وبلاگ ویلاسازه

طرحهای مختلف میز عسلی

طرحهای مختلف میز عسلی

میز عسلی یکی از مهم ترین گزینه های طراحی دکوراسیون محسوب می شود. باید سعی داشته باشید به انتخابی درست برای چیدمان میز عسلی دست بزنید. در این مقاله قصد داریم درباره انواع میز عسلی جدید صحبت کنیم. می دانیم که امروزه سبک دکوراسیون ها در انواع مختلفی طراحی شده است. مثلا سبک کلاسیک، سبک فانتزی، سبک سلطنتی و … در کنار این طراحی هایی که مدنظر صاحبان خانه است باید سعی کنند وسایل خانه را طبق همان سبک دیزاین کنند. مثلا اگر می خواهید خانه تان به سبک کلاسیک باشید، توصیه می شود که میز عسلی به سبک کلاسیک خریداری کنید. بنابراین نیاز است که سبک های متفاوت را بشناسید تا بتوانید آن چیزی که به سلیقه شما نزدیک تر است را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خرید میز عسلی را میتوانید از طریق فروشگاه ویلا سازه انجام دهید .

سبک های به کار رفته در میز عسلی به چند دسته تقسیم می شوند؟

همان طور که می دانید انواع میز عسلی موجود در بازار متناسب با ساختار خود، به سبک خاصی تعلق می گیرد. شناخت این سبک های مختلف به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در انتخاب میز عسلی، دقت بیشتری را به خرج بدهید. همچنین این سبک ها متناسب با ویژگی هایی که دارند، میزهای عسلی را در دسته بندی های متعددی قرار می دهند. به همین خاطر می توان گفت که شناخت این سبک ها برای شناخت دسته بندی های انواع میز عسلی نیز مفید است.

راهنمای خرید میز عسلی

  • سبک مدرن
  • سبک کلاسیک
  • سبک فانتزی
  • سبک سلطنتی

جنس انواع میز عسلی به چه صورت است؟

به طور کلی میزهای عسلی تولید شده همگی دارای یک جنس مشخص می باشند. تنوع جنس برای میزهای عسلی بسیار بالا است. به همین منظور برای این که بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، لازم است تا جنس آن ها را بشناسید. در ادامه به بررسی جنس انواع میز عسلی خواهیم پرداخت.

  • چوبی
  • پلاستیکی
  • فلزی
  • آلومینیومی
  • ترکیب فلز و چوب

توضیحات درباره انواع میز عسلی

نقش مبلمان در دکوراسیون منزل

همان طور که می دانید، میز عسلی در انواع مختلفی از نظر جنس، طراحی و … ارائه می شود. شما می توانید با بهره گیری از فضا و دکوراسیون داخلی، میز عسلی مورد علاقه خود را خریداری کنید. سبک ها و انواع مختلفی که از میز عسلی ارائه می شود باعث شده است که نیاز هر نوع سلیقه ای را برطرف سازد.

بنابراین برای انتخاب صحیح از بین انواع میز عسلی جدید باید سعی داشته میزی را خریداری کنید که توجه بیننده ای که وارد اتاق نشیمن می شود را جلب کنید. میز عسلی یکی از مهم ترین وسایلی است که در پذیرایی چیده می شود و وقتی در کنار مبلمان قرار می گیرد باعث زیبایی دو چندان مبلمان می شود. این توضیحاتی که در این جا ارائه داده ایم، به منظور اهمیت دانش صحیح داشتن از انواع میز عسلی از نظر جنس و مدل و نسبت آن به دکوراسیون است، بنابراین اگر می خواهید یک انتخاب خوب بین انواع میز عسلی شیک داشته باشید با ما همراه باشید.

انواع میز عسلی با توجه به نوع جنس

معرفی محصولات چیدمان منزل

جنس میزهای عسلی یکی از معیارها برای ایجاد تنوع میان آن ها است. جالب است بدانید که در بیشتر موارد میزهای عسلی را بر اساس جنس خود، در دسته بندی های مختلفی قرار می دهند.

  • انواع میز عسلی چوبی

از جمله میز عسلی های بسیار معروفی که می دانیم حداقل 80 درصد مردم از این نوع میز عسلی بسیار خوششان می آید، میز عسلی چوبی است. این سبک از میز عسلی به وفور در بازار ایران یافت می شود و می توانید به راحتی آن را با مبلمان و دیگر وسایل خانه هماهنگ کنید. اگر می خواهید یک میز عسلی شیک داشته باشید این سبک فضای خانه شما را همیشه مدرن و امروزی نگه می دارد.

  • انواع میز عسلی فلزی

استفاده از جنس فلز در میز عسلی باعث می شود در دکوراسیون مدرن بسیار مورد استفاده قرار گیرد. اگر می خواهید یک دکوراسیون منحصر به فرد داشته باشید می توانید از این سبک از میز عسلی استفاده کنید. این میز عسلی شاید کمی سنگین باشد اما فضای خانه را بسیار زیبا و امروزی می کند. از این جنس میز عسلی  نمی توانید زیاد در سبک کلاسیک استفاده کنید. طرح هایی که از این سبک از میز عسلی بسیار قابل مشاهده است مدل هایی با قاب و یا پایه های فلزی و شیشه رومیزی است. پایه میز معمولا از جنس فلز و تمام شیشه است.

  • انواع میز عسلی شیشه ای

همانطور که از نام این نوع میز عسلی پیداست تماما از جنس شیشه است. این جنس از میز عسلی از نوع سبک های مینیمال است. اگر خانه ای به سبک فانتزی دارید می توانید میز عسلی شیشه ای خریداری کنید. این سبک هم بسیار طرفدار دارد.

  • انواع میز عسلی سلطنتی

یکی دیگر از میز عسلی هایی که در بسیاری از خانه ها دیده می شود، میز عسلی سلطنتی است. اگر می خواهید یک پذیرایی به سبک کلاسیک داشته باشید، می توانید از میز عسلی سلطنتی استفاده کنید. میز عسلی سلطنتی نشان دهنده تجملات هستند که معمولا از جنس هایی با کیفیت عالی تولید می شوند.

  • انواع میز عسلی MDF

این نوع میز عسلی ها هم بسیار طرفدار دارند، بسیاری از افراد ترجیح می دهند میز عسلی ام دی اف خریداری کنند. زیرا در طراحی هایی که ارائه می شود دارای تنوع بسیاری است. قیمت انواع میز عسلی ام دی اف بسیار مناسب است. ام دی اف جز وسایل پرکاربردی است و طراحی میز عسلی آن هم بسیار شیک است.

انواع میز عسلی از نظر طراحی

میز عسلی ها به صورت مربع، مستطیل، دایره، تاشو و … تولید می شود. می دانیم که با توجه به کاربرد مهمی که انواع میز عسلی ها دارند، نیاز است که درباره نوع طراحی آن ها بدانیم تا بتوانیم در منزل از آن استفاده کنیم.

  • میز عسلی تاشو

یکی از بهترین نوع طراحی انواع میز عسلی، میز عسلی تاشو است. زیرا این نوع میز عسلی ها جای کمتری اِشغال می کنند و بسیار کاربردی است. طراحی این میز ها به صورتی است که از قسمت پایه تا می شود و به صورت لولا باز و بسته می شود.

  • میز عسلی طرح قایقی

این نوع میز عسلی ها از یک میز جلو مبلی و 3 عدد میز عسلی تشکیل شده است. این میز از نظر ظاهری شبیه قایق است.

  • میز عسلی پایه خراطی

این نوع میز عسلی هم به دلیل نوع شکل آن به میز عسلی خراطی معروف شده است. این نوع میز عسلی در سبک کلاسیک است.

  • میز عسلی پازل

این نوع میز عسلی بسیار طرفدار دارد، از یک میز جلو مبلی و دو میز عسلی تشکیل شده است. این میز جای کمی اِشغال می کند و ظاهری بسیار زیبا دارد.

نکات مهم در انتخاب مبلمان اداری

سخن آخر

در نتیجه زمانی که شما می خواهید یک میز عسلی مناسب را خریداری کنید، لازم است تا درباره انواع آن اطلاعاتی را به دست آورید. شناخت انواع میز عسلی و مدل های آن می تواند به شما کمک کنید تا انتخاب درستی داشته باشید. همچنین بررسی جنس و ابعاد آن نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. علاوه بر این توصیه می شود برای تهیه یک میز عسلی، انواع سبک های موجود را بررسی کنید. بررسی این سبک ها به شما کمک می کند تا بتوانید متناسب با سلیقه و علاقه خود یک انتخاب ایده آل داشته باشید. ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی انواع میز عسلی و نکات مرتبط با آن ها بپردازیم.

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، شلف گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی ،کتابخانه دیواری و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “طرحهای مختلف میز عسلی

  1. azari_kiz گفت:

    وقتی پای انتخاب استند گل به میان می‌آید، هیچ بایدی وجود ندارد. می‌توانید از هرچیزی که قابلیتش را داشته باشد مثل جعبه‌ی میوه گرفته تا میز عسلی و قفسه‌های سیمی برای استند گل در منزل استفاده کنید. البته باید گفت انتخاب استند گل چوبی دست شما را در خلاقیت بازتر می‌گذارد و جلوه‌ی بیشتری به خانه و گیاه آپارتمانی می‌دهد. مخصوصا اگر تم کلی دکوراسیون منزل از چوب باشد.
    طرح استند گل
    برای انتخاب طرح استند گل توجه به وزن و ابعاد گیاه آپارتمانی مهم است. در انتخاب استند گل می‌توانید از طرح‌های مینی‌مال مثل چارپایه‌های ساده‌ی طرح میان قرنی استفاده کنید که گل‌های آپارتمانی میان آن جای می‌گیرد. اگر گلدان بزرگ و سنگینی هم دارید می‌توانید دنبال طرح‌های معاصرتری بروید و استند گل سطح‌دار انتخاب کنید که تحمل وزن گل آپارتمانی را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید