انواع مبلمان اداری
مبلمان اداری در واقع به طیف وسیعی از محصولات مختلف اطلاق می شود . مبلمان اداری می تواند شامل میز و صندلی اداری ، میز کنفرانس ، میز مدیریت ، فایل های مختلف و بسیاری وسایل دیگر باشد . به مجموعه این وسایل و بسیاری از تجهیزات دیگر در اصطلاح مبلمان اداری گفته می شود . اما برخلاف نام این محصولات اینگونه نیست که حتماً در مکان های اداری مورد استفاده قرار گیرند . مبلمان اداری عمدتاً در مکان های تجاری و خدماتی استفاده می شوند . شما امروز می توانید انواع مختلف مبلمان اداری را در مغازه ها و مکان های تجاری مختلف مشاهده کنید . در واقع یکی از مکان هایی که استفاده زیادی از مبلمان اداری در آن می شود مغازه های مختلف می باشند . در واقع اگر شما بتوانید به عنوان یک تولید کننده مبلمان اداری ، بازار هدف خود را مغازه های مختلف در سطح شهر قرار دهید . به احتمال زیاد با فروش بسیار بیشتری مواجه خواهید شد . زیرا تعداد مغازه های موجود در سطح شهر بسیار بیشتر از مکان های اداری می باشد . خرید مبلمان اداری برای مکان های اداری هرچند در وسعت بسیار بیشتری انجام می گیرد . اما مکان های تجاری مانند مغازه ها خرید هایی به مراتب کمتر ولی در سطح بسیار وسیع تری انجام می دهند . قیمت مبلمان اداری با توجه به کاربرد و ابعاد هر کدام از آنها تعیین می شود . امروزه خرید و تهیه مبلمان اداری بسیار آسان می باشد . مغازه های متعدد و فروشگاههای مبلمان اداری موجود در شهرها دسترسی به این محصولات را بسیار آسان می کند . تنوع قیمت این محصولات نیز باعث می شود که شما بتوانید انتخاب های بهتری داشته باشید . با تعیین اولویت های خود میتوانید به هنگام خرید مبلمان اداری تصمیم گیری بهتری داشته باشید .ویلاسازه همچنین بزرگتری تولید کننده مبلمان کشور با تولید انواع مبلمان ویلایی و مبلمان اداری خریدی دلچسب را برای شما رقم میزند.
مبلمان اداری مدرن
بر خلاف ادارات دولتی که معمولاً دارای فضایی استاندارد و معمولی می باشند . شرکت ها و مکان های اداری خصوصی از طراحی های مختلفی بهره می برند . نوع دکوراسیون هریک از این محیط ها بسیار متفاوت از یکدیگر می باشد . طراحی هایی که در ط شرکتهای خصوصی و مکان های تجاری مختلف انجام میشود و بسیار متفاوت می باشد . بسیاری از افراد سعی میکنند مکان تجاری خود را متناسب با نوع فعالیت خود طراحی کنند . همین دلیل موجب میشود که آنها از افراد متخصص در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون استفاده کنند . مبلمان مدرن و به طور کلی دکوراسیون مدرن از جمله طرح هایی است که در طی سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است . در طراحی دکوراسیون مدرن از ساختارهای قبلی استفاده نمی شود و نوآوری نقش زیادی در آن دارد . برای طراحی دکوراسیون مدرن عمدتاً از رنگ های روشن استفاده میشود . اما هیچ الگوی خاصی برای استفاده از رنگهای مختلف وجود ندارد . در طراحی دکوراسیون مدرن شما آزادی عمل بسیار زیادی دارید . و میتوانید به راحتی سبک های مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و طرح جدیدی را به وجود آورید . مبلمان اداری مدرن نیز برای استفاده در دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب و ایده آل می باشد . بیشتر انواع مبلمان اداری مدرن به صورت سفارشی طراحی و تولید می شود . این محصولات متناسب با ویژگی های فضا و همچنین انتظارات مشتریان طراحی می شوند . در واقع مبلمان اداری مدرن از الگوی خاصی پیروی نمی کنند و کاملاً متفاوت از محصولات دیگر طراحی می شوند . البته در طراحی مبلمان اداری مدرن باید به این موضوع توجه شود . که به هنگام طراحی آنها کاربرد مبلمان اداری کاهش پیدا نکند . در واقع اولویت اصلی در مبلمان اداری کاربرد آنها می باشد . زیبایی محصول و هماهنگی آن با محیط اطراف در ردههای بعدی اولویت قرار می گیرند .

مبلمان اداری
مبلمان اداری خارجی
یک باور در بین ایرانیان وجود دارد که همیشه اعتقاد دارند به محصولات خارجی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند . البته این سخن در بسیاری از مواقع متاسفانه صحیح می باشد . به جهت اینکه برخی از تولیدکنندگان داخلی به دلیل کسب سود بیشتر و یا نبود امکانات مجبور به کاهش کیفیت محصولات خود می شوند . این موضوع باعث می شود که مشتریان تمایل زیادی به خرید محصولات خارجی داشته باشند . به همین دلیله در بسیاری از مواقع نمی توان به مشتریان خرده گرفت که چرا محصول خارجی خریداری می کنند . برای اینکه بتوانیم مشتری را برای خرید محصولات داخلی ترغیب کنیم ابتدا باید کیفیت محصولات داخلی را افزایش دهیم . زمانی که مشتریان با محصولات داخلی با کیفیت مواجه شوند به مرور زمان ذهنیت آنها در مورد محصولات داخلی تغییر پیدا خواهد کرد . خوشبختانه در مورد مبلمان اداری تا حدود زیادی به خودکفایی رسیده ایم . امروزه تقریباً بیشتر مبلمان اداری توسط تولیدی های داخلی تولید می شود . البته هنوز هم به تعدادی از واردکنندگان اقدام به وارد کردن مبلمان اداری خارجی می نمایند . برخی از انواع مبلمان اداری خارجی که از برندهای برتر دنیا می باشند ، به لحاظ کیفیت و زیبایی تفاوت زیادی با محصولات ایرانی دارند . البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصولات به لحاظ قیمت نیز تفاوت بسیار فاحشی با محصولات داخلی دارند . اما بسیاری از محصولات و مبلمان اداری وارداتی که در کشور وجود دارد از کیفیت بسیار نامطلوبی برخوردار هستند . بسیاری از تولیدکنندگان داخلی محصولاتی با سطح استانداردهای جهانی تولید می کنند . به همین دلیل شما با خیال راحت می توانید یک محصول کاملا ایرانی در حد و اندازه محصولات با کیفیت خارجی، را خریداری کنید.
مبلمان اداری دست دوم
بسیاری از شرکت ها و مکان های تجاری برای اینکه هزینه های خود را کاهش دهند اقدام به خرید محصولات دست دوم می نمایند . البته در بسیاری از موارد این کار بسیار منطقی و عقلانی میباشد . برای اینکه شما بتوانید هزینه های خود را تا جای ممکن کاهش دهید راهکارهای زیادی وجود دارد . خرید محصولات دست دوم برای استفاده در محیط کاری می تواند یکی از این روش ها برای مدیریت هزینه ها باشد . وجود سایت و اپلیکیشن های مختلف می توانید محصولات دست دوم را از طریق آن پیدا کنید میتواند در این کار به شما کمک کند . همچنین مغازه های سمساری موجود در شهر می تواند برای خرید وسایل دست دوم مکان مناسبی باشد . زمانی که شما یک بودجه محدود برای شروع فعالیت خود دارید باید بتوانید آن را به درستی مدیریت کنید . در ابتدای کار باید بیشتر بودجه خود را به سرمایه گذاری و شروع کسب و کار خود اختصاص دهید . به مرور زمان زمانی که کسب و کار شما رونق گرفته و بازگشت سرمایه صورت گرفت . میتوانید هزینه های جانبی را بسیار راحت تر انجام دهید . برخی از شرکت های خصوصی در ابتدای کار هزینه چندانی برای محیط کاری خود انجام نمی دهند . آنها در ابتدا بیشتر بودجه خود را معطوف کسب و کار اصلی می کنند . بعد از مدتی که کسب و کار تا حدودی رونق گرفت با خیال راحت به انجام هزینه های دیگر می پردازند . همانگونه که گفتیم این روش تا حدود زیادی می تواند موثر باشد .
اما در برخی مواقع شما ناچار هستید که محیط کاری خود را با دقت و حساسیت طراحی نمایید . در بسیاری از مواقع محیط کاری شما نشاندهنده پرستیژ و شخصیت فعالیت شما می باشد . همچنین بازار به گونه ای رقابتی می باشد که شما مجبور هستید اهمیت زیادی به طراحی دکوراسیون محیط خود بدهید . در این شرایط انتخاب مبلمان اداری دست دوم نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد . شما ناچار هستید مبلغ قابل توجهی جهت طراحی دکوراسیون محیط خود اختصاص دهید . از این رو شما باید به هنگام طراحی و چیدمان محیط کاری خود به این موضوعات دقت داشته باشید . شما باید بتوانید اولویت بندی کنید که آیا طراحی و شکل ظاهری محیط کاری شما در اولویت اول قرار دارد . یا اینکه می توانید بعد از شروع کسب و کار خود اقدام به چیدمان بهتر محیط کاری خود نمایید .
خرید مبلمان اداری
همانگونه که پیشتر نیز گفته شد نوع فعالیت شما تاثیر مستقیمی در انتخاب مبلمان اداری دارد . شما زمانی که برای خرید مبلمان اداری اقدام میکنید . اولین سوالی که از طرف فروشنده این محصولات از شما پرسیده خواهد شد این است که برای چه فعالیتی می خواهید این محصولات را خریداری کنید . مشخص بودن فعالیت شما می تواند تا حدود زیادی تعیین کند که شما به چه وسایلی و با چه ویژگی هایی نیاز دارید . نکته دیگری که در خرید مبلمان اداری بسیار تاثیر گذار می باشد ابعاد فضای شما می باشد . مبلمان اداری حتما باید با توجه به ابعاد فضا انتخاب شوند تا بتوانند کارایی مناسبی داشته باشند . به عنوان مثال زمانی که شما برای مغازه یا مکان تجاری کوچک خود اقدام به خرید مبلمان اداری می کنید . محصولاتی که انتخاب می کنید بسیار متفاوت با محصولاتی است که برای یک شرکت تجاری انتخاب خواهید کرد .
فروشگاه های ارائه دهنده محصولات و مبلمان اداری در بیشتر شهرها وجود دارند . هرچند که در برخی مناطق فروشگاه های مبلمان منزل نیز اقدام به فروش برخی از انواع مبلمان اداری می کنند . البته در این بین برخی محصولات نیز در بین محیط های تجاری و منازل مشترک هستند . برخی از انواع مبلمان همچنین میز و صندلی ناهار خوری میتواند به صورت مشترک در مکانهای خانگی و تجاری مورد استفاده قرار گیرد . همچنین شما میتوانید در صورت تمایل محصولات خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز خریداری نمایید . شرکت ویلا سازه یک تولیدی بسیار معتبر در زمینه تجهیزات ویلایی میباشد که اخیرا اقدام به تولید تجهیزات و مبلمان اداری نیز نموده است . شما میتوانید از طریق مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما با انواع محصولات ویلا سازه آشنا شوید . این شرکت تمامی مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی را از مراجع ذیربط کسب کرده است . از این رو شما می توانید با خاطر آسوده و بدون نگرانی خرید خود را انجام دهید .
سوالات متداول مبلمان اداری ویلاسازه
ابعاد استاندارد میز مدیریت چقدر است ؟
هیچگونه ابعاد و اندازه استاندارد برای میز مدیریت وجود ندارد . اما حداقل اندازه مورد استفاده برای میز مدیریت باید چیزی در حدود ۱۲۰ الی ۱۵۰ سانتی متر باشد . میزهای مدیریتی که برای ادارات و شرکت ها در نظر گرفته می شوند دارای ابعاد بزرگتری هستند . در حالیکه میزهای مدیریت که در فروشگاه های مختلف استفاده می شوند ابعاد کوچکتری دارند . فضای محیط شما و همچنین کاربردی که از میز مدیریت دارید تعیین کننده ابعاد این محصول می باشد .
قیمت صندلی گیمینگ حرفه ای چقدر است ؟
صندلی های گیمینگ در واقع نوع دیگری از صندلی های مدیریتی هستند که دارای طراحی های متفاوتی هستند . صندلی های گیمینگ به گونه ای طراحی می شوند که افراد بتوانند برای مدت نسبتا طولانی بر روی آن بنشیند . راحتی یکی از مهمترین ویژگی های یزدی که در طراحی صندلی های گیمینگ به آن توجه می شود . همچنین صندلی های گیمینگ از جمله صندلی های گرانقیمت به شمار می روند . قیمت این محصولات می تواند از حدود ۱۰ میلیون تومان تا حدود ۵۰ میلیون تومان متغیر باشد . حتی گاهی اوقات امکان دارد قیمت این محصولات بسیار بیشتر از این مبلغ نیز باشد .
ارتفاع صندلی مدیریت چقدر است ؟
ارتفاع صندلی مدیریت تفاوت چندانی با سایر صندلی های اداری ندارد . اما برای اینکه فرد تسلط بیشتری بر روی میز داشته باشد ارتفاع صندلی مدیریتی کمی بالاتر می باشد . ارتفاع صندلی مدیریت چیزی در حدود ۶۰ الی ۸۰ سانتی متر می باشد . البته بسیاری از صندلی های مدیریت دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشند . شما میتوانید ارتفاع صندلی مدیریت را با توجه به شرایط فیزیکی خود و همچنین ارتفاع میز تغییر دهید .
دلیل کج شدن صندلی مدیریت چیست ؟
یکی از شایع ترین مشکلاتی که احتمال دارد برای صندلی مدیریت به وجود آید کج شدن صندلی مدیریت و همچنین شکستن قسمت چرخها می باشد . نکته که بسیاری از افراد به آن توجهی ندارند این است که نوع نشستن شما بر روی صندلی مدیریت تاثیر زیادی در افزایش عمر مفید محصول دارد . زمانی که همواره به صورت یک طرفه و کج بر روی صندلی بنشینید به مرور زمان صندلی شما کج شده و امکان شکستگی آن وجود دارد . همچنین این موضوع باعث میشود که فشار زیادی به چرخ خالی یک قسمت صندلی وارد شده و در نتیجه چرخ آن قسمت دچار شکستگی می شود .