیستی از بهترین چادرهای مسافرتی امسال را تهیه کرده ایم.قیمت انواع چادر مسافرتی

چادر کوله پشتی

ما راهنمای دیگری برای بهترین چادرهای کوله پشتی مسافرتی داریم که بر روی چادرهای سبک تر و کم حجم تر برای ماجراجویی های شما تمرکز دارد. در اینجا، ما بیشتر بر روی چادرهای کمپینگ خودرویی و خانوادگی برای انواع ماجراجویی‌هایی که ماشین در دسترس است و وزن چادر اهمیت کمتری دارد، تمرکز می‌کنیم.

چادر مسافرتی اتوماتیک در میان چادرهای کمپینگ برتری دارد. این چادر ممکن است بزرگ‌ترین، بلندترین یا مقرون به صرفه‌ترین نباشد، اما این چادر با اندازه متوسط ​​همه چیز لازم را برای کمپینگ آسان و لذت‌بخش برای سال‌های آینده دارد. با 84 فوت مربع مساحت، فضای زیادی برای خوابیدن شش کمپینگ زیر ستاره ها وجود دارد.

چادر مسافرتی فنری

چادر مسافرتی فنری از بارانی پلی استر بادوام استفاده می کند که پوشش کامل و دهلیز قابل توجهی را برای ذخیره تجهیزات فراهم می کند و 27 فوت مربع فضای سرپوشیده اضافی در جلو و 17 فوت مربع اضافی در پشت ایجاد می کند. دهلیز جلو به اندازه کافی بزرگ است که بتواند چند صندلی کمپ را در خود جای دهد و همچنین مکانی عالی برای قرار گرفتن در سایه است.

ویژگی‌های مفیدی مانند جیب‌ها، سیستم تهویه سه نقطه‌ای، و تزئینات انعکاسی که در نور چراغ جلو می‌درخشد، این چادر را به مکانی تبدیل می‌کند که می‌خواهید در زمانی که هوا مناسب یا نامناسب است، بخوابید. درهای بزرگ در هر دو طرف، بدون نیاز به خزیدن بر روی همه هم چادرهای خود، هنگام فراخوان طبیعت، خروجی آسانی را ایجاد می کنند.

تیم آزمایش‌کننده‌های آگاه ما در کمپ، به لطف نقاط اتصال، مشکلی در نصب بیس کمپ 6 در بادهای خفیف نداشتند. برای افراد ناآشنا، دستورالعمل های راه اندازی بسیار واضح در کیسه ذخیره سازی چادر دوخته شده است.

چادر عصایی ایستاده است، به این معنی که می تواند بدون چوب سرپا بماند. در حالی که این برای زمانی که در نیمه شب به محل کمپینگ خود می روید سریع و راحت است، رفتن مایل بیشتر و استفاده از تمام سهام و خطوط موجود، ارزش تلاش را دارد. پس از اتمام کامل، چادر عصایی در برابر باران غیرقابل نفوذ است و همچنین در برابر بادهای شدید به خوبی می ایستد.

فروشگاه اینترنتی بزرگ آنلاین ویلاساز یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع چادرهای مسافرتی، اتوماتیک، فنری و عصایی در سطح کشور است که تا به امروز توانسته محصولاتی درجه یک و باکیفیت را در سطح کشور جهانی کند.

پس برای خرید و آخرین قیمت از بهترین چادرهای مسافرتی ما می توانید با کارشناسان مجموعه ویلاساز در ارتباط باشید. تیم ما آماده کمک خدمات رسانی به شما دوستان عزیز در جایی که هستید می باشد.

 

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “بهترین چادر مسافرتی

  1. azari_kiz گفت:

    بیشتر از آنچه به نظر می رسد چادر مسافرتی در سایزهای مختلف وجود دارد. چادرها برای نشان دادن تعداد افرادی که می توانند در خود جا دهند- و نه افراد دارای چمدان،- علامت گذاری می شوند. این بدان معناست که یک چادر “4 نفره” یا “4 تخته” احتمالاً فقط برای دو نفر به علاوه چمدان مناسب است، مگر اینکه فضای آزادی داشته باشد که بتوان از آن برای نگهداری چمدان ها استفاده کرد، بنابراین مهم است که هنگام انتخاب ظرفیت چادر مسافرتی را مد نظر داشته باشید. نه تنها در این مورد، بلکه برای اندازه یک فرد نیز هیچ استانداردی وجود ندارد، بنابراین اندازه اشخاص درون گروه شما بر اندازه چادر مورد نیاز تأثیر می گذارد.
    هنگام تصمیم گیری در خصوص ظرفیت چادر مسافرتی، حداقل یک نفر را به گروه خود اضافه کنید، و در نظر بگیرید که آیا برای سفرهای کوله گردی یا پینیک لوازم اضافی، چمدان یا وسایل اضافی برای اردو زدن خانوادگی خواهید داشت، یا تخت های بادی یا تشک های خوابتان چقدر بزرگ هستند، همه اینها جمع می شوند، پس همیشه بهتر است فضای اضافی داشته باشیم تا اینکه فضا خیلی کم باشد. از جمله ظرفیت های مرسوم چادر های مسافرتی می توان به چادر مسافرتی 8 نفر، چادر مسافرتی 12 نفر، چادر مسافرتی 2 نفره و چادر مسافرتی یک نفره اشاره کرده.

دیدگاهتان را بنویسید