وبلاگ ویلاسازه

صندلی راک و کمر درد

صندلی راک و کمر درد

تاریخچه صندلی راک

اولین صندلی های گهواره ای به سال 1710 برمی گردد شاید جالب باشد بدانید کسانی که در آن سال ها این صندلی را تولید کردند این صندلی ها را بسیار هوشمندانه با چسباندن پایه های اسکیت های یخ زیر صندلی معمولی برای خود ساختند و از آن لذت بردند. از آن زمان با پیشرفت علم و ورود فناوری های جدید به زندگی مردم، این صندلی ها نیز مراحل تغییر و تحول را طی کرده و به تدریج به سبک های امروزی نزدیک شدند.

بسیاری از صندلی راک که امروزه می بینیم تک صندلی هستند، اما در گذشته اغلب برای بیش از یک نفر طراحی می شدند. در اوایل، این صندلی‌های راحتی به عنوان مبلمان منزل شناخته نمی‌شدند و در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها و سایر مراکز مراقبت پزشکی، اغلب برای افراد مسن استفاده می‌شدند. صندلی های راک امروزی از حالت ساده خود فاصله گرفته اند و با شکل های زیبا و خاص خود زیبایی فضاهای نشیمن مدرن امروزی را تکمیل کرده اند.

برای آشنایی با تنوع و قیمت این محصولات به سایت شرکت ویلاسازه مراجعه کنید .

امروزه انواع مختلف صندلی های راک به عنوان عنصری لوکس در خانه هایی با هر سبک و دکوراسیونی ساخته می شوند که طرح های چوبی کلاسیک آن همچنان طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از علاقه مندان به این سبک ها مدل های چوبی را ترجیح می دهند. از شومینه استفاده کنید.

 

صندلی راک ویلاسازه

تاثیرات صندلی راک روی بدن انسان

یکی از بهترین خواص و ویژگی های مثبت صندلی سنگی آرامش است. شاید شما هم در کودکی تاب می خوردید و طعم شیرین آن هنوز زیر زبانتان است. تمام این احساسات زیبا به دلیل تاب خوردن شکل می گیرد تا مغز با ترشح اندورفین به ما حس آرامش بدهد. علاوه بر این، اندورفین استرس و اضطراب را کاهش می دهد و خلق و خوی ما را بهبود می بخشد.

تاب خوردن باعث افزایش جریان آن در بدن می شود که می تواند تاثیرات زیادی بر سلامت بدن داشته باشد. امروزه برخی از فرودگاه های بزرگ دنیا به ویژه آمریکا برای ایجاد آرامش و غلبه بر استرس و ترس مردم از پرواز بسیار هوشمندانه عمل کرده و این صندلی ها را در فرودگاه قرار داده اند تا افراد بتوانند قبل از پرواز استرس خود را کاهش دهند.

آموزش ساخت صندلی راک

کاهش کمر درد و آرتروز

آرتروز و کمردرد می تواند شرایط سختی را برای افراد ایجاد کند و آنها را از انجام بسیاری از حرکات و فعالیت ها باز دارد. بسیاری از صندلی های امروزی که حالت استانداردی ندارند باعث می شوند کمردرد و درد مفاصل بدن نه تنها بهبود نیابد بلکه بدتر هم می شود اما خوشبختانه صندلی های سنگی این گونه نیستند.

جالب است بدانید که صندلی گهواره ای برای رفع این بیماری ها نیز مفید است و در دراز مدت اثرات درمانی و کاهش درد را برای افراد به همراه خواهد داشت. شاید در نگاه اول به نظر برسد که این صندلی ها تزئینی هستند، اما بسیاری از افراد مبتلا به کمردرد اذعان دارند که استفاده طولانی مدت از این صندلی ها باعث بهبود وضعیت آنها شده است.

استفاده از صندلی گهواره ای جریان خون را در تمام قسمت های بدن افزایش می دهد و در نتیجه اکسیژن بیشتری به مفاصل می فرستد و به کاهش علائم آرتریت کمک می کند. فعالیت بدنی سبک هنگام تکان دادن صندلی به ایجاد قدرت و انعطاف پذیری در زانوها کمک می کند. تمام موارد فوق نشان می دهد که صندلی با طراحی جالب خود می تواند درد استخوانی را در بدن که امروزه اکثر افراد به خصوص افراد میانسال و مسن از آن رنج می برند تسکین دهد.

صندلی راک ویلاسازه

صندلی راک زخم ها را بهبود می بخشد

مطمئناً نظر اجداد ما در مورد تأثیر درمانی صندلی سنگی درست بوده است زیرا اغلب از این نوع مبلمان برای مراکز درمانی و بیماران استفاده می کردند که باعث آرامش روح و جسم این افراد می شد. حتی امروزه کاملاً ثابت شده است که گهواره می تواند برای آرام کردن کودکان و نوزادان مفید باشد و آنها را به خواب عمیق تری سوق دهد.

البته این نکته مهم در مورد بزرگسالان نیز صدق می کند و می توانند از صندلی گهواره ای برای التیام و تسکین درد خود استفاده کنند. بسیاری از محققان ادعا می کنند که استفاده از صندلی گهواره ای به افرادی که تحت عمل جراحی مانند زایمان قرار گرفته اند کمک می کند تا به سرعت بهبود پیدا کنند.

افزایش جریان خون همراه با ترشح اندورفین، احساس آرامش را در فرد ایجاد می کند تا بدن زودتر سلول های آسیب دیده را ترمیم کند و دوره نقاهت فرد به میزان قابل توجهی کاهش یابد. این فقط نوزادان نیستند که روی صندلی گهواره ای خواب آلود می شوند و به خواب عمیق می روند، محققان دانشگاه ژنو دریافتند که تکان دادن می تواند باعث خواب عمیق تری در ما بزرگسالان نیز شود، که با توجه به آرامش بخشیدن به صندلی گهواره ای کاملا منطقی است.

اطلاعات مفید در مورد صندلی راک

صندلی راک و کاهش وزن

شاید تعجب کنید که چگونه یک صندلی ساده می تواند شما را لاغرتر کند. این صندلی ها با حرکات کوچک خود باعث می شوند بدن شما کالری بسوزاند. به طور دقیق تر، صندلی سنگی ظاهراً می تواند تا 150 کالری در ساعت بسوزاند. استفاده از صندلی راک برای کسانی که نمی توانند به طور منظم ورزش کنند می تواند ایده خوبی باشد. زیرا این صندلی زیبا و راحت می تواند باعث جریان خون در بدن شود و جلوه های یک ورزش سبک را برای ما فراهم کند.

راهنمای خرید صندلی راک

افزایش سلامت روانی سالمندان

مطالعه ای که توسط دانشگاه روچستر در رابطه با استفاده از صندلی های گهواره ای بر روی سالمندان انجام شد، نشان داد که ساکنان خانه سالمندانی که از این صندلی ها استفاده می کردند در مقایسه با افراد دیگر از سلامت عاطفی و روانی بیشتری برخوردار بودند. رفتارهایی مانند اضطراب و افسردگی با تکان خوردن افراد روی صندلی گهواره ای خود به میزان قابل توجهی کاهش یافت و این نتایج مثبت تأثیرات مثبت بسیاری بر سلامت روان سالمندان داشت. بنابراین نه تنها کودکان، بلکه افراد مسن نیز با استفاده از این صندلی می توانند آرامش داشته باشند و به خواب عمیق تری فرو روند.

فواید طبی صندلی راک

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “صندلی راک و کمر درد

  1. بازتاب: آشنایی با انواع صندلی راک - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. azari_kiz گفت:

    نشستن روی صندلی گهواره ای همراه با برخی تمرینات به کاهش کمردرد کمک می کند، خصوصاً کسانی که به دلیل برآمدگی دیسک یا پارگی دیسک دچار شده باشند. تمرینی که باید انجام دهید این است: 5 دقیقه فقط با استفاده از پا و نه پشت خود را تکان دهید ، 5 دقیقه دیگر فقط با انگشتان پا حرکت دهید و در نهایت 5 دقیقه دیگر فقط با استفاده از پاشنه های پا تکان دهید.
    بسیاری از سالمندان تاب خوردن روی صندلی دوست دارند. آنها چه بسا از فواید این کار آگاهی نداشته باشند، اما در واقع سلامتی خود را بهبود می بخشند. تاب خوردن، اضطراب را در سالمندان کاهش می دهد. دیده شده است که کسانی که به طور منظم از صندلی راک استفاده می کنند برای مقابله با مسائل مربوط به افسردگی به داروی کمتری نیاز دارند، یا به هیچ وجه نیاز ندارند. همچنین تاب خوردن سبب بهبود مهارت های متعادل سازی در سالمندان می شود و از حوادث ناشی از زمین خوردن جلوگیری می کند. این همچنین تمرینی عالی برای کسانی است که بی تحرک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید