وبلاگ ویلاسازه

معرفی ارزانترین آتشدان های ویلاسازه

معرفی  ارزانترین آتشدان های ویلاسازه

فصل سرمایه یکی از دلایلی است که موجب میشود افراد بیشتر وقت خود را در فضاهای سرپوشیده سپری کنند . سرمای هوا موجب می شود تا توانید همانند فصل تابستان از فضای باز استفاده کنید . بودن در فضای باز همیشه لذت بخش است و این لذت در فصل سرما نیز می تواند ادامه داشته باشد . شما همچنین می توانید دورهمی و محافل گرم خانوادگی خود را در فضای باز ادامه دهید . اما برای انجام این کار شما نیاز به تجهیزات گرمایشی فضای باز نیاز پیدا خواهید کرد . انواع مختلف هیتر فضای باز و همچنین بخاری فضای باز که می‌تواند برای شما مفید واقع شود . یکی از این تجهیزات که طرفداران زیادی در بین مردم دارد آتشدان می باشد . آتشدان می تواند انواع بسیار مختلف و مطلبی داشته باشد . از گاز و همچنین هیزم می توان به عنوان سوخت در آتشدان استفاده کرد . اگر قصد خرید یکی از این محصولات را داشته باشید می توانید برای اطلاع از قیمت آتشدان به سایت ویلا سازه مراجعه نمایید . این سایت دارای درگاه پرداخت الکترونیکی و همچنین نماد اعتماد الکترونیکی می باشد . این موضوع باعث می‌شود که بتوانید با خیال راحت اقدام به خرید آتشدان نمایید .برای خرید ومشاوره با همکاران شرکت ویلاسازه تماس بگیرید:09142244372 .البته راه های دیگری نیز برای خرید آتشدان وجود دارد . که از جمله آنها می‌توان به مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده تجهیزات فضای باز و مبلمان ویلایی اشاره کرد .

آتشدان فلزی درسا تولید ویلاسازه

آتشدان فلزی دارای گرمایش فوق بالا تولید ویلاسازه

آتشدان کروی ویلاسازه

 

نحوه تشخیص آتشدان با کیفیت

راه های مختلفی وجود دارد که از طریق آن می توانید یک محصول با کیفیت را تشخیص دهید . البته تمامی این روش ها در یک چیز با هم مشترک می‌باشند . وجه اشتراک در بین تمام راهکار هایی که میتوان از طریق آن یک محصول با کیفیت را تشخیص داد داشتن اطلاعات می باشد . در صورت نداشتن اطلاعات به هیچ عنوان نمیتوانید کیفیت و مناسب بودن هیچ کالایی را تشخیص دهید . مطالب آموزشی مانند این مطلب بهترین مرجع برای کسب اطلاعات کلی در مورد محصولاتی مانند آتشدان می باشند . ما در این مطلب سعی میکنیم شما را با انواع مختلف آتشدان و کاربرد و فواید هر کدام از آنها آشنا کنیم . همچنین سعی می کنیم یک سری اطلاعات کلی و اولیه به شما ارائه دهیم . تا بتوانید با استفاده از آنها انتخاب مناسبی داشته باشید . همانگونه که می دانید به آتش دانه می تواند به صورت ثابت و یا متحرک باشد . که تمامی آتشدان های متحرک به صورت فلزی می باشند . البته تعداد محدودی آتشدان سیمانی نیز وجود دارد که دارای اسکلت های فلزی می باشند . این محصولات نیز می‌توانند به صورت آماده به فروش برسند . ولی در این مطلب سعی می‌کنیم در مورد آتشدان های فلزی با شما صحبت کنیم .

آتشدان همراه با گریل تولید ویلاسازه

آتشدان چوبی و فلزی ویلاسازه فوق العاده جذاب

یکی از اصلی ترین ویژگی ها که می تواند دلیلی بر استحکام و کیفیت آتشدان باشد وزن آن می باشد . هر چقدر وزن آتشدان بیشتر باشد به احتمال زیاد محصول شما از استحکام بالایی برخوردار می باشد . البته این موضوع زمانی می تواند قابل استناد باشد که اتصالات و جوشکاری های شما به صورت صحیح و استاندارد صورت گیرد . یک آتشدان هرچقدر هم که دارای وزن بالایی باشد اما اگر اتصالات آن به صورت استاندارد صورت نگیرد ، محصولی بی کیفیت به شمار خواهد رفت .

 

آتشدان کد ۷۰

به جرأت می‌توان گفت که این محصول ارزانترین آتشدان در بین تمامی آتشدان های فلزی موجود در بازار می باشد . این محصول از یک طراحی بسیار ساده و در عین حال کاربردی برخوردار می باشد . طراحی این محصول به شکل یک سطل می باشد . این طراحی موجب می‌شود که شما به راحتی بتوانید آتش خود را در داخل آن روشن کنید . گودی زیاد در این آتشدان موجب می‌شود که شما هیچ نگرانی از بابت انتشار آتش نداشته باشید . همچنین این محصول دارای ابعاد کوچک با وزن مناسب می باشد . که مهم ترین ویژگی آن قابلیت جابجایی بالای آن می باشد . حتی گاهی اوقات شما می توانید این محصول را با خود به طبیعت گردی و مسافرت ببرید . آتشدان کد ۷۰ به صورت هیزمی میباشد . وجود دسته هایی در اطراف و قسمت بالایی این آتشدان علاوه بر این که موجب جابجایی آسان آن میشود مزیت دیگری نیز دارد . شما میتوانید با استفاده از یک قلاب وسایلی مانند کتری را از قسمت وسط آتشدان آویزان کنید . با این روش می توانید علاوه بر گرم شدن در کنار شعله های آتش از یک استکان چای زغالی نیز لذت ببرید .

آتشدان

آتشدان کد 70 تولید شرکت ویلاسازه جمع و جور و کاربردی

 

آتشدان طرح بیتا

آتشدان طرح بیتا محصولی برای کاربردهای مختلف می باشد . طراحی این محصول به گونه ای است که شما می‌توانید در چندین و چند کاربرد مختلف را از آن داشته باشید . طراحی این محصول به گونه ای است که می توانید در تمام طول سال از آن استفاده کنید . آتشدان بیتا می تواند در فصل زمستان محیطی گرم و دلنشین برای دورهمی های شما به وجود آورد . علاوه بر این وجود یک صفحه گریل باعث می شود که شما می توانید این محصول را به عنوان یک باربیکیو و گریل مورد استفاده قرار دهید . البته این ها تنها کاربرد های این محصول می باشند و این محصول کاربردهای دیگری نیز دارد . این آتشدان به گونه ای طراحی شده است که می‌تواند به عنوان یک میز مورد استفاده قرار گیرد . یک میز با طراحی بسیار زیبا که می تواند در میان صندلی های شما قرار گیرد . ابعاد این میز برای چیدن چهار الی شش صندلی در اطراف خود کاملا مناسب می باشد . اگر این ویژگی ها را در کنار هم بچینید متوجه خواهید شد که قیمت این محصول با توجه به کاربرد آن کاملاً مناسب می باشد . با خرید یک محصول شما می توانید همزمان سه محصول را با کاربردهای مختلف در اختیار داشته باشید .

آتشدان فلزی طرح بیتا ویلاسازه

آتشدان جذاب وشیک ویلاسازه طرح بیتا

 

 

آتشدان دو طرف انتخاب حرفه ای ها

اگر به دنبال این هستید که کاربردهای بیشتری از آتشدان داشته باشید . انتخاب این محصول می تواند مطابق با انتظارات شما باشد . آتشدان دو طرفه یک میز ناهارخوری با ابعاد ایده آل می باشد . که می تواند برای استفاده ۴ الی ۶ نفر کاملا مناسب باشد . این میز به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند در چند حالت مختلف تغییر شکل دهد . شما میتوانید توری هرمی شکل وسط آن را بردارید تا کاملاً به شکل یک میز ناهارخوری در آید . همچنین برای اینکه فضای بیشتری داشته باشید می توانید قسمت های تاشو دو طرف را باز کنید . این قسمت های تاشو فضای بیشتر و بزرگتری را در اختیار شما قرار می دهد . اگر بخواهیم این محصول را به طور مختصر برای شما توضیح دهیم . باید بگویم که آتشدان دو طرف در واقع یک باربیکیو به همراه میز ناهار خوری می باشد . با همین جمله ساده می توانید متوجه شوید که این محصول به چه میزان کاربردی می باشد . ترکیب باربیکیو و میز ناهارخوری در کنار یکدیگر می تواند بسیار ایده آل باشد . غذای خود را در قسمت گریل وسط آتشدان آماده کرده و  بر روی همان میز سرو کنید . این محصول برای رستوران هایی که غذا را در حضور مشتری طبخ می‌کنند بسیار عالی می باشد . همچنین باعث میشود همه افراد خانواده در کنار یکدیگر باشند . زمانی که شما در فضای باز دور هم جمع می شوید همیشه یک یا دو نفر به دلیل آماده کردن غذا دور از جمع می باشند . وجود این آتشدان باعث می‌شود تا همه در کنار یکدیگر از دورهمی خود لذت ببرند .

آتشدان فلزی ویلاسازه مناسب روزهای سرد سال

آتشدان فلزی مدرن ویلاسازه

مقالات مرتبط:

فواید آتشدان  فلزی

آموزش ساخت آتشدان

چند تا از بهترین آتشدانهای بازار

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید