وبلاگ ویلاسازه

 راهنمای خرید تخت کنار استخری

 راهنمای خرید تخت کنار استخری

 

برای خرید تخت استخری مناسب، بهتراست که در ابتدا با انواع مختلف تخت‌های کنار استخری مناسب فضاهای داخلی یا خارجی آشناشده و تفاوت آنها را باتوجه به هدف و نیاز افراد و همچنین ویژگی‌های آنها را هم بدانید.

خرید تخت‌های استخری را می‌توانید بصورت حضوری و نیز بصورت آنلاین و از طریق فروشگاه‎‌ اینترنتی ویلا سازه انجام‌دهید.

تخت ساحلی مدرن ویلاسازه6

تخت ساحلی مدرن ویلاسازه7

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

چگونه یک تخت کنار استخری مناسب انتخاب کنیم؟

سایبان چتری تولید ویلاسازه

در پاسخ به این سوال که چگونه یک تخت استخری مناسب و استاندارد را خریداری کنیم، باید بگوییم که باتوجه و دقت به ویژگی‌های تخت کنار استخری می‌توانید انتخاب مطلوبی را برای خرید تخت استخری موردنظرتان داشته‌باشید.

جنس بدنه تخت کنار استخری

معرفی تخت استخری

مهم‌ترین ویژگی یک تخت استخر مناسب، جنس بدنه‌ی باکیفیت آن است.

توجه‌کنید که یک تخت کنار استخری مناسب و باکیفیت نمی‌تواند خیلی ارزان باشد زیرا باید قیمتی متناسب با کیفیتش را داشته‌باشد.

اندازه و رنگ تخت کنار استخری

 

تخت استخری و حمام آفتاب

تخت‌های کنار استخری در رنگ‌ها و اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شوند.

هر شخصی می‌تواند باتوجه به سلیقه‌ی شخصی خود تخت استخری را با طرح، رنگ و مدل موردنظرش، انتخاب‌کند.

علاوه بر این، برای خرید تخت کنار استخری مناسب باید کاربرد تخت‌ها را هم بدانید و باتوجه به کاربردشان اقدام به خرید آن‌ها کنید.

تخت ساحلی مدرن ویلاسازه9توجه‌کنید که باید رنگ تخت‌ها هماهنگ با دکوراسیون محیط مورد نظرتان باشد. از این جهت، بهتر است که رنگی متناسب با رنگ اصلی سازه‌ها و اجزای گوناگون محیط موردنظر شما داشته‌باشد.

باید ابعاد تخت استخری را با توجه به اندازه فضای مورد نظرتان و نیز کاربرد تخت آن مشخص‌کرده و سپس اقدام به خرید آن کنید.

دقت‌کنید که اندازه طول تخت هم بسیار مهم است. زیرا شما باید به راحتی بتوانید روی آن دراز بکشید.

اگر طول تخت انتخابی شما کمتر از قدتان باشد نمی‌توانید روی آن دراز بکشید و اگر طولانی‌تر از قدتان هم باشد، جابجایی‌اش سخت می‌شود.

تنوع جنس تخت کنار استخر

نوع تخت ساحلی

تخت ساحلی مدرن ویلاسازه8

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

ممکن است این سوال برایتان پیش آید که آیا تخت‌های استخری هم انواع مختلفی دارند؟ در پاسخ باید بگوییم که بله آن‌ها در انواع مختلفی هستند.

بسیار مهم است که تخت ساحلی مناسب نیازتان را خریداری کنید. اگر تخت ساحلی سبک و کمجایی را می‌خواهید، نمونه بادی گزینه‌ای مناسب براساس نیازتان است. اگرچه این مدل از تخت‌های استخری به پمپ باد نیاز دارند، امروزه اکثر تخت‌های بادی همراه با پمپ داخلی هستند، این ویژگی هم سبب استفاده راحت از آن‌ها می‌شود.

تخت مدل تاشو نیز به دلیل سبک‌بودن، انتخاب مناسبی است و جابجایی آسانتری دارد.

تخت ساحلی مدرن ویلاسازه10

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

راهنمای خرید تخت ساحلی

مقاومت و دوام تخت ساحلی

در زمان خرید تخت استخری موردنظرتان، کیفیت موادسازنده و دوام آن را بادقت بررسی‌کنید.

اگر می‌خواهید یک تخت ساحلی بادی بخرید، دقت‌کنید که از موادی باکیفیت و مقاوم ساخته شده باشد، زیرا در غیراینصورت به راحتی سوراخ و پنچر می‌شود.

اگر انتخاب شما تخت تاشو است، دقت‌کردن به جنس پارچه و اسکلت آن بسیار بااهمیت است.

در زمان خرید تخت استخری باید به میزان تحمل وزن تخت‌های کنار استخری هم توجه‌کنید. اگر تحمل وزن تخت انتخابی شما بالا باشد، عمر مفید آن هم افزایش می‌یابد.

انواع مختلف تخت کنار استخر

 

 

 

قابلیت جابجایی و حمل آسان تخت ساحلی

اگر قصد خرید تخت استخری را دارید، باید دقت‌کنید که به‌منظور حمل و جابجایی وزن مناسبی داشته‌باشد.

اگر قصد استفاده‌کردن از تخت ساحلی در فضای باز یا حیاط خلوت خود دارید و تخت شما بصورت ثابت قرار خواهدگرفت، می‌توانید هر نوع از تخت را انتخاب کنید.

اما اگر از آن برای رفتن به ساحل استفاده می‌کنید، بهتراست بدانید که حمل و جابجایی تخت، در صورت بالا بودن وزن آن، برایتان مشکل‌ساز می‌شود.

نکته مهم دیگر که باید آن را درنظر بگیرید، میزان حجم تخت است. اگر تخت بادی را انتخاب کرده‌اید باید به اندازه زمانی که خالی از باد می‌شود، دقت کنید.

هرچه اندازه تخت شما کوچک‌ باشد نگهداری و جابجایی آن راحت‌تر می‌شود.

حمام آفتاب و تأثیر آن بر سلامتی

راحتی تخت استخری

اگر استفاده از تخت استخری شما راحت و لذت‌بخش نباشد، فایده‌ای نخواهد داشت، در زمان خرید حتما تخت انتخابی‌تان را تست‌کنید تا از راحت بودن آن اطمینان کامل را داشته‌باشید.

یک تخت ساحلی مناسب، علاوه بر راحتی، باید بتواند از بدن مصرف‌کننده از تخت هم پشتیبانی‌کند.

اگر فضای ویلای شما به اندازه‌ای است که امکان خرید تخت ساحلی را به شما می‌دهد و یا اگر استخری در این فضا دارید.

این تخت‌ها می‌توانند شرایط کافی را برای لذت بردن از محیط و آفتاب تابستان را برای شما فراهم کنند.

جهت مشاهده و خرید تخت کنار استخری باکیفیت، می‌توانید با مراجعه‌کردن به نمایندگی‌های فروش، کیفیت و زیبایی تخت‌های استخری را از نزدیک بررسی‌کرده و خرید خود را انجام‌دهید.

تخت استخری چوبی ویلاساه

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

مجری استخر

تخت ساحلی و استخری ویلاسازه9

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

تخت ساحلی و استخری ویلاسازه

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “ راهنمای خرید تخت کنار استخری

  1. azari_kiz گفت:

    از مهمترین پارامترهای موثر در طراحی ارگونومی یک تخت استخری ارزان و مدرن، میتوان به راحتی لم دادن روی آن اشاره کرد. بصورتی که ناحیه قوس کمر کاربر در امتداد ستون فقرات، منطبق بر قوس صندلی آفتابگیر باشد. از این رو تخت کنار استخر مدل سانی متناسب با آناتومی بدن و قد ایرانیان بر اساس آیین نامه نویفرت طراحی و ساخته شده است. لذا ناحیه قوس کمر کاملا پر شده و احساس راحتی و آرامش را در پی داشته است.
    فریم فلزی تخت کنار استخری مدل سانی از استیل استنلس گرید ۳۰۴ بوده که در برابر شرایط اسیدی و قلیایی از مقاومت بالایی در برابر خورندگی برخوردار است. رویه ی آن نیز از جنس چوب پلاست میباشد که در صورت سفارش، امکان ساخت آن با چوب ترموود نیز میباشد.
    چوب پلاست یا پلاستوود که برای رویه تخت استخری مدل سانی مورد استفاده قرار گرفته ، از دوام بالایی در برابر رطوبت و نور خورشید برخوردار است. نمای رویه این تخت ها ، طرح چوب بوده تا احساس گرمی و لطافت چوب را در استفاده کننده انتقال دهد.

دیدگاهتان را بنویسید