وبلاگ ویلاسازه

جنس تخت سنتی رستورانی

جنس تخت سنتی رستورانی

اگر به رستوران های سنتی رفته باشید حتما تخت های سنتی را در این مکان ها دیده اید. تخت رستوران سنتی در ابعاد و اندازه های مختلف با استفاده از چوب تولید می شود. تخت های سنتی طرحی سنتی و قدیمی دارند و در مکان های کلاسیک قابل استفاده هستند. تخت تو در ویلا و حیاط نیز قابل استفاده است. قیمت تخت سنتی به نوع چوب و کیفیت کار بستگی دارد. اما اگر می خواهید مشتریانی با سلیقه های مختلف را جذب کنید و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل کنید، محیطی اجتماعی و دوستانه با فضایی کاملا راحت و آرامش بخش ایجاد کنید و به سرعت خود را از رقبای خود متمایز کنید، باید به اصول طراحی داخلی توجه کنید. فروشگاه و رستوران اشرافی کامل داشته باشید و با طراح حرفه ای همکاری کنید. این موضوع ذهن بسیاری از اشخاص را به خود مشغول کرده است.

تخت سنتی چوبی ویلاسازه

تخت سنتی و تخت چوبی تولید شرکت ویلاسازه

امروزه مردم تمایل به ساختن پلی به گذشته دارند تا بتوانند در محیطی نوستالژیک و خاطره انگیز و به دور از محیط های تکراری و خشک مدرن که رایج است، اوقاتی را در کنار خانواده خود سپری کنند. در سبک عربی که ریشه سبک بوهمی است، از تعداد زیادی رنگ گرم در کنار هم استفاده می شود. این رستوران از سه قسمت اصلی تشکیل شده است: تراس که به مهمانان اجازه می دهد از عصر خود با انواع منوهای غذا و نوشیدنی لذت ببرند و اوقات خوشی را سپری کنند.

تخت سنتی با بهترین کیفیت را از فروشگاه ویلا سازه خریداری کنید .

تخت سنتی چوبی ویلاسازه

 

ابعاد تخت چوبی

تخت سنتی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود و می توان به ظرفیت های 2 نفره، 3 نفره و 4 نفره آن اشاره کرد که در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شوند. ابعاد و اندازه تخت های سنتی قابل تنظیم است.

نوع وجنس تخت های سنتی

  • تخت های سنتی از چوب ساخته شده اند.
  • امکان ساخت به وسیله فلز نیز می باشد.
  • تخت های فرفورژه سنتی نمونه ای از تخت های فلزی سنتی هستند.
  • تخت های سنتی نیز با استفاده از ترکیب چوب و فلز تولید می شوند و از ویژگی های بسیار خوبی مانند سطح مقاومت بالا برخوردار هستند.
  • تخت های سنتی در بازار داخلی نیز با پلاستیک تولید می شود. یک تخت سنتی زیبا را می توان با ترکیب هر سه ماده یعنی فلز، چوب و پلاستیک با هم ساخت.
  • با استفاده از مصالحی مانند سیمان و سنگ، تخت سنتی جذابی ساخت.

ایده های طراحی با مبل سنتی چوبی

عایق در برابر نفوذ آب

بزرگترین مشکل چوب نفوذ آب و تغییر شکل چوب است. که باعث کاهش کارایی و کیفیت محصول می شود. تخت‌خواب‌های سنتی که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند در برابر نفوذ آب توسط مواد مختلف مقاوم هستند که باعث می‌شود شما بتوانید سال‌ها از آن‌ها استفاده کنید.

ابعاد مناسب برای تخت رستوران سنتی

تاثیر تخت سنتی در ظاهر رستوران

تخت های رستوران سنتی در اندازه های مختلف بنا به میل کاربر تولید می شود. تخت های سنتی دارای طرح ها و نقش های سنتی و کلاسیک هستند و تولید با چوب در ظاهر و دکور آن تاثیر بسزایی دارد. این تخت ها در ظرفیت های بالا تولید می شوند و دارای رنگ بندی متنوع می باشند. امروزه ظاهر گرم و شیک رستوران در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد و هر رستورانی باید ظاهر دلپذیرتر و زیباتری داشته باشد. مطمئناً مشتریان بیشتری برای سرو غذا به این رستوران ها می آیند. یکی از مهم ترین ویژگی ها در رستوران های سنتی تخت سنتی است که فضای سنتی رستوران را زیبا می کند. افرادی که رستوران های سنتی دارند می توانند از تخت های سنتی برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران خود استفاده کنند.

در خرید تخت سنتی به چند نکته دقت کنید

برای مقاصد تجاری استفاده از تخت های سنتی در محیط های عمومی اولین گزینه ای است که باید در نظر بگیرید مقاومت و کیفیت محصولات است. · برای استفاده شخصی می توانید زیبایی و طراحی تخت های سنتی را ملاک خود قرار دهید.

مبلمان سنتی چوبی ویلاسازه

تخت سنتی و تخت چوبی تولید شرکت ویلاسازه

بهترین چوب برای تخت سنتی

طراحی دکوراسیون رستوران موضوع مهمی است که در راه اندازی رستوران باید به آن توجه ویژه ای شود زیرا اگر طراحی داخلی رستوران شیک و زیبا باشد توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کند. انتخاب سبک دکوراسیون رستوران یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت و پس از انتخاب سبک دکوراسیون رستوران های کوچک و بزرگ می توانید وسایل را تهیه و چیدمان کنید و فضای رستوران را تزئین کنید.

تخت سنتی و تاثیر آن در دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران سنتی

در طراحی دکوراسیون رستوران سنتی از مواد طبیعی مانند چوب و سنگ استفاده می شود و علاوه بر آن مبلمان و میزهایی که در فضای رستوران سنتی قرار می گیرند باید از طرح های کلاسیک انتخاب شوند. در کنار قرار دادن وسایلی مانند مبلمان و میز در فضای رستوران بهتر است از دیوارپوش های لوکس با طرح های سنتی برای زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی رستوران استفاده کنید. انتخاب کفپوش مناسب برای رستوران از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه ویژه داشت. برای اینکه رستوران را در عین حال سنتی و مجلل جلوه دهید، می توانید کفپوش رستوران را از بین طرح های کلاسیک و سنتی انتخاب کنید.

علاوه بر چیدمان رستوران باید به رنگ های به کار رفته در رستوران نیز توجه کرد. رنگ های آرامش بخش و ملایم مانند قهوه ای، آبی، کرم و … انتخاب های مناسب و ایده آلی برای طراحی دکوراسیون رستوران های کلاسیک و سنتی هستند.

تزئین دیوارها و فضای داخلی رستوران از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. برای تزیین رستوران سنتی می توانید از پانل های دیواری با طرح های سنتی استفاده کنید. همچنین می توانید گلدان ها و گل های زیبایی را در رستوران قرار دهید.

تخت سنتی و تخت چوبی تولید شرکت ویلاسازه

تنوع تخت سنتی

روش ساخت تخت های سنتی و تزیین آن

 

بسیاری از تولیدکنندگان تخت های رستوران سنتی را در ابعاد مبلمان تولید می کنند و در طراحی خود از تشک و پشتی های مدرن و سنتی استفاده می کنند. همین موضوع باعث زیباتر شدن تخت سنتی رستوران شده است. علاوه بر این، مصرف کنندگان با توجه به ترجیحات خود می توانند از چنین تخت هایی در فضاهای سنتی در منازل یا باغ ها و رستوران ها استفاده کنند.

تخت چوبی ویلاسازه

تخت سنتی و تخت چوبی تولید شرکت ویلاسازه

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “جنس تخت سنتی رستورانی

  1. بازتاب: بهترین چوب برای تخت سنتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. azari_kiz گفت:

    اگر در چوب به کار برده شده در هر جای مبل، خط های دایره ایی و دوار را دیدید( معمولا زیر رنگ هم خود را نشان میدهند) از خرید آن مبل خودداری کنید. چون این خط های دوار ، ازطریق دستگاه پوست زنی ایجاد می شود که باید هنگام سنباده از بین رفته باشد.
    رنگ چوب در سراسر مبل باید یک دست و یک جور باشد. در صورتی که رنگ زمینه زرد یا رگه های سیاه را در چوب دیدید، بدانید که عوامل قارچی بر روی چوب اثر گذاشته اند. و اگر خیلی جدی و زیاد باشد به مرور زمان باعث خوردگی چوب می شود.
    معمولا در صورتی که روی چوب از رنگ پوششی مانند رنگ روغن و طلایی و رنگ مرمری استفاده شده باشد تشخیص کیفیت چوب بسیار سخت و حتی غیر ممکن می شود.
    در محلی که دو قطعه چوب به هم متصل شده اند نباید هیچ گونه شکافی یا درزی حتی نازک وجود داشته باشد. زیرا این شکاف یعنی عدم چفت شدگی دو قطعه و در نتیجه آن احتمال شکست و جدا شدن قطعات از هم وجود دارد.
    وجود گره های زیاد در چوب به کار برده شده ، نشاندهنده پایین بودن کیفیت آن چوب می باشد. گره چوب ها بافت هایی از جنس خود چوب نیستند و به همین دلیل ممکن است در اثر ضربه یا حتی جا به جایی از جای خود کنده شوند و به طور کلی مبل را دچار آسیب کند.
    دقت داشته باشید که اگر چوب به کار رفته در مبل، گره داشته باشد و محل قرار گیری این گره ها هم پایه مبل یا محل اتصال دو قطعه از کلاف باشد، احتمال شکست و خرابی به مراتب بیشتر خواهد بود.

  3. azari_kiz گفت:

    چوب یکی از متریال‌های بسیار کاربردی و محبوب است که کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. کاربرد گسترده و طرفداران بسیار زیاد آن باعث شده تا افراد زیادی از آن برای دکوراسیون داخلی فضا‌های مختلف استفاده کنند. علاوه بر آن چوب تنوع بسیار گسترده‌ای داشته و با هر سلیقه و نیازی می‌توانید چوب مناسب را پیدا کنید. از میان تنوع بالای چوب‌های موجود، برخی از آن‌ها ویژگی‌های مناسب‌تری برای دکوراسیون داخلی دارند.
    چوب بلوط در دو نوع بلوط قرمز و بلوط سفید وجود دارند. نوع سفید بیش تر سایه ای مایل به خاکستری و مایل به قهوه ای دارد، در حالی که بلوط قرمز بیش تر به رنگ مایل به قرمز شبیه است.
    چوب بلوط در دسته چوب های گران قیمت وجود دارد و در دونوع خود چوب سفید گرانتر از قرمز است.

دیدگاهتان را بنویسید