صندلی تابی, تاب ویلایی, وبلاگ ویلاسازه

تاب ریلکسی چیست و چه کاربردی دارد قسمت 2

تابریلکسی لاکچری پیچک

از تاب ریلکسی ویلاسازه بیشتر بدانید

 

تاب ریلکسی  به نامهای،صندلی تابی،تاب آویز،تاب معلق نیز شناخته می شود

برای خرید انواع صندلی تابی از ویلاسازه کلیک کنید

چشم هایتان را ببندید و خودتان را در میانه یک باغ سرسبز و با صفا تصور کنید. روی یک صندلی تابی نشسته اید و از مناظری که اطراف تان را احاطه کرده اند لذت می برید. هوای خوب، صدای پرندگانی که روح و روان تان را نوازش می دهند و صدای جریان آب که روح بخش است فضایی بی نظیر برایتان خلق کرده است. حتی تصور این محیط و نشستن بر روی یک فضای آرامش بخش هم می تواند جذاب باشد. تا به حال از خودتان پرسیده اید که چگونه می توانید چنین فضایی را در خانه یا باغ تان ایجاد کنید؟ تاب ریلکسی بهترین گزینه ای است که پیش رویتان دارید.

ارزانترین تاب های ریلکسی بازار

تاب پسرانه اشکی villasaze.irتاب ریلکسی  یکی از وسایلی است که بر روی گوشه ای از اتاق یا حیاط قرار می گیرد و فضایی آرام را برای نشستن فراهم می کند. در این مقاله قصد داریم به طور مختصر به بررسی این تاب های زیبا و منحصر به فرد بپردازیم .

در نهایت اطلاعات بیشتری راجع به آن ها کسب کنیم. پس همراه ما باشید.

تاب ریلکسی در انواع مختلف از نظر سایز و اندازه وجود دارد.

1.تاب ریلکسی یک نفره

تاب ریلکسی یک نفره که اندازه ای حدود یک متر دارد و برای نشستن یک نفر بسیار مناسب است.تاب ریلکسی یک نفره تحمل وزن 160 کیلو را دارد.

 

2.تاب ریلکسی دو نفره

تاب ریلکسی مونیخ مدرن

تاب مونیخ مدرن

تاب ریلکسی دو نفره

تابریلکسی دو نفره سرمه بافت

https://villasaze.ir/%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%b1%db%8c%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c/

3.تاب ریلکسی سه نفره

تاب ریلکسی های سه نفره معمولا به ندرت پیدا میشوند. و بنا به سفارش مشتری تهیه میشود .تاب ریلکسی سه نفره همان تاب ریلکسی دو نفره با سایز های بزرگتر و تحمل وزن بالاتر میباشد.

4.تاب ریلکسی خانواده

تاب ریلکسی خانواده معمولا دارای تحمل وزن 400 تا 500 کیلو گرم را دارند.اندازه بسیار بزرگی داشته و برای 3 تا 5 نفر مناسب میباشند.

تاب ریلکسی چیست؟

اولین و مهم ترین سوال این است که تاب ریلکسی چیست و چه می کند؟ خوب پاسخ دادن به این سوال چندان هم دشوار نیست. تاب های ریلکسی یا چرخان نوعی تاب محسوب می شوند که بسیار راحت هستند ، می توان آن ها را در آپارتمان ها و خانه های مختلفی پیدا کرد. اگرچه برخی ها این وسیله را مخصوص کودکان و نوجوانان می دانند ،اما بزرگسالان نیز از فضای آرامش بخش آن بی نصیب نخواهند ماند. زمانی که روی این تاب می نشینید حرکات گهواره ای آن همه قسمت های بدن تان را به آرامش دعوت می کند. این تاب ها یکی از عناصر زیبایی شناسانه هر خانه ای به حساب می آیند، و می توانند حال و هوای خانه تان را عوض کنند.

صندلی تابی مونیخ

تاب ریلکسی مونیخ

 تاب ریلکسی: یک عنصر آرامش بخش در کنج خانه شما

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین صندلی تابی در دهه 60 تولید شد. مدل های محبوبی که در آن زمان نظر افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده بود صندلی حبابی نام داشت ،که در سال 1968 توسط یک هنرمند فنلاندی طراحی شد.

معرفی تاب ریلکسی مونیخ مدرن

صندلی این تاب ها گرد هستند و از مواد شفافی تشکیل شده اند. معمولاً خود صندلی با یک زنجیره فلزی از سقف آویزان می شود، حس یک حباب شناور را در شما ایجاد می کند. در حال حاضر این صندلی های حبابی تغییر شکل داده اند و با مواد مختلفی ساخته می شوند.

مزایای تاب ریلکسی

اگر بدانید که تاب های ریلکسی  چه مزایایی برایتان دارند بدون شک شگفت زده خواهید شد. حرکات گهواره ای این تاب ها بهترین راه برای آرامش دادن به شما هستند. این موضوع را مطالعات و تحقیقات انجام شده نیز تایید کرده اند. متخصصان بر این باورند که حرکات گهواره ای عضلات را آرام می کند، به شما کمک می کند راحت تر بخواهید و خواب عمیقی برایتان به ارمغان می آورد.  این تاب ها بسیار راحت هستند و کوسن ها و تشک های بسیار نرمی هم دارند.

 

 

استراحت مطلق با تاب ریلکسی(صندلی تابی)

زمانی که عصر از فعالیت روزانه تان فارغ می شوید روی این تاب بنشینید. یک کتاب یا یک فنجان چای به دست بگیرید .و خودتان را از شرایط استرس زای زندگی رها کنید. البته همه چیز به همین جا ختم نمی شود. این تاب ها یک عنصر منحصر به فرد و عالی برای تزیین فضاهای داخلی هستند. همانطور که قبلا نیز بیان کردیم تاب های ریلکسی در شکل های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

رنگ و موادی که در ساخت این عناصر به کار می رود می تواند با هر طراحی داخلی هماهنگ باشد. همه این موارد دست به دست هم می دهند تا انتخاب های بی شماری در اختیارتان بگذارند ، فضای شما را به بهترین شکل ممکن تزیین کنند.

 

تاب باغی چوبی

تاب باغی چوبی

تاب ریلکسی

تاب ریلکسی

سوالات متداول

کاربرد تاب ریلکسی ویلاسازه

راهنمای خرید انواع تاب ریلکسی در ویلاسازه

کاربرد تاب ریلکسی ویلاسازه1

راهنمای خرید انواع تاب ریلکسی در ویلاسازه

کاربرد تاب ریلکسی ویلاسازه3

راهنمای خرید انواع تاب ریلکسی در ویلاسازه

تاب ریلکسی چیست و چه کاربردی دارد ؟

 

تاب ریلکسی چه تفاوتی با صندلی ریلکسی دارد ؟

تاب ریلکسی و صندلی ریلکسی هردو نام های متفاوت برای یک محصول مشترک می باشند . همچنین از نام‌های دیگری مانند تاب آویز و تاب آپارتمانی نیز برای صندلی ریلکسی استفاده می شود . صندلی ریلکسی می‌تواند به راحتی حتی در فضاهای کوچک نیز قرار بگیرد .

کاربرد تاب ریلکسی ویلاسازه4

راهنمای خرید انواع تاب ریلکسی در ویلاسازه

آیا میتوان تاب ریلکسی را در فضای باز مورد استفاده قرار داد ؟

به طور کلی تاب ریلکسی برای استفاده در فضای داخلی طراحی می شود . اما برخی از انواع آن به گونه ای طراحی شده اند که می توانید در فضای باز نیز از آنها استفاده کنید . استفاده از حصیر برای بافت تاب ریلکسی می‌تواند برای استفاده در فضای باز کاملا مناسب باشد. گذشته از این همواره می توانید تاب ریلکسی خود را برای مدت کوتاهی در فضای باز مورد استفاده قرار دهید . اگر بعد از هر بار استفاده سبد و تشک را به مکان سرپوشیده انتقال دهید . مشکلی برای تاب ریلکسی شما پیشنهاد خواهد آمد و می توانید در فضای باز آن را مورد استفاده قرار دهید .

کاربرد تاب ریلکسی ویلاسازه5

راهنمای خرید انواع تاب ریلکسی در ویلاسازه

شیک ترین طرح تاب ریلکسی کدام است ؟

سلیقه افراد بسیار متفاوت از یکدیگر می باشد و همین موضوع باعث می‌شود که نتوان محصولی را به عنوان بهترین محصول معرفی کرد . همچنین نوع چیدمان و دکوراسیون فضای شما نیز تاثیر زیادی دارد انتخاب صندلی ریلکسی دارد . اما در این بین می‌توان به محصولاتی مانند تاب ریلکسی طرح پیچک و همچنین تاب ریلکسی طرح بیتا به عنوان محصولاتی شیک و زیبا اشاره کرد .قسمتهای مختلف تاب ریلکسی

کاربرد تاب ریلکسی ویلاسازه6

راهنمای خرید انواع تاب ریلکسی در ویلاسازه

قیمت تاب ریلکسی طرح مونیخ چقدر است ؟

تاب ریلکسی طرح مونیخ از جمله محصولاتی است که طرفداران زیادی در بازار دارد . این طرح از جمله قدیمی ترین طرح های صندلی ریلکسی میباشد . که همچنان تقاضای زیادی برای خرید آن وجود دارد . قیمت این محصول در تولیدی های مختلف متفاوت می باشد . اما به طور کلی قیمت آن چیزی در حدود ۲ الی ۳ میلیون تومان میباشد .

ویلاسازه جدیدا محصولات زیادی در دست تولید دارد تا لذت دو چندانی برای استراحت  برای هم میهنان عزیز فراهم کند یکی از محصولات جدید ویلاسازه بخاری تابشی فضای باز میباشد که در نوع خود بینظیر است. ویلاسازه تولید کننده و فروش عمده تاب ریلکسی در ایران.

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “تاب ریلکسی چیست و چه کاربردی دارد قسمت 2

  1. علی گفت:

    میشه در باره قیمت محصول بیشتر توضیح بدهید.

    1. mazlomi گفت:

      داخل سایت مراجعه کنین کلیه محصولات قیمت دارند

  2. آی تی گفت:

    با سلام بعد خرید هزینه ارسال محصول محصول بر عهده خریدار هست یا شرکت؟

    1. mazlomi گفت:

      هزینه ارسال به عهده خریدار میباشد

  3. webctc گفت:

    با سلام.جهت خرید میشه حضوری مزاحم شویم؟؟

    1. mazlomi گفت:

      بله اگه تبریز باشین

  4. بازتاب: 7 مدل زیبا از صندلی تابی بدون پایه مناسب فضای داخلی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  5. mazlomi گفت:

    تاب ریلکسی یا همان صندلی آویز سینویا تک نفره یک صندلی مخصوص استراحت و ریلکس کردن است که میتواند وزن 140 تا 200 کیلوگرم را تحمل کند.استفاده از این صندلی تابی زیبا و لاکچری به علت چرخش 360 درجه و حالت ارتجاعی که دارد بسیار لذت بخش بوده و حس آرامش را منتقل میکند. شما میتوانید از این صندلی تابی تک نفره سینویا در فضاهای باز در کنار ست های مبلمان استفاده کنید و یک دکوراسیون زیبا و جذاب در فضای خود ایجاد کنید. همچنین میتوانید با توجه به سلیقه خودتان این صندلی تابی را در رنگهای مختلف رتن و پارچه تشک در فروشگاه دکورز انتخاب کنید.

  6. azari_kiz گفت:

    تاب خوردن یکی از تفریحات جذاب و دوست داشتنی است که سن و سال نمی شناسد. اما برخی از افراد به دلیل نداشتن فضا برای ساخت یا نصب تاب مجبورند از خیر آن بگذرند.
    امروزه تاب خانگی که مانند یک صندلی معلق طراحی شده است تا حد زیادی می تواند این هیجان را به شما برگرداند. علاوه بر آن ساختار تاب صندلی ریلکسی و حرکات آرام و دایره ای آن حس آرامش و رهایی از استرس های روزانه را ممکن کرده است.
    شما می توانید از تاب راحتی به عنوان مبل راحتی در گوشه ای از خانه، باغ و یا بر روی تراس خود استفاده کنید.
    چنانچه اهل مطالعه هستید، تاب راحتی شما، به عنوان یک جایگاه مناسب برای این کار می تواند همراه شما باشد.
    اگر عاشق خواب بعد از ظهر هستید، اما به سختی خوابتان می برد، می توانید از تاب خانگی های ننو مانند که فضای مناسبی برای دراز کشیدن دارند برای این کار کمک بگیرید.
    نشستن بر روی یک تاب ریلکسی در منظره باز و نظاره یک منظره دلنشین را تصور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید