وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید تخت ساحلی

راهنمای خرید تخت استخری

استفاده از تخت استخری امروزه بسیار گسترش پیدا کرده است. هر فصلی از سال تفریحات مخصوص خودش را دارد، معمولاً در فصل بهار و تابستان بسیاری از افراد به فکر آب‌تنی و شنا کردن می افتند؛ بسیاری از کودکان هم دوست دارند این حس را تجربه کنند. بنابراین برای شناکردن نیاز به کمی وسایل تفریحی مانند تخت استخری است. راهنمای خرید تخت استخری بچه اینترنتی برای شما در ادامه قرار داده شده است.همچنین خرید اینترنتی این محصولات را میتوانید از سایت ویلا سازه نیز انجام دهید . نکته ای که درباره تخت استخری وجود دارد این است که استفاده از تخت استخری فقط در کنار دریا و یا استخر نیست، در بسیاری دیگر از مواقع هم می توانید از آن استفاده کنید.شما کنار استخر با داشتن یک تخت ساحلی و یک سایه بان چتری میتوانید نهایت لذت رو ببرین.

مثلاً در سالن های ورزشی و طبیعت های بکر هم مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از بخش هایی که به آن حمام آفتاب هم  می‌گویند، نیاز است که حتماً از تخت استخری استفاده کنید. معمولاً بسیاری از افراد به پشت بام منزل خود  می‌روند و حمام آفتاب می گیرند؛ در چنین شرایطی نیاز دارید که حتماً یک تخت استخری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهنمای خرید تخت استخری با ما همراه باشید.

انواع مختلف تخت کنار استخر

چه مواردی را باید در راهنمای خرید تخت استخری در نظر بگیریم؟

در ادامه بررسی می کنیم که تخت ساحلی از نظر جنس و اندازه و وزن باید به چه صورت باشد. ما به بررسی نکاتی پرداخته ایم که در صورت توجه به آن ها در خرید، باعث می شود استفاده از تخت استخری بسیار آسان و راحت باشد.

  • نوع تخت ساحلی

برای انتخاب کردن تخت استخری باید جنس مناسب را انتخاب کنید؛ معمولاً از تخت استخری در مکان های مرطوب استفاده می شود مثلاً کنار استخر یا دریا و یا جنگل های طبیعت های بکر. این محیط ها مرطوب هستند بنابراین برای خرید حتما این موضوع را مورد بررسی قرار دهید.

اهمیتِ دانستن جنس تخت استخری در این است که بتوانید روش های استفاده و مراقبت کردن از آن را در نظر بگیرید.

  • اندازه تخت استخری

مورد دیگری که باید در نظر بگیرید، اندازه تخت استخری است که می توانید در محیطی که در نظر دارید قرار بدهید یا خیر؟ در صورت این که بخواهید آن را در روز های سرد سال در انباری بگذارید، آیا می توانید فضایی را برای آن در انباری در نظر بگیرید؟ تمامی این موارد را باید در راهنمای خرید تخت استخری در نظر داشته باشید.

علاوه بر این باید اندازه آن طوری باشد تا بتوانید روی آن دراز بکشید و راحت باشید. این نکات در راهنمای خرید تخت استخری ارزان برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

حمام آفتاب و تأثیر آن بر سلامتی

 

  • مقاومت و دوام تخت ساحلی

موضوع دیگری که جز راهنمای خرید تخت استخری است، توجه به مقاومت تخت استخری است. برای خرید باید حتماً کیفیت و دوام در نوع ساخت تخت استخری کاملاً مشخص باشد. تخت های استخری معمولاً از جنس پلاستیک، فلز و چوب ساخته  می‌شوند. با توجه به نوع قرار گیری آن ها در کنار آب باید به گونه ای طراحی شده باشند که هیچ گونه پوسیدگی در آن ها رخ ندهد؛ علاوه بر جنس بدنه، حتماً به تشک آن ها دقت کنید، ببینید قابل شست و شو هستند یا نه؟ به نوع طراحی تخت استخری دقت کنید تا کیفیت در ساخت را با جزئیات بیشتری متوجه شوید.

  • وزن تخت استخری

بسیاری از افراد تخت استخری را خریداری می کنند تا به صورت ثابت در یک موقعیتی آن را قرار دهند. مثلاً در فضای باغ یا حیاط خلوت از آن به صورت ثابت استفاده می کنند. در بسیاری از مواقع هم افراد  می‌خواهند تخت استخری خود را برای رفتن به استخر با خود حمل کنند، بنابراین نیاز است که در راهنمای خرید تخت استخری به وزن آن توجه کنند.

اگر بخواهید سالی چند بار تخت استخری را با خود به لوکیشن های مختلفی ببرید نیاز است که حتماً تخت استخری خریداری کنید که سبک تر باشد. وزن سبک و اندازه متناسب  باعث می شود هم شما راحت تر آن را حمل کنید و هم در ماشین خود آن را جاسازی کنید. مثلاً تخت استخری تاشو در چنین موقعیت هایی می تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

سایه بان چتری و آلاچیق

در راهنمای خرید تخت استخری، جنس تخت استخری باید چگونه باشد؟

مواردی وجود دارد که برای خرید تخت استخری باید به آن‌ها توجه کنید. شرایط و موقعیت خود را که از خرید تخت استخری مشخص کردید، حالا باید به فکر این باشید که چه مواردی در جنس و نوع استفاده از تخت استخری باید در نظر بگیرید. در ادامه به چند نکته مهم اشاره می کنیم:

  • مقاومت دربرابر آب

همان‌طور که می دانید ماهیت استفاده از تخت استخری در کنار دریا و یا استخر است. بنابراین باید ویژگی چون مقاومت در برابر آب را داشته باشد. در جنس های معمولی تر این ویژگی بسیار کمتر دیده  می‌شود و باعث می‌‌شود خیلی زود تخت استخری از بین برود.

مثلاً اگر تخت استخری پلاستیکی خریداری می کنید، خیالتان از این بابت راحت خواهد بود، اما تخت استخری فلزی و چوبی باید ویژگی هایی چون عایق نفوذ آب را داشته باشند؛ در غیر این صورت تخت های چوبی و فلزی، بعد از مدتی پوسیدگی و یا زنگ زدگی را در آن ها می توانید مشاهده کنید.

  • صندلی کنار استخریتخت کنار استخری

  • تخت استخری ویلاسازهقابلیت خشک شدن سریع

این ویژگی را باید در نظر داشته باشید که اگر با تن خیس بر روی تخت استخری دراز می کشید، باید سریع خشک شود. جنس زیری تخت استخری باید پارچه های ضد آب یا پلاستیک های باکیفیت و یا لاک آب گریز باشد. این ویژگی ها را برای خریدی باکیفیت باید در نظر بگیرید.

  • دوام بالا در بدنه

    تخت ساحلی ویلاسازه

افراد مختلفی هستند که می خواهند یک‌ بار دراز کشیدن بر روی تخت استخری کنار ساحل را تجربه کنند؛ بنابراین جنس بدنه تخت استخری باید به گونه‌ای  باشد تا همه نوع افراد با وزن های متفاوت بتوانند روی آن دراز بکشند.

برای دراز کشیدن بر روی تخت استخری تمام بدن‌تان روی تخت قرار می گیرد، بنابراین باید دوام بالایی داشته باشد تا بتواند وزن شما را تحمل کند.

روف گاردن چیست و چه ویژگی­هایی دارد؟

اگر می خواهید زیبایی و ظرافت طبیعی را به کنار استخر خود اضافه کنید، پس حتما به فکر خرید تخت استخری چوبی باشید. این تخت استخری با چوب ترمو ساخته شده که کاملاً بادوام و دوستدار محیط زیست است. تخت کنار استخری چوبی حس گرما و آرامش و دنج بودن را منتقل می‌کند و همچنین ظاهری کلاسیک و بسیار شیک دارد که با اکثر دکوراسیون‌ها سازگار است. چوب ترمو وود یکی از بهترین چوب های فرآوری شده برای مقاومت در برابر آفتاب ، آب ، خوردگی توسط حشرات و … می باشد.
طی فرآیند گرما دیدن، تمام رطوبت داخلی چوب از آن کشیده می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود تا مقاومت آن بسیار بالا برود.راهنمای خرید تخت استخری

ویژگی های تخت کنار استخری چوبی ترمووود

لولا ها و پیچ‌های این تخت کنار استخری چوبی با توجه به ارتباط مستقیم آن با آفتاب و آب از استیل مدل 304 استفاده شده است که در برابر زنگ زدگی بسیار با دوام می باشد.
تخت استخری های چوبی نمای بسیار زیبایی به حیاط و استخر شما می‌دهند و چون چوب استفاده شده در این مدل از تخت های کنار استخر کاملاً طبیعی می‌باشد، انرژی، نشاط و شادابی را به محیط شما هدیه می‌کنند.

سخن آخر

برای خرید تخت استخری نیاز است تا به موارد زیادی توجه شود. برای مثال شما باید انواع این تخت ها را به همراه ویژگی هایی که دارند بشناسید. همچنین لازم است تا انواع جنس های این تخت ها و میزان اهمیت استفاده از آن ها در مکان های مختلف را شناخته و تحلیل کنید. رعایت این نکات به شما کمک می کند تا بتوانید در کنار آشنایی با راهنمای خرید تخت استخری، یک انتخاب درست داشته باشید.

 ساخت بام سبز یا روف گاردن

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “راهنمای خرید تخت ساحلی

  1. بازتاب: تخت استخری و حمام آفتاب - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. بازتاب: تنوع جنس تخت کنار استخر - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. azari_kiz گفت:

    کاربردهای بسیار زیادی برای تخت ساحلی و استخری می توان نام برد و در مکان های مختلفی از آنها بهره برده می شود. این وسیله برای منظورهای مختلفی قابل استفاده است. برای لحظاتی دراز کشیدن در باغ، استخر یا هر مکان دیگری می توانید از تخت بهره ببرید و حتی می توانید به عنوان تخت آفتابگیری استفاده کنید.

    در کمترین زمان ممکن آن را باز کرده و سپس ببندید. به سرعت به نتیجه دلخواه دست پیدا می کنید. همچنین از این محصول می توان برای روف گاردن ها و همچنین سونا نیز بهره برد. موارد لوکس نقش مبل و تخت را همزمان ایفا می کند.
    تخت ساحلی و استخری با تمام تنوعی که دارد، در نهایت برای راحتی شما است. متناسب با محل زندگی و کارکردی که قصد استفاده از آن را دارید، انتخاب انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید