وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید تخت ساحلی ویلاسازه

تخت کنار استخر چوبی محکم ومقاوم ویلاسازه

انواع تخت ساحلی در ویلاسازه

به طور کلی صندلی از جمله محصولاتی است که در طول تاریخ همواره رشد و پیشرفت کرده است . صندلی یکی از قدیمی‌ترین ابداعات بشر می باشد . حتی گفته می‌شود در عصر حجر نیز انسان ها با استفاده از مصالحی مانند سنگ و چوب صندلی های اولیه را برای خود می ساختند . یکی از محبوب ترین انواع صندلی که امکان استراحت ایده آلی را برای شما فراهم می کند صندلی ساحلی می باشد . این محصول که در اصطلاح صندلی کنار استخر نیز نامیده می شود . از اون به صندلی هایی است که دارای ابعاد نسبتا بزرگی می باشد . البته انواع دیگری از این محصول نیز وجود دارد که به صورت تاشو و مسافرتی میباشند . تخت ساحلی تاشو دارای ابعاد کوچکی میباشد که میتوانید آن را به راحتی با خود حمل کنید . جنس این صندلی معمولاً ترکیبی از پارچه و چوب می باشد . این محصول با نام تخت کنار ساحلی نیز شناخته می شود . قیمت تخت ساحلی می تواند از حدود چند صد هزار تومان شروع شود . جهت خرید تخت ساحلی می توانید به فروشگاه های لوازم و تجهیزات ویلایی مراجعه نمایید . ویلا سازه یکی از تولیدی های بسیار معتبر در زمینه تجهیزات و مبلمان ویلایی می باشد . این تولیدی محصولات خود را به صورت مستقیم از طریق سایت ویلا سازه به فروش می رساند .برای سفارش وخرید انواع تخت کنار استخری با همکاران  ما تماس بگیرید:09142244372

تخت استخری ویلاسازه

تخت کنار استخری و صندلی ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

تخت ساحلی ویلاسازه

تخت کنار استخری و صندلی ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

تخت کنار استخری

تخت کنار استخری و صندلی ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

صندلی کنار استخری ویلاسازه

تخت کنار استخری و صندلی ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

تخت ساحلی و کنار استخری

تخت کنار استخری و صندلی ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

انواع تخت ساحلی

از متریال ها و همچنین مواد اولیه مختلف و متنوعی می توان برای ساخت تخت ساحلی استفاده کرد . تخت ساحلی چوبی از جمله محبوب ترین انواع این محصول می باشد . تخت ساحلی چوبی می‌تواند به صورت ثابت و یا تاشو طراحی شود . برای ساخت این محصول معمولا از چوب های باکیفیت کننده چوب روس استفاده میشود . نکته مهم که در تولید تخت ساحلی چوبی وجود دارد ضد آب بودن این محصول می باشد . جهت ضدآب کردن چوب از مواد مختلفی استفاده می شود . همچنین محصولات چوبی به صورت دوره ای نیاز به رسیدگی دارند . تخت های ساحلی به طور میانگین دارای ابعاد بزرگ هستند . و این امکان را فراهم می‌کند تا افراد بتوانند به راحتی بر روی آن ها به استراحت بپردازند . از این محصولات جهت استفاده به عنوان تخت ماساژ نیز بهره گرفته می شود . تخت ساحلی یک محصول ایده آل برای گرفتن حمام آفتاب می باشد . تخت آفتابگیری تاشو می تواند به وسیله ای باشد که به هنگام مسافرت به مناطق خوش آب و هوا از آن استفاده کنید .تخت ساحلی کارون از سری محصولات جدید تولید شده در ویلاسازه میباشد

تخت ساحلی کارون تولید ویلاسازه

تخت کنار استخر کارون ویلاسازه

 

تخت ساحلی پلاستیکی

پلاستیک از جمله موادی است که می‌توان از آن برای ساخت هر محصولی استفاده کرد . این ماده دارای تنوع رنگ و همچنین انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد . پلاستیک و پلیمر یکی از مواد پرکاربرد در تولید وسایل مورد استفاده در فضای باز میباشند . وزن بسیار پایین موجب می شود که این ماده اولیه محبوبیت بسیار بالایی در تولید مواد مختلف داشته باشد . تخت ساحلی پلاستیکی به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد . همچنین پلاستیک بهترین وسیله برای استفاده در معرض رطوبت و آب می باشد . زمانی که پلاستیک در معرض آب قرار بگیرد هیچ مشکلی برای آن به وجود می آید . همچنین طراحی صندلی های پلاستیکی به گونه ای است که آب در سطح آن باقی نمی ماند . یکی دیگر از ویژگی های تخت ساحلی پلاستیکی قیمت این محصول می باشد . آن را تبدیل به یک خرید مقرون به صرفه و اقتصادی کرده است . تنها موردی که به هنگام استفاده از تخت ساحلی پلاستیکی باید به آن توجه کنید تابش نور خورشید می باشد . زمانی که پلاستیکی برای مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرد موجب رنگ پریدگی و همچنین پوسیدگی پلاستیک میشود .

 

تخت ساحلی فلزی

تخت ساحلی فلزی در واقع محکم ترین و مقاوم ترین نوع این محصولات می باشد . گاهی اوقات برای ساخت تخت ساحلی ترکیبی از فلز و چوب به کار میرود . قرار گرفتن این دو ماده در کنار یکدیگر موجب زیبایی بیشتر محصول شما خواهد شد . استفاده از قسمتهای چوبی برای تخت ساحلی فلزی می تواند زیبایی این محصول را دوچندان کند . همچنین اگر برای نشیمن تخت ساحلی از چوب استفاده شود موجب به راحتی بیشتر محصول به هنگام نشستن بر روی آن خواهد شد . شما عزیزان می توانید برای سفارش و خرید تخت ساحلی فلزی به تولیدی ویلا سازه مراجعه کنید . با مراجعه به سایت ویلا سازه می توانید انواع بسیار مختلفی از تخت ساحلی را مشاهده کنید . همچنین می توانید طرح های مورد نظر خود را برای ساخت به ویلا سازه سفارش دهید .

برای حفظ استحکام و همچنین کیفیت محصول ، از رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای تخت ساحلی فلزی استفاده می شود . این نوع رنگ در مقایسه با سایر رنگها از مقاومت و کیفیت بهتری برخوردار می باشد . رنگ کورهای مقاومت بالایی در برابر ضربه و همچنین خراشیدگی دارد . اما به طور میانگین هر چند سال یکبار محصول شما نیاز به تجدید رنگ دارد . اگر بتوانید به صورت منظم و دوره‌ای تخت ساحلی فلزی خود را مجدداً رنگ آمیزی کنید . می توانید با خیال راحت برای سالیان طولانی این محصول را مورد استفاده قرار دهید.

تخت کنار استخری ویلاسازه

تخت کنار استخری مدل فلزی ویلاسازه

قیمت تخت ساحلی

برای اطلاع از قیمت تخت ساحلی کافیست به نمایشگاه های عرضه کننده محصولات ویلایی مراجعه کنید . همچنین گاهی اوقات برخی از انواع این محصولات را میتوانید در فروشگاه های عرضه کننده صندلی های راحتی نیز بیابید . چنانچه دسترسی به چنین فروشگاه هایی در شهر محل سکونت شما وجود ندارد . میتوانید از محیط اینترنت برای استعلام قیمت تخت ساحلی استفاده کنید . با یک جستجوی ساده می‌توانید به چندین چند محصول مختلف و متنوع دسترسی داشته باشید . قیمت تخت ساحلی می تواند از حدود یک الی دو میلیون تومان شروع شود . تخت ساحلی چوبی اگر از چوب با کیفیت ساخته شده باشد  قیمت بالاتری خواهد داشت . همچنین گاهی اوقات و برخی از انواع تخت ساحلی فلزی که از طراحی های خاصی برخوردار هستند ، از جمله محصولات گرانقیمت به شمار می روند .

 

خرید تخت ساحلی

اگر در نظر دارید تخت ساحلی خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید . قبل از انجام خرید ابتدا اعتبار فروشگاه مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید . زمانی که می خواهید خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید ، تایید اعتبار فروشگاه کار دشواری نمی باشد . اما این موضوع به هنگام خرید اینترنتی کاملا متفاوت می باشد . زمانی که بخواهید از اعتبار فروشگاه اینترنتی مورد نظر اطمینان حاصل کنید باید به نماد اعتماد الکترونیکی آن مراجعه کنید . با کلیک کردن بر روی نماد اعتماد الکترونیکی می توانید یک سری اطلاعات کلی در مورد فروشگاه مورد نظر کسب کنید .

گاهی اوقات برای اینکه بتوانید محصول را با قیمت پایین تر خریداری کنید . بهترین گزینه این است که خرید خود را به صورت مستقیم از تولیدی انجام دهید . خرید مستقیم از تولیدی می تواند موجب حذف واسطه و کاهش قیمت محصول مورد نظر شود . البته این تنها مزیت خرید مستقیم از تولیدی نمی باشد . زمانی که شما محصول خود را به صورت مستقیم از تولیدی خریداری می‌کنید . به هنگام بروز مشکل و نیاز به خدمات پس از فروش می تواند دسترسی بهتری به آنها داشته باشید .

مقالات مرتبط:

تنوع جنس تخت کنار استخر

انواع مختلف تخت کنار استخر
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید