وبلاگ ویلاسازه

ویژگی های چادر مسافرتی خوب

ویژگی های چادر مسافرتی خوب

چادر مسافرتی و چادرهای کمپینگ انواع بسیار مختلفی دارند . تنوع بالای این محصولات موجب شده ، که شما انتخاب های زیادی پیش رو داشته باشید . اما باید دقت داشته باشید که هنگام انتخاب ، محصولی مطابق با نیازهای خود خریداری کنید . به عنوان مثال برخی از چادرهای مسافرتی مناسب برای پیک نیک های کوتاه مدت می باشند . برخی دیگر برای کوهنوردی و شرایط آب و هوایی سخت مناسب تر هستند . اما همین چادرها شاید در شرایط دیگر کاربرد مناسبی نداشته باشند . به همین دلیل به هنگام خرید چادر مسافرتی و چادر کمپینگ ، باید توجه زیادی به نیازها و همچنین نوع استفاده خود داشته باشید . چند نکته مهم هنگام خرید چادر مسافرتی وجود دارد ، که با رعایت آن می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید . فروشگاه اینترنتی ویلا سازه عرضه کننده بهترین چادر های مسافرتی ، مناسب برای پیک نیک ، کمپینگ و همچنین کوهنوردی می باشد .

بهترین چادر مسافرتی

نکات مهم هنگام خرید چادر مسافرتی

اگر شما از دسته افرادی هستید که می خواهید یک چادر مسافرتی برای خود خریداری کنید . اما با سوالات زیادی در رابطه مواجه هستید ، و نمی دانید که بهترین محصول برای شما کدام است . بهتر است به چند نکته اساسی به هنگام خرید چادر توجه کنید . در ادامه به مهمترین نکات در هنگام خرید چادر مسافرتی اشاره خواهیم کرد . شما نیز می توانید با در نظر گرفتن این نکات ، یک محصول مناسب با توجه به نیازهای خود خریداری کنید . همچنین می توانید از انواع صندلی تاشو و صندلی مسافرتی در کنار چادر مسافرتی استفاده کنید .

چادر مسافرتی

ظرفیت چادر مسافرتی

مهمترین موضوع هنگام خرید یک محصول مناسب باشد ، تعداد افرادی است که می‌خواهند از آن استفاده کنند . ظرفیت چادر مسافرتی با توجه به نفرات خانواده شما مشخص می شود . ظرفیت چادرهای مسافرتی می تواند از یک نفر تا حدود ۱۲ نفر متغیر باشد . البته به طور میانگین چادر های مسافرتی ۲ الی ۴ نفره ، بیشترین خریداران را به خود اختصاص می‌دهند . دیگری که باید در این مورد توجه داشته باشید ، این است که چادر را برای یک استراحت چند ساعته می‌خواهید . یا این که در نظر دارید به هنگام شب نیز در چادر خود استراحت کنید . برای خوابیدن در درون چادر ، باید ظرفیت آن بیشتر از افرادی که می‌خواهند از آن استفاده کنند باشد . به عنوان مثال اگر دو نفر می خواهند شب را درون چادر بخوابند ، باید یک چادر چهار نفره برای خود در نظر بگیرید . ظرفیت چادر برای خوابیدن همیشه باید دو برابر تعداد افراد باشد .

چادر مسافرتی درجه یکابعاد چادر مسافرتی و چادر کمپینگ

به دلیل این که شما نیاز دارید تا چادرهای مسافرتی را با خود به مکان‌های مختلف حمل کنید . ابعاد چادر به هنگام باز و بسته شدن بسیار مهم می باشد . ابعاد چادر مسافرتی به هنگام باز شدن ، رابطه مستقیمی با ظرفیت استاندارد . اما ابعاد چادرهای کمپینگ مسافرتی به هنگام بسته بودن ، به طراحی و نوع چادر وابسته می‌باشد . برخی از چادرها خواننده چادرهای عصایی ، فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند . در حالی که چادر های مانند چادر فنری ، فضای نسبتاً زیادی را اشغال میکنند . برای افرادی که چادر مسافرتی را به منظور کوهنوردی و کمپینگ تهیه می‌کنند ، ابعاد چادر در اولویت اول می باشد . اگر می خواهید چادر مسافرتی در داخل خودرو خود قرار دهید ، باید ابعاد آن متناسب با ظرفیت خودرو شما باشد .

چادر برزنتی مسافرتیوزن چادر مسافرتی

وزن چادر نیز می‌تواند تاثیر زیادی در کیفیت چادر داشته باشد . چادرهای مسافرتی کاملاً قابل حمل می باشد . گاهی اوقات افراد مسافت های طولانی را با خود حمل می‌کنند . به همین دلیل ضرورت وجود دارد که وزن چادر تا جای ممکن کاهش یابد . چادرهایی که برای کوهنوردی مورد استفاده قرار می‌گیرند ، باید دارای کمترین وزن باشند . اما در عین حال کیفیت آنها نباید کاهش پیدا کند . برای ساخت این نوع چادر ها از مواد باکیفیت و در عین حال سبک استفاده میشود . به هر میزان که وزن چادر مسافرتی کمتر باشد ، محبوبیت بیشتری پیدا خواهد کرد . اما باید دقت داشته باشید که کاهش وزن موجب کاهش کیفیت چادر نشود . زمانی که شما می خواهید وسایل دیگری مانند منقل را با خود حمل کنید ، در این شرایط وزن چادر اهمیت زیادی دارد .

چادر دو خوابهمقاومت و پایداری چادر مسافرتی

یک چادر مسافرتی خوب باید از مقاومت قابل قبولی برخوردار باشد . به دلیل اینکه شما همیشه در یک شرایط ایده‌آل چادر استفاده می کنید . گاهی اوقات به هنگام بارندگی و وزش بادهای شدید ، از چادر به عنوان یک پناهگاه استفاده می کنید . در طراحی و تولید چادر باید از مواد اولیه مناسبی استفاده شود ، که موجب افزایش مقاومت و پایداری چادر شود . ضد آب بودن چادر مسافرتی یکی از اصول اولیه و مهم است ، که توجه به آن به هنگام خرید چادر ضروری می باشد ‌.  همچنین یک چادر کمپینگ خوب باید در برابر وزش باد ، مقاومت قابل قبولی داشته باشد . این موضوع متخاص برای چادر های کوهنوردی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . یک چادر خوب باید دارای یک اسکلت محکم و مقاوم باشد ، تا بتواند ساختار خود را در شرایط جوی مختلف حفظ کند .

چادر مسافرتی سرچپوستیبرپایی و همچنین نصب آسان چادر مسافرتی

یک چادر مسافرتی هر چقدر هم که مقاوم و با کیفیت باشد ، و همچنین از وزن مناسبی برخوردار باشد . باز هم اگر نصب آن دشوار باشد ، از محبوبیت زیادی برخوردار نخواهد بود . یک چادر مسافرتی خوب باید به سرعت نصب و راه اندازی شود . در این مورد چادر های فنری از محبوبیت زیادی برخوردار می باشند . برای این منظور فقط نیاز دارید تا آنها را از داخل کیف مخصوص بیرون آورید . سپس به حالت خودکار باز می شوند و شما نیاز به انجام کار دیگری ندارید . در این مورد چادرهای چتری نیز بسیار محبوب می باشند . موضوع دیگری که باید به آن دقت کنید ، موضوع جمع‌کردن‌چادر می باشد . جمع کردن چادر نماز باید همانند برپایی آن آسان باشد .

چادر کمپیمگ حرفه اییراحتی چادر کمپینگ

یک چادر مسافرتی یک چادر کمپینگ ، باید چیزی بیشتر از یک سرپناه موقت باشد . شما باید بتوانید استراحت و مطلوبی در داخل چادر خود داشته باشید . برای این منظور نیاز دارید تا از یک چادر مناسب استفاده کنید . به عنوان مثال وجود پنجره های زیاد در چادر ، موجب تهویه هوای مناسب آن می‌شود . اما برای استفاده در مناطق سردسیر و کوهستانی ، هرچقدر که تعداد پنجره‌ها کمتر باشد ، هوای داخل چادر گرم تر می باشد . ارتفاع چادر ریز در راحتی آن بسیار تاثیر گذار می باشد . هر چقدر ارتفاع چادر بیشتر باشد ، شما احساس راحتی بیشتری خواهید کرد . اما گاهی اوقات شما نیاز دارید تا برای حفظ مقاومت ، ارتفاع چادر را کاهش دهید . برخی افراد برای سهولت در جابجایی و همچنین وزن پایین از ظروف چوبی به هنگام کمپینگ استفاده می کنند .

 

 

تماس:09142244372

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “ویژگی های چادر مسافرتی خوب

  1. مریم گفت:

    خیلی مهمه که چادر مسافرتی جنس خوبی داشته باشه وضد آب باشه که در مواقع بارندگی درامان باشیم چادر مسافرتی هایی که فنری هستن خیلی راحت بازوبسته میشن ونگهداریشون هم راحتتره چون جمع میشن وجای کمتری واشغال میکنن که حمل چادر رو راحت میکنه البته از لحاظ آسایش چادر های کمپینگی که بزرگتر هستن خیلی بهتره

  2. بازتاب: تشخیص بهترین نوع چادر مسافرتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: انتخاب بهترین نوع چادر مسافرتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. azari_kiz گفت:

    . انداره چادر مسافرتی
    اندازه چادرهای مسافرتی به شکل و طراحی مختلفی وجود دارد. برخی از چادرهای مسافرتی مناسب برای یک نفر هستند و برخی دیگر برای چند نفر، اما اندازه استانداردی برای چادرهای تک نفره حدود ۲۱۰ * ۷۵ سانتیمتر است. در حالی که برای چادرهای دو نفره این اندازه به حدود ۲۲۰ * ۱۳۰ سانتیمتر افزایش می‌یابد.
    همچنین، برخی از چادرهای مسافرتی دارای فضای بیشتری برای افرادی هستند که بیشتر از دو نفر هستند. در کل، برای انتخاب اندازه مناسب باید به تعداد نفراتی که می‌خواهند در چادر خوابیده یا زندگی کنند و همچنین اندازه و ابعاد چادر توجه کرد.
    . جنس‌ چادرهای مسافرتی

    چادرهای مسافرتی معمولاً از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. برخی از جنس‌های معمول برای چادرهای مسافرتی عبارتند از:

    نایلون: چادرهای نایلونی خیلی سبک و قابل حمل هستند. این جنس بیشتر برای چادرهای دوفصل و کمپینگ استفاده می‌شود. نایلون در برابر باران و رطوبت مقاوم است.
    پلی استر: چادرهای پلی استری نسبت به چادرهای نایلونی کمی سنگین‌تر هستند، اما از نظر مقاومت در برابر باد، باران و حرارت بهتر عمل می‌کنند.
    پارچه: برخی چادرهای مسافرتی از جنس پارچه تولید می‌شوند که به دلیل وزن سنگین و غیرقابل حمل نسبت به دو جنس بالا معمولاً برای اردوهای ثابت استفاده می‌شوند.
    پوسته چرم: برخی شرکت‌های تولید کننده چادرهای مسافرتی از پوسته چرم برای ساخت چادر استفاده می‌کنند که به دلیل وزن زیاد، چادرهای بزرگ با قابلیت حمل کم و مناسب برای اردوهای ثابت هستند.
    فایبرگلاس: این نوع چادر از جنس الیاف شیشه‌ای ساخته شده است و بسیار قوی و مقاوم در برابر آتش و باران است. اما به دلیل وزن بالایی که دارند، مناسب برای مسافرت‌های ثابت هستند.
    لازم به ذکر است که هر کدام از این جنس‌ها ممکن است در چادرهای مسافرتی مختلف با کیفیت‌های متفاوت به کار روند. برای خرید چادر به جنس آن توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید