وبلاگ ویلاسازه

نکاتی برای خرید باربیکیو آپارتمانی

باربیکیو مناسب داخل منزل

باربیکیو روش پخت و پز یا به عبارتی نام وسیله ای است که با آن غذا را کباب می کنند. برای بسیاری از افراد کباب کردن و کباب کردن غذا بسیار دلچسب است. می توانید اعضای خانواده خود را دور هم جمع کنید و برای آنها غذا درست کنید. اما از آنجایی که اکثر افراد در آپارتمان زندگی می کنند، در آشپزی با این روش با مشکل مواجه شده اند. شاید در ابتدا حل این مشکل غیرممکن به نظر برسد. اما می توانید با خرید باربیکیو آپارتمانی از ویلا سازه این مشکل را برطرف کنید.باربیکیو ذغالی و باربیکیو گازی دو نوع اصلی باربیکیوها به شمار میروند.

انواع منقل مسافرتی

خرید باربیکیو آپارتمانی

باربیکیو آپارتمانی وسیله ای برای پخت گوشت و سایر غذاها با حرارت غیر مستقیم است. به عبارت دیگر در این مدل دستگاه غذا را روی میله های داغ قرار می دهد تا به تدریج آماده شوند. با خرید باربیکیو گازی آپارتمانی می توانید طعم و بوی دودی خاصی به غذای خود بدهید. باربیکیو آپارتمانی در سایزهای کوچک و متوسط ​​تولید می شود. این ساختار خاص به شما این امکان را می دهد که به راحتی از آنها در فضاهای آپارتمانی استفاده کنید.

باربیکیو آپارتمانی

انواع باربیکیو و کاربردهایشان

انواع مدل های کباب پز آپارتمانی

هر مدل باربیکیو با توجه به نوع سوختی که دارد با یکدیگر متفاوت است. قبل از خرید باربیکیو آپارتمانی لازم است با مدل های مختلف آن آشنا شوید.

 

باربیکیو گازی مناسب تراس

یکی از پرکاربردترین مدل های این دستگاه کباب پز گازی می باشد. سوخت مصرفی این باربیکیوها از گاز شهری تامین می شود. البته در برخی از مدل های این دستگاه به جای لوله کشی از سیلندر گاز مایع استفاده می شود. از آنجایی که دسترسی به گاز بسیار راحت و در دسترس است، می توانید به راحتی از این باربیکیوها در تراس یا بالکن خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از باربیکیو

باربیکیو برقی سریع و راحت

این مدل باربیکیو به برق شهری متصل است. به گونه ای طراحی شده اند که دود و آلودگی را با خود به همراه نداشته باشند. برای استفاده از این کباب ها نیازی نیست هر بار سوخت بخرید. البته از آنجایی که این دستگاه ها به برق متصل هستند، نمی توانید آنها را به هر کجا که بخواهید ببرید. با این حال بهترین گزینه برای آپارتمان خرید باربیکیو برقی آپارتمانی است. چون آلودگی ندارند.

نکاتی در مورد راه اندازی باربیکیو گازی و کاربرد آن

باربیکیو ترکیبی چند کاره

بهترین و جدیدترین مدل های این دستگاه کباب پز ترکیبی می باشد. اگر می خواهید چندین نوع غذا را همزمان کباب کنید یا حتی برنج را در حین پختن سایر غذاها بپزید. پیشنهاد ما خرید باربیکیو آپارتمانی ترکیبی است.

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما

باربیکیو زغالی مناسب روف گاردن

این نوع کباب پز یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مدل های باربیکیو می باشد. بوی دود خاصی که زغال به غذا می دهد را نمی توان با هیچ چیز دیگری جایگزین کرد. البته اگر قصد خرید باربیکیو آپارتمانی را دارید بهتر است سراغ این مدل باربیکیو نروید، دود متصاعد شده از این باربیکیو بسیار زیاد است. علاوه بر این، تمیز کردن این کباب پز نسبت به مدل های دیگر سخت تر است. اما اگر بخواهید یکی از این باربیکیوها را در محوطه روف گاردن آپارتمان قرار دهید، از نظر ایجاد آلودگی برای همسایه ها مشکلی پیش نخواهد آمد. می توانید کباب های زغالی بخرید.

ساخت باربیکیو

ساخت باربیکیو چگونه است؟

مزیت باربیکیو برقی

همانطور که در بالا اشاره کردیم بهترین مدل باربیکیو برای فضاهای آپارتمانی کباب پز گازی و برقی می باشد. از این رو به معرفی مزایای این مدل کباب پزها می پردازیم.

  1. راه اندازی آسان و سریع
  2. قابلیت کنترل دما و تنظیم دما
  3. پاک شوندگی راحت
  4. امکان استفاده از انرژی شهری و در دسترس بودن سوخت آنها
  5. دستگاه به سرعت خنک می شود و به سرعت گرم می شود
  6. عدم ایجاد آلودگی گسترده

باربیکیو آپارتمانی

نکات خرید باربیکیو مکان های مسکونی

فواید غذای کبابی و باربیکیو

  • قبل از خرید باربیکیو آپارتمانی باید در نظر داشته باشید که آیا باربیکیو مورد نظر شما دارای ویژگی های زیر است یا خیر؟
  • قبل از خرید باربیکیو آپارتمانی حتما قوانین ساختمان را مطالعه کنید. آیا استفاده از باربیکیو برای ساختمان شما ممنوعیتی دارد یا خیر؟
  • اندازه باربیکیو را با در نظر گرفتن محل آن مشخص کنید.
  • جنس بدنه باربیکیو باید از آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ باشد.
  • رنگ بدنه باربیکیو باید الکترواستاتیک باشد.
  • نکات ایمنی برای شعله کباب باید رعایت شود
  • در نهایت یک باربیکیو بخرید که دارای گارانتی خدمات پس از فروش باشد.

هزینه خرید باربیکیو چقدر است؟

سخن پایانی

پخت غذای تازه و سالم و حفظ طراوت گوشت یکی از مزیت های طبخ با کباب است. با خرید باربیکیو آپارتمانی می توانید از پخت غذاهای دودی خوشمزه لذت ببرید.

 

سوالات متداول در رابطه با خرید باربیکیو آپارتمانی

  1. نظافت باربیکیو آپارتمان چگونه است؟

در وهله اول بهتر است باربیکیویی بخرید که کمتر کثیف باشد. باربیکیو گازی و برقی بهترین گزینه برای فضای آپارتمانی است. برای این باربیکیوها کافی است بشقاب های گریل را زیر آب داغ با مایع ظرفشویی بشویید.

  1. باربیکیو آپارتمانی با چه اندازه ای بخریم؟

انتخاب سایز باربیکیو به دو عامل بستگی دارد. اول اینکه چقدر فضایی را می خواهید به باربیکیو اختصاص دهید؟ دوم اینکه قرار است از این کباب برای پخت غذا برای چند نفر استفاده شود.

  1. مزیت خرید باربیکیو چرخدار چیست؟

باربیکیوهای چند منظوره اغلب دارای چرخ هستند. وجود چرخ به شما این امکان را می دهد که به راحتی باربیکیو را به هر مکانی که می خواهید منتقل کنید.

باربیکیو تراس و بالکن ویلاسازه9

ساخت باربیکیو های سفارشی ویلاسازه با ورق ضخیم

باربیکیو گازی رومیزی ویلاسازه7

باربیکیو تولید شرکت ویلاسازه با کیفیت بالا

باربیکیو و کباب پز ویلاسازه

باربیکیو و کباب پزهای سفارشی تولید شده در ویلاسازه

باربیکیو ویلاسازه مدرن

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “نکاتی برای خرید باربیکیو آپارتمانی

  1. بازتاب: نکات طلایی برای خرید باربیکیو گازی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. azari_kiz گفت:

    باربیکیو آپارتمانی وسیله برای پخت و پز گوشت و سایر مواد غذایی با حرارت غیر مستقیم می باشد. به عبارتی دیگر در این مدل دستگاه غذا را بر روی میله های داغ قرار داده تا به تدریج آماده شوند. با خرید باربیکیو گازی آپارتمانی می توانید به مواد غذایی خود طعم و بوی خاص دودی را ببخشید. باربیکیو آپارتمانی در ابعاد و اندازه کوچک و متوسط تولید می شوند. این ساختار ویژه باعث می شود که بتوانید به راحتی از آن ها در فضا های آپارتمانی استفاد کنید.
    باربیکیو گازی مناسب تراس
    یکی از پر مصرف ترین مدل های این دستگاه باربیکیو گازی هستند. سوخت مصرفی این باربیکیو ها از گاز شهری تامین می شود. البته در برخی از مدل های این دستگاه به جای نیاز به لوله کشی از سیلندر های گاز مایع استفاده می شود. از آنجایی که دسترسی به گاز بسیار راحت و قابل دسترسی است شما می توانید به راحتی از این باربیکیو ها در فضای تراس یا بالکن خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید