وبلاگ ویلاسازه

تاثیر تاب ویلایی در سلامتی

تاثیر تاب ویلایی در سلامتی

 

معمولاً وقتی از تاب صحبت می شود تصویر ذهنی اکثریت مردم متصل کردن طناب به درخت است. یکی از لذت بخش ترین بازی ها برای کودکان و بزرگسالان تاب بازی است؛ تاب بازی یک تفریح دلچسب است که سن و سال نمی شناسد و محبوب همگان می باشد. در گذشته مردم برای استفاده از تاب ها الزاماً باید به پارک ها مراجعه می کردند اما امروزه افراد به دنبال تهیه تاب هایی مقاوم و زیبا برای ویلا و حیاط منازل خود هستند. تاب ویلایی که به تاب فلزی، تاب حیاطی فلزی و تاب باغی نیز معروف است یکی از زیباترین و مقاوم ترین نوع تاب ها می‌باشد. تاب ویلایی در کنار مبلمان باغی یک ترکیب فوقالعاده برای لذت بردن از فضای آزاد میتواند باشد و یا انتخاب تخت سنتی چوبی نیز انتخاب هوشمندانه ایی است.برای سفارش این محصول به سایت و یا تولیدی ویلاسازه مراجعه کنید .

تاب مدرن ویلایی ویلاسازه2

تاب باغی و تاب ویلایی تولید شده در ویلاسازه با طرحهای مدرن و خاص به صورت سفارشی و رنگبندی دلخواه

10 مدل تاب باغی زیبا که می توانید بسازید

تاب ویلایی کودک

استفاده از تاب برای کودکان تفریح و برای بزرگسالان آرامش به همراه دارد. ساخت تاب های ویلایی تا سالیان سال با همان شکل قدیمی ادامه داشت. پایه ای که غالباً مثلثی شکل بود و چند زنجیر که به صندلی متصل شده بودند؛ اما در چند سال اخیر انواع تاب های ویلایی در طرح ها و سایز های زیبا و بی نظیری ساخته می‌شود و طرفداران بیشتری نیز پیدا کرده است. تاب های ویلایی تخت شو یکی از جدیدترین مدل تاب های ویلایی است که دو حالته بوده و هم برای نشستن و هم برای خوابیدن استفاده می شود. اگر شما هم به دنبال وسیله ای برای سرگرم کردن کودک‌تان و یا راهی برای ریلکس کردن خودتان در منزل هستید در ادامه با ما همراه باشید.تاب ویلایی انواع مختلفی دارد.تاب باغی یک نفره،تاب باغی دو نفره،تاب ویلایی سه نفره و همینطور تاب باغی خانوادگی انواع تاب باغی به شمار میرود.

تاب مدرن ویلایی ویلاسازه1

تاب تابی یا تاب باغی به صورت سفارشی هم از نظر طرح و هم رنگبندی قابل اجرا در ویلاسازه

نگهداری تاب ویلایی

انواع تاب های ویلایی

ساخت تاب های ویلایی در انواع مختلفی انجام می‌ شود. این تاب ها را می توان از نظر ظاهری به چهار نوع دسته بندی کرد:

  • تاب باغی چوبی یا کلاسیک:این تاب ها با ظاهری کلاسیک علاوه بر سرگرمی در افزایش زیبایی فضا هم تاثیر دارد. همچنین این مدل تاب های ویلایی از چوب درخت سرو غربی ساخته می شوند، چون این چوب ها در برابر حشرات و سایر آلودگی ها مقاوم اند و پوسیده نمی شود.
  • تاب باغی حصیری: این نوع تاب ها علاوه بر زیبایی و جذابیت از مقاومت بالایی هم برخوردار هستند و به همین دلیل تا سال ها بدون مشکل می توان از آنها استفاده کرد.
  • تاب ویلایی فلزی: برای ساخت تاب ویلایی فلزی از آهن فرفورژه یا آلومینیوم مقاوم استفاده می‌شود؛ مقاومت این مدل تاب ها نیز بسیار بالاست، اما گاهی استفاده از مواد نامرغوب در ساخت تاب های ویلایی فلزی باعث می شود در هوای شرجی و بارانی دچار زنگ زدگی شوند.
  • تاب باغی به همراه سایه بان: اگر می خواهید در روز های گرم تابستان تاب خوردن زیر سایه‌بانی خنک را تجربه کنید به فکر ساخت سایه‌بان برای تاب ویلایی خود باشید.
  • ارزان ترین تاب ویلایی

در انواع تاب های ویلایی اولین موردی که به ذهن هر خریدار می‌ رسد میزان دوام و مقاومت تاب است. زیرا برخی تولید کنندگان، چهارچوب و یا قاب تاب ها را از جنس استیل نامرغوب می سازند که این مسئله از کیفیت و میزان تحمل وزن تاب می کاهد.

تاب از کودکی تا بزرگسالی

 

از جمله وسایل تفریحی که در بالا بردن نشاط و آرامش شما در فضای زندگی خصوصی انسان تاثیر دارد می توان تاب های ویلایی را نام برد. تاثیر وجود تاب در حیاط منزل یا ویلا را  می‌توان از دو جنبه بررسی کرد:

تاثیر تاب بر روحیه کودکان: امروزه تنوع و جذابیت بازی های کامپیوتری باعث شده کودکان تمام وقت خود را گوشی های موبایل و کامپیوتر بگذرانند. به همین دلیل ایجاد فضای مفرح و نشاط آور در حیاط منازل و باغ ها امری حیاتی به نظر  می‌رسد.

تاب مدرن ویلایی ویلاسازه

تاب فضای باز با مقاومت بالا در برابر رطوبت و برف و باران تولید شده در شرکت ویلاسازه

انتخاب بهترین تاب فلزی

برای خرید تاب ویلایی باید به نکاتی نظیر سبک دکوراسیون، نوع کاربرد تاب، فضای اطراف و … توجه داشت. قبل از انتخاب مدل تاب ویلایی ،فضای ویلا را در نظر بگیرید تا علاوه بر سرگرمی برای کودکان، فضایی شیک را نیز برایتان به ارمغان آورد.

تاثیر تاب ویلایی در آرامش افراد بزرگسال: همه ما خوب  می‌دانیم استفاده از تاب ها فقط مختص کودکان نیست و در خیلی مواقع بزرگسالان نیز از تاب برای استراحت و یا مطالعه کردن استفاده می‌ کنند. یکی از مدل های تاب ویلایی، تاب های خانگی است که به صورت یک صندلی معلق طراحی شده است و به راحتی می توانید از آن در اتاق خواب، اتاق کودک و تراس های کوچک آپارتمانی استفاده کنید. صندلی های تابی بر حسب نیاز و سلیقه مشتری در رنگ ها و سایز های مختلف ساخته می شود.

تاریخچه تاب ویلایی

تاثیر تاب های ویلایی بر سلامت جسم و روان

 

تاب بازی علاوه بر جنبه سرگرمی برای سلامت جسم و روح نیز بسیار مفید است. در اینجا به برخی تاثیرات تاب بازی بر سلامت روح و بدن اشاره می کنیم:

  • استرس را از بین می برد: استرس ذهن را خسته و ضعیف می کند و باعث اختلالات خواب و از بین رفتن تمرکز می‌شود. اغلب افراد در هنگام تاب بازی اتفاقات پر تنش زندگی خود را کنار گذاشته و بر حرکت تاب تمرکز  می‌کنند.
  • کالری می سوزاند: تاب ها به خودی خود تکان نمی خورند و شخصی که تاب بازی می کند باید از بدن خود برای به حرکت درآوردن تاب استفاده کند. تکرار حرکت پا ها به جلو و عقب، هم پا ها را تقویت می کند و هم باعث سوختن کالری می شود. همین حرکت نوعی ورزش محسوب شده و در کاهش وزن و حفظ سلامتی نیز موثر است.
  • افزایش تعامل با خانواده و دوستان: ساخت تاب های ویلایی به گونه ای می باشد که دو یا سه نفر می توانند کنار هم بنشینند. شما می توانید کنار پدر و مادر، همسر، فرزند و یا حتی دوست خود نشسته و از یک نوسان آرام لذت ببرید.
  • گذراندن اوقات فراغت: علاوه بر موارد گفته شده، شما می‌توانید در اوقات فراغت خود ساعت ها روی تاب های ویلایی نشسته و به خواندن کتاب، نوشیدن قهوه و یا کار های مورد علاقه خود بپردازید و به دور از دغدغه های زندگی، از فضای محیط و هوای تازه لذت ببرید.قسمتهای مختلف تاب ویلایی

افرادی که به دنبال سلامتی جسم و روح خود هستند می توانند این کار را با خرید تاب ویلایی و صرف چند دقیقه تاب خوردن در خارج از فضای منزل شروع کنند.

9 ایده ساخت تاب ویلایی ارزان قیمت و زیبا

 

سخن آخر

تاب های ویلایی یکی از مهم ترین لوازم تفریحی و یا سرگرمی برای استفاده در ویلاها به شمار می روند. در واقع این تاب ها به دلیل ویژگی هایی که دارند، در بیشتر باغ ها و یا ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. البته باید توجه داشته باشید که این تاب ها به دلیل نوع کاربرد خود، در انواع و جنس های مختلفی ساخته می شوند. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم برای داشتن یک تاب ویلایی مناسب از این مقاله استفاده نمایید.

انواع تاب ویلایی و مشخصات
تاب حیاطی ویلاسازه7

تاب ویلایی و فضای باز تولید شرکت ویلاسازه با طرحهای مدرن و شیک

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری چوبی ، آتشدان گازی ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

تاب حیاطی ویلاسازه6

تاب فلزی فضای باز سفارشی با بهترین کیفیت و تولید شرکت ویلاسازه

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “تاثیر تاب ویلایی در سلامتی

  1. بازتاب: راههای شناخت تاب ویلایی مناسب - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. azari_kiz گفت:

    اما تاب خوردن در واقع می تواند به آرام کردن افراد بیش از حد استرسی یا مضطرب کمک کند. چرا تاب خوردن آرامش بخش است ؟ ، حرکت رفت و برگشت تاب خوردن می تواند شمایی که در طول روز به فعالیت پرداخته و نیاز به استراحت دارید را آرام کند . سلامت روان همیشه باید در اولویت باشد. اجازه دادن به استرس بر ذهن و ایجاد اضطراب آسان است، اما این می تواند منجر به تنش و درد در بدن نیز شود. تلاش برای سلامتی بهتر به طور کلی، از جمله ذهنی، به افزایش سلامت کلی کمک می کند. برخی از فعالیت های ساده این امکان را برای افراد فراهم می کند که بدون تلاش زیاد، خلق و خوی خود را تقویت کنند، که شامل تاب خوردن نیز می شود. کودکان و بزرگسالان به طور یکسان می توانند از سرگرمی لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید