وبلاگ ویلاسازه

هزینه خرید باربیکیو چقدر است؟

هزینه خرید باربیکیو چقدر است؟

این سوالی است که ممکن است برای همه افراد جامعه و اکثر باربیکیوها پیش بیاید. در کل اگر به دنبال قیمت خرید باربیکیو هستید، بهتر است بدانید که برای خرید کباب پز باید حداقل 2 میلیون تومان هزینه کنید.

اگر قیمت باربیکیو برایتان مهم است باید به گازی یا زغالی بودن آن توجه کنید. تمام جزئیات به کار رفته در باربیکیو می تواند در قیمت نهایی آن دخیل باشد. بسته به اینکه کباب پز مورد نظر شما فقط زغالی باشد یا گازی و یا شعله جانبی داشته باشد یا دو منظوره مثل زغال + گاز باشد قیمت آن تغییر می کند.

برای خرید انواع کباب پز گازی و ذغالی به ویلاسازه مراجعه کنید .

 

 

قیمت باربیکیو به چه چیزی بستگی دارد؟

انواع باربیکیو و کاربردهایشان

همانطور که در بالا گفتیم قیمت باربیکیو بستگی به گاز یا زغال بودن آن دارد. همچنین توجه داشته باشید که در برخی موارد، ممکن است یک باربیکیو دوتایی انتخاب کنید. یعنی هم گاز باشد و هم زغال به صورت جداگانه و کامل. در برخی موارد دیگر ممکن است نوع گازی را انتخاب کرده باشید که قسمت کوچکی برای قسمت زغالی دارد. همه این عوامل می تواند در قیمت خرید کباب دخیل باشد.

هزینه خرید باربیکیو

به طور کلی قیمت باربیکیو گازی و زغالی به عوامل زیر بستگی دارد:

  • سایز باربیکیو
  • جزئیات باربیکیو
  • گازی یا ذغالی بودن آن
  • تک کاره یا دو کاره بودن آن
  • متریال و جنس بکار رفته در آن
  • وجود یا عدم باکس ذغال
  • وجود یا عدم وجود توری استیل،

بصورت کلی اگر میزان متریال بیشتری در باربیکیو مد نظر شما بکار رفته باشد طبیعات قیمت باربیکیو افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین اینکه باربیکیو زغالی باشد یا گازی قیمتشان متفاوت است.

نحوه استفاده از باربیکیو

آیا قیمت باربیکیو مهمترین معیار برای خرید آن است؟

به قول معروف هر چه بیشتر بپردازید بیشتر می خورید و این در مورد قیمت باربیکیو نیز صدق می کند. بهتر است در خرید کباب پز به جای توجه به توصیه های دیگران با تمرکز بر قیمت باربیکیو به نیازها و سبک زندگی خود توجه کنید.

اگر فقط قیمت باربیکیو برایتان مهم است بهتر است کباب پز بخرید که روکش آلومینیومی دارد. باربیکیوهای صفحه آلومینیومی نسبت به سایر باربیکیوهای موجود در بازار ارزانتر هستند. به این ترتیب می توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید.

تاثیر جنس صفحه در قیمت باربیکیو

اکثر باربیکیوهای گران قیمت از صفحات فولادی ضد زنگ استفاده می کنند. دلیل گرانی باربیکیوهای صفحه استیل ضد رنگ کیفیت و ماندگاری بسیار مناسبی است. درست است که این صفحات هنگام خرید باربیکیو هزینه بیشتری برای شما دارند. اما چون عمر طولانی و کیفیت بالایی دارند، بسیار مقرون به صرفه هستند.

نکاتی در مورد راه اندازی باربیکیو گازی و کاربرد آن

توجه به قیمت باربیکیو برای نوع آپارتمان آن

اگر قصد خرید باربیکیو برای آپارتمان خود را دارید و قیمت باربیکیو نیز برای شما مهم است، بهتر است بدانید که برای خرید چنین باربیکیو، جدا از قیمت باربیکیو، باید به آن نیز توجه کنید. سینی ها، گریل، دریچه هوا و سایر عوامل موثر بر کباب پز.

از آنجایی که باربیکیو آپارتمانی مناسب منزل و خانواده است، بهتر است علاوه بر قیمت، به تعداد اعضای خانواده و میانگین تعداد مهمانان نیز توجه شود. در ضمن نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد ابعاد و اندازه باربیکیو است. پس از توجه به ویژگی ها و قابلیت های باربیکیو و نهایی شدن بودجه خرید خود، می توانید مناسب ترین باربیکیو را خریداری کنید.

باربیکیو تراس و بالکن ویلاسازه7

ساخت باربیکیو های سفارشی ویلاسازه با ورق ضخیم


باربیکیو گازی رومیزی ویلاسازه5

باربیکیو تولید شرکت ویلاسازه با کیفیت بالا


باربیکیو و کباب پز ویلاسازه

باربیکیو و کباب پزهای سفارشی تولید شده در ویلاسازه

باربیکیو ویلاسازه مدرن

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما

باربیکیو خانگی ایستاده

باربیکیو ایستاده خانگی، باربیکیویی است که معمولا به عنوان منقل مناسب برای داخل آپارتمان استفاده می شود. البته مدل های گازی این محصول اغلب طرفداران بیشتری دارند. گریل ها محصولات جذابی هستند که با صرف هزینه برای خرید آنها پشیمان نخواهید شد، اما هر بار به دلیل تجربه غذاهای لذیذ و لذیذ و شروع سریع مهمانی ها با آن به ساده ترین شکل ممکن، وجود چنین وسیله ارزشمندی در شما در خانه بی نهایت احساس رضایت خواهید کرد. قیمت باربیکیو ایستاده را می دانید؟ چه عواملی بر قیمت کباب پز تاثیر می گذارد؟

هزینه خرید باربیکیو

عوامل موثر بر قیمت باربیکیو ایستاده خانگی

باربیکیوهای ایستاده منزل دارای مدل های متنوعی هستند. اگرچه همه آنها یک کار را انجام می دهند، اما در یک یا چند گزینه متفاوت هستند. البته تفاوت آپشن ها و تعداد آنها در قیمت آن تاثیرگذار است. به عنوان مثال، برخی از کباب پزهای خانگی دارای سیستم سیخ اتوماتیک هستند، در حالی که مدل های دیگر دارای سیخ های دستی هستند. این موارد در قیمت باربیکیو کمی تاثیر دارد.

ساخت باربیکیو

قیمت باربیکیو ایستاده خانگی

کباب پز یا منقل ایستاده بسته به تعداد و نوع آپشن ها مدل های مختلفی دارند. هر کدام از این مدل ها قیمت های بخصوصی دارند. در ادامه قیمت باربیکیو و انواع کباب پز را به شما معرفی می کنیم:

فواید غذای کبابی و باربیکیو

  • قیمت کباب پز ایستاده تابشی

کباب پز ایستاده تابشی دارای نشان استاندارد و گواهی کیفیت از مالزی می باشد. با این گریل می توانید به راحتی کباب، مرغ، جگر، قارچ، سوسیس، گوشت و … را در خانه بپزید بدون اینکه دود و بوی آن آزارتان دهد. این گریل انرژی گرمایی را از کناره به گوشت و مرغ می دهد. و آب حاصل را روی آتش نمی ریزند و در سینی استیل می ریزند که می توانید نان و سبزی تازه را داخل آن بریزید و با کباب تان بخورید.

  • قیمت باربیکیو ایستاده مدل دو شعله

کباب پز ایستاده مدل دو شعله در ابعاد 54*30*32 ساخته شده است. وزن آن حدود 6700 گرم است و بدنه آن فلزی است. قابل نصب روی دیوار و همچنین دارای 8 سیخ برای کباب کردن.

  • کباب پز ایستاده گرد

این کباب پز بهترین وسیله برای کباب کردن گوشت قرمز، ماهی، مرغ و انواع سبزیجات در مکان های دربسته است. این مکان ها شامل آشپزخانه ها، کافی شاپ ها، کلوپ ها و خانه هایی است که بالکن ندارند. همچنین در ویلا باغ و داخل بالکن کباب پز گازی ایستاده با شعله و حرارت از کنار به گونه ای طراحی شده است که دیگر چربی گوشت روی صفحه داغ استیل نریزد و دود و سمی از آن خارج نشود.

بنابراین می توانید به راحتی کباب کوبیده، مرغ کبابی، ماهی کبابی و انواع غذاهای کبابی را در منزل و حتی محل کار، کافی شاپ، باشگاه و سایر مکان ها بدون ایجاد دود تهیه کنید.

ساخت باربیکیو چگونه است؟

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “هزینه خرید باربیکیو چقدر است؟

  1. بازتاب: نکاتی برای خرید باربیکیو آپارتمانی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. بازتاب: ساخت منقل کبابی ساده - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: ویژگی های منقل کبابی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. azari_kiz گفت:

    باربیکیو نوعی کباب پز است که در فضاهایی باز همچون حیاط خلوت، بالکن و باغ مورد استفاده قرار می گیرد. باربیکیو به انواع مختلف سیمانی ، سنگی ، آجری ، گازی ، برقی ، زغالی و پیش ساخته دسته بندی می شود. قیمت باربیکیو با توجه به جنس، ابعاد، اندازه، طرح و مدل آن متفاوت خواهد بود. تنوع در نوع باربیکیو ، موجب افزایش دامنه انتخاب با توجه به دکوراسیون محوطه ، بودجه و سلیقه افراد می گردد. آنچه که در ساخت باربیکیو باید مدنظر قرار داد، زیبایی آن است. زیرا باربیکیو یکی از المان های محوطه سازی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید