وبلاگ ویلاسازه

تنوع جنس نیمکت فضای باز

انواع مختلف نیمکت فضای باز

تنوع جنس نیمکت فضای باز در سالیان اخیر رشد زیادی داشته است . نیمکت پارکی فلزی از جمله نیمکت های پرطرفدار بوده که در سراسر کشور استفاده می‌ شود. این مدل نیمکت دارای جنس مقاوم و استقامت بسیار بالا بوده. و به همین دلیل در سطح شهر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نیمکت فلزی در طراحی های گوناگون مانند تمام فلز یا ترکیبی از چوب و فلز و غیره ساخته می شود. البته برای تولید نیمکت های فلزی از چوب پلاست و چدن نیز استفاده می شود. از انواع نیمکت با جنس فلز می‌ توان به نیمکت U و نیمکت CNC اشاره کرد. البته می‌ توان گفت که نیمکت های فلزی به صورت با تکیه گاه و بدون تکیه گاه تولید شده اند. و ممکن است در قسمت پشتی و تکیه گاه از چوب یا فلز استفاده شود.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله صنعت مبلمان مراجعه نمایید .

تنوع جنس نیمکت فضای باز(نیمکت فلزی )


از آنجایی که نیمکت فلزی تکیه گاه چوبی مقاومت پایین‌ تری نسبت به مدل‌ های تمام فلزی دارد. لذا در شرایط آب و هوایی بارانی و مکان های مرطوب قابلیت استفاده کمتری دارد. اما نیمکت های فلزی بیشتر در شهرهایی که دارای آب و هوای معتدل هستند. یا دارای اقلیم مرطوب هستند مورد استفاده قرار می گیرد. نیمکت فلزی که با استفاده از ترکیب چوب پلاست ساخته می شود. ظاهری بسیار شیک و دکوراتیو دارد. به همین دلیل جزوه مبلمان شهری پرطرفدار بوده و با استقبال خوبی مواجه شده است. از دیگر انواع نیمکت می‌ توان به نیمکت پارکی بتنی اشاره کرد. نیمکت پارکی بتنی در پارک ها و سطح شهر و اقلیم های مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد. و این نیمکت ها مقاومت بسیار بالایی داشته و کم تر دچار ترک خوردگی و شکستگی می شوند. سطل زباله شهری نیز می تواند مکمل نیمکت فضای باز باشد .


تنوع جنس نیمکت فضای باز(کاربردهای نیمکت)

انواع نیمکت دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند. از جمله این کاربرد می توان به استفاده در اتاق خواب اشاره کرد. مصرف کنندگان می توانند نیمکت ها را در پایین سرویس خواب گذاشته. و یا می‌ توانند به عنوان یک فضا برای قرار دادن کتاب استفاده کنند. وجود نیمکت در کنار تخت موجب زیباتر شدن ظاهر اتاق می شود. دومین مورد کاربرد نیمکت ها، استفاده از آنها برای دکوری راهرو و ورودی است. اگر علاقه به دکوراسیون داخلی خود با استفاده از چوب دارید، می‌ توانید از نیمکت های چوبی ساده در راهرو یا ورودی خانه استفاده کنید. شما می‌ توانید نیمکت‌ های چوبی را در کنار جا کفشی قرار دهید. همچنین می‌ توان نیمکت های چوبی را در اتاق نشیمن مورد استفاده قرار دهید.

برای خرید مبلمان ویلایی و نیمکت می توانید به سایت ویلا سازه مراجعه نمایید .

تنوع جنس نیمکت فضای باز و نحوه چیدمان آن


گذاشتن نیمکت در کنار پنجره باعث زیباتر شدن دکوراسیون داخلی خانه می شود. همچنین شما می توانید بر روی نیمکت های چوبی با توجه به تم و رنگ خانه خود کوسن های رنگی بگذارید که باعث زیباتر شدن ظاهر نیمکت‌ ها می‌ شود. از دیگر کاربردهای نیمکت می توان به استفاده از آن ها در محیط های حیاط یا آلاچیق و روف گاردن اشاره کرد.  علاوه بر این استفاده از نیمکت های چوبی در آشپزخانه باعث زیباتر شدن ظاهر و دکوراسیون آشپزخانه می شود. شما می توانید به جای صندلی ناهار خوری از نیمکت ها در کنار میز ناهار خوری استفاده کنید.

تنوع و کاربرد تجهیزات فضای باز مطلب مفیدی است . که از طریق این لینک می توانید مطالعه کنید .

تنوع جنس نیمکت فضای باز و ویژگی های نیمکت


انواع نیمکت در پارک ها به عنوان اموال عمومی شناخته شده هستند و همه افراد می توانند از آنها استفاده کنند. نیمکت ها مکان های انعطاف پذیر هستند و افراد بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می‌ توانند وقت خود را بر روی آنها بگذرانند. نیمکت ها جز محصولات مقرون به صرفه بوده که در پارک ها و فضای شهر مورد استفاده قرار می‌ گیرند. طراحی نیمکت های پارکی بسیار راحت و زیبا بوده .و نشستن بر روی آنها باعث ایجاد سلامت و تغییر روحیه در انسان ها می شود. نیمکت ها باعث شده اند تا مردم بتوانند مدت بیشتری در فضای باز مانند پارک باشند. همین موضوع در مورد محصولاتی مانند تاب ویلایی و سرسره نیز صادق است .

تنوع جنس نیمکت فضای باز و استفاده در پارک


وجود فرصت استراحت در پارک ها با استفاده از نیمکت ها موجب می‌ شود تا افراد گوناگون مخصوصاً میانسالان بتوانند سلامت روان خود را به دست آورند. چرا که باعث تغییر در روحیه آنها می‌ شود‌. نیمکت های پارکی بر روی روابط اجتماعی انسان ها با یکدیگر تاثیر بسیار زیادی دارد .و باعث ایجاد روابط اجتماعی مانند دوستی می شود. وجود نیمکت های پارکی در پارک ها و فضای شهر سبب می شود تا افراد بتوانند از فضای باز و هوای پاک استفاده کند.

برای خرید باربیکیو ، اطلاع از قیمت آتشدان و سایر تجهیزات ویلایی از سایت ویلا سازه بازدید نمایید .

شاید این مطالب برای شما جالب باشد :

نکات مهم در دکوراسیون فضای باز

تجهیز روف گاردن

تجهیز حیاط و فضای باز

 ارنباط با ما

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “تنوع جنس نیمکت فضای باز

  1. بازتاب: حمام آفتاب و تأثیر آن بر سلامتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. موسی گفت:

    نیمکت های فضای باز جنس های مختلفی دارند مثلا میتوان از چوب های مقاوم استفاده کرد ویا از جنس فلز که مقاومتر بیشتری در برابر نور وباران دارند استفاده کرد همونطور که میدونیم نیمکت های فضای باز به زیبایی محیط کمک میکنن واز این نیمکت ها در پارک ها یا کناره گذر ها ویا جلوی مراکز خرید استفاده میشود و ویلاسازه با تولید نیمکت های فلزی چوبی بسیار زیبا ومقاوم تونسته به خرید راحت وآسان ما برای این نیمکت ها کمک کنه

  3. بازتاب: انواع مختلف تخت کنار استخر - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. azari_kiz گفت:

    نیمکت چوبى در انواع مختلفى ساخته مى شود، اما متاسفانه، باید یگوییم که چوب معمولى دوام زیادى ندارد. تنها یکى از انواع چوب داراى مقاومت مناسبى براى استفاده در فضاى باز است و آن هم چوب ترموود است که مسلما قیمت زیادى هم دارد. مورد دیگر، عدم تنوع در نیمکت هاى چوبى است و اینکه این مدل ها معمولا براى استفاده هاى عمومى بیشتر کاربرد دارند و به عنوان مبلمان شهرى شناخته مى شوند تا مبلمان باغى.
    نیمکت فلزى هم دقیقا مانند نیمکت هاى شهرى هستند و همان نما و دکور را ایجاد مى کنند. معمولا هم به صورت نیمکت آهنى و نیمکت آلومینیومى است که انواع آلومینیومى بسیار بادوام تر و کاربردى تر از انواع آهنى می باشد (طول عمر و کیفیت بسیار بالاتری دارد).
    و اما نیمکت هاى حصیرى که از لحاظ کیفیت و زیبایى، دقیقا مانند مبلمان حصیرى هستند و همان دکور زیبا و اختصاصى باغ را رقم مى زنند. اما نیمکت حصیرى یک برترى دیگر نیز دارد و آن اینکه مى تواند قطعه اى از مبلمان باغى اصلى هم باشد. یعنى با خرید آن، مى توانید به صورت چند منظوره از آن استفاده کنید. ضمن اینکه تنوع نیمکت هاى حصیرى بسیار بالاست و در طرح ها و رنگ هاى مختلفى در بازار به فروش مى رسد

دیدگاهتان را بنویسید