وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید استندگل

 

راهنمای خرید استندگل

 

راهنمای خرید استندگل را در این مقاله شرح خواهیم‌داد.

استفاده از گل و گیاه در منزل و یا هر محل دیگری، هم از نظر جلوه و زیبایی بخشیدن به محیط و هم به دلیل تصویه هوا محل یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های منزل است.

احتمال این وجوددارد که به دلیل کمبود فضا نتوانید از همه گلدان‌های خود استفاده‌کنید، و خرید استند گل راهی برای حل این مشکل است.

استند گل از وسیله‌های بسیار متنوع در طرح و جنس و رنگ است و شما می‌توانید براساس سلیقه خود و براساس نیازتان در هر محلی از آن استفاده کنید.

ویلا سازه تولید کننده انواع استند گل در طرحهای متنوع می باشد . در این مقاله سعی داریم با بیان نکاتی که باید در خرید استند مدنظر داشته باشید به زیباتر شدن دکوراسیون شما کمک‌کنیم.

استند قلب مدرن ویلاسازه

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

استند ها در چه مدل هایی موجود هستند؟

مزایای استند گل

در ادامه به معرفی انواع استندها می‌پردازیم تا شما براساس نیاز خود بتوانید بهترین انتخاب را جهت خرید استندگل داشته‌باشید.

  • استند چوبی: بر این اساس که وجودداشتن وسایل دکوراتیو چوبی در محیط باعث ایجاد بافتی گرم می‌شود و  همینطور ترکیب گیاهان با وسایل چوبی فضایی طبیعی را ایجاد می‌کند، انتخاب استند چوبی انتخابی عالی است. قیمت این مدل از استندها براساس چوبی که در ساخت از آن بکار می‌رود متغییر است.
  • استند دیواری: این مدل از استندها بیشتر مناسب فضاهای کوچک هستند. از مزایای این مدل از استندها، زیبایی ظاهری، کاربردی بودن و نظم بخشیدن به محیط است که می‌تواند به بهترین انتخاب جهت استفاده بعنوان استند گلدانشما باشد.
  • استند نردبانی:استندهای نردبانی طراحی نردبانی شکل دارند، این مدل از استندها به دلیل فضای کمی که اشغال می‌کنند، محبوبیت بالایی دارند، همچنین با استفاده از این استندها به اندازه کافی فضا برای گلدان‌ها وجوددارد که می‌توانید به راحتی چیدمانی متنوع را ایجادکنید.
  • استند فلزی:استندهای فلزی به دلیل مقاومت بالای آن‌ها و همینطور فلز ضد زنگی که در ساختشان بکار می‌رود مورد پسند اکثر افراد قرار می‌گیرد.
  • استند پازلی: این مدل از استندها از طبقاتی تشکیل شده است که ترکیبی مثل پازل دارند و معمولا فضای زیادی را اشغال می‌کنند و مناسب‌ترین مکان و انتخاب برای چیدن گل‌های بلند است.
  • استند قلب مدرن ویلاسازه

    استند گل فلزی تولید ویلاسازه

    آشنایی با انواع استند گل

  • استند پایه هندسی:به دلیل داشتن طراحی هندسی متنوع در ابعاد و اشکال مختلف، این نوع از استندهای گلدان جلوه خاصی داشته و مناسب دکوراسیون‌های مدرن هستند.

راهنمای خرید استندگلدان

در ادامه مقاله به بررسی نکات و ویژگی‌های خرید استند گلدان می‌پردازیم زیرا استندگل از وسایل دکوراتیو خانه است و گاهی آنقدر غرق جلوه ظاهری این وسیله می‌شویم که از دقت به نکاتی فنی آن غافل می‌شویم، نکاتی در خرید این وسیله وجود دارد که اگر به آن توجه نکنید ممکن است جلوه ظاهری‌اش هم از بین برود.

استند گل مدرن

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

ویژگی‌های استند گلدان مناسب و باکیفیت

راهنمای خرید استند گل

بهتراست در زمان خرید استندگل به ویژگی‌های آن هم دقت کنید، ویژگی‌های استند گل خوب و باکیفیت به شرح زیر است:

 مقاومت بالای استند

با توجه به اینکه استند را برای کدام قسمت از خانه می‌خواهید باید میزان مقاومت استند را هم در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید خرید استندگل را برای بالکن انجام دهید، دقت‌کنید که جنس استند گلدان ضد زنگ باشد تا تغییر رنگ ندهد.

استند مدرن ویلاسازه

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

ایده خلاق برای ساخت استند گل

حمل و جابجایی آسان استند

بهتراست استند گل انتخابی شما قابلیت حمل آسان را داشته باشد تا در صورت تغییر دکوراسیون بتوانید آن را به راحتی جابجا کنید، استند چرخ دار مناسب این موقعیت‌ها هستند البته احتمالا نتوانید به راحتی این نوع از استندها را پیداکنید اما می‌توانید سفارش ساخت آن را بدهید.

ایده خلاق برای ساخت استند گل

نصب راحت استند

در خرید استند گل اینترنتی توجه‌کنید که سرهم‌کردن استندها راحت بوده و جای پیچ ها تراز باشد و به خوبی چفت‌شوند.

 لق نبودن و استحکام بالای استند

به‌منظور خرید استند، استند گلی را انتخاب‌کنید که استحکام کافی و تضمینی را داشته باشد تا  لق نشود و به گلدان‌ها آسیبی نرساند.

قدرت تحمل بالای استند

استند مقاوم را براساس وزن گلدان‌ها تهیه‌کنید زیرا استفاده بیش از حد توان استند باعث می‌شود که هم استند و هم گلدان‌ها آسیب ببینند، میزان تحمل وزن استند در مشخصات معرفی محصول ذکر می‌شود.

گل و گیاه در دکوراسیون منزل

استند گل مدرن اسکار

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

نکات مهم خرید بهترین استند گلدان

 

در این قسمت از راهنمای خرید استند گلدان، می‌خواهیم با بیان چند پیشنهاد جهت کمک به خرید درست استندگل به شما کمک کنیم.

 

  1. استندهای دیواری با گلدان‌های کوچک جلوه و زیبایی بیشتری دارند.
  2. برای دکوراسیون‌های مدرن، استندهای نردبانی مناسب هستند.
  3. استندهای نردبانی و باارتفاع، مناسب گل و گیاهان با برگ‌های کشیده هستند.
  4. اگر گل‌های شما به شکل عمودی رشد می‌کنند، بهتراست استند گل کوتاه‌تری را تهیه کنید.
  5. توجه‌کنید که استندگل چوبی ضدآب باشد تا خراب نشود.
  6. بهتراست خرید استند گلدان مناسب را براساس تعداد گلدان‌هایی که دارید انتخاب کنید، استند بزرگ مناسب گلدان‌های کوچک نیست و محیط را شلخته و نامرتب نشان می‌دهد.
  7. استندهای گل با پایه کوتاه و گلدان‌های زیبا، در کنار تلویزیون و مبل زیبایی خاصی دارند.
  8. استندهایی وجود دارند که همراه با قابلیت نصب لامپ رشد هستند، این ویژگی برای فضاهایی که نورگیر نداشته و نور کافی به گل‌ها نمی‌رسد مناسب است.

 

  1. به‌منظور خرید استندگل، طول و عرض آن را متفاوت انتخاب‌کنید زیرا گل‌ها به شکل‎‌های متفاوتی رشد می‌کنند.
  2. برای محیط‌های کوچک و منازل با جای کم، استندهای آویز و دیواری گزینه مناسبی هستند.
پایه گلدان دو رنگ ویلاسازه

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

استندهای گل را در چه مکانی قرار دهیم؟

استندها یکی از وسایل دکوراتیو منزل هستند که شما می‌توانید جای آن را برطبق سلیقه خود در منزل مشخص‌کنید.

به دلیل آنکه گل‌ها به نور خورشید و هوای نیازدارند و گلدان‌ها روی استند قرار می‌گیرند، بهتراست محل قرارگیری استندها نزدیک پنجره باشد.

زاویه‌ها و گوشه‌های خانه، کنار تختخواب و تلویزیون، راهروها، بین مبل‌ها باتوجه به چیدمان مبلمان خانه از مکان‍های مناسب و رایجی است که استندها در آن‌جا قرار می‌گیرند، و همینطور براساس اندازه و فضای قابل استفاده بین مبل‌ها می‌توانید از استندهای گل استفاده‌کنید.

 

شما می‌توانید چیدمان گلدان‌های تزئینی و فانتزی خود را با استندهای زیبا مدیریت کنید.

 

پایه گلدان ویلاسازه

استند گل فلزی تولید ویلاسازه

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “راهنمای خرید استندگل

  1. azari_kiz گفت:

    استندهای دیواری برای گلدان های کوچک زیبایی بیشتری دارند. در خرید استند چوبی دقت کنید ضد آب باشد تا باعث خرابی آن نشود. انتخاب استندهای نردبانی برای دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب هستند. استندهای نردبانی و مرتفع برای گل و گیاهان با برگ های کشیده مناسب هستند. اگر گل های شما رشد ارتفاعی شان زیاد است بهتر است استند کم ارتفاع تهیه کنید. عرض و طول استند را متفاوت انتخاب کنید چراکه گل ها به روش های مختلفی رشد می کنند. استفاده از استندهای آویز و دیواری برای فضاهای کوچک و منازل کم جا مناسب ترین گزینه است.
    معمولا در کنار تلویزیون و مبل از استندهای پایه کوتاه با گلدان های سرامیکی که زیبایی بی نظیری دارد، استفاده می کنند . استندهایی جود دارند که قابلیت نصب لامپ رشد را دارا هستند این ویژگی برای فضاهایی که نورگیر ندارند و نور کافی به گل ها نمی رسد مناسب است
    با توجه به تعداد گلدان هایی که دارید استند مناسبی را انتخاب کنید، استند بزرگ برای تعداد گلدان های کوچک باعث شلختگی و زشت شدن فضا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید