وبلاگ ویلاسازه

فواید طبی صندلی راک

فواید طبی صندلی راک

بر اساس یک مطالعه اخیر، استفاده از صندلی راک به کاهش سطح استرس به بیماران کمک می­کند تا پس از جراحی بهبود یابند. همچنین با تقویت عضلات به درد بعد از عمل کمک می­کند. در واقع، حرکت راکرها باعث آرامش می­شود و به افراد کمک می­کند تا با دردهای مزمن کنار بیایند. این مزایا تا حدی به دلیل اثرات آرامش بخش تکان دادن است. اما صندلی­های راک مزایای بیشتری دارند.  ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید تا با مزایای شگفت انگیز این صندلی آشنا شوید.برای رفع استرس ویلاسازه دو محصول معرفی میکند که میتوان به تاب ریلکسی و صندلی راک اشاره کرد.

جهت اطلاع از قیمت صندلی راک به فروشگاه ویلاسازه مراجعه کنید .

 

صندلی راک و تاریخچه آن

آموزش ساخت صندلی راک

صندلی راک صندلی است که روی راکرها نصب می­شود که دو تکه منحنی شکل هستند. که معمولاً از چوب ساخته می­شوند و زیر پایه­های صندلی قرار می­گیرند. هنگامی که فردی روی صندلی راک می­نشیند، با فشار جزئی پایه­ها روی زمین، می­تواند حرکت گهواره­ای خفیف مربوط به این صندلی­ها را ایجاد کند.

از قرن نوزدهم، صندلی‌های راک یکی از وسایل پرطرفدار در خانه‌ها بوده‌اند و شایعاتی وجود دارد که بنجامین فرانکلین آن­ها را اختراع کرده است. این موارد بی اهمیت لزوماً درست نیست، زیرا بسیاری از مورخان مبلمان، اختراع مبلمان را به اوایل قرن هجدهم می­دانند.

فواید شگفت انگیز صندلی راک

صندلی راک مزایای مختلفی به جز آرامش بخشی دارد. طراحی و مکانیسم شگفت انگیز آن فواید سلامتی مختلفی را ارائه می­دهد و به برخی از بیماری­های جدی کمک می­کند. برخی از این فواید شگفت انگیز شامل:

سلامت روان را بهبود می­بخشد

دیده شده است که صندلی راک برای کسانی که در مرحله سختی از زندگی قرار می­گیرند و به دلیل حرکات آرامش بخش صندلی از اضطراب یا استرس رنج می­برند بسیار مفید است. به دلیل این حرکات، بدن اندورفین در مغز ترشح می­کند که فوراً خلق و خو را بالا می­برد و در نتیجه استرس کمتری ایجاد می­کند.

اطلاعات مفید در مورد صندلی راک

کاهش وزن

صندلی راک به خودی خود نوعی ورزش است که به کاهش وزن کمک می­کند. افرادی که بیمار یا مسن هستند و نمی­توانند تمرینات خسته کننده انجام دهند، صندلی راک جایگزین مناسبی برای یک تمرین ملایم است. حرکت عقب و جلو ماهیچه­ها را تقویت می­کند، بدن را تقویت می­کند و انرژی را افزایش می­دهد. همچنین به سوزاندن کالری کمک می­کند. نشستن منظم روی صندلی راک می­تواند تا حدودی به کاهش وزن کمک کند.

صندلی راک چوبی ملوانی ویلاسازه

صندلی ریلکسی ویلاسازه بسیار راحت و مقاوم

خواب بهتر

همه ما می­دانیم وقتی کودکی را به جلو و عقب تکان می­دهید، آرام می­خوابد. همان­طور که گفته شد، حرکت صندلی راک استرس و اضطراب را کاهش می­دهد و در نتیجه به فرد اجازه می­دهد تا با آرامش بخوابد. بنابراین، اگر شما هم با خواب دست و پنجه نرم می­کنید، می­توانید از صندلی راک استفاده کنید و به شما تضمین می­کنیم که نتایج مثبت خواهد بود.

 گردش خون بهتر

آیا می­دانستید که نشستن طولانی مدت می­تواند پاها و مفاصل شما را خراب کند؟. گرانش بر جریان خون تأثیر می­گذارد و وقتی وزن شما به طور مساوی توزیع نمی­شود، مفاصل شما تحت تأثیر قرار می­گیرند. به همین دلیل، مهم است که راحت­ترین صندلی­ها و مبل‌های اتاق نشیمن را انتخاب کنید که گردش خون شما را بهبود می­بخشد و جریان خون را افزایش می­دهد.

راهنمای خرید صندلی راک

رفع آرتریت

صندلی راک می­تواند به آرامش شما کمک کند. گردش خون را در بدن بهبود می­بخشد. این باعث می­شود اکسیژن بیشتری به مفاصل برسد و علائم آرتریت را کاهش دهد. صندلی راک راه خوبی برای تقویت و افزایش انعطاف پذیری زانوهای شما است.

کمردرد را کاهش می­دهد

صندلی راک در بهبود وضعیت بدن تا حد زیادی مؤثر است. یک صندلی راک با کیفیت خوب، گردش خون را افزایش می­دهد. التهاب را کاهش می­دهد و کمردرد را از بین می­برد.

نکاتی که هنگام خرید صندلی راک باید به آن­ها توجه کنید

خرید یک صندلی می­تواند یک تجربه خوشایند باشد. هنگامی که برای اولین بار به یک قطعه خوش ساخت توجه می­کنید، ممکن است بخواهید بلافاصله آن را بخرید. با این حال، هنگام خرید چنین صندلی­هایی باید مراقب باشید.

مواد

مواد زیادی برای صندلی­های راک موجود است. محبوب­ترین آن­ها کاج، چوب ساج، بلوط، رزین، حصیری و پارچه است. همچنین دارای چوب HDPE و پلاستیک قالب گیری تزریقی می­باشد. هنگام انتخاب مواد مناسب، یک صندلی با کیفیت را در نظر بگیرید. به سراغ محصولاتی بروید که نگهداری پایین، بادوام، ظاهر و قیمت پایینی دارند.

صندلی راک چوبی سیمرغ ویلاسازه

صندلی مادر بزرگ بسیار شیک و مقاوم

ابعاد، اندازه

شما باید اندازه، ارتفاع و فاصله صندلی راک در فضای باز را در نظر بگیرید. صندلی­هایی با ارتفاع 60 تا 80 سانت، عرض 40 تا 60 سانت و عمق 45 تا 57 سانت بسته به سبک آن­ها انتخاب کنید.

توصیه می­شود صندلی­های راک را در پاسیو و ایوان خود حداقل دو تا سه متر از هم قرار دهید. داشتن فضای کافی در جلو و پشت صندلی راک به شما این امکان را می­دهد که به راحتی تکان بخورید.

سبک

سبک پایه صندلی راک ساده است و تا به امروز تغییر چندانی نکرده است. تعدادی از پیچ و تاب­های سنتی و مدرن در طراحی وجود دارد. به سراغ طرحی بروید که با فضای کلی مکان شما خوب به نظر می­رسد.

لوازم جانبی صندلی راک

صندلی خود را با عناصر عالی تزئین کنید. کوسن­ها و بالش­ها برای افزودن به مبلمان ایده آل هستند. همچنین می­توانید یک میز کناری اضافه کنید تا مجموعه­ای دلپذیر از مبلمان فضای باز ایجاد شود.

سوالات متداول در رابطه با صندلی راک

آیا می‌توانم از صندلی راک خود در فضای باز استفاده کنم؟

بله، آن­ها را می­توان در فضای باز استفاده کرد. ایوان فضای باز با یک جفت صندلی راک مکانی ایده آل برای استراحت و آرامش است. چنین صندلی­هایی می­توانند سال­ها لذت را برای شما فراهم کنند. با این حال، مانند سایر مبلمان چوبی در فضای باز، باید از عناصر محافظت شود. به سراغ موادی بروید که می­توانند در تمام شرایط آب و هوایی مقاومت کنند.

آیا می­توان با تکان دادن روی صندلی راک وزن کم کرد؟

با استفاده از صندلی راک می‌توانید تقریباً 150 کالری در ساعت بسوزانید. استفاده از چنین صندلی می­تواند ایده خوبی برای کسانی باشد که کم تحرک هستند یا غیرفعال هستند. گردش خون را شروع می­کند. همچنین در نتیجه وزن شما را کاهش می­دهد.

نتیجه

ممنون که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. امیدوار هستیم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

مبلمان چوبی طرح شاپرک

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

 

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “فواید طبی صندلی راک

  1. azari_kiz گفت:

    شاید تعجب کنید اما جالب است بدانید که این صندلی ها علاوه بر داشتن ظاهر شیک و مدرن تاثیرات مثبتی بر سلامتی نیز دارند.
    -حرکت گهواره‌ای صندلی آرامش بخش است.

    اولین تاثیری که در این صندلی‌ها مشهود است ایجاد حس آرامش بخش است.

    استفاده از صندلی راک در زمان استراحت باعث دور شدن استرس‌ها و تسکین فشارهای روحی روزمره می‌شود.

    جالب است بدانید در فرودگاه های آمریکا ، این صندلی‌ها برای آرامش مسافران و دور نگه داشتن‌شان از اضطراب در فضای شلوغ و پر سر و صدای فرودگاه قرار داده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید