وبلاگ ویلاسازه

درب ورودی ویلا

درب ورودی ویلا

 

 

نکات مهم هنگام خرید درب ورودی ویلا شامل مطالبی می باشد که با توجه به آنها میتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید . برای اینکه بتوانید درب ورودی ویلای مناسب خود را انتخاب نمایید . قبل از هر کاری ابتدا باید شرایط جغرافیایی محیط خود را بررسی کنید . اینکه چه نوع محصولی می تواند در این مکان کاربرد بهتری داشته باشد . البته در مورد انتخاب درب ورودی ویلا فقط کاربرد آن مهم نیست . برای انتخاب این محصول زیبایی درب ورودی ویلا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است . خرید درب ورودی ویلا تا حدود زیادی بستگی به سلیقه افراد دارد . نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که درب ورودی باغ یا ویلای شما با دکوراسیون و نمای کلی ساختمان همخوانی داشته باشد . اگر این موضوع مهم به هنگام انتخاب درب ورودی رعایت نشود . درب ورودی شما هر اندازه هم که زیبا باشد اگر همخوانی با نوع معماری ساختمان شما نداشته باشد . به خوبی نخواهد توانست زیبایی خود را بروز دهد و گاهی اوقات نمای زننده ای نیز پیدا خواهد کرد . قیمت درب ورودی ویلا با توجه به مصالح مختلفی که برای ساخت آن استفاده می شود تعیین می گردد.شرکت ویلاسازه تولید کننده انواع مبلمان ویلایی تاب ریلکسی و  باربیکیو آتشدان و …  میباشد شما میتوانید با وارد شدن به سایت ویلاسازه به قیمت ومشخصات کلیه ی محصولات دسترسی داشته باشید.همچنین برای هر گونه سوال وپرسشی با مشاوران شرکت ویلاسازه تماس بگیرید. 0912244372

موضوع دیگری که در این مورد می توان به آن اشاره کرد حفظ امنیت محیط شما می باشد . هرچند که زیبایی درب ورودی باغ یا ویلا از اهمیت بالایی برخوردار است . اما باید از امنیت بالایی نیز برخوردار باشد . به طور کلی هدف اصلی از تولید انواع درب ایجاد فضایی امن و مطمئن در پشت آن می باشد . درب ویلا یا باغ نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد . حتی گاهی اوقات درب ورودی چنین مکان هایی باید از امنیت بسیار بالاتری نیز برخوردار باشد . به دلیل اینکه محوطه باغ و ویلا به گونه ای طراحی می شود که گاهی اوقات وسایل بسیار گران قیمتی دارد محیط حیاط قرار می گیرد . از این رو باید امنیت آن به طور کامل در نظر گرفته شود .

 

درب ورودی ویلا مدرن

ویلا را می‌توان تلفیقی از باغ و منازل حیاط دار دانست . منزل حیاط دار که با نام منازل سنتی نیز شناخته می شوند . تمرکز عمده خود را بر روی طراحی داخل منزل قرار می دهند . همچنین باغ بیشتر محیطی برای کاشت درختان مختلف میوه می باشد . زمانی که صحبت از باغ میشود بیشتر مصارف کشاورزی آن مطرح می شود . اما هنگامی که شما صحبت از یک ویلا می کنید در واقع تلفیقی از این دو به میان می آید . فضای بیرونی ویلا در هنگام طراحی آن از اهمیت بالایی برخوردار هستند . گاهی اوقات به فضای بیرونی ویلا توجه بیشتری از فضای داخلی آن می شود . همچنین ویلا تفاوت عمده ای که با باغ دارد این است که فضای بازان فقط به منظور تفریح و زیبایی طراحی می شود . در حالی که در مورد باغ چنین می باشد و تفریح در اولویت دوم قرار می گیرد .

به همین جهت وسایلی که برای ویلا مورد استفاده قرار می گیرد در بیشتر اوقات لوکس و مدرن می باشد . اولین چیزی که در مورد ویلا مورد توجه قرار می گیرد و درب ورودی ویلا می باشد . یکی از نکات مهم هنگام خرید درب ورودی ویلا استفاده از طرح های زیبا برای آن می باشد . درب ورودی ویلای مدرن در واقع یک نوع طرح خاص نمی باشد بلکه انواع بسیار مختلفی از  طرح های مختلف را شامل می شود . طراحی و دکوراسیون مدرن امروزه بسیار محبوب و فراگیر می باشد . از همین طراحی مدرن برای ساخت درب ورودی ویلا نیز استفاده می شود . به همین جهت درب ورودی ویلا مدرن از جمله درب های ورودی بسیار محبوب در بین افراد مختلف می باشد .

 

درب ورودی ویلا فلزی

به طور کلی درب ورودی منازل و مکان های مختلف به لحاظ جنس به دو دسته اصلی تقسیم می شوند . دسته اول که متنوع ترین نوع درب می باشد مربوط به درب ورودی فلزی میباشد . درب ورودی فلزی از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . که همین موضوع اصلی ترین دلیل انتخاب این محصول برای درب ورودی مکان های مختلف می باشد . نوع دیگری از درب ورودی مربوط به درب ورودی چوبی میباشد . از چوب های بسیار مختلف و متنوعی برای ساخت درب ورودی چوبی استفاده می شود . البته استفاده از درب ورودی چوبی در گذشته بسیار متداول بود . اما به مرور زمان استفاده از آن منسوخ شده و جای خود را به درب ورودی فلزی داده است .

البته امروزه درب ورودی چوبی به عنوان یک محصول بسیار لوکس مورد استفاده قرار می گیرد . این محصولات معمولا از قیمت بالایی برخوردار می باشند و به صورت سفارشی ساخته می شوند . یک درب ورودی چوبی می تواند چندین برابر گران قیمت تر از یک درب ورودی فلزی باشد . همچنین برای خرید درب ورودی چوبی باید جستجوی نسبتاً زیادی داشته باشید به دلیل اینکه این محصول در جاهای بسیار محدودی تولید می شود . نکته دیگری که در مورد درب ورودی چوبی وجود دارد این است که تولید این محصول معمولا از زمان بر می باشد .

البته از درب فلزی و آهنی عمدتاً برای درب ورودی استفاده میشود . برای دربهای داخلی ساختمان و مکان های دیگر معمولاً از درب چوبی و ام دی اف استفاده می شود . درب ورودی ویلا فلزی دارای تنوع بالایی در طرح و سایز می باشد . این محصولات عمدتاً به صورت آماده در بازار موجود می باشند که شما می توانید در اسرع وقت آنها را تهیه کنید . اما اگر در نظر داشته باشید طرح سفارشی خود را برای ویلا داشته باشید. می ‌توانید به کارگاه های متعدد که در اکثر نقاط وجود دارد مراجعه و طرح خود را سفارش دهید . قیمت این محصولات نیز با توجه به قیمت آهن به طور دائمی در حال نوسان می باشد .

 

درب ورودی ویلا شیشه ای

همانگونه که قبلا نیز اشاره شده درب ورودی بر حسب جنس مواد اولیه به دو دسته اصلی چوبی و فلزی تقسیم می شود . البته در هر کدام از این محصولات امکان دارد قسمتهایی به عنوان پنجره در نظر گرفته شود . برای پنجره عمدتاً از انواع مختلف طلق و یا شیشه استفاده می شود . شیشه می تواند تاثیر زیادی در زیبایی درب ورودی داشته باشد . همچنین گاهی اوقات شما در نظر دارید بدون باز کردن درب نگاهی به فضای پشت آن بیندازید . در این شرایط می توانید از انواع مختلف پنجره های شیشه ای استفاده کنید . شیشه های مختلف با ضخامت های متفاوت در بازار وجود دارد که بر حسب نیاز میتوانید هر کدام از آن‌ها را برای محصول خود در نظر بگیرید .

اما در این بین نوع دیگری از درب ورودی وجود دارد که بسیار زیباتر و در عین حال ظریف تر می باشد . درب ورودی ویلا شیشه ای از جمله محصولاتی است که در طول سالیان اخیر مورد توجه قرار گرفته است . بسیاری از افراد بر این باور هستند که شیشه بسیار شکننده می باشد و استفاده از آن برای درب ورودی نمی تواند امنیت لازم را تامین کند . برای اطمینان خاطر این عزیزان باید به این نکته اشاره کنیم که در طی سالیان اخیر شیشه هایی با مقاومت بسیار بالا و حتی ضد گلوله طراحی شده است . امنیت برخی از شیشه ها حتی بالا تر از چوب و فلز می باشد . همین موضوع موجب شد که درب های کاملاً شیشه ای تولید و به بازار عرضه شود . البته استفاده از درب شیشه ای سالیان نسبتاً طولانی است که در مکان های تجاری و فروشگاه های مختلف صورت می گیرد . اما استفاده از چنین محصولی برای درب ورودی مکان‌هایی مانند ویلا به تازگی مرسوم شده است .

یکی از نکات مهم هنگام خرید درب ورودی ویلا این است که شما از امنیت درب ورودی خود اطمینان حاصل نمایید . همین موضوع باعث شده که بسیاری از افراد در انتخاب درب ورودی شیشه ای تردید داشته باشند . البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که درب ورودی شیشه ای معمولا برای داخل ویلا مورد استفاده قرار می گیرد . در واقع این نوع درب برای قسمت ورودی ساختمان اصلی در نظر گرفته می شود . استفاده از درب شیشه ای برای ورودی اصلی ویلا معمولاً توصیه نمی شود .

 

قیمت درب ورودی ویلا

یکی از نکات بسیار مهم هنگام خرید درب ورودی ویلا قیمت این محصول می باشد . درب ورودی ویلا عمدتاً از ابعاد نسبتا بزرگی برخوردار می باشد . به همین جهت طبیعی است که قیمت این محصول نیز قابل توجه باشد . قیمت یک درب ورودی ویلا می تواند از حدود ۱۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان متغیر باشد . افرادی که هزینه بالایی برای طراحی و ساخت ویلای خود انجام میدهند . معمولا مبلغ قابل توجهی برای خرید درب ورودی ویلا در نظر میگیرند . برای خرید درب ورودی بیدار شما می توانید به فروشگاه های مختلفی که در سطح شهر وجود دارد مراجعه نمایید .

همچنین اگر تمایل داشته باشید می توانید درب ورودی ویلای خود را با توجه به طرح مورد نظر خود سفارش دهید . برای سفارش درب ورودی ویلا در طرح های انتخابی خود شما نیاز به مراجعه به تولیدی چه محصولاتی دارید . شما میتوانید از انواع مختلف درب فلزی و یا چوبی برای درب ورودی ویلایی خود استفاده کنید . گاهی اوقات نیز می‌توانید تلفیقی از این دو مواد اولیه را برای ساخت درب ورودی خود استفاده کنید . هر چند که استفاده همزمان از فلز و چوب می‌تواند نیازمند تخصص بیشتری باشد . اما اگر این کار را به صورت درست انجام شود حاصل کار می تواند محصولی بسیار زیبا باشد . ویلا سازه از جمله تولیدی های معتبر در صنعت تجهیزات ویلایی می باشد . این شرکت به تازگی تولید انواع درب ورودی ویلا را نیز آغاز کرده است . برای مشاهده محصولات می توانید به فروشگاه اینترنتی ویلاسازه مراجعه نمایید .

مقالات مرتبط:

پلان ویلایی

بازسازی ویلا

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید