وبلاگ ویلاسازه

نحوه ساخت استند گل

نحوه ساخت استند گل

استند گل هرمی دیواری ویلاسازه

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

نحوه ساخت استند گلدان را بصورت گام به گام، در ادامه بیان خواهیم‌کرد.

وجودداشتن مکانی زیبا و مجهز برای نگهداری از گلدان‌ها در کنار تعدادی از گیاهان دیگر اهمیت بالایی دارد.

امروزه برای جلوه بخشیدن به محیط کار و منزل از استندهای گلدان استفاده می‌شود، زیرا به کمک آن‌ها می‌توانید محیطی برای نگه داری گیاهان داشته‌باشید بدون آنکه حیاط یا محوطه آزادی در منزل شما وجود داشته باشد.

استند گل برای گل‌های آپارتمانی و استفاده افرادی که محوطه‌ای مجزا و مناسب گلدان‌ها ندارند، بسیار مناسب است.

شما می توانید طرح مورد نظر خود را برای ساخت به ویلا سازه سفارش دهید .

استند گل دیواری ویلاسازه

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

نحوه ساخت استند گلدان چوبی

 

دقت‌کنید که اندازه‌ تخته‌ها متناسب با نیاز شما باشد. خودتان بهتر می‌توانید اندازه ها را هندل‌کنید. توجه‌کنید که به‌منظوربرش‌، چوب‌ها دقیق و حرفه‌ای علامت‌گذاری شوند.

در غیر اینصورت تخته‌هایی با اندازه‌های نامرتب را خواهیدداشت. برای این نوع از استند زاویه 60 درجه بسیار مناسب است. پایه‌ها را با زاویه 60 درجه قراردهید. با استفاده از میخ می‎توانید پایه‌های عقبی را به پایه‌های جلویی آن متصل‌کنید.

گل و گیاه در دکوراسیون منزل

 

وسایل لازم برای ساخت استند گل چوبی

  • صفحه‌های چوبی در اندازه‌های دلخواه
  • چسب چوب
  • نوارهای چوبی
  • تعدادی میخ
  • اسپری رنگ
  • اسفنج
  • قلموی رنگ

مرحله اول ساخت استند گل چوبی

در مرحله اول ساختن استند باید در ابتدا پایه‌های آن را بسازید. در این مرحله باید هر پایه کوتاه را به ترتیب به پایه‌های بلندتر وصل‌کنید.

پس از اتمام مرحله اول باید مستطیل چوبی بسازید که نیازمند زمان برای خشک شدن چسب‌ها است. پس از خشک شدن چسب‌، قطعه‌های چوبی را با میخ به یک‌دیگر متصل‌کنید.

مرحله دوم ساخت استند چوبی

استند گل کالسکه

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

در مرحله دوم دو مستطیل چوبی را با دو قطعه چوب کوتاه‌تر به یکدیگر وصل‌کنید.

ایده خلاق برای ساخت استند گل

با کمک اسپری رنگ آمیزی، رنگ دلخواهتان را به آن‌ها ببخشید. انتخاب رنگ کاملا سلیقه‌ای است و می‌توانید آن را براساس سبک و نوع دکوراسیون منزل رنگ آمیزی کنید.

ساخت استندگل فلزی

جا گلدانی کوزه ایی ویلاسازه

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

گاهی اوقات تنها با استفاده از یک آباژور از کار افتاده می‌توانید یک استند گل فلزی بسازید. کافی است نگهدانده‌ی آباژور را به رنگ دلخواهتان اسپری کنید، سپس گلدان مورد نظرتان را روی آن بگذارید.

نحوه ساخت استندگلدان پلکانی

 

به‌منظور اینکه استند گلدان شما چندین گلدان را یک جا به نمایش بگذارد، استند گل پلکانی انتخاب عالی برای شما است.

این طرح از استند مناسب باغ‌ها یا فضاهای بیرونی است. توجه‌کنید که اگر فضای کافی را در منزلتان دارید برای قسمت داخلی منزل از آن استفاده‌کنید. لوازم مورد نیاز برای ساخت استند گلدان پلکانی، به 2 پایه چوبی پلکانی، 1 تخته چوبی کوتاه و همینطور به 2 تخته چوبی بلند، 5 فلاور باکس، 4 پیچ و 4 مهره، 8 واشر و یک دریل نیاز است.

پایه گلدان کوزه ایی

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

استندهای دیواری یا کتابخانه‌ای

نوعی دیگر از استندهای مدرن، استندهای کتابخانه ای یا دیواری است. این نوع از استندهای فوق العاده جذاب و زیبا هستند.

راهنمای خرید استند گل

فواید ساخت استند دیواری

  1. مقرون بصرفه است، نیاز به صرف هزینه زیادی نیست.
  2. می‌توانید از استندها برای قراردادن تعداد زیادی از گل و گلدان استفاده‌کنید.
  3. استعدادها و خلاقیت‌ها شما در ایجاد استندها بروز می‌کند.
  4. می‌توانید در کمترین زمان ممکن، استندها را بسازید.

استند دیواری بسیار شیک است. این استندها را می‌توانید با کمک تخته چوب و یا تخته‌های پلاستیکی و در حالت‌های مختلف بصورت یک کتابخانه قفسه بندی شده روی دیوار نصب کنید.

یک دیوار خالی در منزل و یا محل کار خود را در نظر بگیرید. می‌توانید قفسه‌های چوبی و یا پلاستیکی را به حالت مثلث، مربع و … در محل مورد نظر نصب‌کنید. برای نصب به میخ و دریل نیاز دارید. می‌توانید قفسه‌های چوبی را با رنگ‌های زیبا رنگ آمیزی کنید.

نحوه ایجاد استندهای گل پله ای

گاهی برای تهیه استندهای گل، نیازی به رفتن به فروشگاه نیست، ساختن استند گل چوبی یا پلاستیکی طبقه‌ای، معمولا کاری راحت است.

شما نیز می‌توانید این کار را در منزل انجام‌دهید. با استفاده از این استندها به اندازه کافی در فضای خانه خود صرفه جویی می‌کنید.

در نهایت باید بدانید که قرارگرفتن گل و گیاهان در کنار هم جلوه‌ای بسیار خاص خواهدداشت. ساخت این نوع از استندگل، نیاز به مواد زیر دارد.

مواد مورد نیاز:

  •     تخته کاج
  •     جعبه میتر
  •     اره میز
  •     سنباده
  •     چسب چوب
  •     مته

نحوه درست‌کردن استند گل تزیین شده با نخ

جذابیت این نوع از استندها که این روزها ترند شده‌اند، باعث شده تا فضای منازل بسیارمدرن و شیک‌تر شود. این مدل از استندها بسیار مناسب گل‌های کوچک هستند، این نوع از استند گل با متریال بازیافتی ساخته می‌شود.

آشنایی با انواع استند گل

در این قسمت می‌توانید از چوب‌های غیر قابل استفاده وسایل خود برای پایه‌های استند استفاده‌کنید. توجه‌کنید که استندهای نخی مناسب گلدان‌های لبه دار هستند.

در غیر این صورت گلدان به درستی روی آنها قرارنمی‌گیرد. لبه گلدان‌ها بر روی پایه‌های چوبی قرارگرفته و چفت می‌شود.انتخاب بهترین استند گل در ویلاسازه

با نخ‌های گلدوزی هم می‌توانید شروع به تزیین استند کنید، این نخ‌ها حکم دیواره را برای استند دارند. می‌توانید به سلیقه خودتان با نخ‌هایی به رنگ‌های مختلف، یا سفید رنگ طرحهای جذاب و دوست داشتنی را درست‌کنید.

ساخت استند چوبی گل مدل آویزی

استند گل کوزه

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

با ساخت استندهای چوبی آویز، بافت طبیعی جنگل را در منازل خود به نمایش می‌گذارید. با نصب استندگل آویزی دکوراسیون جذابی خواهیدداشت، اکثر همه ما تعدادی گل و گیاه در منزل داریم.

برای ساخت استند چوبی ابتدا به تعدادی وسیله ساخت ازجمله، پیچ گوشتی، پیچ‌های کوتاه و بلند، مته، رولپلاک، اره میتر، چکش و سمباده و … نیازدارید، نحوه ساخت استند گل به این شکل است که ابتدا برای ساخت استندگل چوبی باید برش‌های چوبی ایجادکنید.

این برش‌ها را از چندین مکان می‌توانید تهیه‌کنید. معمولا فروشگاه‌های فروش محصولات چوبی آنها را ارائه می‌کنند، یا حتی هر قطعه چوبی که در منزل دارید به هر شکلی که باشد می‌تواند برای ساخت استند، قابل استفاده باشد.

خودتان می‌توانید به راحتی چوب را برش بزنید. به راحتی می‌توانید بعد از برش با میخ‌کوبی و یا قراردادن پیج و رولپلاک به قسمت‌های مختلف چوب، محل قرارگیری طناب را تخمین بزنید.

نخ محکم و یا طناب محکم را به پیچ‌ها وصل‌کنید. نخ‌ها را در یک نقطه مشترک به هم وصل‌کنید. حال استند شما آماده نصب و آویزشدن است.

 

مزایای استند گل

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “نحوه ساخت استند گل

  1. azari_kiz گفت:

    استند گل برای زیبا‌تر کردن گلدان‌ها به کار می‌رود. این مدل از استندهای گل ارتفاع‌های متنوعی دارند. از استندهایی استفاده کنید که مناسب گلدان‌های آپارتمانی با ارتفاع کوتاه تا متوسط است. این استندهای گل باعث می‌شوند گیاه فضای کمتری برای رشد داشته باشد. استند گل در انواع رنگ بندی موجود است. با توجه به فصل، گل هایتان را در آن قرار دهید و از استند گل در هر فصل استفاده کنید. استند گل بهترین گزینه برای گل آرایی مجالس، جشن‌ها، مراسم افتتاحیه، مراسم عروسی، جشن فارغ التحصیلی، و… است. استند گل می‌تواند از جنس استند فانتزی ، استند فلزی، استند چوبی و… باشد. از استند گل می‌توان در تزیین فضای سبز، باغچه، گلخانه، باغ، بالکن و… استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید