وبلاگ ویلاسازه

تاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک

یک وسیله عالی برای تفریح و استراحت در فضاهای کوچک و آپارتمانی

تاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک .به دلیل شرایط زندگی امروزی و کوچک شدن فضاهای خانگی بسیاری از افراد با مشکل کمبود فضا مواجه هستند ‌. در زندگی امروزی و زندگی مدرن خانه های ویلایی و قدیمی جای خود را به خانه های آپارتمانی و کوچک داده اند ‌. در این منازل شما فضای بسیار محدودی برای چیدمان وسایل خود دارید و مجبور هستید بسیاری از وسایل را حذف کنید . اولویت شما در انتخاب هر وسیله ای سایز آن می باشد که باید متناسب با فضای شما انتخاب شود . خرید تاب ریلکسی انتخاب مناسبی برای هر فضا خواهد بود. خرید تاب ویلایی مناسب فضای باز خواهد بود .

تاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک ( تغییر اولویت ها)


از همین رو شما مجبور هستید تا بسیاری از اولویت های خود را برای انتخاب وسایل و دکوراسیون برای منزل تغییر دهید . بسیاری از تفریحات و وسایلی که در خانه های ویلایی مورد استفاده قرار می گرفت دیگر نمی توان در آپارتمان از آنها استفاده کرد . همچنین به دلیل رعایت فرهنگ آپارتمان نشینی و مراعات حال همسایگان شما نمی توانید از تفریحات زیادی در آپارتمان استفاده کنید . شما مجبور به استفاده از تفریحات بدون تحرک و آرام در محیط منزل هستید .

قیمت تاب ریلکسی در مقایسه با قیمت صندلی راک کمی بیشتر است .

تاب ویلاسازه villasaze.irتاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک(رهایی از استرس)

اما همه ما نیاز داریم تا برای دور شدن از استرس و فشارهای زندگی روزمره به تفریحات مختلفی روی بیاوریم . در زندگی های امروزی اکثر تفریحات به صورت مجازی می باشد ، همین موضوع یکی از معضلات زندگی آپارتمانی و شهری می باشد افراد به مرور زمان دچار افسردگی و گوشه گیری می شوند . شما نیاز دارید تا از تفریحات و سرگرمی های فیزیکی استفاده کنید تا بتوانید ارتباط خود را با محیط حفظ کنید . در منازل قدیمی این کار به راحتی قابل اجرا بود و شما می توانستید با ابزار و وسایل مختلفی سرگرم شوید . حتی می توانستید یک سرسره یا الاکلنگ در حیاط منزل داشته باشید .

قسمتهای مختلف تاب ریلکسی

تاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک(منازل قدیمی)


در منازل قدیمی امکان بازی های مختلفی وجود داشت .که علاوه بر لذت فراوانی که داشتند باعث سرحالی و سرزندگی افراد می‌شدند . یکی از تفریحاتی که در حیاط های قدیمی مورد استفاده قرار می گرفت و طرفداران زیادی داشت تاب بازی بود . این وسیله یک تفریح کم هزینه و بسیار دلچسب برای افرادی در سنین مختلف بود . شما می توانستید به راحتی و با ابزاری ساده و با هزینه بسیار پایین یک وسیله تفریحی عالی برای خود در حیاط منزل بسازید .

برای اطلاعات بیشتر مقاله دکوراسیون منزل و نقش تاب ریلکسی را مطالعه نمایید .

تاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک(کاهش فضا در منازل آپارتمانی)


اما امروزه با وجود منازل کوچک و آپارتمانی دیگر این امکان وجود ندارد .و شما به حیاط دسترسی ندارید تا بتوانید از تفریحات مختلف استفاده کنید . برای رفع این مشکل شما به محصولاتی نیاز دارید تا بتوانید تفریحات مناسبی را در فضای کوچک به وجود بیاورید . برای این منظور و استفاده از وسایل تفریحی مختلف شما با محدودیت هایی مواجه هستید وسایل مورد نظر باید ویژگی های خاصی داشته باشند تا بتوانید از آنها در فضای آپارتمان استفاده کنید .

تابهای ریلکسی راه حلی برای مشکل شما


برای اینکه بتوانید در فضای آپارتمانی نیز از تفریحاتی برخوردار شوید و در عین حال شرایط آپارتمان نیز در نظر گرفته شود محصولاتی به وجود آمده است که این امکان را برای شما فراهم می کند . تابهای ریلکسی محصولاتی هستند که برای استفاده در فضاهای بسته و سرپوشیده طراحی شده اند . این محصولات به خوبی با شرایط آپارتمانی مطابقت دارند و شما به راحتی می توانید در منازل خود از آنها استفاده کنید . همچنین این محصولات صرفاً برای استفاده در آپارتمان طراحی نشده است شما می توانید در مکان‌های مختلفی آنهارا مورد استفاده قرار دهید .

نگهداری و شتستشوی تاب ریلکسی را از طریق این لینک مطالعه کنید .

انجام کارهای متنوع بر روی تاب ریلکسی

طراحی این محصولات به گونه ای است که یک تفریح بسیار دلنشین و در عین حال بدون ایجاد مزاحمت را برای افراد فراهم می کند . گذشته از وسیله ای برای تفریح این صندلی ها بهترین مکان برای استراحت و ریلکس کردن می باشند . شما می توانید کارهای روزمره خود را همانند تماشای تلویزیون و مطالعه کتاب را بر روی صندلی های آویز انجام دهید . بعد از یک روز سخت و طاقت فرسا زمانی را برای آرامش و رفع استرس اختصاص دهید و با خیال راحت بر روی تاب ریلکسی لم دهید . مقاله ایده های تغییر دکوراسیون منزل مرتبط با این موضوع است .

تاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک(تنوع بالا در طرح)


تنوع بالای تاب های ریلکسی گزینه های مختلفی را برای انتخاب پیش روی شما قرار می دهد که به راحتی می توانید محصولی را مطابق با انتظارات و ویژگیهای مورد نظر خود انتخاب کنید . سایزهای مختلف این محصول این امکان را برای شما فراهم می کند تا با توجه به فضای منزل خود یک انتخاب مناسب داشته باشید . این محصولات فضای بسیار کمی را اشغال می کنند به صورتی که شما می توانید یک تاب ریلکسی را در یک فضای حدود یک و نیم متر مربع جای دهید .

کمبود فضا مشکلی برای استفاده از تفریحات نمی باشد

تاب گرد villasaze.irامروزه با پیشرفت تکنولوژی وسایلی برای استفاده در فضاهای کوچک برای کاربردهای مختلف طراحی و تولید شده است . تقریباً هر وسیله ای که شما نیاز دارید در ابعاد کوچک تری تولید شده است که می توانید تهیه و استفاده کنید . البته شما برای استفاده از برخی وسایل محدودیت‌هایی دارید ، به عنوان مثال نمی‌توانید از یک الاکلنگ در داخل منزل استفاده کنید ولی برای همین مشکل نیز راه حلی وجود دارد و امروزه الاکلنگ های کوچک و پلاستیکی تولید شده است که می توان آنها را در فضاهای کوچک مورد استفاده قرار داد .

تاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک(اشغال فضای کوچک)


تابهای ریلکسی فضای بسیار کمی را اشغال می کنند .و شما میتوانید به راحتی از آن ها در فضاهای بسیار کوچک نیز استفاده کنید . برای یک تاب ریلکسی متوسط فضایی در حدود یک و نیم در یک و نیم متر مربع نیاز دارید . این فضای کوچک تقریباً در تمام منازل وجود دارد و شما می توانید به راحتی به سرگرمی و تفریح مورد علاقه خود بپردازید . ابعاد بسیار کمی که برای این صندلی ها نیاز است باعث شده تا آنها به سرعت تبدیل به یک تفریح محبوب و همچنین وسیله ای برای استراحت در منازل کوچک تبدیل شوند .گاهی اوقات فضایی مانند یک استند گل را اشغال می کند .

قابلیت باز و بسته کردن تاب ریلکسی


در واقع شما یک صندلی اضافی در منزل خود دارید که می‌توانید کاربردهای مختلفی از آن داشته باشید . همچنین این محصولات به راحتی باز می شوند. و میتوانید زمانی که نمی خواهید از آنها استفاده کنید .آنها را جمع آوری کرده و در یک فضای کوچک مانند انباری قرار دهید . تابهای ریلکسی تولید شده توسط ویلا سازه کاملا به صورت یونیت و تکه تکه می باشند .که این امکان را برای شما فراهم می کند تا آنها را از هم جدا کنید . زمانی که می‌خواهید دوباره از آنها استفاده کنید .به راحتی می توانید قطعات مختلف را دوباره به هم وصل کرده و از صندلی ریلکسی خود استفاده کنید .

پایه تاب ریلکسی

بزرگترین قسمت یک تاب ریلکسی پایه آن می باشد که فضای زیادی را اشغال می کند .و در زمانی که نمی خواهید از محصول خود استفاده کنید این پایه بسیار جا گیر می باشد . اما ویلا سازه با طراحی ویژه ای که برای پایه های تاب ریلکسی انجام داده است. این مشکل را حل کرده است . پایه تاب ریلکسی ویلا سازه به صورت دو تکه می باشد. و شما می توانید به راحتی این دو قسمت را از هم جدا کنید. و در فضای بسیار کوچکی همانند زیر تخت خواب قرار دهید .

تاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک (قیمت پایین)


امروزه بسیاری از خانواده‌ها به دلیل تورم شدید .و همچنین افزایش هزینه های زندگی با مشکل کمبود بودجه مواجه هستند . همین دلیل باعث می شود تا خانواده ها بسیاری از علایق و خواسته های خود را نادیده بگیرند و به دلیل کمبود هزینه از خرید بسیاری از وسایل صرف نظر کنند . در مورد وسایل تفریحی و استراحت این مشکل بیشتر به چشم می آید و بسیاری از افراد از خرید یک وسیله تفریحی منصرف می شوند .

تاثیر تاب ریلکسی در آرامش

تاب ریلکسی یک وسیله تفریحی و استراحت بی نظیر می باشد. که تاثیر زیادی بر آرامش و رفع استرس دارد . وجود این وسیله در منزل ار مفید می‌باشد و باعث می‌شود. تا شما اوقات فراغت دلنشینی را تجربه کنید . بسیاری از افراد قصد خرید این محصول را دارند. ولی قیمت هایی که در اکثر مغازه ها و فروشگاه ها با آن روبرو می شوند .باعث می‌شود تا از خرید آن صرف نظر کنند . یکی از راه حل ها برای این مشکل خرید محصول به صورت مستقیم از تولیدی می باشد. که باعث می شود به میزان قابل توجهی قیمت محصول مورد نظر کاهش یابد .

فروش بدون واسطه تاب ریلکسی


ویلاسازه یکی از تولیدی هایی می باشد .که تصمیم گرفته تا محصولات خود را مستقیماً و بدون واسطه برای مشتریان عرضه کند . این کار سبب می شود تا مشتریان با هزینه بسیار پایین تری اقدام به تهیه محصول مورد نظر خود کنند . کاهش قیمت محصول موجب می شود .تا افراد بیشتری توانایی خرید محصول را داشته باشند . همچنین تولیدی ویلا سازه با تنوع بسیار بالایی که در تولید تابهای ریلکسی دارد موجب شده .تا شما بتوانید با هر میزان قدرت خرید چندین گزینه پیش روی خود داشته باشید . شما می‌توانید با میزان هزینه بسیار کمی در حدود یک و نیم میلیون تومان یک تاب ریلکسی با کیفیت مناسب را از ویلا سازه خریداری کنید .

نقش تاب ریلکسی در دکوراسیون

نقش تاب ریلکسی در دکوراسیونو راهنمای چینش در ویلاسازه

تنوع تاب ریلکسی به لحاظ قیمت

در واقع شعار ویلا سازه تولید محصولات با کیفیت در قیمت های مختلف می باشد .تا هر شخصی بتواند با هر سطحی از توان مالی یک محصول با کیفیت خریداری و از آن استفاده کند . این شرکت همواره سعی داشته است تا محصولاتی مناسب را با قیمت پایین طراحی و تولید کند . تا افرادی که به دلیل کمبود بودجه و منابع مالی از خرید محصول مورد نظر خود منصرف می شوند. نیز بتوانند وسیله مورد نیاز خود را خریداری کنند .

تاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک (متناسب با دکوراسیون مختلف)

وسایلی که برای داخل منزل و آپارتمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. باید دارای چند ویژگی علاوه بر ویژگیهای کاربردی خود داشته باشند . اینگونه وسایل باید دارای ظاهری زیبا باشند .و بتوانند با دکوراسیون منزل هماهنگ شوند . در واقع وسایلی مانند صندلی و مبلمان و حتی تاب های ریلکسی که برای استفاده در داخل منزل خریداری می‌شوند .باید بتوانند به زیبایی محیط منزل کمک کنند . به عنوان مثال یک تاب ریلکسی علاوه بر وسیله ای برای تفریح و استراحت باید بتواند زیبایی محیط را نیز دو چندان کند .

تاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک(تنوع رنگ و طرح )


تابهای ریلکسی تولید شده در ویلا سازه دارای تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی می باشند .که شما به راحتی می توانید آنها را با دکوراسیون های مختلف ست کنید . همچنین شما می توانید رنگ بافت و همچنین رنگ پارچه به کار رفته برای تشک تاب را متناسب با رنگ دکوراسیون خود انتخاب کنید . بیش از ۵۰ رنگ و طرح مختلف بافت و پارچه برای انتخاب شما وجود دارد و برای انتخاب رنگ مورد نظر انتخاب های زیادی دارید .

تاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک (مقاومت)

شاید ظاهر این محصولات بسیار فانتزی باشد و اینگونه برداشت شود .که نمی توانند مقاومت بالایی داشته باشند و وزن زیادی را تحمل کنند . اما این گونه نیست و صندلی های ریلکسی تولید شده در ویلا سازه دارای مقاومت و تحمل وزن بسیار بالایی می باشند . تحمل وزن صندلی های آویز ویلا سازه در حدود ۱۶۰ کیلوگرم می باشد .برای استفاده توسط افراد سنگین وزن نیز مناسب می باشد . افراد بزرگسال به راحتی می‌توانند از این صندلی ها استفاده کنند. بدون اینکه نگران خم شدن پایه و یا واژگونی آن باشند .

عمر مفید تاب ریلکسی


تاب های آپارتمانی به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک در ساخت آنها دارای مقاومت و طول عمر بالایی می باشند . شما به راحتی می توانید این محصولات را چندین سال مورد استفاده قرار دهید. بدون اینکه کیفیت و زیبایی آن ها کاهش یابد . البته می‌توانید با مراقبت دقیق و نگهداری مناسب از این محصولات عمر مفید آنها را افزایش دهید . دقت داشته باشید اگر استفاده نادرست از هر محصولی داشته باشید. آن محصول نمی تواند کارایی مناسبی برای شما داشته باشد .همچنین در مدت کوتاهی مستهلک و غیرقابل استفاده می‌شود .

مطالب مرتبط با این موضوع :

ساخت تاب ریلکسی زیبا مناسب هر فضایی

10تاب ریلکسی برتر بازار

تماس با ما

شماره تماس : 09142244372

سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “تاب ریلکسی راه حلی برای فضاهای کوچک

  1. بهناز گفت:

    تاب ریلکسی یک وسیله بسیار زیباست که برای رفع خستگی و برای استراحت کردن بسیار مفید هست برای کسانی که تو آپارتمان زندگی میکنن گزینه مناسبی هست چون جای کمتری اشغال میکنه وکاربردی هست فضای که اشغال میکنه در اندازه یک استند گل هست وشما به راحتی میتونید یه تاب ریلکسی از یک تولیدکننده معتبر مثل ویلاسازه تهیه کنید .تاب ریلکسی هایی که این تولیدی تولید کرده بسیار تنوع بالایی دارن وبرای همه سلیقه تاب ریلکسی دارن البته بعضی مدل ها دارای پاف هستند که میتونید از پاف هم استفاده مفیدی داشته باشید

  2. بازتاب: راهنمای خرید تاب ریلکسی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. azari_kiz گفت:

    یکی از فاکتورهای مهم برای خرید تاب ریلکسی توجه به اندازه حیاط، باغ یا فضای منزل است. همچنین باید در نظر بگیرید استفاده شما از تاب به چه صورت است. در صورتیکه تاب را برای فضای داخل منزل در نظر دارید و می‌خواهید مدت کوتاهی را بر روی آن استراحت کنید، مدل‌های یک نفره و کم‌جا بهترین گزینه هستند.

    اگر منزل شما دارای حیاط است و یا اینکه قصد خرید تاب ریلکسی برای باغ خود را دارید باید با در نظر گرفتن جمعیت خانواده و موارد استفاده خود، تاب ریلکسی مناسب را انتخاب کنید
    استراحت کردن بر روی یک تاب ریلکسی یا صندلی تابی بسیار لذت بخش است و خستگی شما را کاملا برطرف می‌کند.

    ممکن است فکر کنید داشتن یک تاب ریلکسی تنها برای افرادی که دارای منزل حیاط‌دار یا باغ هستند، امکان پذیر است. اما باید بدانید امروزه این تاب‌ها برای داخل منزل نیز طراحی و تولید می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به فضای موردنظر تاب دلخواه‌تان را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید