وبلاگ ویلاسازه

آشنایی با انواع صندلی راک

آشنایی با انواع صندلی راک | صندلی راحتی راک ارزان و شیک

انواع صندلی راک مدرن و کلاسیک با بهترین قیمت و کیفیت را می توانید از مجموعه ویلاساز تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با تنوع زیاد صندلی های راک دلنشین بیشتر آشنا کنیم.

خوابیدن روی صندلی راک در وسط روز یکی از چیزهای آرامش بخش است که همه ما دوست داریم. در این مقاله برخی از انواع صندلی راک که ممکن است درباره آنها ندانید ارائه شده است.

همچنین در قسمت وبلاگ سایت ویلا سازه اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد .

صندلی راک فرفوژه ویلاسازه

صندلی راک سفارشی ویلاسازه

کاربرد انواع صندلی های راک گوناگون و پرطرفدار

سه دسته صندلی راک عبارتند از: صندلی های راک سنتی، صندلی راک گلایدر و صندلی راکر پلت فرم. در این دسته بندی ها دسته هایی از انواع مختلف قرار دارند و سپس باید صندلی های آنتیک یا مدرن راک را در نظر بگیرید.

صندلی سنتی همان چیزی است که در ویلاساز پیدا می کنید. این صندلی ها فقط پانل راکر قوسی پایه شما در زیر پاها است. خود صندلی از نوارهایی با پشت و بازوهای بلند ساخته شده است.

راک مبلی دسته دار

راک مبلی ویلاسازه

صندلی راک و کمر درد

صندلی راکر گلایدر روی پایه ای با مهاربندهایی تعبیه شده است که امکان حرکت عقب و جلو را فراهم می کند. صندلی به عقب خم نمی شود، که باعث ویژگی های ارگونومیک صندلی راک فرد نشسته می شود. با این حال، برخی افراد ثبات را ترجیح می دهند، بنابراین یک گلایدر احتمالا صندلی برای آنها است.

دسته سوم راکر پلت فرم است. همچنین روی یک پایه قرار می‌گیرد، اما گاهی اوقات قوس معکوس است، دقیقا شبیه یک راکر گلایدر. مواقع دیگر اصلاً قوس وجود ندارد. فنرها حرکت تکان دهنده را فراهم می کنند. بسیاری از صندلی‌های پلت‌فرم مانند صندلی‌های راحتی تکیه‌دار ساخته می‌شوند، برخی با زیرپایی‌های بازشو.

راک مبلی بدون دسته

راکهای مدرن شرکت ویلاسازه

انواع مختلف صندلی های راک ارزان قیمت

اکنون به سراغ انواع بی شمار صندلی های راک می رویم . شما ممکن است به جای انواع، آنها را سبک بنامید، و کاملا حق با شماست. در هر صورت، آن ها را بررسی کنید.

راک ویلاسازه

  • صندلی راک بوستون

آیا فیلم میهن پرست را به خاطر دارید که در آن “مل گیبسون” بالاخره از ساختن یک صندلی راک دست کشید؟ او نمی‌توانست آن را کاملا درست انجام دهد، بنابراین هر کدام را بعد از اینکه او را ناکام گذاشت، ساخت. این صندلی در واقع در بوستون تولید شد.

  • صندلی های فنری

این صندلی ها بر روی یک پایه گرد قرار می گیرند که در بالای آن فنرها به نشیمنگاه صندلی متصل می شوند. وقتی روی صندلی می نشینید، فنرها شما را به حرکت در می آورند. صندلی های فنری در انواع شکل ها، اندازه ها و رنگ ها وجود دارند. من یک صندلی نعلبکی را برای شما انتخاب کردم که در نظر بگیرید زیرا آنها سرگرم کننده هستند.

انواع صندلی راک

  • صندلی راک  Bentwood

همه ما آن شاهکارهای طراحی و اجرا را در انواع صندلی راک دیده ایم. چرخش ها یادآور روزهایی هستند که مبلمان به سختی با دست حک می شد. چوب باید بخار شود تا به اندازه کافی انعطاف پذیر شود تا به صورت چرخشی درآید.

از آنجایی که مبلمان دست ساز تا حد زیادی از صحنه ناپدید شده است، صندلی های خمیده را در فروشگاه های مبلمان مدرن نخواهید یافت. با این حال، اگر به اندازه کافی مغازه های عتیقه فروشی را ترول کنید، می توانید یکی را پیدا کنید.

  • راک عقاب چوبی ویلاسازه

    راک عقاب تولید شرکت ویلاسازه

    صندلی راک نردبانی

صندلی های سنتی نربانی دارای نوارهایی هستند که از بالا به پایین یا از طرفین به طرفین می روند. صندلی یا چوبی یا حصیری است. صندلی نردبانی معمولی شبیه صندلی راک بوستون است و ظاهری بوکولیک دارد. ساختن آن‌ها ساده‌ترین هستند، بنابراین بیشتر از این‌ها را در اطراف خواهید دید.

فواید طبی صندلی راک

  • صندلی های روکش دار راک

ما ایرانی ها آسایش می‌خواهیم. زمانی که سازندگان مبلمان متوجه شدند که مردم کوسن هایی برای توش های خود می خواهند، بسیار خوب بود. از صندلی های اتاق ناهارخوری گرفته تا صندلی های اتاق نشیمن تا صندلی های راک، مکانی نرم برای نشستن بچه ها در اطراف ما وجود دارد. ایرانی ها اکنون می توانند از صندلی های راحتی روکش دار دراز کشیده گرفته تا بالشتک های راک های سنتی.

  • صندلی راک حصیری یا بافته شده

به طور کلی، حصیری را می‌بینید که روی صندلی و پشتی صندلی‌های راک بافته شده‌اند. معمولا راک‌های حصیری و سایر وسایل را در ایوان‌ها، پاسیوها و عرشه‌ها پیدا می‌کنید، اما گاهی اوقات یک دکوراسیون روستایی دارای مبلمان حصیری سفید است.

راهنمای خرید صندلی راک

  • صندلی راک فلزی

همه ما خانه‌های دارای میز و صندلی‌های آهنی زینتی را که معمولا به رنگ سفید در میان گل‌های خیره‌کننده در زیر درختان سایه‌دار قرار گرفته‌اند، تحسین کرده‌ایم. آیا می دانستید که صندلی های آهنی زینتی هم سنگ می خورند؟

اگرچه بیشتر مبلمان فلزی زینتی از آهن فرفوژه ساخته شده‌اند، فلزات ارزان‌تر دیگری که در مبلمان و صندلی‌های راک ساخته می‌شوند، به ویژه شامل برنز، آلومینیوم و فولاد هستند. اگر صندلی راک فلزی شما به خارج از منزل می رود، به شدن پیشنهاد میشود.

  • راک ملوانی ویلاسازه

    راک ملوانی ویلاسازه

    صندلی راک کمپینگ

نشستن در اطراف آتش‌دان، تماشای بازی بچه‌ها در استخر، یا چرت زدن، منظورم این است که ماهیگیری در یک سفر کمپینگ بدون جالب‌ترین صندلی راک هیچ لذتی ندارد.

صندلی های راک کمپینگ باید از نایلون یا مواد مشابه ساخته شده باشند، زیرا در یک سفر کمپینگ فرسوده می شوند. بنابراین راکر کمپینگ شما رنگ های مختلفی دارد اگر نه مواد مختلف.

اطلاعات مفید در مورد صندلی راک

انواع صندلی های راک چوبی | نرم و سخت

برای ساخت صندلی راک از دو نوع چوب استفاده می شود: چوب نرم و چوب سخت.

راک مبله ویلاسازه

چوب نرم

انواع دیگر چوب نرم عبارتند از اقاقیا، سرو، صنوبر، چوب سرخ، صنوبر، ارس و سرخدار.

آموزش ساخت صندلی راک

مبلمان ساخته شده از چوب نرم به راحتی بریده می شوند و خراشیده می شوند. آنها خیلی قوی نیستند، بنابراین افراد با اندازه های خاص ممکن است روی صندلی های راک ساخته شده از چوب نرم راحت نباشند. صندلی های راک ساخته شده از چوب نرم برای استفاده در فضای باز نیز مناسب نیستند، زیرا آب و هوای بدی دارند.

مبلمان چوب نرم آنقدر دوام نمی آورند که تبدیل به میراثی شوند. کسانی که قصد خرید صندلی راک ساخته شده از چوب نرم را دارد باید در نظر داشته باشند که اگر بخواهند صندلی را دوام بیاورند، سال های زیادی در حال تکمیل آن هستند.

چوب سخت

مبلمان بیشتر به دلیل دوام و زیبایی از چوب سخت ساخته شده است. چوب‌هایی از این دست عبارتند از چوب ساج که صندلی راک در تصویر از آن ساخته شده است، بلوط، افرا، ماهون و راش.

تاریخچه صندلی

راک چستر دسته دار ویلاسازه

راک چستر مدرن ویلاسازه

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “آشنایی با انواع صندلی راک

  1. azari_kiz گفت:

    راک مدرن انواع بسیار مختلفی دارد و به تبع هر یک از ان ها ویژگی های منحصر به فردی دارند. اما در حالت کلی یک سری ویژگی های مهم و مشخصی وجود دارد که در همه ان ها رعایت می شود و شما در زمان خرید هم باید به این نکات توجه نمایید که عبارتند از:
    – متریال و اتصالات صندلی راکی که انتخاب میکنید باید از مواد و متریال با دوام و باکیفیت ساخته شده باشد. راک مدرن باید بسیار محکم باشد و بتواند وزن بالایی را تحمل نماید. اتصال بخش های مختلف ان باید به صورت مستحکم انجام شده باشد.
    – طراحی مدرن و اصولی این که این صندلی باید ظاهری جذاب و امروزی داشته باشد یک اصل است اما نباید طراحی مدرن ان باعث شود تا بدن در حالت صحیحی روی ان قرار نگیرد و صندلی حالت ناکارامدی داشته باشد. مهم تر از ظاهر این صندیل کیفیت و میزان راحتی ان است.
    – راحتی صندلی شما برای رسیدن به ارامش و استراحت از این نوع استفاده خواهید کرد و مهم است که نشیمنگاه نرم، پشتی راحت و دارای دسته باشد تا احساس امنیت و ارامش بیشتری داشته باشید. توجه داشته باشید که این صندلیها در رنگ ها و رویه هایی با جنس های مختلف قابل تولید هستند و بعد از انتخاب مدل ان میتوانید ان را شخصی سازی نمایید و سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید