تاب ویلایی, وبلاگ ویلاسازه

انواع تاب ویلایی و مشخصات

خصوصیات تاب ها

انواع تاب ریلکسی ویلاسازه  و مشخصات

 

امروزه تاب ها و صندلی ها در باغ ها جای خود را پیدا کرده اند و و در هر باغی می توان یک تاب را پیدا کرد. که می تواند 2 نفره و چه 1 نفره . تاب های باغی خصوصیات ویژه ای دارند از قبلی اینکه تاب ها در باغ بر اساس نوع دکوراسیون ویلا انتخاب می شود و طراحان سعی می کنند تا تاب متناسب با سایر تجهیزات و مبلمان ویلا انتخاب کنند. دراین مقاله به بررسی انواع ویژگی هایی که یک تاب باغی باید داشته باشد می پردازیم.

تاب مدرن ویلایی ویلاسازه11

تاب ویلایی و فضای باز تولید شرکت ویلاسازه با طرحهای مدرن و شیک

خصوصیات تاب های ریلکسی

تاب ها اشکال مختلفی دارند که معمول ترین آنها تاب ریلکسی یک نفره و تاب ریلکسی دو نفره میباشد.

تاب ها باید خصوصیات زیر را داشته باشند تا نیاز های شما را برای چندین سال برآورده کند

تاب مدرن ویلایی ویلاسازه8

تاب فلزی فضای باز سفارشی با بهترین کیفیت و تولید شرکت ویلاسازه

1-جنس مناسب تاب ریلکسی

اولین نکته ای که در انتخاب تاب باید در نظر بگیرید جنس تاب هست. جنس تاب شما باید از فلز مقاوم و ابعاد و قطر مناسب باشد تا در برابر وزن و فشار تغییر فرم ندهد و همچنین نوع ظرافت کار هم مهم هست. باید محل های اتصال فلز ها مقاوم باشد و جوشکاری مقاوم و اصولی داشته باشد. و اگر از نوع چوبی باشد باید از چوب های مقاوم انتخاب شود و چوب ها پایه بندی شوند تا در برابر فشار وزن تغییر فرم ندهند و دارای وزن مناسبی باشد

تاب باغی چوبی

تاب باغی چوبی

2- ابعاد و رنگ تاب

نکته ی دیگری که در انتخاب تا ضروری هست ابعاد تاب می باشد. شما بادی بر اساس مکان و فضای خود ابعاد و نوع مناسبی را انتخاب کنید. می توانید از نوع های یک نفره و یا 2 نفره بر اساس فضا و نیاز خود انتخاب نمایید.

در مورد رنگ تاب باید رنگ تاب و پارچه های خود را به گونه ای انتخاب کنید که متناسب محیط و فضا باشد و با دکوراسیون باغ شما کاملا ست شده باشد.

تاب مدرن ویلایی ویلاسازه7

تاب فلزی سفارشی با آهن درجه یک و کیفیت بالا تولید شرکت ویلاسازه

3- نوع رنگ تاب ریلکسی

فلز برای اینکه در برابر رطوبت و عوامل جوی مقاوم باشد با لایه ای از رنگ پوشانده میشود. نوع رنگ استفاده شده در تاب باید به گونه ای باشد که در برابر رطوبت مقاوم باشد و به زودی پوسته پوسته نشود رنگ پلی استر کوره ای با ضخامت و کیفیت بالا یکی از بهترین انتخاب ها برای رنگ آمیزی تاب ها هست.

تاب باغی فلزی

تاب باغی فلزی

4- نوع پارچه تاب ریلکسی

یکی از نکاتی که در تاب مهم هست نوع پارچه به کار رفته و نرمی تاب می باشد. جنس پارچه باید مقاومت کافی در برابر عوامل فرسایشی و رطوبت و نور خورشید داشته باشد و به سادگی دچار تغییر رنگ و پارگی نشود.

5- ویژگی های جانبی تاب ریلکسی

بعضی از تاب ها دارای آپشن ها و ویژگی هایی می باشند که از این قبیل می توان به متحرک بودن سایبان تاب باغی و همچنین دارای جای لیوان ، ظرف و نشیمنگاه پا و دست نام برد که هر شرکتی بر اساس توانایی های خود اپشن های مخصوص به خود را دارند.

مقالات مرتبط با این مقاله

تاریخ تاب ویلایی

10 مدل تاب ویلایی زیبا که میتوانید بسازید

تاب ویلایی مناسب برای ایران و تراس

9 ایده ساخت تاب ویلایی ارزان

تحمل وزن تاب ویلایی چقدر است ؟

تحمل وزن ویلایی با توجه به طرح و ابعاد آن متفاوت می باشد . به عنوان مثال تحمل وزن تاب ویلایی دو نفره چیزی در حدود ۳۰۰ کیلوگرم می باشد . همچنین تحمل وزن تاب ویلایی سه نفره در حدود ۴۵۰ کیلوگرم می باشد .

تاب مدرن ویلایی ویلاسازه5

تاب پارکی یا همان تاب مخصوص فضای باز و ویلا به طرحهای سفارشی و خاص تولید شده در شرکت ویلاسازه

ابعاد صندلی تاب ویلایی چقدر است ؟

به طور معمول صندلی تاب یک نفره دارای عرض ۵۰ سانتی متر می باشد . عرض تاب ویلایی دو نفره ۱۰۰ سانتیمتر می باشد . همچنین عرضه صندلی تاب ویلایی سه نفره چیزی در حدود ۱۴۰ سانتیمتر می باشد . در واقع برای هر نفر فضایی در حدود ۴۰ الی ۵۰ سانتیمتر در نظر گرفته می شود .

 

ارزانترین نوع تاب ویلایی کدام است ؟

ارزانترین نوع تاب ویلایی مدل هایی هستند که دارای طراحی ساده می باشند . تاب های بازی که انواع آن را در پارک ها مشاهده می کنید ، از جمله ارزانترین انواع تاب باغی به شمار می‌روند . در واقع تاب باغی تک نفره ارزان ترین نوع این محصولات به شمار می رود . هرچقدر که ابعاد تاب ویلایی کوچک تر باشد و مصالح کمتری برای ساخت آن صرف شود . طبیعتاً قیمت محصول نیز پایین تر خواهد بود .

ارزان ترین تاب ویلایی

جنس تشک تاب ویلایی چیست ؟

برای تاب ویلایی برحسب شرایط می‌توان از الیاف ویسکوز و یا اسفنج استفاده کرد . هر کدام از این متریال ها مزایا و معایب خاص خود را دارند . هر کدام از آنها با توجه به شرایط می توانند انتخاب مناسبی به شمار روند . همچنین گاهی اوقات از چوب به عنوان نشیمن صندلی تاب ویلایی استفاده می شود .

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

منبع : تحریریه مبلمان فضای باز ویلا سازه[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “انواع تاب ویلایی و مشخصات

  1. بازتاب: نگهداری تاب ویلایی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. سیما گفت:

    تاب های ویلایی که تولید ویلاسازه هستن تنوع بسیار زیادی دارن وهمه سلیقه ها رو در نظر گرفتن که البته میتونیم این محصولات رو درسایت سوبیا هم پیدا کنیم و یه خرید امن وراحت داشته باشیم و از تابی که خریدیم لذت ببریم ،وبا نگاهی به توضیحات کامل که در مورد محصول نوشته شده به راحتی تاب ویلایی مورد نظرمون رو اتنخاب کنیم

  3. بازتاب: راههای شناخت تاب ویلایی مناسب - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. azari_kiz گفت:

    تاب ویلایی یا همان تاب باغی همانند بسیاری از محصولات شامل پیشرفت تکنولوژی شده است. رشد و پیشرفت تکنولوژی و همچنین شبکه اینترنت، تأثیر بسیار زیادی در کسب‌وکارهای مختلف داشته است. امروزه در بسیاری از نقاط دنیا کسب‌وکارها به طور کامل به‌صورت مجازی و اینترنتی صورت می‌گیرد. بسیاری از مشاغل دیگر هیچ فروشگاه فیزیکی و حقیقی ندارند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که محصولات خود را به‌صورت اینترنتی به فروش برسانند. فروش اینترنتی فواید زیادی برای فروشنده و همچنین خریدار دارد. خرید اینترنتی تاب باغی همانند بسیاری از محصولات دیگر، می‌تواند تا حدود زیادی باعث کاهش هزینه‌ها شود. البته همچنان بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که محصول موردنظر خود را به‌صورت حضوری خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید