وبلاگ ویلاسازه

نکات طلایی برای خرید باربیکیو گازی

معرفی باربیکیو گازی

استفاده از کباب پز گازی برای طبخ غذا طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. غذاهایی که روی آتش پخته می شوند طعم و بوی خاصی دارند. طعم غذای پخته شده به روش باربیکیو به هیچ وجه قابل مقایسه با طعم غذای پخته شده با سایر روش های پخت نیست. بعلاوه استفاده از کباب پز گازی بسیار آسان است و در هر مکانی قابل استفاده است.

ویلا سازه امکان اعمال تغییرات در محصولات را برای مشتریان فراهم کرده.

انواع باربیکیو و کاربردهایشان

سوخت مصرفی باربیکیو گازی

باربیکیوها بر اساس نوع مصرف سوختشان متمایز می شوند. مصرف سوخت کباب ها زغال سنگ، گاز و برق است. استفاده از هر یک از این مدل های گریل مزایا و معایب خاص خود را دارد. با در نظر گرفتن نوع دسترسی به سوخت و محل کباب پز می توانید نوع باربیکیوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

باربیکیو

انواع مدل های باربیکیو گازی

گاز یکی از اصلی ترین و متداول ترین سوخت هایی است که برای ساخت کوره استفاده می شود. برای تامین سوخت کباب گازی می توان آنها را به شیر گاز شهری متصل کرد. مزیت این کباب پز این است که شما در استفاده از این منقل ها محدودیت دارید و همیشه نمی توانید برای کباب های گازی سوخت تهیه کنید.باربیکیو توکار

برای سوخت کباب گازی می توانید از سیلندر گاز استفاده کنید. اگرچه مقدار سوخت داخل هر سیلندر کم است، اما این باربیکیوها قابل حمل هستند. اگر به دنبال باربیکیو برای خانه و ویلا خود هستید، کباب پز سیلندر گاز را به شما پیشنهاد نمی کنیم.

 

مزایا و معایب خرید GAS Barbecue به نسبت زغالی

نحوه استفاده از باربیکیو

این مدل باربیکیو ها مزایا و معایب مختلفی دارد. این مزایا و معایبی که در باربیکیوهای مدل گازی به چشم می خورد عبارتند از:

  1. کار با باربیکیو گازی به سادگی کار با اجاق گاز است.
  2. به راحتی می توانید دمای باربیکیو گازی را تنظیم کنید.
  3. روشن کردن آتش کباب گازی بر خلاف کباب پز زغالی زمان زیادی نمی برد.
  4. ایمنی کار با کباب پز گازی بسیار بالاتر از کار با سایر مدل های گریل است.
  5. باربیکیوهای گازی خاکستر تولید نمی کنند. بنابراین، تمیز کردن آنها بسیار آسان است.
  6. برای روشن کردن آتش گریل گاز نیازی به استفاده از مواد قابل اشتعال مانند الکل، بنزین و … نیست.
  7. عطر دودی غذاهای پخته شده با کباب زغالی بهتر از غذاهای پخته شده با باربیکیو گازی است.
  8. هزینه سوخت کباب زغالی کمتر از گریل گازی است.

حال با دانستن این مزایا و معایب می توانید راحتتر از قبل تصمیم بگیرید که آیا این مدل کباب برای شما مفید است یا خیر.

نکاتی در مورد راه اندازی باربیکیو گازی و کاربرد آن

قیمت خرید باربیکیو گازی

قیمت کباب پز گازی به عواملی مانند اندازه، نوع سوخت، جنس بدنه و … بستگی دارد، خرید کباب پز ارزان و بی کیفیت به صرفه نیست. زیرا با خرید چنین محصولاتی مجبور می شوید دائما هزینه تعمیر آنها را بپردازید و یا مجبور به تعویض کامل آنها خواهید شد.

برخی از باربیکیوهای گازی دارای ویژگی های خاصی مانند کابینت، سرویس انبر و چنگال، شعله پلوپز و … هستند که این عوامل در قیمت نهایی محصول نیز تاثیرگذار هستند.

فواید غذای کبابی

نکات طلایی خرید انواع مدل های باربیکیو

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما

  • قبل از خرید کباب پز، نیازهای خود را در نظر بگیرید، سپس گریل مناسب را انتخاب کنید.
  • حداقل و حداکثر ابعاد و اندازه فضایی که قرار است باربیکیو گازی در آن قرار گیرد را تعیین کنید.
  • باربیکیو دارای دو مدل ثابت و قابل حمل می باشد. در نظر بگیرید که آیا می خواهید باربیکیو را در مکانی ثابت قرار دهید یا اینکه قرار است آن را دائما جابجا کنید.
  • از کیفیت مواد استفاده شده در ساخت باربیکیو گازی اطمینان حاصل کنید.
  • محصولی بخرید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.
  • اگر قصد استفاده از باربیکیو گازی را در فضاهای باز دارید؛ باربیکیویی را انتخاب کنید که درب داشته باشد. زیرا تغییرات آب و هوایی می تواند به صفحات گریل آسیب برساند.

ساخت باربیکیو

سوالات متداول

  1. بهترین روش برای کار سخت و چالش برانگیز، شست و شوی صفحات گریل چیست؟

مراقب باشید که صفحات گریل را فقط زمانی بشویید که کاملا خشک شده باشند. برای شستشو فقط آب گرم و صابون کافی است و نیازی به استفاده از مواد شوینده مخصوص نیست.

  1. تفاوت اصلی باربیکیو و گریل کردن مواد غذایی با باربیکیو گازی در چیست؟

اگرچه شباهت های زیادی بین این دو روش پخت وجود دارد. اما یک تفاوت اساسی بین این دو روش وجود دارد. در روش پخت غذا به روش کباب کردن، مواد در مقابل حرارت مستقیم قرار می گیرند. اما در روش باربیکیو مواد به آرامی و با حرارت غیر مستقیم پخته می شوند.

  1. برای حفاظت از صفحات گریل چه باید کرد؟

برای محافظت از کباب پز گازی که در فضای باز قرار می گیرد می توانید از درب مخصوص کباب پز استفاده کنید از باران و … می توانید صفحه گریل را نیز با روغن های گیاهی چرب کنید.

باربیکیو تراس و بالکن ویلاسازه10

ساخت باربیکیو های سفارشی ویلاسازه با ورق ضخیم

باربیکیو گازی رومیزی ویلاسازه8

باربیکیو تولید شرکت ویلاسازه با کیفیت بالا

باربیکیو و کباب پز ویلاسازه

باربیکیو و کباب پزهای سفارشی تولید شده در ویلاسازه

ساخت باربیکیو چگونه است؟

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

نکاتی برای خرید باربیکیو دیواری

نکاتی برای خرید باربیکیو آپارتمانی

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “نکات طلایی برای خرید باربیکیو گازی

  1. بازتاب: راهنمای خرید باربیکیو - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. azari_kiz گفت:

    استفاده از باربیکیو گازی برای پخت مواد غذایی در سراسر جهان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. غذا هایی که بر روی آتش پخته می شوند طعم و بوی خاصی دارند. طعم غذاهای پخته شده به روش باربیکیو با طعم غذاهای پخته شده با سایر روش های پخت و پز اصلا قابل مقایسه نیست. به علاوه اینکه کار با باربیکیو گازی بسیار ساده است و می توان از آن ها تقریبا در هر مکانی استفاده کرد.
    باربیکیو ها به خاطر نوع سوخت مصرفی شان از یکدیگر تمایز پیدا می کنند. سوخت مصرفی باربیکیو ها ذغال، گاز و برق می باشد. استفاده از هر یک از این مدل کباب پزها مزیت و معایب مخصوص به خودش را دارد. با در نظر گیر نوع دسترسی شما به سوخت و محل قرار گیری کباب پز می توانید نوع باربیکیو مورد نظرتان را انتخاب کنید.
    یکی از عمده ترین و رایج ترین سوخت هایی که برای طراحی و ساخت کباب پز ها مورد استفاده قرار می گیرد گاز است. برای تامین سوخت GAS Barbecue می توان آن ها را به شیر گاز شهری متصل کرد. مزیت این باربیکیو ها در این است که شما محدودیتی در استفاده از این کباب پزها ندارید و مجبور نیستید که دائما برای باربیکیو های گازی سوخت تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید