وبلاگ ویلاسازه

ابعاد مناسب برای تخت رستوران سنتی

ابعاد مناسب برای تخت رستوران سنتی

تخت چوبی رستوران با استفاده از چوب ساخته شده و برای فضای بیرونی طراحی شده است. تخت چوبی رستوران در سایزهای مختلف تولید می شود و به تخت قهوه خانه نیز معروف است. در واقع تخت رستوران سنتی یا تخت ناهارخوری یکی از اجزای فضای بیرونی رستوران یا ویلا یا منازل است و این تخت ها با طرح های کاملا سنتی و قدیمی تولید می شوند و از چوب روسی ساخته می شوند. است. چوب استفاده شده در تولید این تخت ها، بسیار درجه یک بوده و در برابر عواملی مانند نور خورشید و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد. تخت سنتی رستوران در اندازه ها و ظرفیت های مختلف ساخته می شود، به عنوان مثال تخت سنتی در سایز 60*60 و 60*120 دو نفره، 60*160 برای سه نفر و در سایز 90*190 برای. چهار نفر. بوده است.

طراحی ویلا سنتی

البته ابعاد تخت سنتی بنا به درخواست و سلیقه شما قابل تغییر است و می توانید تخت سنتی را در ابعاد مختلف سفارش دهید. در ساخت تخت های سنتی که معمولاً چوبی هستند از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود به همین دلیل علاوه بر مرغوب بودن ظاهر زیبایی نیز دارند. همچنین برای ساخت این تخت ها از تکیه گاه ها و دستگیره هایی به صورت پنجره ای استفاده می کنند به همین دلیل تخت های سنتی از ظرافت بالایی برخوردار بوده و برای تزیین منازل و ویلاها و یا رستوران ها و کافه ها مناسب هستند. رنگ های تخت های سنتی بسیار متنوع است و این تخت ها با استفاده از پلی اتر به صورت براق تولید می شوند. مصرف‌کنندگان و متقاضیان می‌توانند تخت‌خواب‌های سنتی چوبی فضای باز را در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف و رنگ‌های مختلف با توجه به سلیقه خود خریداری کنند. برای سفارش تخت سنتی با ابعاد دلخواه میتوانید با قسمت فروش ویلا سازه تماس بگیرید .

تخت سنتی رستورانی

تخت سنتی در دکوراسیون رستوران

تنوع تخت سنتی

برای دکوراسیون و طراحی رستوران آنچه اهمیت دارد استفاده از وسایل تزیینی و زیبا می باشد. هر چه یک رستوران شیک و زیباتر باشد، توجه بسیاری از مشتریان را به رستوران جلب می کند. تخت رستوران سنتی یکی از محصولاتی است که علاوه بر کاربری بالا، باعث زیبایی دکوراسیون رستوران می شود. برای طراحی داخلی رستوران ها می توانید از وسایل مدرن  یا سنتی استفاده کنید. اما برای طراحی دکوراسیون سنتی بهتر است از وسایل سنتی و قدیمی که از چوب یا سنگ ساخته شده اند استفاده شود زیرا ظاهر رستوران ها را زیباتر می کند. علاوه بر قرار دادن وسایلی مانند تخت رستوران سنتی، می توانید از وسایل تزیینی دیگری مانند دیوارپوش های لوکس و پله های چوبی و تابلوهای قدیمی استفاده کنید. برای زیباتر شدن فضای رستوران می توانید از کفپوش مناسب استفاده کنید.

تخت سنتی ویلاسازهمبلمان باغی فلزیبهترین چوب برای تخت سنتی

البته توجه داشته باشید که از بین طرح های موجود می توانید طرح های کلاسیک و سنتی را انتخاب کنید. همچنین باید به رنگ هایی که در دکوراسیون رستوران استفاده می کنید توجه ویژه ای داشته باشید. برای تزئین رستوران سنتی می توانید از رنگ های آرامش بخش استفاده کنید. رنگ تخت رستوران سنتی می تواند کرم یا قهوه ای باشد. در کنار این موارد می توانید از گلدان های زیبا در کنار تخت سنتی رستوران استفاده کنید و محیطی زیبا و آرامش بخش را ایجاد کنید. وجود مبلمان و میز در فضای رستوران بر جذابیت دکوراسیون داخلی رستوران می افزاید. برای تزیین رستوران های سنتی می توانید از سایر وسایل تزئینی سنتی استفاده کنید. وجود پنجره های رنگی و سنتی باعث جذابیت این رستوران شده است. رنگ‌های زرد، قرمز و آبی داخل پنجره‌ها باعث می‌شود رستوران سنتی‌تر به نظر برسد.

طراحی رستوران

تخت سنتی چوبی لاکچری

تخت سنتی و تاثیر آن در دکوراسیون

پارچه برای تخت های چوبی سنتی

بیشتر افراد علاقه مند به ست کردن تخت رستوران سنتی با فرش و پشتی هستند. البته از تخت رستوران سنتی می توان بدون پشتی یا پشتی استفاده کرد. اما اگر می خواهید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید، بهتر است از پشتی اسفنجی و تشک های نرم استفاده کنید. روتختی چوبی سنتی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا این محصولات در رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند و مشتریان زیادی از آن استفاده می کنند، بنابراین احتمال ساییدگی و اصطکاک آنها وجود دارد. روکش های در نظر گرفته شده برای تخت های چوبی سنتی اغلب با استفاده از پارچه های مرغوب تولید می شوند. به همین دلیل با استفاده زیاد فرسوده نمی شوند و قابل شستشو نیز هستند و مصرف کننده می تواند به راحتی آنها را شستشو دهد.

نقش مبلمان در دکوراسیون منزل

البته توجه داشته باشید که اگر می خواهید از تخت ها در فضاهای باز مانند ویلا یا بالکن یا باغ و حتی رستوران های فضای باز استفاده کنید، می توانید از تخت های رستوران سنتی با پارچه های مقاوم و مقاوم در برابر شرایط محیطی مانند نور خورشید استفاده کنید. و رطوبت هوا استقامت بالایی دارد و می توانید برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید. تخت های سنتی با استفاده از چوب بادوام ساخته می شوند. به همین دلیل در برابر عوامل محیطی استقامت بالایی دارد و می توان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد. این تخت خواب ها در طرح ها و اشکال مختلف توسط هنرمندان و متخصصان تولید می شود و بر روی آن منبت کاری های زیبایی وجود دارد. رنگ روتختی های سنتی کاملا متفاوت است و این محصولات در رنگ های مختلفی تولید می شوند.

تخت چوبی رستوران

تفاوت معماری داخلی و طراحی داخلی

روش ساخت تخت های سنتی و تزیین آن

بسیاری از تولیدکنندگان تخت های رستوران سنتی را در ابعاد مبلمان تولید می کنند و در طراحی خود از تشک و پشتی های مدرن و سنتی استفاده می کنند. همین موضوع باعث زیباتر شدن تخت سنتی رستوران شده است. علاوه بر این، مصرف کنندگان با توجه به ترجیحات خود می توانند از چنین تخت هایی در فضاهای سنتی در منازل یا باغ ها و رستوران ها استفاده کنند. زیرا یکی از محصولاتی است که همیشه در بازار وجود دارد و از آن برای تولید مبلمان بسیاری استفاده می کنند. تولیدکنندگان تخت های سنتی را در ابعاد سه نفره و هشت نفره و با عمق های مختلف تولید می کنند. تخت های سنتی به دو روش تولید می شوند. روش اول روش گره چینی است.

تخت سنتی بدون مشبکویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

طراحی تراس

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “ابعاد مناسب برای تخت رستوران سنتی

  1. بازتاب: سیر تا پیاز میز عسلی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. بازتاب: انتخاب چوب برای تخت سنتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. azari_kiz گفت:

    قطعاً به این نکته واقف هستید که مشتریان شما به منظور گذراندن لحظاتی سرشار از آرامش و لذت به رستوران سنتی شما مراجعه می‌کنند. بنابر این، فراهم نمودن میز و صندلی رستوران متناسب با فضا می‌تواند خواسته آنها را فراهم کند. با توجه به اینکه دکوراسیون هدف در رستوران سنتی، کلاسیک است، شما می‌توانید از انواع و اقسام اشکال میز و صندلی‌های چوبی استفاده کنید. حتماً پیش از خرید نهایی هر کدام از صندلی‌های چوبی موجود را خود نیز امتحان کرده و به عواملی چون پشتی صندلی، نشیمنگاه، ارتفاع دسته‌های آن و… دقت کنید.
    لازم است بدانید که یکی از مهم‌ترین بخش‌های صندلی دسته‌های آن هستند. اگر ارتفاع آنها بیش از حد مجاز باشند، باعث می‌شود زاویه میان دست و میز نامناسب بوده و فرد به راحتی نتواند غذای خود را میل کند. شاید برای شما هم جالب باشد که چرا امروزه میزان استقبال از انواع میز و صندلی‌های چوبی افزایش یافته است! در واقع می‌توان گفت به علت استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین چوب‌ها، رعایت قوانین و ارگونومیک بودن ساخت، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه در برابر ارائه کالاهایی با کیفیت، ابعاد استاندارد، طراحی متنوع و… تعدد استفاده از میز و صندلی‌های چوبی افزایش یافته است.
    تنها نکته قابل توجه حین استفاده از میز و صندلی‌های چوبی نظافت آنهاست! لازم به ذکر است تمامی وسایل چوبی به علت استفاده از چوب‌های طبیعی نیاز به پاک کنندگی داشته و می‌بایست بنابر میزان استفاده از آنها، با محلول‌های مخصوص نظافت شود. استفاده از این محلول‌ها باعث می‌شود یک لایه محافظ روی میز و صندلی‌ها قرار گرفته تا از نفوذ اشعه‌های مضر از جمله نورهای مهتابی، رنگ پریدگی، کثیفی، نفوذ حشرات ریز و… به داخل آن جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید