وبلاگ ویلاسازه

سیر تا پیاز میز عسلی

سیر تا پیاز میز عسلی

میز عسلی به عنوان میزی شناخته می­شود که می­تواند به راحتی تغییر وضعیت دهد. میز عسلی با ابعاد و اندازه­های کوچک خود برای مهمانی­های شما بسیار مناسب است. ما در این مقاله در رابطه با میز عسلی و ویژگی­های آن صحبت می­کنیم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

جدیدترین طرحهای میز عسلی را در ویلا سازه مشاهده کنید .

تاریخچه میز عسلی

میز عسلی اقلامی از مبلمان است که مخصوصاً میزی را مشخص می­کند که چای و یا نوشیدنی روی آن قرار می­گیرد، تا مصرف چای را تسهیل کند. شواهد موجود حاکی از آن است که اولین میزهای عسلی تعیین شده از چین یا هند توسط شرکت­های هند شرقی انگلستان (EIC) و هلند (VOC) وارد شده­اند.

چنین میزهایی شبیه یک سینی بود که روی پاها چیده می­شد. از چوب­های سخت عجیب و غریب بسیار با ارزش ساخته شده و اغلب لاکی شده یا با مروارید مادر تزئین شده بود. برخی از آن­ها ممکن است از فهرست ظروف چای چینی تغییر کاربری داده یا به روز شده باشند.

در درجه اول به شکل اضافه کردن یا دراز کردن پاها برای رساندن سینی به ارتفاع مورد نیاز صندلی­های اروپایی بود. سازندگان مبلمان لندن در دهه­های اول قرن هجدهم شروع به ساختن فرم­های خود برای بازار لوکس کردند و اغلب از مواد عجیب و غریب و مجلل مانند چوب ماهون تزئین شده با منبت برنجی استفاده می­کردند.

راهنمای خرید میز عسلی

اگرچه میزهای عسلی گران قیمت بودند، اما در کنار فنجان­های چای چینی و کاسه­های شیب دار، قوری­ها و قاشق­های نقره­ای و خود چای، بخش مرکزی تجهیزات مودبانه سرویس چای بودند. شکل و بازار میزهای عسلی به طور مهمی منعکس کننده ذائقه و الگوی مصرف زنان بود و از این طریق متمایز شده است.

آنچه در مورد میز عسلی به عنوان مدلی از جامعه پذیری در دوره 1750-1688 متمایز می­کرد، این بود که گفتمان اجتماعی در شرکت­های مختلط یا تنها در میان زنان رخ می‌داد.

میز عسلی ویلاسازه

طرحهای مختلف میز عسلی

انواع میز عسلی

میز عسلی باید به خوبی با فضای داخلی موجود شما مطابقت داشته باشد. وقتی شروع به جستجوی این کالای مبلمان در فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین می­کنید، به احتمال زیاد با انواع زیر مواجه خواهید شد:

سنتی

چنین میزهای عسلی هرگز از مد نمی­افتند. آن­ها تقریباً همیشه از چوب حکاکی شده ساخته می­شوند و سطحی مستطیلی یا بیضی دارند.

نوین

این صفت مترادف با معاصر نیست. ممکن است به باهاوس، آرت دکو یا هر سبک طراحی دیگر در اواسط قرن بیستم اشاره داشته باشد. میزهای عسلی از این نوع به همان اندازه کاربردی و از نظر زیبا شناسی جذاب هستند.

روستایی

این سبک ادای احترام به حومه شهر در دوران قدیمی است. میزهای عسلی روستایی معمولاً از چوب ساخته می­شوند که به شکل الگوهای ساده هک شده­اند. محبوب­ترین جزئیات کنتراست اتصالات برنجی هستند.

ساحلی

این میزها احساس خانه ساحلی مطبوع و طبیعی را القا می­کنند. ویژگی­های متمایز آن­ها اشکال طبیعی و چوب روشن است.

صنعتی

میز عسلی صنعتی ظاهر و احساس هدفمند ابزارهای کارخانه را بازسازی می­­کند. همچنین از فلز و چوب در ساخت و سازهای سخت­تر و محکم­تر استفاده می­شود.

قدیمی

این سبک نه بر روی هر گرایش طراحی تصادفی گذشته، بلکه بر عجیب­ترین آن­ها تمرکز دارد. یک میز عسلی قدیمی ممکن است در عین حال کلاسیک و زیبا به نظر برسد. تولیدکنندگان می‌توانند از مواد مختلف تغییر کاربری برای تولید چنین وسایلی استفاده کنند.

میز عسلی ویلاسازه

عثمانی

میزهای عسلی عثمانی یکی از داغ‌ترین ترندهای سال‌های اخیر بوده است.

پشته سازی

وقتی چنین میزی را می‌خرید، سه تکه مبلمان را در یک جا می‌گیرید. خیره کننده به نظر می‌رسد و بسیار کاربردی است.

تاشو

این میزها برای صرفه جویی در فضا عالی هستند. پس از استفاده از چنین میزی می­توانید آن را تا کرده و در انباری پنهان کنید.

سبک پلت فرم پایین

آن­ها مینیمال به نظر می­رسند و نوشیدن نوشیدنی برای مهمانان شما باید بسیار راحت باشد.
برای شگفت‌زده کردن مهمان‌هایتان، ممکن است بخواهید یک میز عسلی‌خوری با طراحی خارق‌العاده بخرید. به عنوان مثال، یک میز چرخ‌دار یا میز عسلی‌ای که شبیه یک هرم شیشه‌ای است.

متداول­ترین مواد بکار رفته در ساخت میز عسلی

میز عسلی باید زیبا، بادوام و مراقبت از آن آسان باشد. برای برآوردن تمام این معیارها، تولیدکنندگان معمولاً یکی از مواد زیر را انتخاب می‌کنند:

چوب

در اشکال سبک­ها و اندازه­های مختلف موجود است. تولید کنندگان و مصرف کنندگان این ماده را دوست دارند زیرا غنی، گرم، همه کاره و جاودانه است. محبوب­ترین انواع چوب­های سخت مورد استفاده برای میز عسلی بلوط، گردو، افرا و چوب ماهون است. سرو و کاج رایج‌ترین انواع چوب نرم هستند.

فلز

این عنصر به طور گسترده­ای برای طرح­های صنعتی محبوب است. اما استفاده از آن به این سبک محدود نمی‌شود. میزهای فلزی مستحکم هستند و اغلب وزن کمتری نسبت به سازه‌های چوبی سنتی دارند. تولیدکنندگان به راحتی می­توانند فلز را به هر شکلی تبدیل کنند.

آن­ها برای این ماده ارزش قائل هستند زیرا پاهای نازک­تر و ساختارهای پشتیبانی را فراهم می­کند. مصرف کنندگان دوست دارند که فلز در برابر لکه یا آسیب آب مقاوم باشد و همیشه در هنگام لمس خنک بماند.

ابعاد مناسب برای تخت رستوران سنتی

شیشه شفاف یا دودی

هنگامی که با اتصالات فلزی یا سازه­های پشتیبانی ترکیب می­شود، بسیار خیره کننده به نظر می­رسد. شیشه فضای بصری و درخشندگی مجلل را به اتاق اضافه می­کند. شما هرگز روی چنین میزی لکه نخواهید دید و اگر گهگاه نوشیدنی را روی سطح آن بریزید به آن آسیب نخواهید رساند.

حصیری

چنین اقلام مبلمان بسیار برای استفاده داخلی و خارجی مناسب هستند. این میزها می­توانند عناصر را تحمل کنند و لوکس به نظر برسند.

اکریلیک

در نگاه اول، ممکن است شبیه به شیشه به نظر برسد. اما سبک­تر و قیمت پایین­تری دارد. میزهای اکریلیک اغلب طرح­های غیر معمولی دارند.

 

چرم

این ماده فقط برای سطوح میز استفاده می­شود. به لطف بالشتک مخملی، ممکن است بخواهید پاهای خود را روی میز نگه دارید و بدون زحمت می­تواند مانند یک عثمانی باشد. برای اطمینان از پایداری نوشیدنی‌ها، بسیاری از تولیدکنندگان میزهای چرمی را همراه با سینی­های چوبی می­فروشند.

پالت

این میزها معمولی و مقرون به صرفه هستند. اگر دوست دارید یک میز عسلی شیک با دستان خود بسازید، پالت‌ها را انتخاب کنید. شگفت انگیز به نظر می­رسد و از هر دقیقه فرآیند خلاقیت خود لذت خواهید برد.

سخن پایانی

امیدواریم که از خواندن این مقاله در رابطه با سیر تا پیاز میز عسلی بهره و استفاده کافی را برده باشید.

طراحی ویلا ایرانی

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

طراحی تراس

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “سیر تا پیاز میز عسلی

  1. بازتاب: انواع میز عسلی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. azari_kiz گفت:

    معمولا فضاها و چیدمان های مختلف به اشکال مختلفی از میزها( میز جلومبل گرد، میز جلومبل مربع، میزجلومبل مستطیل) نیاز دارند، اما آنچه که پشنهاد ما است آنست که میزهای با شکل هندسی مربع یا مستطیل به دلیل فضای بیشتری که در اختیار شما قرار می دهند و اینکه هیچگاه از مد نمی افتند، بهترین انتخاب ممکن خواهند بود. همچنین از نظر زیبایی، ما دوست داریم شکل های مستطیل و مربع را در یک فضا متعادل کنیم، بنابراین اگر بیشتر مبلمان شما مربع هستند (مبلی با بازوهای تاکسیدو، شومینه مربع و میزهای نهارخوری مستطیلی را در نظر بگیرید)، یک میز جلو مبلی مستطیل یا مربع و میزعسلی مربع یا مستطیل به تعادل می افزاید و توازن را به هم نخواهد ریخت. همچنین داشتن کشو یا طبقه نیز جزو مواردی است که علاوه بر تاثیر در طراحی و زیبایی میز می تواند بسته به نیاز شما بسیار کاربردی باشد پس به خرید میز جلو مبلی چوبی کشودار و یا خرید میز عسلی کشودار نیز توجه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید