باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

انواع باربیکیو پلوپزدار ویلاسازه

باربیکیو های ویلاسازه در اندازه و ابعاد مختلف

باربیکیو پلوپزدار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی اوقات نیاز داشته باشید کاربردهای بیشتری از یک باربیکیو دریافت کنید .  به عنوان مثال گاهی اوقات امکان دارد شما بخواهید غذایی را در فضای باز طبخ کنید و این کار در باربیکیو شدنی نباشد . در چنین شرایطی شما نیاز دارید که باربیکیو شما کارایی‌های بیشتری داشته باشد و شما بتوانید کاربرد متفاوت‌تری از آن داشته باشید . برای چنین شرایطی باربیکیوهایی طراحی شده است که در کنار آنها قسمتی به عنوان پلوپز طراحی شده است . شما از قسمت پلوپز می‌توانید برای تهیه غذاهای مختلف و متنوع‌تری استفاده کنید . باربیکیوهای پلوپزدار در باغ دو محصول متفاوت و مجزا در یک محصول می‌باشند . در این مطلب تلاش می‌کنیم شما را با انواع مختلف باربیکیوهای پلوپزدار و ویژگی‌های آنها آشنا کنیم . اگر قصد خرید چنین محصولی را داشته باشید مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما در انتخاب محصول مناسب و مفید باشد . مجموعه ویلاسازه با تولید جدیدترین باربیکیو های فلزی کاملا محکم و مقاوم با کیفیت ترین و مناسبترین قیمت بازار را به مشتریان عرضه میدهد.

برای پاسخگویی و مشاوره با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید :09142244372

باربیکیوهای ذغالی و گازی ویلاسازه با ظاهر مدرن‌

باربیکیو ویلاسازه با رنگ کوره ای کاملا محکم و مقاوم

انواع باربیکیو پلوپزدار

 

باربیکیوهای پلوپزدار می‌توانند برای مصارف خانگی و همچنین تجاری مناسب باشند . شما می‌توانید این محصولات را در محیط‌های تجاری و یا خانگی به راحتی مورد استفاده قرار دهید . باربیکیوهای پلوپزدار تنوع بالایی به لحاظ طراحی و همچنین ابعاد دارند . همچنین شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به تولیدی‌ها این محصولات را به صورت سفارشی خریداری نمایید . وجود پلوپز در کنار باربیکیو می‌تواند موجب راحتی بیشتر شما در تهیه غذاهای مختلف شود . ابعاد باربیکیوهای پلوپزدار می‌تواند از ۵۰ سانتی‌متر تا حدود ۲ متر متغیر باشد . باربیکیوهایی که دارای ابعاد بزرگ‌تری هستند معمولاً برای مصارف تجاری و صنعتی در نظر گرفته می‌شوند .

باربیکیو تولید ویلاسازه و با رنگ الکترو استاتیک

باربیکیو های ویلاسازه در اندازه و ابعاد مختلف ورنگبندی متنوع

ویژگی‌های باربیکیو پلوپزدار

از مهمترین ویژگی‌های این محصولات می‌توان به این موضوع اشاره کرده که شما در آن واحد می‌توانید دو یا چند غذای مختلف را به صورت یکجا تهیه کنید . این ویژگی موجب می‌شود که تهیه غذاهای مختلف با سرعت بیشتری صورت بگیرد و شما زمان کمتری به تهیه غذا اختصاص دهید . همچنین به دلیل اینکه تمامی غذاها در یک محیط تهیه می‌شوند شما می‌توانید مدیریت بهتری بر روی مراحل تهیه غذا داشته باشید .  از دیگر ویژگی‌های باربیکیو پلوپزدار می‌توان به اقتصادی بودن این محصولات اشاره کرده به این صورت که شما با خرید یک محصول در آن واحد دو محصول را در اختیار خواهید داشت . این کار موجب می‌شود که در هزینه‌های شما تا حدود زیادی صرفه‌جویی شود .

انواع باربیکوهای ویلاسازه با متریال های عالی و طراحی های بروز

باربیکیو ویلاسازه با رنگ کوره ای کاملا محکم و مقاوم

مراحل نصب باربیکیو پلوپزدار

باربیکیوهای پلوپزدار تفاوت چندانی به لحاظ نصب و راه‌اندازی با انواع دیگر باربیکیو و کباب پز ندارند . این محصولات عمدتاً به صورت گازسوز می‌باشند و شما نیاز به دسترسی به گاز شهری و یا سیلندر گاز برای استفاده از این باربیکیوها خواهید داشت . در بیشتر مواقع برای نصب و راه‌اندازی باربیکیو کافی است که آنها را در محل مورد نظر قرار داده و اتصالات آن را وصل کنید .  همچنین اگر در فضای سرپوشیده می‌خواهید از باربیکیو استفاده کنید حتماً باید از یک تهویه مناسب برای باربیکیو استفاده کنید . وجود تهویه مناسب در فضاهای سرپوشیده برای باربیکیو بسیار ضروری می‌باشد . اطمینان حاصل کنید که اتصالات و شیلنگ‌های گاز به درستی نصب شده و همچنین از عدم نشت گاز اطمینان حاصل نمایید .

 

نظافت باربیکیو پلوپزدار

برای اینکه بتوانید محصول خود را برای مدت طولانی‌تری مورد استفاده قرار دهید و همچنین کباب پز شما نیاز کمتری به تعمیرات و نگهداری داشته باشد ، حتماً باید در نظافت آن تلاش بیشتری داشته باشید . سعی کنید بعد از هر بار استفاده باربیکیو را نظافت کنید وسط آن را از باقیمانده‌های غذا و یا روغن و یا عوامل دیگر پاک کنید . در این بین باربیکیوهای زغالی به نظافت و نگهداری بیشتری نیاز دارند و شما باید این موضوع را مد نظر قرار دهید .

 

قیمت باربیکیو پلوپزدار

باربیکیوهایی که به صورت پلوپزدار می‌باشند   معمولاً از قیمت بالاتری در مقایسه با سایر انواع باربیکیو برخوردار هستند  . به دلیل اینکه این محصولات دارای امکانات بیشتری هستند طبیعی است که قیمت آنها نیز در مقایسه با کباب پزهای معمولی بالاتر باشد . البته قیمت باربیکیوهای پلوپزدار با توجه به ابعاد و همچنین طراحی آنها تعیین می‌شود .  در این بین متریال‌های استفاده شده برای باربیکیو نیز دارد تعیین قیمت آن بسیار تاثیرگذار می‌باشد . به طور میانگین شما باید برای خرید یک باربیکیوی پلوپزدار برای مصارف خانگی در ابعاد متوسط چیزی در حدود ۷ الی ۱۰ میلیون تومان هزینه کنید طبیعتاً متغیرهای زیادی وجود دارد که می‌تواند موجب افزایش و یا کاهش قیمت محصول مورد نظر شود .

 

باربیکیو آجری باغی

باربیکیوهای آجری در گذشته بسیار بیشتر از امروز مورد استفاده قرار می‌گرفت . ساخت چنین محصولاتی بسیار آسان بود و حتی در بسیاری از مواقع افراد شخصاً می‌توانستند نسبت به ساخت باربیکیو آجری اقدام نمایند .  با استفاده از چند عدد آجر و مقداری سیمان شما نیز می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاه یک باربیکیو برای مصارف شخصی خود بسازید . داشتن چنین محصولاتی در محیط‌هایی مانند باغ می‌تواند موجب شود که شما لذت بیشتری از لحظات بودن در باغ کسب کنید . البته این محصولات دارای معایبی نیز می‌باشند که از جمله آنها می‌توان به وزن بالای محصول اشاره کردی که در بسیاری از مواقع موجب می‌شود که شما نتوانید مکان باربیکیو را تغییر دهید .

 

باربیکیو برای ویلا

بسیاری از افراد باربیکیو را برای محیط‌های مانند ویلا خریداری می‌کنند که می‌تواند گزینه بسیار جذابی برای فضای ویلای شما به حساب بیاید . استفاده از باربیکیو در محیط ویلا موجب می‌شود که شما بتوانید لحظات شیرینی را برای خود و افراد خانواده خود به ثبت برسانید . امروز تنوع بسیاری از انواع باربیکیو وجود دارد که می‌توانید جهت استفاده در ویلا آنها را خریداری نمایید . شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه ویلا سازه تنوع بالایی از این محصولات را مشاهده نمایید . شما می‌توانید تولیدات گروه تولیدی ویلا سازه را به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق مراجعه حضوری و یا خرید اینترنتی سفارش دهید .

باربیکیو ویلاسازه با رنگهای کوره ای کاملا مقاوم

باربیکیو های ویلاسازه با قیمت های استثنایی و کیفیت درجه یک

باربیکیو به چه معناست ؟

برخلاف آنچه که بسیاری از افراد تصور می‌کنند قبل از اینکه باربیکیو نام یک محصول باشد در واقع به نوع خاصی از پخت و پز اطلاق می‌شود . باربیکیو یک روش برای تهیه غذاهای مختلف می‌باشد که در آن از حرارت مستقیم استفاده می‌شود . همچنین در روش باربیکیو میزان کمتری از روغن و چربی‌ها در غذا استفاده می‌شود که این کار موجب می‌شود غذای شما سلامت بیشتری داشته باشد . به مرور زمان دستگاه‌ها و تجهیزاتی که برای تهیه چنین غذاهایی استفاده می‌شد با نام باربیکیو در بازار شناخته شدند . امروزه باربیکیوها تنوع بسیار بالایی دارند و شما می‌توانید انواع مختلفی از آنها را در محیط اطراف خود مشاهده کنید .

 

باربیکیو پشت بام

روف گاردن و پشت بام سبز از جمله محیط‌هایی هستند که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند . چنین محیط‌هایی مخصوصاً با رشد بیشتر منازل آپارتمانی افزایش پیدا کردند . روف گاردن در واقع یک استفاده بهینه از فضای پشت بام شما می‌باشد که می‌تواند نقش حیات و یا باغچه کوچکی را برای شما ایفا کند . شما می‌توانید تجهیزات و وسایل مختلفی را در روف گاردن خود نصب و مورد استفاده قرار دهید . باربیکیو از جمله تجهیزاتی است که در بسیاری از حروف گاردن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و این محصول طرفداران زیادی برای استفاده در روف گاردن دارد . تنوع بالایی از این محصولات وجود دارد که شما می‌توانید  آنها را در محیط‌های مختلف مانند پشت بام سبز مورد استفاده قرار دهید .

 

باربیکیو پیش ساخته

باربیکیوهای پیش ساخته امروزه جایگزین باربیکیوهای قدیمی شده‌اند و استفاده بیشتری از این محصولات می‌شود . باربیکوهای پیش ساخته عمدتا به صورت فلزی می‌باشند و از فلزات مختلفی برای تهیه آنها استفاده می‌شود . از انواع منقل‌های مسافرتی گرفته تا باربیکیوهای صنعتی و کباب پزهای ایستاده انواع مختلفی از باربیکیوهای پیش ساخته به شمار می‌روند . باربیکیوهای پیش ساخت موجب می‌شوند که شما میزان زمان بسیار کمتری را صرف نصب و راه‌اندازی این محصولات نمایید . برای مشاهده تنوع محصولات می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ویلا سازه مراجعه نمایید .

 

نتیجه گیری

در این مطلب تلاش کردیم اطلاعات بیشتری در رابطه با باربیکیو و کباب پز های پلوپز دار به شما ارائه دهیم . چنانچه قصد خرید چنین محصولاتی را داشته باشید با توجه به این اطلاعات می توانید انتخاب بهتری داشته باشید . خریدی با اطلاعات بیشتری می تواند تضمین مناسبی برای رضایت بیشتر شما از باربیکیو باشد .

مقالات مرتبط با این موضوع :

معرفی انواع باربیکیو

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

چند باربیکیو ارزان قیمت و با کیفیت

انتخاب باربیکیو ذغالی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید