وبلاگ ویلاسازه

آشنایی با انواع سایه بان چتری

آشنايي با سايبان ها

آشنایی با انواع سایه بان چتری می تواند برای خرید سایه بان چتری مفید باشد .

انواع سايبان چتري به دسته هاي مختلفي تقسيم‌ بندي مي‌ شود. زيرا از متريال هاي متفاوتي توليد شده اند. به همين علت از نظر کاربرد و از نظر ابعاد و ظاهر با يکديگر متفاوت هستند. اين گونه از محصولات خود به دو دسته سايبان ثابت و سايبان متحرک و يا همان برقي تقسيم بندي مي شوند. البته سايه بان ها بر اساس نوع کاربرد و ويژگي هاي ظاهري به انواع مختلفي مانند. سايبان استخر و سايبان پارکينگ و سايبان آفتابگير و سايبان چتري و سايبان دو طرفه و سايبان کالسکه اي و سايبان تاشو و سايبان آکاردئوني و سايبان فنري تقسيم بندي شده اند.

سایبان چتری villasazeاین محصولات به دو نوع سایبان چتری پایه کنار و سایبان چتری پایه وسط تقسیم می شوند .

آشنایی با انواع سایه بان چتری


سايبان فنري يکي ديگر از انواع سايبان ها به حساب مي آيد .که نام ديگري دارد و به آن سايبان بازويي مي گويند. زيرا داراي بازو هايي است که به راحتي بسته مي شود. علاوه بر اين بايد بيان کنيم که سايبان فنري از جمله سايبان هاي مدرني هستند که در مکان عمومي استفاده مي شوند. اين گونه از محصولات امکان نصب موتور توبلار را دارند. به همين جهت به راحتي مي توانيد با نصب اين موتور آن را به سايبان برقي تبديل کنيد. همچنين نصب آن بسيار آسان است و کاربرد بسيار زيادي دارد. به علاوه داراي روکش ضد آب است و قيمت مناسبي دارد. علاوه بر اين بايد بيان کنيم که انواع سايبان چتري در مکان‌ هاي مختلفي مانند حياط و باغ و پارک استفاده مي شوند.

سایبان ویلایی تاثیر زیادی در افزایش عمر مفید مبلمان ویلایی دارد .

نحوه عملکرد سايبان چتري

انواع سايبان چتري بر اساس ميزان وزش باد و هواي هر منطقه طراحي و توليد مي شوند. اين گونه از محصولات در برابر بارش باران مقاومت بسيار زيادي دارد، زيرا هدف اصلي توليد سايبان چتري به منظور حفاظت در برابر باران ساخته شده است. علاوه بر اين در مورد انواع سايبان چتري بايد بيان کنيم که داراي پارچه ضد آب هستند. اين گونه از محصولات با استفاده از پدال ??? درجه مي چرخد. به همين علت امکان تغيير زاويه چتر وجود دارد. از اين محصولات مي توانيد به عنوان يک سايبان بسيار عالي در مکان هاي عمومي استفاده کنيد. مکانيزم عملکرد انواع سايبان چتري به دو روش مي باشد.اجزای سایبان چتری

دقت داشته باشید سایبان را در مجاورت آتشدان و باربیکیو قرار ندهید .

آشنایی با انواع سایه بان چتری و اجزای آن


اين سايبان داراي يک چتر نوک تيز است و نصب آن بسيار راحت است. زيرا در شن و ماسه به راحتي فرو مي رود و مانند يک چتر معمولي عمل مي کند. علاوه بر اين بايد بيان کنيم که پارچه هايي که در توليد انواع سايبان چتري استفاده مي‌ شود در رنگ‌ هاي متفاوتي توليد مي‌ شود. اين گونه از محصولات در گاهي مواقع از جنس کتان هستند و داراي رويه ضد آب اند. همچنين بايد اضافه کنيم که اين گونه از محصولات با استفاده از متريال هايي توليد شده اند که در شرايط آب و هواي مرطوب هم مقاومت بسيار بالايي دارند.‌ از انواع سايبان چتري در ويلاها و کنار استخرها و در بالکن منازل و در فضاهاي باز و مراکز توريستي تفريحي استفاده می شود.

برای راهنمایی بهتر پیشنهاد میکنیم مقاله تجهیز روف گاردن را مطالعه نمایید .

سايبان چتري بهترين انتخاب براي فضاي باز


انواع سايبان چتري بهترين انتخاب براي فضاي باز به حساب مي آيند. زيرا داراي مزاياي زيادي هستند. مثلا مي توانيم بگوييم که يکي از مهمترين مزاياي آن اين موضوع است که مي تواند تاثير بسيار زيادي بر روي زيبايي و ظاهر فضاهاي باز به خصوص رستوران ها و کافي شاپ هاي سرباز بگذارد. اين گونه از محصولات به راحتي باز و بسته مي شوند و استفاده از آن بسيار راحت است. نکته ديگري که بايد بيان کنيم اين موضوع است که انواع سايبان چتري از نظر وزن جزو بهترين نوع سايبان ها قرار دارند. زيرا وزن سبکي دارند و به همين علت استفاده از آنها بسيار راحت است.

یک سایبان چتری همانند یک تاب ویلایی کاربردی است .

آشنایی با انواع سایه بان چتری و قابلیت جابجایی


علاوه بر اين ،اين گونه از محصولات متحرک هستند و قابليت جابجايي دارند و به همين علت مصرف کنندگان مي توانند در هر قسمتي از محل کار و يا فضاهاي آزادي مانند باغ و رستوران ها و در ويلاها انواع سايبان چتري را به راحتي جابه جا کنند. زيرا جابجايي آن بسيار راحت است و ديگر نياز به نيروي متخصص ندارد. علاوه بر اين بايد بيان کنيم که اين گونه از محصولات کاربرد بسيار ساده‌اي دارند. انواع سايبان چتري مي‌ توانند فضاي کافه و رستوران ها را بسيار زيبا کنند. در حقيقت چيدمان دکور فضاي باز با استفاده از سايبان چتري زيبا تر و کارآمد تر مي شود. در اين صورت افراد زيادي به اين مراکز مراجعه مي‌ کنند.

بهترين و کارامدترين نوع سايبان چيست؟


انواع سايبان چتري جزو بهترين و کارآمد ترين نوع سايه بان ها به حساب مي آيد. زيرا اين گونه از محصولات در دو نوع پايه کنار و پايه وسط توليد و طراحي شده اند‌. علاوه بر اين در مورد اين نوع از سايبان ها بايد بيان کنيم که از آنجايي که انواع سايبان چتري براي استفاده در فضاهاي باز يک سايبان مناسب به حساب مي‌ آيند، جزو کارآمد ترين و بهترين سايبان ها قرار گرفته اند. اين گونه از محصولات مي‌ توانند کاربرد بسيار زيادي داشته باشند و يک سايبان مناسب براي استراحت در فضاي باز و در طبيعت به حساب مي آيد. علاوه بر اين سايبان ها مي توانند هم در برابر بارش باران و هم در برابر تابش مستقيم نور خورشيد از مصرف‌ کنندگان محافظت کنند.

مطالعه مطلب تجهیزات فضای باز شما را در انتخاب بهتر یاری خواهد کرد .

آشنایی با انواع سایه بان چتری و قابلیت یو وی


زيرا به گونه توليد شده اند اشعه نور خورشيد و قطرات باران را به درون سايبان وارد نمي‌ کنند و به گونه اي نفوذ نا پذير هستند. اضافه بر اين گونه از سايبان هاي چتري به علت اين که نصب بسيار راحتي دارند و براي نصب آنها هيچ هزينه‌ اي نياز نيست، زيرا جزو کارآمدترين سايبان ها قرار گرفته اند. همچنين بايد اضافه کنيم که سايبان هاي چتري در مدل هاي فراوان و در طيف رنگي مختلفي توليد شده اند و به همين علت مشتري مي تواند با توجه به سليقه و کاربرد خود انواع سايبان چتري را در مدل هاي متفاوت خريداري کند. مدل پايه کنار سايبان چتري در کافه و رستوران ها استفاده مي شود.

انواع سايبان ها بر اساس نوع کارکرد

انواع سايبان چتري بر اساس نوع کاربرد آنها به دسته هاي مختلفي تقسيم بندي شده اند. اين گونه از محصولات به صورت ريلي هم توليد شده اند. يعني داراي زير پايه هايي هستند که بر روي آنها چرخ نصب شده است و به همين علت جابجايي آنها بسيار راحت است. شما مي توانيد از سايبان چتري ريلي در بسياري از مکان‌ ها استفاده کنيد. زيرا جابجايي آن بسيار راحت است و نياز به نيروي بازو ندارد و افراد تک نفره مي تواند اين گونه از محصولات را جابجا کنند. همچنين بايد بيان کنيم که سايبان هاي چتري به گونه‌اي توليد شده اند که باعث آفتاب سوختگي و تغيير رنگ پوست مصرف کنندگان نمي‌ شود.

می توانید برای استفاده بهتر از وسایلی مانند فوتبال دستی آنها را در زیر سایبان قرار دهید .

آشنایی با انواع سایه بان چتری و کارایی آنها

انواع سايبان هاي چتري جزو کارآمد ترين محصولات به حساب مي آيند. زيرا علاوه بر زيبايي ظاهري که دارند در بسياري از مکان مسکوني و گردشگري استفاده مي شوند و مي توانند فضاي باز را تا حد امکان به طور کامل بپوشانند. علاوه بر اين بايد بيان کنيم که سايبان چتري داراي طراحي ساده هستند. اين گونه از محصولات به دو نوع ثابت و متحرک تقسيم بندي شده اند و قابليت جابجايي دارند. نوع ثابت سايبان چتري مي‌ تواند به راحتي در زمين فرو برود و ثابت بماند اما نوع متحرک آن همان طور که بيان کرديم داراي چرخ هايي است و قابل جابجايي هستند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

حمام آفتاب و تاثیر آن برسلامتی

طراحی دکوراسیون ویلا

کاربرد سایبان چتری و آلاچیق

تماس با ما

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “آشنایی با انواع سایه بان چتری

  1. فرزاد گفت:

    سایه بان چتری در دومدل پایه وسط وپایه کنار وجود داره که هر دو کاملا کاربردی هستند سایه بان پایه کنار بیشترین محیط رو کاور میکنه وبه راحتی میتونیم ست ۶ نفره مبلمان فضای باز رو بچینیم واز نشستن در سایه لذت ببریم همچنین سایه بان چتری پایه وسط برای جاهایی که فضای کمتری وجود داره قابل استفاده است وبه راحتی باز وبسته میشه برای انتخاب یک سایه بان چتری زیبا ومقاوم میتونیم به سایت ویلاسازه مراجعه کنیم و از خریدمون کاملا راضی ومطمعن باشیم

  2. بازتاب: آشنایی با فواید حمام آفتاب - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: سایبان ویلا و مضرات نور آفتاب - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. azari_kiz گفت:

    به‌زبان ساده نوعی از سایبان به شکل چتر بوده و برای ایجاد سایه به کار می‌رود. تصور کنید در اوج گرمای تابستان زمانی که می‌خواهید در محیط حیاط، باغ یا ویلا یا رستوران، فضایی با سایه‎‌ای دلنشین ایجاد کنید تا هم خودتان و هم دیگران از آن لذت برده یا حتی در اوج برف و بارندگی بتوانید در فضای باز بنشینید و از منظره لذت ببرید و استراحت کنید وقت آن رسیده که به خرید سایبان چتری فکر کنید! مکانیزم سایبان چتری کاملا مشابه با چتر معمولی است و با داشتن خاصیت ضد آب، در برابر پوسیدگی مقاومت دارند. بنابراین برای مناطقی که میزان رطوبت بالایی دارند انتخاب مناسبی خواهد بود.

    سایبان چتری اغلب برای مکان‌های متفاوتی استفاده می‌شود. مانند:کافه ها، رستوران‌ها، فضای باز ویلا و باغ، استخر و …

دیدگاهتان را بنویسید